Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ Σημείωση: Οι οδηγίες που ακολουθούν αποτελούν βοήθημα και δεν αντικαθιστούν την.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Ο κλάδος του επισιτισμού ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Αφορά την κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που στοχεύει στην βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων και στην αύξηση των.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Ο Ενότητα Αγροτική κοινωνία 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ Σημείωση: Οι οδηγίες που ακολουθούν αποτελούν βοήθημα και δεν αντικαθιστούν την.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό Σχήμα
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
«Περιοδική έρευνα πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ΜΜ εμπορικών επιχειρήσεων» ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013   Ενίσχυση της επιστημονικής και επιχειρησιακής ικανότητας.
Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο 1: Σύνθεση Συστημάτων Μικροάρδευσης
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ Σημείωση: Οι οδηγίες που ακολουθούν αποτελούν βοήθημα και δεν αντικαθιστούν την.
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ Σημείωση: Οι οδηγίες που ακολουθούν αποτελούν βοήθημα και δεν αντικαθιστούν την.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Διοικηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 3ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Στατιστικά Στοιχεία Συνεδριάσεων
Ειδικά θέματα δικαίου 5ο μάθημα – 22 Μαρτίου 2018 Αιμιλία Γ. Ευθυμίου
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου

Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω

Αποτελεί μια δύσκολη ερώτηση γιατί και η απάντηση που θα δοθεί δεν είναι και ιδιαίτερα εύκολη. Υπάρχουν όμως γενικοί κανόνες που μπορείτε να ακολουθήσετε και να δείτε από πια επιλογή επωφελείστε περισσότερο ή πως μπορεί να εφαρμόσετε την ιδέα σας αποφέροντας επιτυχία και κέρδος

 Ελέγξτε τον τριγύρω ανταγωνισμό. Υπάρχουν ήδη παρόμοιες επιχειρήσεις με αυτή που θέλετε να ανοίξετε στην περιοχή που σας ενδιαφέρει; π.χ. υπάρχουν 2 εστιατόρια με ιταλική κουζίνα και εσείς έχετε στο μυαλό σας να κάνετε κάτι παρόμοιο, τότε μάλλον πρέπει να αλλάξετε την ιδέα σας ή την περιοχή σας.  Δείτε τα δημογραφικά στοιχεία Ελέγξτε το κοινό της περιοχής που σας ενδιαφέρει και που θα απευθυνθεί η επιχείρηση σας. Ένα οικογενειακό εστιατόριο θα πιάσει περισσότερο σε μια περιοχή που υπάρχουν πολλές οικογένειες με παιδιά από τι θα έπιανε σε μια πιο εμπορική ζώνη.  Βασιστείτε στο διαθέσιμο κεφάλαιο σας Αν το κεφάλαιο σας είναι μικρό να έχετε κατά νου πως δε χρειάζονται μεγάλα ανοίγματα στην αρχή. Ανάλογα με την επιτυχία της επιχείρησης μπορείτε να την εξελίξετε. Αν ονειρεύεστε ένα ιταλικό εστιατόριο με παραδοσιακούς φούρνους ενώ διαπιστώνετε ότι θα δυσκολευτείτε οικονομικά μην το επιχειρήστε  Επιλέξετε βάσει της μορφολογίας της περιοχής Αν ήδη έχετε διαλέξει περιοχή για το εστιατόριο και ακόμη αναρωτιέστε για το στυλ του, σκεφτείτε σε συνδυασμό με τα παραπάνω τι θα ταίριαζε καλύτερα στο συγκεκριμένο σημείο. Αν είστε π.χ. σε παραθαλάσσιο μέρος ένα εστιατόριο με θαλασσινό μενού θα ήταν το ιδανικό  Επιλέξετε κάτι που θα σας αναπαύει και θα σας αρέσει Αν δεν σας αρέσουν τα πιο ακριβά εστιατόρια με τα λινά και τα ασημένια κηροπήγια δε είναι απαραίτητο να το επιχειρήσετε απλά ακολουθήστε τον συρμό της εποχής. Τα > έρχονται και παρέρχονται για παράδειγμα τα sushi bars.

40+1 επιθετικοί τρόποι για να επιβιώσει η επισιτιστική σας επιχ/ση στην κρίση

Για να επιβιώσει η επισιτιστική σας επιχείρηση μια είναι η λύση >. Όταν οι περισσότερες επιχ/σεις κρατούν μια άμυνα κερδίζουν. Κερδίζουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά και πετυχαίνουν πιο σταθερά τους στόχους τους. Για τις υπόλοιπες η μοίρα επιφυλάσσει μια αργή και βασανιστική πορεία προς το κλείσιμο. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Σε κάθε περίοδο κρίσης που έχουμε βιώσει όσοι τόλμησαν και έπαιξαν επιθετικά όχι μόνο άντεξαν τα χτυπήματα της κρίσης, αλλά σημείωσαν καλύτερα αποτελέσματα από όλους τους άλλους που ήταν απλοί παρατηρητές της κατάστασης.

Αυξήσετε τις ανάγκες του μάρκετινγκ. Διαφημίστε το προϊόν και την υπηρεσία σας σε υπερβολικό βαθμό μπορεί το χρήμα που κυκλοφορεί να είναι λιγότερο, όμως ο κόσμος εξακολουθεί να έχει ανάγκες. 2.Απαλλαχτείτε άμεσα από τα άτομα που δεν δουλεύουν για σας αλλά εργάζονται εναντίον σας δεν υπάρχει λόγος να περιμένετε άλλο. 3.Φροντίστε τους καλύτερους πελάτες σας. Αφιερώστε τους ακόμα περισσότερο χρόνο και δείτε πως μπορείτε να βοηθήσετε στο προβλήματα που βιώνουν αυτήν την περίοδο. 4.Μειώστε τα περιττά έξοδα στα απολύτως απαραίτητα, αφήνοντας ανέγγιχτες τις δαπάνες διαφήμισης και μάρκετινγκ. 5.Δώστε περισσότερη αξία στο προϊόν και την υπηρεσίας. Μην μειώνετε τις τιμές τους. 6.Επωφεληθείτε από τα επιδοτούμενα προγράμματα που είναι σε ισχύ αυτήν την περίοδο. 7.Ξεκινήστε συνεργασίες με άλλες επιχ/σεις, φροντίστε να προσφέρετε περισσότερες και πιο ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες σας. 8.Ξεκινήσετε συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις φροντίστε να προσφέρετε περισσότερες και πιο ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες 9.Απομακρύνετε από το περιβάλλον σας τα άτομα που σας προσγειώνουν είτε αυτά βρίσκονται εντός ή εκτός της επιχ/σης σας. Τα άτομα που όταν τους επικοινωνείτε μια καινούργια ιδέα σας ή ένα νέο πλάνο που θα ακολουθήσετε σας λένε ότι δεν θα λειτουργήσει και ότι τα πράγματα είναι δύσκολα 10.Επενδύσετε στο προσωπικό σας. Εκπαιδεύστε τους να κάνουν καλύτερα την δουλειά τους πιο αποτελεσματικό και πιο γρήγορα.

1.Μην περιμένετε να σας δώσουν παραγγελία. Ζητήστε την μην περιμένετε να αποφασίσει ο πελάτης. Δώστε του περισσότερα δεδομένα και πουλήστε του. Συμβουλέψτε τον όσο χρειάζεται για να αποφασίσει και να καταλήξει να αγοράσει από σας 2.Διαπραγματευτείτε με όλες τις δημόσιες υπηρεσίες. Κάντε ότι χρειάζεται για να αποκτήσετε το διακανονισμό ή τη ρύθμιση που ταιριάζει με τις ανάγκες σας 3.Μην ανέχεστε τη στάση κάποιων που εκμεταλλεύονται την κρίση για να βγάλουν κέρδος εις βάρος σας 4.Ερευνήστε περισσότερα για το προϊόν ή την υπηρεσία που θα καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σας. Μην ψάχνετε μόνο το φθηνό. Πολύ συχνά η χαμηλή τιμή κρύβει κόστη, τα οποία δεν είστε σε θέση να αντιληφθείτε με την πρώτη ματιά. Καλύτερα να πληρώσετε κάτι πιο ακριβό σήμερα, παρά να πληρώνετε πιο ακριβά το φθηνό αύριο 5.Κάνετε καλύτερες συμφωνίες με τους πελάτες σας. Δείτε πως μπορείτε να βοηθήσετε στην τιμή αλλάζοντας τους όρους πληρωμής ή τις υπηρεσίες που τους παρέχετε 6.Μην ξεχνάτε τους πελάτες που σας στηρίζουν. Ευχαριστήσετε τους εμπράκτως. Μη τους θεωρείτε δεδομένους ιδιαίτερα τώρα με την οικονομική κρίση 7.Αναγνωρίσετε τη δουλειά του προσωπικού σας. Μπορεί να μην είστε σε θέση να δώσετε αύξηση όμως μπορείτε να αναγνωρίσετε την εργασία και την αφοσίωση τους με άλλους τρόπους 8.Καταστρώστε μια αποτελεσματική εισοδηματική πολιτική. Δημιουργήστε πρώτα εισόδημα και μετά ξοδέψτε το 9.Να είστε συνεπείς στις υποσχέσεις σας 10.Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε μια νέα επιχ/ση κρατήστε τα κόστη σας χαμηλά. Δεν χρειάζεται να νοικιάσετε ακριβά εστιατόρια ή εξοπλισμό. Επενδύστε σε αυτό που θα σας φέρει πραγματικά χρήματα, για τον εαυτό σας και το προσωπικό

1.Ενημερωθείτε σωστά. Συμβουλευθείτε κάποιον που να γνωρίζει το αντικείμενο της δραστηριότητας σας, το λογιστή σας ή ένα σύμβολο επιχειρήσεων 2.Κάντε παρέα με θετικά άτομα στον ελεύθερο σας χρόνο. Μπορεί να είναι ελάχιστος δεν χρειάζεται να τον απορροφούν αρνητικά άτομα 3.Δημιουργήσετε νέους τρόπους προσέλκυσης πελατών. Δικτυωθείτε 4.Διαβάστε κάποιο σχετικό βιβλίο με αυτό που σας προβληματίζει. Δεν θα ενημερωθείτε από την κινδυνολογία των ΜΜΕ και από τα πολιτικά-καλλιτεχνικά πάνελ 5.Διώξτε τον πονοκέφαλο που σας προκαλούν οι κακοί πελάτες 6.Φροντίστε να κάνετε εντύπωση στους πελάτες σας όταν σας βλέπουν, όταν μιλάτε μαζί τους στο τηλέφωνο, όταν παρουσιάζετε την επιχ/ση σας μέσω της ιστοσελίδας σας ή μέσω της στρατηγικής marketing 7.Εξυπηρετήστε πιο γρήγορα τους πελάτες σας 8.Συνενωθείτε με το λογιστή σας για το πώς μπορείτε να πληρώσετε λιγότερα στην εφορία. Ποιες κινήσεις πρέπει να κάνετε για να μειώσετε τους φόρους σας 9.Μεγιστοποιήστε την προβολή της επιχ/σης σας στο διαδίκτυο. Αν η ιστοσελίδα σας δεν σας φέρνει πελάτες δημιουργήσετε μια νέα. Μη συμβιβάζεστε σε ότι έχει να κάνει με τη εικόνας της. Σας περιμένει αρκετή δουλειά για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας καθώς και το ποσοστό μετατροπής των επισκεπτών σας σε υποψήφιους πελάτες 10.Αλλάξετε τον τρόπο σκέψης σας με την εύρεση πελατών. Οι εποχές που σας έβρισκαν οι πελάτες σας έχουν παρέλθει. Πρέπει να κάνετε ότι χρειάζεται για να σας βρίσκουν εύκολα 11.Ζητήστε από τους πελάτες να σας πουν τα παράπονα τους. Καλύτερα να σας λένε σε σας παρά να τα λένε σε τρίτους. Έτσι έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κάτι και να τα διορθώσετε. Διαφορετικά δεν θα μάθετε ποτέ γιατί σταμάτησαν να συνεργάζονται μαζί σας και θα προσπαθείτε να βρείτε εσείς πιθανούς λόγους που απομακρύνθηκαν

9 ενοχλητικές συνήθειες στα εστιατόρια

1.Μη μαζεύετε τα πιάτα προτού τελειώσει ο πελάτης το φαγητό του Πολλοί σερβιτόροι έχουν την τάση να μαζεύουν τα πιάτα ενώ δεν είναι απολύτως σίγουροι ότι ο πελάτης έχει ολοκληρώσει το γεύμα του. Ακόμη λοιπόν και αν έχει μείνει φαγητό στο πιάτο αλλά φαίνεται ότι ο πελάτης έχει τελειώσει, καλύτερα να ερωτάται ό ίδιος προτού αφαιρεθεί το πιάτο από μπροστά του. 2. Ταΐστε τα παιδιά πρώτα και σύντομα Κάθε γονιός γνωρίζει πολύ καλά ότι όταν ένα παιδί πεινάει, γίνεται εκνευριστικά ανυπόφορο. Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει αρκετές φορές και στους ενηλίκους, αλλά τα παιδιά είναι ιδιαίτερες περιπτώσεις και συχνά δεν ξέρουν να διαχειριστούν τις καταστάσεις στις οποίες βρίσκονται. Για παράδειγμα, όταν μια οικογένεια περιμένει για τραπέζι, ακόμη και ένα μικρό παξιμάδι, ή ένα κουλούρι μπορεί να κάνει τη διαφορά σε ένα παιδί. 3. Ο καλός σερβιτόρος είναι παρατηρητικός αλλά όχι ενοχλητικός Το service του μαγαζιού υπάρχει για να εξυπηρετεί τους πελάτες τους, για αυτό είναι καλό οι σερβιτόροι να έχουν στο οπτικό τους πεδίο διαρκώς τους πελάτες τους. Δεν ξέρω όμως τι είναι χειρότερο: να θέλεις να ζητήσεις κάτι και να μη βρίσκεις τον σερβιτόρο για πολλή ώρα ή να θέλεις να πεις δυο κουβέντες με την παρέα σου και να σε διακόπτει συνέχεια με το υπερευγενικό service. Καλό λοιπόν είναι ένα εστιατόριο να διαθέτει προσωπικό που βρίσκεται σε κατάλληλη απόσταση από τα τραπέζια χωρίς όμως να γίνεται ενοχλητικό 4. Σερβίρετε το νερό μόλις το ζητήσει ο πελάτης Όταν ο πελάτης ζητά νερό αυτό το κάνει προφανώς επειδή είναι διψασμένος. Μην τον αναγκάζετε να περιμένει για ώα. Επίσης είναι καλό να δίνεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε εμφιαλωμένο και νερό της βρύσης, εκτός φυσικά αν το νερό της περιοχής δεν είναι πόσιμο. 5.Μην καθυστερείτε το λογαριασμό Μην αφήνετε τους ανθρώπους να περιμένουν αιώνια για τον λογαριασμό τους. Σίγουρα πολλοί είναι εκείνοι που έχουν σκεφτεί ακαριαία να φύγουν χωρίς να πληρώσουν αφού έχουν ήδη παρακαλέσει να τους φέρουν τον λογαριασμό τουλάχιστον 3 φορές την τελευταία μισή ώρα. Το προσωπικό θα ήταν καλό να καταλαβαίνει το σήμα το πελάτη για λογαριασμό να είναι ταχύτατο και να φέρνει τα ρέστα φυσικά εξίσου γρήγορα.

1.Προσλάβετε προσωπικό ικανό που θα σας βοηθήσει στις πωλήσεις και στο μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλά ικανά άτομα στην αγορά που θα εργαστούν στην επιχ/σης σας. Δείτε πως μπορούν να ξεκινήσουν να εργάζονται με ποσοστά δίχως να επιβαρύνουν την επιχ/σης σας με έξτρα κόστος. 2.Βάλτε το προσωπικό σας να δουλέψει ακόμη περισσότερο και με συγκεκριμένους στόχους. 3.Αναθέστε στο προσωπικό σας περισσότερα δικά σας καθήκοντα και επενδύστε το χρόνο σας σε πιο επιθετικές ενέργειες ανάπτυξης της επιχ/σης σας 4.Κυνηγήστε τα ανεξόφλητα υπόλοιπα πιο ενεργά. Ειδάλλως κάποιοι άλλοι που τα κυνηγούν καλύτερα από σας, θα πληρωθούν πρώτοι 5.Δημιουργήστε νέα πηγές εισοδήματος. Βρείτε ποιο νέο προϊόν ή υπηρεσία μπορείτε να πουλήσετε στους πελάτες σας 6.Χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία. Είναι καιρός να ασχοληθείτε ουσιαστικά με το διαδίκτυο και τις πολυάριθμες εφαρμογές face book etc 7.Μη συμβιβάζεστε. Αυτό είναι πολύ σημαντικό/ αυξήστε το ρυθμό παραγωγής. Αυξήστε στους στόχους παραγωγής. Θα πρέπει να διαφωνήσετε και όχι να συμφωνήσετε με την κατάσταση που επικρατεί. 8.Δώστε κίνητρα στους πελάτες σας να σας συστήσουν νέους πελάτες. Βρείτε τι είναι αυτό που θα ήθελαν και προσφέρετε το 9.Επικοινωνήσετε με τις τράπεζες σήμερα και κάνετε διακανονισμό. Μην αφήνετε το χρόνο να περνάει. Δεν θα καταφέρετε μόνο να διαπραγματευτείτε καλύτερα αλλά θα απεγκλωβίσετε την προσοχή σας από τις συνεχείς τηλεφωνικές ενοχλήσεις για ανεξόφλητες δόσεις 10.Φροντίστε ο πελάτης να φεύγει ευτυχισμένος από σας. Όχι απλά ικανοποιημένος. Θέλετε να μιλάει για σας και να είναι ο καλύτερος σας πρεσβευτής

6. Ο λογαριασμός πρέπει να έχει απόδειξη και να είναι σαφής Η καλύτερη περίπτωση είναι να τυπώνετε τον λογαριασμό και να φαίνονται σε αυτόν τον αναλυτικά τα πιάτα και η τιμή τους. Αν είναι χειρόγραφες τουλάχιστον φροντίστε να είναι καθαρές και να μην υπάρχουν λάθη. Και πάντα απόδειξη……. 7. Μην προσθέτετε αυτοβούλως μπαχαρικά, σάλτσες, ή τυριά στα πιάτα Όταν για παράδειγμα κάποιος παραγγέλλει ένα hamburger, δεν ζητά να του το φέρουν πνιγμένο στη μαγιονέζα και την κέτσαπ. Τα πιάτα θα πρέπει να είναι απλά και να προστίθεται έξτρα οτιδήποτε μπορεί ν να θέλει ο πελάτης. Ακόμη όμως και για τα πιάτα που έχουν έτσι και αλλιώς μπαχαρικά τυριά και σάλτσες αυτό θα πρέπει να γίνεται σαφές στον κατάλογο 8. Όταν λέμε χωρίς ζάχαρη το εννοούμε Όταν κάποιος παραγγέλνει ένα ποτό χωρίς ζάχαρη να είστε σίγουροι ότι θα πάρει ακριβώς αυτό ή χωρίς οποιοδήποτε γλυκαντικό. 9. Μην σχολιάζετε ή χασκογελάτε αν ο πελάτης τρώει γρήγορα ή τρώει όλο το φαγητό από το πιάτο του, αυτό δεν δικαιολογεί σχόλια από τους σερβιτόρους όπως > αυτό μόνο κακή εντύπωση μπορεί να κάνει και να δυσαρεστήσει τον πελάτη εν κατακλείδι ο βασικότερος κανόνας επιτάσσει κάθε πελάτης να έχει στο νου τους ότι ο σερβιτόρος δεν είναι υπεύθυνος για τη φιλοσοφία του εκάστοτε μαγαζιού και για το πιάτα που ετοιμάζονται. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα μπορεί απλά να το συζητήσει ήρεμα και ευγενικά μαζί του