SLAM gkontes. Περίληψη ● H εργασία έχει σκοπό να αξιολογήσει έναν αλγόριθμο για SLAM (Simultaneus Localization And Mapping), τον DP-SLAM καθώς και να.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προσομοίωση Απλού Μοντέλου Markov σε
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Δημιουργικές δραστηριότητες
Διαμοιρασμός Internet με PPTP server στο mikrotik
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Αλγόριθμοι Αναζήτησης
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Λειτουργικό Σύστημα 2ο μέρος.
Μάθημα: Πληροφορική Οδοντιάτρων 4 ο εξάμηνο Ομάδα: Αργυρού Αντώνης Δαμιανού Στεφανία Ιωάννου Παναγιώτα
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ανακτηση Πληροφοριασ σε νεφη Υπολογιστων
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ1 Μάθημα 8 ο Ανίχνευση Ακμών. ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ2 Εισαγωγή (1)  Οι ακμές είναι βασικά χαρακτηριστικά της εικόνας Προς το παρόν δεν υπάρχει ακόμα.
Αναγνώριση Προτύπων.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαφάνεια Χάρις Χριστοφή Διαφάνεια των σωμάτων Μάθημα 2.
ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Βουλγάρογλου Γρηγόριος.
3.7 ΔΥΝΑΜΗ & ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
ΒΕΣ 06: Προσαρμοστικά Συστήματα στις Τηλεπικοινωνίες © 2007 Nicolas Tsapatsoulis Προσαρμοστικοί Αλγόριθμοι Υλοποίησης Βέλτιστων Ψηφιακών Φίλτρων: Παραλλαγές.
© Ασκήσεις στα Προηγμένα Θέματα Αρχιτεκτονικής Υπολογιστών ακ. έτος Νεκτάριος Κοζύρης Νίκος Αναστόπουλος
Περίπλοκη μάθηση και γνωστικές παράμετροι. Δεν είναι δυνατό να θεωρήσουμε όλα τα είδη μάθησης συνδυαστικά. Σε περίπλοκες καταστάσεις οι οργανισμοί φαίνεται.
«EGG BOX» CONTROL SYSTEM
Quicksort Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 4 Σημασιολογία μιας Απλής Προστακτικής Γλώσσας Προπτυχιακό.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Γ.Ζ.Καπελώνης ΕΚΦΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ Το «σενάριο» Αφού ολοκληρώσουμε τη διδασκαλία στο κεφάλαιο 3 οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν την εργαστηριακή άσκηση «Προσδιορισμός.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
1 ΤΜΗΜΑ ΜΠΕΣ Αλγόριθμοι Αναζήτησης Εργασία 1 Τυφλή Αναζήτηση.
ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ1 Μάθημα 8 ο Ανίχνευση Ακμών. ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ2 Εισαγωγή (1)  Οι ακμές είναι βασικά χαρακτηριστικά της εικόνας Προς το παρόν δεν υπάρχει ακόμα.
Lego Mindstorms Προγραμματισμός μέσα από το παιγνίδι Βεργεράκης Παναγιώτης
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΣΕΥΠ ΤΜΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιωάννα Λεονταρίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Υπεύθυνη Τομέα Αισθητικής-Κοσμητολογίας.
Αυτονομοι Πράκτορες Εργασία: Monte Carlo Localization Simulator Κάργας Νικόλαος
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Προσαρμοστικοί Αλγόριθμοι Υλοποίησης Βέλτιστων Ψηφιακών Φίλτρων:
FREEMAT Επεξεργασία εικόνας.
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών
Περίπλοκη μάθηση και γνωστικές παράμετροι
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
Λήμμα άντλησης Πως αποφασίζουμε αποδεικνύουμε ότι μία γλώσσα δεν είναι κανονική; Δυσκολότερο από την απόδειξη ότι μια γλώσσα είναι κανονική. Γενικότερο.
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
Ανάλυση της εικόνας 4-25 (Rabaey)
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Συντομότερα Μονοπάτια
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΡΓΟΥ
Στρατηγικές πληροφορημένης αναζήτησης
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Νεκτάριος Κοζύρης Άρης Σωτηρόπουλος Νίκος Αναστόπουλος
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Το φως Περιεχόμενα Ενότητας Ιδιότητες του φωτός Ανάκλαση 3) Διάθλαση.
Project 5 ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ)
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Προσαρμοστικοί Αλγόριθμοι Υλοποίησης Βέλτιστων Ψηφιακών Φίλτρων:
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

SLAM gkontes

Περίληψη ● H εργασία έχει σκοπό να αξιολογήσει έναν αλγόριθμο για SLAM (Simultaneus Localization And Mapping), τον DP-SLAM καθώς και να τον επεκτείνει ώστε να παρέχει πρόσθετες χρήσιμες πληροφορίες. ● Η αξιολόγηση του αλγορίθμου έγινε με δοκιμές του σε datasets από το internet και πλέον πέρα από το χάρτη αποτυπώνονται πληροφορίες και για την πραγματική διαδρομή που ακολούθησε το ρομπότ, αλλά και για τη διαδρομή που υποθέτει πως έχει ακολουθήσει.

Datasets ● Ο αλγόριθμος επεξεργάζεται datasets της μορφής: Odometry x y theta Laser 181 reading1 reading2 reading3... reading180. ● Όπως γίνεται αντιληπτό τα datasets από το internet δεν βρίσκονταν σε αυτή τη μορφή, αλλά χρειάστηκαν αρκετές μετατροπές. ● Για τις μετατροπές δημιουργήθηκε ένα γενικό script σε CSharp το οποίο προσαρμοζόταν σε κάθε set.

DP-SLAM ● Ο αλγόριθμος DP-SLAM δημιουργήθηκε από τους Austin Eliazar και Ronald Parr του Duke University. ● Κάνει localization χωρίς landmarks. ● Δεν χρησιμοποιεί κάποια τεχνική βελτίωσης όταν υπάρχει closed loop, αντίθετα στις περισσότερες περιπτώσεις μία και μόνη επεξεργασία των δεδομένων αρκεί. ● Εχει τεράστιες απαιτήσεις μνήμης.

DP-SLAM ● Χρησιμοποιεί ένα particle filter για να κρατά μια join probability distribution πάνω στους χάρτες και τις θέσεις του ρομπότ. ● Αντί να κρατά όλους τους χάρτες χρησιμοποιεί ένα γενεολογικό δέντρο, όπου κάθε νέα γενιά particles κληρονομεί ένα τμήμα του χάρτη από την προηγούμενη γενιά. ● Τα φύλλα του δέντρου είναι πιθανοί χάρτες

DP-SLAM ● Στο διπλανό σχήμα οι κόκκινες τελείες είναι δειγματοληπτημένες θέσεις του ρομπότ, οι μαύρες γραμμές οι νέες παρατηρήσεις για την τρέχουσα θέση και οι γκρίζες γραμμές δεί-χνουν τμήματα χάρτη που κληρονόμησε από προηγούμενο particle.

Results ● Οι ακόλουθες εικόνες δείχνουν αποτελέσματα του αλγορίθμου κατά τη διάρκεια της εκτέλεσής του. ● Η κόκκινη γραμμή είναι η πραγματική τροχιά του ρομπότ και η μπλε η τροχιά που δείχνει το odometry. ● Δοκιμάστηκαν τρία datasets: ένα από τους δημιουργούς του αλγορίθμου, ένα από αντίστοιχο μάθημα στο Stanford και ένα μεγαλύτερο από το University of Tennessee-Knoxville.

Parr

Parr Original Image

Thrun

Thrun Original Image

Thrun Focus

Claxton Failure

Claxton Original Image

Claxton Facts ● Το συγκεκριμένο log file είναι επτά φορές μεγαλύτερο από τα προηγούμενα. ● Στην 34η επανάληψη ο αλγόριθμος σταμάτησε γιατί η μνήμη του συστήματος δεν επαρκούσε. ● Το συγκεκριμένο ρομπότ είχε 160 laser readings αντί για 180.

Conclusions ● O DP-SLAM φτιάχνει ποιοτικούς και λεπτομερείς χάρτες με μία μόνο επεξεργασία των δεδομένων και χωρίς πρόβλημα σε περιπτώσεις closed loop. ● Απαιτεί αρκετό χρόνο και η διαδικασία μάλλον δεν μπορεί να γίνει on the fly στο ρομπότ. ● Είναι πολύ robust. Σε πειράματα με διαφορετικού τύπου ρομπότ έδωσε καταπληκτικά αποτελέσματα χωρίς να αλλάξουμε το odometry model. ● Έχει τρομακτικές απαιτήσεις σε μνήμη. ● Σε πολύ μεγάλους χάρτες παρουσιάζει αστάθεια.