Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ. 57-59) Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ. 57-59)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Advertisements

ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΝΘΛΓΟΣ(ΥΠ) ΚΥΡΑΤΣΟΥΔΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ.
Σουλιώτες Χρήστος Μ. Στ’ Τάξη
Ελληνο – Περσικοί Πόλεμοι
Η περιγραφή της μάχης του
ΙΣΤΟΡΙΑ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Π ε ρ ι κ λ ή ς ε μ φ ύ λ ι ο ς λ ό γ ι α ο ι ρ ο π μ ε
Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ (499 – 498 π.Χ.)
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
H ναυμαχία της Σαλαμίνας
ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΝΘΛΓΟΣ(ΥΠ) ΚΥΡΑΤΣΟΥΔΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ.
Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
To περσικό κράτος και οι Έλληνες της Μ. Ασίας
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
H υποταγή του ελληνικού κόσμου
Περσικοί πόλεμοι.
<< Στα 200 π.Χ. >> του Κ.Π. Καβάφη
Δημιουργία παρουσίασης:
Μικρασιατική εκστρατεία
Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
Η μάχη των Πλαταιών και η ναυμαχία της Μυκάλης
Ο Μ. Αλέξανδρος καταλαμβάνει τη Μ. Ασία και την Αίγυπτο
Γιώργος Φοίβος Κωνσταντίνος Δημήτρης Λέντι
« Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ »
1ο δωδεκαθέσιο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Ο Καραϊσκάκης Γεώργιος Ο Μεγάλος Αγωνιστής Χρήστος Μ. Στ ’ Τάξη 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
Δημοτικό Σχολείο Άγιων Τριμιθιάς Ιστορία Δ’ Τάξης
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Πρώτο Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΧΕΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΟΡΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ- ΘΕΣΗ ΠΕΡΣΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΘΕΣΗ.
490 π.Χ. - η δεύτερη επίθεση των Περσών
Δημήτρης Φαλστέτας Γ ’6.   Ο Αριστείδης ( π. Χ.) υπήρξε Αθηναίος στρατηγός και πολιτικός. Ήταν από τα σημαντικότερα δημόσια πρόσωπα της εποχής.
ΓΙΑΝΝΗ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ ΓΙΑΣΛΑΚΙΩΤΗ ΣΙΛΙΑ Γ΄1
Μαρία Μπαλωμένου Γ’3.  Πότε: 525 π.Χ  Πού: Ελευσίνα  Έζησε: Αθήνα  Πέθανε: 456 π.Χ  Πού: Γέλα της Σικελίας.
Μαθητές : Μαλαπάνη Βασιλική Μανωλεας Νικόλας Ντεμάι Τζένη.
Ποιος από τους πιο κάτω πίνακες παρουσιάζει τη μάχη που μόλις παρακολουθήσατε;
Η Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη Βασικά σημεία του μαθήματος.
Το ελληνικό αλφάβητο Πολύ σημαντική η γνώση γιατί:
Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ/ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 490 πχ
Γιώργος Φοίβος Κωνσταντίνος Δημήτρης Λέντι
Οι οικονομικές συνθήκες κατά την περίοδο
Οι βαλκανικοί πόλεμοι ( )
Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
Η Αθήνα γίνεται η πιο ισχυρή πόλη
Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ      Της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη, φιλολόγου-ιστορικού (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ’ το Α.Π.Θ.)
Κυπροκλασική Περίοδος
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΚΥΠΡΟΚΛΑΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ π.Χ. Ιστορία Δ’ Τάξης Δημοτικό Σχολείο Άγιων Τριμιθιάς Στέλιος Οδυσσέως.
Η κρίση στα Βαλκάνια Ενότ. 4η κεφ. 6 ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2013.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Ταξίδι στον χρόνο. Περσική Αυτοκρατορία Σακκα, Ν. (μτφ) (2002). Εγκυκλοπαίδεια του Αρχαίου Κόσμου, Αθήνα: Άγκυρα, σ.52.
Ο Π ΕΡΣΙΚΟΣ Κ ΙΝΔΥΝΟΣ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ : τις αφορμές και τις αιτίες των περσικών πολέμων την 1 η εκστρατεία των Περσών τη 2 η εκστρατεία.
Η εκστρατεία και το έργο του
ΗΡΟΔΟΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΟΙΜΙΟ
Διάλεξη-Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο ΠΕ02 Διοργανώτρια Μαγκαφά Βαρβάρα Σχολική Σύμβουλος ΠΕ στο ΣΔΕ Βόλου ΣΤΥΛΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Κατασκευές και.
Ιωνική Επανάσταση - Μηδικά
Ο όρος Αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον ελληνικό κόσμο κατά την περίοδο της αρχαιότητας. Αναφέρεται όχι μόνο στις περιοχές του σύγχρονου.
‘’ ΚΥΠΡΟΣ-ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ’’
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
οι κυριοτερεσ φασεισ του πολεμου
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
Στρατιώτης στον πόλεμο του Μαραθώνα!
για να σχηματίσω τη λέξη
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Πελοποννησιακός πόλεμος ( π.Χ.)
ΣΑΚΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΙΑΝΤΩΝΗΣ ΕΛΕΝΑ ΓΚΟΥΝΤΟΥΛΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ ) Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ )

Ας επιλέξουμε: Ποια από τα παρακάτω αποτελούν τα αίτια και ποιο την αφορμή των Περσικών Πολέμων; Ποια από τα παρακάτω αποτελούν τα αίτια και ποιο την αφορμή των Περσικών Πολέμων;

1. Οι Πέρσες ήθελαν να κυριαρχήσουν 1. Οι Πέρσες ήθελαν να κυριαρχήσουν στο Αιγαίο και να περάσουν στο Αιγαίο και να περάσουν στην Ευρώπη.________ 2. ΄Ηθελαν να εκδικηθούν τους Αθηναίους και τους Ερετριείς, γιατί βοήθησαν τους ΄Ιωνες στην επανάστασή τους__________ 2. ΄Ηθελαν να εκδικηθούν τους Αθηναίους και τους Ερετριείς, γιατί βοήθησαν τους ΄Ιωνες στην επανάστασή τους__________

3. Πίστευαν ότι, αν κατακτούσαν την ηπειρωτική Ελλάδα, θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν μόνιμα την κατοχή των ελληνικών πόλεων.__________ 3. Πίστευαν ότι, αν κατακτούσαν την ηπειρωτική Ελλάδα, θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν μόνιμα την κατοχή των ελληνικών πόλεων.__________ 4. ΄Ηθελαν συνέχεια να κατακτούν νέα εδάφη και να υποτάσσουν νέους λαούς. __________ 4. ΄Ηθελαν συνέχεια να κατακτούν νέα εδάφη και να υποτάσσουν νέους λαούς. __________

Δαρείος: βασιλιάς των Περσών Δαρείος: βασιλιάς των Περσών

490π.Χ., Δάτης και Αρταφέρνης

Η μάχη του Μαραθώνα Σεπτέμβριος 490 π.Χ.

Αναπαράσταση αγκυροβολημένων πλοίων κατά τη μάχη του Μαραθώνα

Μαραθώνας: Αθηναίοι και Πλαταιείς Στρατηγός Ελλήνων Μιλτιάδης

Ο τύμβος του Μαραθώνα

Επίγραμμα Σιμωνίδης ο Κείος « Ἑ λλήνων προμαχο ῦ ντες Ἀ θηνα ῖ οι Μαραθ ῶ νι χρυσοφόρων Μήδων ἐ στόρεσαν δύναμιν. « Ἑ λλήνων προμαχο ῦ ντες Ἀ θηνα ῖ οι Μαραθ ῶ νι χρυσοφόρων Μήδων ἐ στόρεσαν δύναμιν. Αμυνόμενοι υπέρ των Ελλήνων οι Αθηναίοι Αμυνόμενοι υπέρ των Ελλήνων οι Αθηναίοι στο Μαραθώνα, κατέστρεψαν τη δύναμη των χρυσοντυμένων Περσών στο Μαραθώνα, κατέστρεψαν τη δύναμη των χρυσοντυμένων Περσών

Το θησαυροφυλάκιο των Αθηνών στους Δελφούς Στο χώρο μπροστά του είχαν τοποθετηθεί τα λάφυρα από τη μάχη του Μαραθώνα

Η μάχη του Μαραθώνα στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού Η μάχη του Μαραθώνα στο Ίδρυμα Μείζονος ΕλληνισμούΊδρυμα Μείζονος ΕλληνισμούΊδρυμα Μείζονος Ελληνισμού Δείτε μια παρουσίαση του μαθήματος εδώ Δείτε μια παρουσίαση του μαθήματος εδώεδώ Πόσα θυμάστε; Κάντε τις on-line ασκήσεις Πόσα θυμάστε; Κάντε τις on-line ασκήσειςon-line

τέλος ΣΠΥΡΙΑΔΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ