2 015-2016 Εργαστήρι ζωγραφικής στο ολοήμερο τμήμα του Δημοτικού Σχολείου Βυρώνειας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ειρήνη Παππά Η αξιολόγηση του μαθητή/τριας στο μάθημα των Θρησκευτικών.
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Οργάνωση Εργαστηρίου ΠΡΥ019.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
«Αισθητικές παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο του σχολείου»
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Το 1965 η Ρόζα Ιμβριώτη έγραφε για την αισθητική αγωγή και διακήρυσσε την αναγκαιότητα αισθητικά φροντισμένων αιθουσών, σχολείων και βιβλίων στα πλαίσια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Άλμπουμ φωτογραφιών Αισθητική παρέμβαση στο Αθλητικό Γυμνάσιο Πόμπιας, Ν. Ηρακλείου Κρήτης, Ευαγγελία Αγγελάκη, ΠΕ08.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Προσχολική Παιδαγωγική
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαστήρι ζωγραφικής στο ολοήμερο τμήμα του Δημοτικού Σχολείου Βυρώνειας

Η προβολή περιλαμβάνει ομαδικά και ατομικά ζωγραφικά έργα των παιδιών του ολοήμερου τμήματος του Δημοτικού Σχολείου Βυρώνειας που φιλοτεχνήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους

Η ενασχόληση με τη ζωγραφική επιλέχθηκε διότι τη συγκεκριμένη χρονιά δεν διδασκόταν κανένα καλλιτεχνικό μάθημα στο ολοήμερο τμήμα. Αρχικά τέθηκαν στα παιδιά κάποιοι ουσιαστικοί προβληματισμοί που αφορούσαν την παρουσία τους στο σχολείο και το χώρο:

-η εξάσκηση στην καλλιτεχνική έκφραση και η βελτίωση του αισθητικού κριτηρίου των παιδιών -η δημιουργική απασχόληση των παιδιών σε ώρες που θα έχουν ολοκληρώσει τα μαθήματά τους -το ζήτημα της διακόσμησης τη αίθουσας του ολοήμερου τμήματος και εσωτερικών τοίχων του σχολείου -η πιθανότητα διοργάνωσης μιας εκδήλωσης που θα προβάλλει τις δραστηριότητες του σχολείου και θα προάγει την καλαισθησία στην τοπική κοινωνία

Τα παιδιά, αφού συζήτησαν, έκριναν ότι για τους παραπάνω λόγους θα άξιζε να υλοποιηθεί το πρόγραμμα. Ωστόσο η συμμετοχή καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς συμφωνήθηκε να είναι προαιρετική. Επίσης το πρόγραμμα διεξαγόταν μόνο αν ένας σημαντικός αριθμών παιδιών είχαν ελεύθερο χρόνο, ώστε να έχει τη δυνατότητα να βοηθά και ο δάσκαλος.

Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν μπλοκ ακουαρέλας Νο2 και 3, κομμάτια χαρτονιού από χαρτοκιβώτια, πινέλα, νερομπογιές (τέμπερες) του κιλού, παλέτες και μεγάλα πλαστικά τραπεζομάντιλα για τα τραπέζια.

Η δραστηριότητα υλοποιήθηκε στην αίθουσα του ολοήμερου. Την ευθύνη της οργάνωσης και της καθαριότητας του εργαστηρίου ανέλαβαν τα παιδιά με τη βοήθεια του δασκάλου.

Τα παιδιά ζωγράφισαν με τα βασικά χρώματα, ασκήθηκαν στις μίξεις χρωμάτων για την παραγωγή χρωμάτων και αποχρώσεων και στη δημιουργία πρωτόλειων συνθέσεων.

Εκτός από τις δικές τους ιδέες πιθανότατα άντλησαν έμπνευση και από κάποιες προβολές έργων μεγάλων ζωγράφων που παρακολούθησαν στα πλαίσια του προγράμματος, κυρίως από το καλλιτεχνικό ρεύμα του ιμπρεσιονισμού.

Εκτός από τις ατομικές ζωγραφιές μετά από ομαδική συζήτηση για την επιλογή θέματος, με τη βοήθεια του δασκάλου, ολοκλήρωσαν ομαδικά έργα σε χαρτί του μέτρου, διαστάσεων περίπου 100Χ70 εκατοστών.

Τέλος, αν κατά τη λήξη της χρονιάς συγκεντρωθεί ικανοποιητικός αριθμός έργων, συμφωνήθηκε να καταβληθεί προσπάθεια για την οργάνωση μιας έκθεση ζωγραφικής κατά τη διάρκεια του τοπικού πανηγυριού στην αίθουσα του πολιτιστικού συλλόγου, εφόσον αυτή είναι διαθέσιμη.

Τα παιδιά που συμμετέχουν στα έργα που ακολουθούν είναι: Μαρία Καραγκεζίδου, Ανθούλα Μερτσανίδου, Νίκος Τρομπούκης (Α΄ τάξη), Δημήτρης Αθανασιάδης, Ροσίτσα Ρούσεβ (Β΄ τάξη), Ελένη Δελόγλου, Ράτκο Ρούσεβ, Κατερίνα Κύργιου (Γ΄ τάξη), Βαλεντίνα Λόπεζ, Μαρία Ντέντα-Καράμπαση, Δήμητρα Τρομπούκη, Όλγα Φραγκαλή (Δ΄ τάξη), Θεοδώρα Αντωνιάδου, Μάριος Μόκκας (Ε΄ τάξη), Στέφανος Βελίκοβ, Απόστολος Γούσιος (ΣΤ΄ τάξη).

Ατομικές ζωγραφιές (μεγέθους έως 35Χ25)

Ομαδικές ζωγραφιές (μεγέθους 100Χ70 εκ. )

Το πρόγραμμα συνεχίζεται…