Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο βοηθός της όρασής μας Τα γυαλιά:. Το μάτι Το μάτι μας είναι ένας ανιχνευτής φωτός.
Advertisements

1 Διερεύνηση μιας υδατογεγούς ή τροφικής επιδημικής έκρηξης Τάνια Αρβανιτίδου-Βαγιωνά Καθηγήτρια, ΑΠΘ.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ 1ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 8 – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
1 ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ 4 Η ΣΑΛΜΟΝΕΛΛΩΣΗ.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
Υπηρεσίες Μακροχρόνιας Φροντίδας στην Ελλάδα Στην Ελλάδα η Μ.Φ.Υ. είναι ελλιπώς ανεπτυγμένη. Οι υπηρεσίες Μ.Φ.Υ στην χώρα μας παρέχονται από το σύστημα.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ. ΟΡΙΣΜΟΣ Περιβαλλοντικός κίνδυνος είναι η κατάσταση στην οποία οι επιβαρυντικοί παράγοντες μπορούν να βλάψουν το.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Πληροφορική στην Προαγωγή και αγωγή οδοντικής υγείας σε παιδιά Mπομπότας Δημήτριος Σαμαράς Δημήτριος Σούλης Βασίλειος.
1 ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ 5 Η ΤΥΦΟΕΙΔΗΣ ΠΥΡΕΤΟΣ & ΣΑΛΜΟΝΕΛΛΩΣΗ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
1 ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΝΕΟΠΛΑΣΙΑΣ Δρ. Παπαδημητρίου Μαρία Νοσηλεύτρια -Ιατρός Καθηγήτρια-Διευθύντρια ΣΕΥΠ ΤΕΙ Πατρών Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής.
22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΝΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών
η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη  των έμβιων όντων και γενικά  των φαινομένων της ζωής είναι μελετά δομή, λειτουργία και συμπεριφορά.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής Ανατολική Αφρική Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε. Μέρος Α’
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
PROJECT Κοινωνικα Ευαλωτεσ Ομαδεσ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ Κ. ΚΟΡΝΗΛΙΑΣ Α1
ΘΕΜΑ Διατροφή και Εφηβεία
Καρασαββίδου Δέσποινα Καθηγήτρια Παθολογίας
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Καθ. Γεώργιος Ζαλίδης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Γεωπονίας Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Εδαφολογίας, Διευθυντής του Εργαστηρίου.
50 ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.
Βιοτεχνολογία Τεχνολογία του DNA
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
Aimoδοσια.
AIDS Σύνδρομο επίκτητης ανοσολογικής ανεπάρκειας
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Μέγας Αθανάσιος Thug Life Πέρρα Μαρία Φεφέ Αικατερίνη
Το πολιτιστικό γίγνεσθαι της Ισπανίας
Παπαχρήστου Κωνσταντίνα Σάγου Όλγα Σεϊτανίδη Ελένη Χουντάση Βασιλική
Βασικό γνώρισμα κάθε κοινωνίας
Φιλε, μην καπνιζεισ Η συμμετοχή του 5ου γυμνασίου Αλεξανδρούπολης
ΑΛΚΟΟΛ-ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - Α ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2014
ΠΡΌΛΟΓΟΣ Επιλέξαμε να ασχοληθούμε με τα αφροδίσια νοσήματα διότι είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τους ανθρώπους στη.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «Επικοινωνώ, άρα είμαι ελεύθερος»
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Επίπεδο Υγείας Ελληνικού Πληθυσμού και Σύστημα Υγειας
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Νοσήματα Αναπνευστικού Συστήματος Βρογχικό Άσθμα Πνευμονίες
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
ΣΤΙΓΜΑ ΨΥΧΙΚΗ ΝΟΣΟΣ ΚΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ
Ταινία : Φιλαδέλφεια ( Philadelphia)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Πα.Γ.Ν.Η.)
45ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΣΝΕ
Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Επειδη πολλες φορες αισθανεστε ατυχοι και αδυναμοι και κανετε ολα αυτα τα ηλιθια τεστ που κυκλοφορουν για να βελτιωσετε την τυχη σας και να νιωσετε πιο.
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΝΕΥΜΟΝΑ  Πίγκου Κωνσταντίνα1, Ζυγά Σοφία2, Αλικάρη Βικτωρία3, Θεοφίλου Παρασκευή4, Λαβδανίτη Μαρία5,
CYSTOISOSPORA BELLI.
SARCOCYSTIS spp.
TOXOPLASMA GONDII.
CRYPTOSPORIDIUM PARVUM
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Συζητώντας για σύγχρονα κοινωνικά θέματα
Παραπτωματικοτητα: προληψη & αντιμετωπιση
Έρωτας και συντροφικότητα
Προγράμματα Προαγωγής Υγείας στην Ελλάδα και διεθνώς
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
στο Χιονοδρομικό κέντρο της Ροδόπης!
ΓΕΝΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το διαδίκτυο, που στόχο έχουν να επηρεάσουν την ψυχολογία και τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Σιούτης Ιωακείμ Ντάνου Λία Παυλοπούλου Ιωάννα Τσαμαδιάς Γιάννης

Η Επίδραση της Διαφήμισης Η διαφήμιση χρησιμοποιεί την πειθώ. Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι τρόποι για να πείσει κανείς. Χρησιμοποιώντας το συναίσθημα, τη λογική, την αυθεντία και τέλος σύμβολα και αρχέτυπα που μιλούν κατευθείαν μέσα μας. αρχέτυπα χρησιμοποιούνται για να μεταφέρουν μηνύματα και ως σύμβολα να εισχωρήσουν κατευθείαν στις εσώτερες πτυχές της φύσης μας και να αντικαταστήσουν αυθεντικά στοιχεία που υπάρχουν εκεί. Μια πιο σύνθετη δομή τέλος έχουν εκείνες οι διαφημίσεις που προάγουν ένα ύφος ζωής (life style). Παρουσιάζουν μια πραγματικότητα εικονική κι επίπλαστη που υπόσχεται ευτυχία και υπαρξιακή ικανοποίηση. Έτσι το πραγματικό πρότυπο για ζωή, αυτή η εικόνα που έχουμε μέσα μας σιγά - σιγά αλλοιώνεται κι αντικαθίσταται από μια άλλη, παρόμοια μεν, αλλά που αντί του εσωτερικού της περιεχόμενου που ελεύθερα θα αναπτυσσόταν μέσα μας έχει ένα εξωτερικό περιτύλιγμα που το μόνο που εξυπηρετεί είναι η κατανάλωση.

Πώς επηρεάζει η διαφήμιση την κοινωνία; Ένα θετικό στοιχείο της διαφήμισης είναι η βελτίωση της ποιότητας της ζωής του ανθρώπου καθώς δεν είναι λίγες οι διαφημίσεις με μηνύματα τα οποία είναι ενάντια σε βλαβερές για την υγεία συνήθειες ή ενημερώνουν για κινδύνους όπως το AIDS Από την άλλη, όμως, πλευρά η διαφήμιση δημιουργεί στους ανθρώπους ψεύτικες ανάγκες αυξάνοντας τις επιθυμίες τους. Στην προσπάθειά του ο καταναλωτής να τις ικανοποιήσει εντείνει τις προσπάθειές του και επιφορτίζεται με παραπάνω άγχος προκειμένου να ανταποκριθεί στο πρότυπο της διαφήμισης

Πόσο επιδρά η τηλεοπτική διαφήμιση στην καθημερινή μας ζωή; Σκοπός των διαφημίσεων είναι να αιχμαλωτίσουν την προσοχή των τηλεθεατών όσο χρόνο χρειάζεται για να κερδίσουν χρήματα (δηλαδή να πουλήσουν ένα προϊόν). Ένα σημαντικό ζήτημα που τίθεται σχετικά με την τηλεόραση είναι ότι μας κάνει να ξεχνάμε τα τόσα προβλήματα που υπάρχουν στη σημερινή κοινωνία. Επιπλέον, οι διαφημίσεις έχουν έναν άμεσο οικονομικό αντίκτυπο στην αγορά, επειδή εξαιτίας τους οι τιμές των διαφημιζόμενων προϊόντων αυξάνονται δυσανάλογα σε σχέση με εκείνες των μη διαφημιζόμενων προϊόντων, και πολύ συχνά ανεξάρτητα από την ποιότητά τους.

Για παράδειγμα Στα πλαίσια μιας έρευνας της γαλλικής κυβέρνησης για το πληθωρισμό, χιλιάδες κομμάτια συσκευασμένου τυριού ίδιας ποιότητας και βάρους διατέθηκαν στην αγορά προς 37 εκατοστά του φράγκου τα μισά και προς 58 εκατοστά του φράγκου τα άλλα μισά. Τα ακριβότερα κομμάτια πουλήθηκαν πρώτα. Οι καταναλωτές, συνεπώς, κρίνουν την ποιότητα του προϊόντος από την τιμή του

Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή Ο καταναλωτής επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες Οι Ανάγκες Οι βασικότερες ανάγκες αφορούν στην παροχή τροφής, νερού, και καταλύµατος.Στη δεύτερη βαθµίδα κατατάσσεται η ανάγκη για ασφάλεια, κι όταν κι αυτή ικανοποιηθεί πλήρως, οδηγεί στην ανάγκη για ένταξη σε µια κοινωνική οµάδα και αγάπη. Ακολουθούν οι ανάγκες για κοινωνική υπόληψη (κύρος, επιτυχία, κ.λ.π.) και οι ανάγκες αυτοεκπλήρωσης. Τα Κίνητρα Το κίνητρο είναι µία κατάσταση, η οποία ωθεί τα άτοµα της την εκπλήρωση των σκοπών της. ∆ηλαδή,το κίνητρο βρίσκεται στον ψυχικό και πνευµατικό κόσµο του καταναλωτή, στον οποίο δεσπόζει και τον επηρεάζει, έτσι ώστε να επιζητεί την ικανοποίησή του.

Η αντίληψη του καταναλωτή Αντίληψη είναι ο τρόπος µε τον οποίο κάθε άτοµο ερµηνεύει το περιβάλλον του.Η αξιολόγηση, πάλι, του αντικειµένου βασίζεται στις ανάγκες καις τις πνευµατικές ικανότητες που έχει κάθε άτοµο. Με την αξιολόγηση δηµιουργούνται τρεις καταστάσεις: α. Απόρριψη του αντικειµένου. β. Αποδοχή του αντικειµένου. γ. Αποδοχή του αντικειµένου και ενεργοποίηση του ατόµου.