ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών Της Προσχολικής Αγωγής Και Του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Ειρήνη Παππά Η αξιολόγηση του μαθητή/τριας στο μάθημα των Θρησκευτικών.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Τ.Δ.Ε.) του Α.Π.Θ.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Μονογραφία Επαγγέλματος
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Παπαγεωργίου Βάσω Σύμβουλος Επικοινωνίας ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντώνης Κορωναίος, Καθηγητής Τμ. Γεωλογίας ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
INDUCTION WEEK 2015 BA (Hons) in Early Childhood Studies MC Employability Scheme.
1 ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Βιολογία Γυμνασίου.
εκπαιδευτικη μεταβαση
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ενότητα 1: Εισαγωγική ενότητα
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών Της Προσχολικής Αγωγής Και Του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΠΑΕΣ- ΕΣΠΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Τίτλος Ημερίδας :«Πρακτική Άσκηση Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών: Ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο σου». «Εμπειρία Πρακτικής Άσκησης: Πρακτική Άσκηση στα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Ροδίων Παιδεία». Αιμιλία Δαλάρη. Απόφοιτη του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ρόδος,

1. Γενικά για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης φοιτητών/τριών. Εργασία για 1,5 μήνα. Επιδότηση. Ασφάλιση. Συμμετοχή στις συναντήσεις στα πλαίσια του μαθήματος. Πρωτόκολλο. Αξιολόγηση μαθήματος. Βεβαίωση προϋπηρεσίας. Αξιολόγηση του προγράμματος.

2. Στόχοι του προγράμματος.  Πραγματοποιείται μια διαδικασία ένταξης και ενσωμάτωσης στο περιβάλλον εργασίας.  Οι φοιτητές γίνονται αποτελεσματικά επιχειρηματικά στελέχη μέσω της εξοικείωσης με τις σύγχρονες προκλήσεις που απασχολούν επιχειρήσεις και οργανισμούς.  Επιδιώκεται η απόκτηση ποικίλων εμπειριών που είναι εξαιρετικά χρήσιμες για την μετέπειτα επαγγελματική πορεία των φοιτητών.

3. Φορέας, χώρος και χρόνος υλοποίησης Πρακτικής Άσκησης. Φορέας και χώρος. Ιδιωτικά εκπαιδευτήρια «Ροδίων Παιδεία», στη περιοχή Ηλιούπολη της Ρόδου. Χρόνος. 1,5 μήνας. (18/11/ /12/2014 και από 8/1/ /1/2015).

4. Το νηπιαγωγείο. Το Νηπιαγωγείο αποτελεί ξεχωριστό μέρος των Εκπαιδευτηρίων «Ροδίων Παιδεία». Υπάρχουν τέσσερα τμήματα.  2 τμήματα νηπίων.  1 προνηπίων και  1 τμήμα παιδικού σταθμού. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος εντάχθηκα στο ένα εκ των δύο τμημάτων, των νηπίων.

5. Αρμοδιότητες που είχα αναλάβει κατά τη διάρκεια της Πρακτικής Άσκησης.  Συνδιδασκαλία.  Δημιουργική απασχόληση των νηπίων σε περιπτώσεις που η εκπαιδευτικός απουσίαζε από την αίθουσα διδασκαλίας.  Καθοδήγηση και παροχή βοήθειας κατά τη διδακτική πράξη, όταν τα νήπια εργάζονταν σε ομάδες ή ατομικά.  Συνεργασία με την υπεύθυνη νηπιαγωγό στην προετοιμασία υλικού και φύλλων εργασίας που θα έκαναν τα παιδιά εκείνη τη μέρα.

5. Αρμοδιότητες που είχα αναλάβει κατά τη διάρκεια της Πρακτικής Άσκησης.  Βοήθεια σε κατασκευές που σχετίζονταν με τα καλλιτεχνικά.  Εξατομικευμένος υποστηρικτικός ρόλος στα νήπια για την ανάπτυξη των δυνατοτήτων και δεξιοτήτων τους στoν ύψιστο βαθμό.  Συμμετοχή στις ελεύθερες δραστηριότητες ζωγραφίζοντας, παίζοντας επιτραπέζιο ή και διαβάζοντας παραμύθια μαζί με τα παιδιά.

5. Αρμοδιότητες που είχα αναλάβει κατά τη διάρκεια της Πρακτικής Άσκησης.  Φροντίδα για την ασφάλεια των μαθητών στα διαλείμματα, μέσω της ιδιαίτερης προσοχής και παρακολούθησης των νηπίων κατά το ελεύθερο παιχνίδι.  Συμμετοχή στα παιχνίδια των παιδιών, ώστε να χτιστεί κλίμα συναισθηματικής ασφάλειας και εμπιστοσύνης.  Παρότρυνση εσωστρεφών και συνεσταλμένων μαθητών για συμμετοχή σε ομαδικά παιχνίδια με σκοπό να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες.

5. Αρμοδιότητες που είχα αναλάβει κατά τη διάρκεια της Πρακτικής Άσκησης.  Παρουσία και επίβλεψη των μαθητών κατά τη διάρκεια του πρωινού και του μεσημεριανού γεύματος.  Συμπλήρωση του βιβλίου δραστηριοτήτων κάθε μαθητή.  Συνοδός στις εκπαιδευτικές εκδρομές που διεξάγονταν κάθε εβδομάδα.

5. Αρμοδιότητες που είχα αναλάβει κατά τη διάρκεια της Πρακτικής Άσκησης.  Επίβλεψη της εισόδου των γονέων στο χώρο και επιτήρηση της εξόδου των μαθητών από αυτόν.  Συμμετοχή στη σχολική γιορτή των Χριστουγέννων.

6. Συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό.  Κλίμα χαρούμενο και φιλικό.  Βοήθεια και στήριξη από τις νηπιαγωγούς.  Αρμονική συνεργασία.  Αμείωτο ενδιαφέρον για τα παιδιά και από τις δύο πλευρές.  Συμβουλές και παροτρύνσεις.  Ανάληψη πρωτοβουλιών.

7. Συμπεράσματα. Ενσωμάτωση στη τάξη σε μικρό χρονικό διάστημα. Ανάπτυξη υγιούς σχέσης τόσο με τη νηπιαγωγό όσο και με τα παιδιά. Διαπίστωση δυσκολιών που καθημερινά αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στη τάξη. Ανάγκη ένταξης των παιδιών στο σύνολο λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού. Είσπραξη αγάπης από τα παιδιά. Κλίμα εμπιστοσύνης. Εξυπνάδα και εφευρετικότητα των παιδιών παρόλο το μικρό της ηλικίας τους.

8. Προτάσεις. 1) Απαραίτητο πρόγραμμα για τους προπτυχιακούς φοιτητές καθώς μειώνει το μέγεθος του αισθήματος ανασφάλειας, που εμφανίζεται λόγω της απειρίας και του αγνώστου (ελλιπείς πρακτικές). 2) Μεγέθυνση της διάρκειας του. 3) Ταυτόχρονη συμμετοχή στον ίδιο φορέα περισσότερων φοιτητών. 4) Συμμετοχή περισσότερων φορέων. 5) Μεγαλύτερη πληροφόρηση για το πρόγραμμα τόσο στους φοιτητές /τριες όσο και στους φορείς (π.χ. περισσότερες ημερίδες όπως η παρούσα). 6) Κατάθεση εμπειριών και καλών πρακτικών από παλιότερους φοιτητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. 7) Επαναπροσδιορισμός της αμοιβής των φοιτητών/τριών ειδικά όταν οι ασκούμενοι εντάσσονται σε ένα πλήρες πρόγραμμα λειτουργίας του φορέα υποδοχής φοιτητών/τριών.

9. Φωτογραφίες από το σχολικό χώρο.

10.Φωτογραφίες από τις εκπαιδευτικές εκδρομές.

11.Φωτογραφίες από τις σχολικές εκδηλώσεις.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!!

Ερωτήσεις.