ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ….με αφορμή τα μέταλλα Μπαράτση-Μπαράκου Άννα, Xημικός Αγγελίδου Ευαγγελία, Βιολόγος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2.7 Χημική αντίδραση.
Advertisements

Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΠΛΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Kidspiration
ΑΡΧΑΙΟ ΙΔΑΛΙΟ Τοπική Ιστορία και Ευρώπη: Αξίες και Θεσμοί του Αρχαίου Ιδαλίου στις Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Κοινωνίες.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
2.6.1 Ηλεκτρολυτική διάσπαση του νερού
ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ # 2.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Στις αρχές του 4 ου αιώνα βρέθηκαν τα λείψανα ανθρώπινων σκελετών, πλήθος αγγείων, λυχνάρια, μεταλλικά αντικείμενα και νομίσματα διάσπαρτα που χρονολογούνταν.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Γ.Ζ.Καπελώνης ΕΚΦΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ Το «σενάριο» Αφού ολοκληρώσουμε τη διδασκαλία στο κεφάλαιο 3 οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν την εργαστηριακή άσκηση «Προσδιορισμός.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Επιμέλεια : Πουλιόπουλος Πούλιος - Χημικός
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Ερευνητική εργασία Α΄Λυκείου.  Να γνωρίσουμε συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας μέσα από διάσημα έργα τους στα οποία βασίστηκαν ομώνυμες ταινίες 
ΕΝΖΥΜΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΟΞΥΓΑΛΑΚΤΙΚΗΣ ΖΥΜΩΣΗΣ Εργαστήριο Χημείας & Τεχνολογίας Τροφίμων - Άσκηση 8η.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Βιολογία Γυμνασίου.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Τεκμηρίωση εργασιών συντήρησης
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Μετάβαση από το Δημοτικό
9/θ Δημοτικό Σχολείο 3o Αριδαίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Επιστημονικοί τομείς χωρίζονται σε :
Επανάληψη Α τετραμήνου
Οι Φυσικές καταστάσεις της ύλης και οι αλλαγές τους
1 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑς1ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ Υ.Σ.Ε.Φ.Ε ( ) 10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ Ag , Au Άργυρος , Χρυσός Τα μόνα αυτοφυή (ελεύθερα)
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1.ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 2.ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 3.ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ….με αφορμή τα μέταλλα Μπαράτση-Μπαράκου Άννα, Xημικός Αγγελίδου Ευαγγελία, Βιολόγος

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ Η Συμβολη του μεταλλου ςτην εξελιξη της ανθρωποτητας Ως υλικό μέσου συναλλαγής Ως υλικό καλλιτεχνικής δημιουργίας Ως υλικό τεχνολογικών κατασκευών, όπλων και εργαλείων

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΟΥ (ΜΕΤΑΛΛΟΚΑΤΙΟΝΤΑ) ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ- ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΣΤΟ ΓΗΙΝΟ ΦΛΟΙΟ ΤΗΣ ΓΗΣ Αντλία καλίου- Νατρίου Σίδηρος και αιμοσφαιρίνη Μαγνήσιο - χλωροφύλλη Ορυκτά

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΜΕΤΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ Ζωγραφική Γλυπτική Αρχιτεκτονική Χαρακτική- Οξυγραφία Διακοσμητική

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ Το μέταλλο ως υλικό καλλιτεχνικής δημιουργίας Καλλιτεχνήματα με βάση το μέταλλο στο χθες και στο σήμερα Οριοθετηση του θεματοσ

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Σύνδεση με το αναλυτικό πρόγραμμα Δυνατότητα για χειριστικές ικανότητες Εμπλοκή των μαθητών στη Χημεία μέσω της Τέχνης (κοινωνικός και πολιτισμικός ρόλος της Χημείας)

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑ-ΕΦΟΡΜΗΣΗ 1. Δημιουργία ενός καλλιτεχνήματος με βάση το μέταλλο χρησιμοποιώντας τεχνικές ενός καλλιτέχνη 1. Δημιουργία μιας έκθεσης στο χώρο του σχολείου που θα περιλαμβάνει: Την αποτύπωση της ιδέας μέσα από ένα σκίτσο Την επίδειξη της τεχνικής Το έκθεμα Μια αφίσα που θα περιέχει την εμπλεκόμενη Χημεία

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Η έκθεση να περιέχει λεπτομερή και ακριβή περιγραφή της χρησιμοποιούμενης τεχνικής και της εμπλεκόμενης Χημείας Η εργασία να χρησιμοποιεί τεχνικές που περιγράφονται με λεπτομέρεια Η εργασία να είναι δημιουργική Η εργασία να είναι ένας άριστος τρόπος παρουσίασης του εαυτού μας και της εποχής μας Οι πληροφορίες στην αφίσα, αναφορικά με τη Χημεία, να είναι λεπτομερείς, ακριβείς, κατανοητές, έγκυρες Η αφίσα να είναι καλοφτιαγμέν Το πλάνο της έκθεσης να είναι ενδιαφέρον στο ευρύ κοινό Η έκθεση να είναι ρεαλιστική Η έκθεση να δείχνει την αντίληψη και την κατανόηση της Τέχνης και της Χημείας 1.Περιγραφή τεχνικής 2. Πρωτότυπη εργασία 3. Αφίσα 4. Αποτελεσματι- κότητα της έκθεσης

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ (Τεχνική του καταιγισμού ιδεών) ΕΠΙΣΤΗΜΗ: Προϊόν ορθολογισμού, Περιοχή γενίκευσης και αφαίρεσης ΤΕΧΝΗ: Εκφράζει ιδέες, που είναι αιώνιες. Έχει συμβολικό χαρακτήρα (Σύλληψη ιδέας και εκτέλεσή της στην ύλη) ΤΕΧΝΙΚΗ: Η ανάγκη διευκόλυνσης του ανθρώπου στη χειρονακτική του εργασία ανέπτυξε την Τεχνική-Τεχνολογία

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ (Τεχνική του καταιγισμού ιδεών) AΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ 1. Πώς θα κατασκευάσουμε καλλιτεχνήματα (κοσμήματα, έργα ζωγραφικής, χαρακτικά, ελεύθερες μεταλλικές κατασκευές κ.ά.) με βασικό υλικό το μέταλλο; 2. Πώς θα τα εκθέσουμε; o

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ Πώς θα κατασκευάσω ένα κόσμημα ώστε να είναι πρωτότυπο, ποιοτικό, ανθεκτικό και αισθητικά όμορφο; Ποιο μέταλλο ή κράμα θα χρησιμοποιήσω και γιατί; Με ποια τεχνική θα το κατασκευάσω; Πώς θα το κοστολογήσω; Πώς θα το εκθέσω; ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΤΙΤΛΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

1. Σταθερότητα των μετάλλων Οι μαθητές σχεδιάζουν ένα πείραμα να ερευνήσουν την επίδραση των οξέων στα μέταλλα [Καύση θείου Παρασκευή διοξειδίου του θείου Παρασκευή θειώδους οξέος Επίδραση σε μέταλλα ] Αρχές της Χημείας Χημεία οξέων/βάσεων Κλίμακα pH /δείκτες Χημικές αντιδράσεις Αντιδράσεις απλής αντικατάστασης Αντιδράσεις σύνθεσης ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ

2. Χημική συμπεριφορά των μετάλλων Οι μαθητές σχεδιάζουν ένα πείραμα να ερευνήσουν την σχετική δραστικότητα και την ανθεκτικότητα στην οξείδωση [Σε τρία ποτήρια ζέσης, που περιέχουν νερό, ρίχνουμε ένα χρυσό δακτυλίδι, ένα σιδερένιο καρφί και ένα μικρό τεμάχιο νατρίου] Αρχές της Χημείας Χημική δραστικότητα των μετάλλων Ατομική δομή, ηλεκτρόνια σθένους ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ

3. Φυσική συμπεριφορά των μετάλλων Οι μαθητές σχεδιάζουν και ερευνούν: ένα πείραμα να ερευνήσουν τις φυσικές ιδιότητες (μέτρηση πυκνότητας, αγωγιμότητα στη θέρμανση και στον ηλεκτρισμό κ.ά.) ένα πείραμα για να μετατρέψουν ένα χάλκινο νόμισμα σε ορειχάλκινο Αρχές της Χημείας Φυσικές ιδιότητες των μετάλλων (Μεταλλικός δεσμός) Κράματα Ορείχαλκος Μπρούτζος ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ

4. Μελέτη περίπτωσης-Δραστηριότητα επέκτασης γνώσεων Πολλές ανασκαφές τάφων αποκαλύπτουν σκεύη της καθημερινής ζωής από χαλκό και ασήμι, εγχειρίδια και ξίφη με εμπίεστη διακόσμηση, αλλά κυρίως πληθώρα χρυσών κοσμημάτων, όπως αυτά που βρέθηκαν στους βασιλικούς τάφους των ταφικών κύκλων της Ακρόπολης των Μυκηνών. Ερώτηση: Πώς επιδρά η απότομη μεταβολή των περιβαλλοντικών συνθηκών (οξυγόνο, υγρασία, θερμοκρασία, ρύποι, φώς κ.ά.) πάνω στα μεταλλικά ταφικά ευρήματα; ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ

Σε τάφο αεροστεγή γίνονται τα εξής βήματα: Εισαγωγή λεπτού σωλήνα για φωτισμό και φωτογράφηση Αντικατάσταση του σωλήνα για εισαγωγή αζώτου μέχρι 1,5 atm Άνοιγμα τρύπας για να εισέλθει άνθρωπος με αναπνευστική συσκευή Τοποθέτηση των ευρημάτων σε σακούλες με άζωτο, όπου κλείνονται αεροστεγώς Μεταφορά και εθισμός στο νέο περιβάλλον (3 μήνες) Συντήρηση Ταφικά μεταλλικά ευρήματα και αλλαγή των συνθηκών του περιβάλλον τος.

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ 5. Διαμουσειακή έρευνα. Οι μαθητές επισκέπτονται το αρχαιολογικό και το Βυζαντινό Μουσείο καθώς και ένα σύγχρονο Μουσείο Τέχνης. Συλλέγουν πληροφορίες για τα κοσμήματα (καταγράφουν το είδος των χρησιμοποιημένων μετάλλων, παρατηρούν τις τεχνικές κατασκευής τους (σφυρήλατα, διάτρητα, χυτά, σιρματερά) και εντοπίζουν το πιο συχνά χρησιμοποιημένο μέταλλο. Παράλληλα παρατηρούν τον τρόπο παρουσίασης των εκθεμάτων)

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ 6.Επίσκεψη στο εργαστήριο συντήρησης μεταλλικών εκθεμάτων ενός μουσείου (π.χ. στο Νομισματικό μουσείο) Οι μαθητές επισκέπτονται τον χώρο αυτό και παρακολουθούν τη διαδικασία συντήρησης των νομισμάτων

7. Κόστος του καλλιτεχνήματος Οι μαθητές: Κάνουν έρευνα αγοράς για τις τιμές της πρώτης ύλης Υπολογίζουν τις ώρες απασχόλησής τους 8. Διαδικτυακή έρευνα Οι μαθητές επισκέπτονται την Ιστοσελίδα μέσω της οποίας μελετούν και συλλέγουν πληροφορίες για «Το κόσμημα από την Αρχαία Ελλάδα ως σήμερα» ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Οι μαθητές αξιολογούνται: 1. από την γραπτή εργασία τους από την τελική έκθεση βάσει των κριτηρίων που θέσαμε στην αρχή.