Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου 2015-2016 Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Το μυστήριο της πρώτης Συνάντησης και η αφαίρεση της μάσκας.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Χριστιάνα Μενοίκου Σύμβουλος Επιστήμης, ΥΠΠ Νοέμβριος 2007 Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης και αξιολόγησης στο μάθημα της επιστήμης. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Το Καλωσόρισμα και η λύση του μυστηρίου (Δύο Περίοδοι)
Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Βιολογία Γυμνασίου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ενότητα Γ6.10 (Δημιουργία, Τροποποίηση και Εκτύπωση Εκθέσεων )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου

1. Θέματα του μαθήματος 2. Στόχοι μαθήματος Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου 3. Οδηγός για τα βιβλία της επιθεώρησης Βιολογίας (πώς μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να διαβάσει) 4. Αξιολόγηση Μαθήματος

Τα θέματα του μαθήματος είναι -Η φύση της επιστήμης (Τι είναι η Επιστήμη και ποια η σχέση της με την ιατρική και την τεχνολογική πρόοδο της εποχής μας) -Η ταξινομική επιστήμη (Πώς ταξινομούνται οι ζωικοί οργανισμοί;) -Η Οργάνωση του ανθρώπινου σώματος -Η Φωτοσύνθεση -Οι τροφικές σχέσεις και τα οικοσυστήματα -Η Αναπαραγωγή

Η προσέγγιση των θεμάτων αυτών γίνεται: Με την εφαρμογή της επιστημονικής μεθόδου – τα πειράματα Με την προβληματοκεντρική προσέγγιση Τη χρήση μικροσκοπίων Παρατήρηση Ερώτημα Υπόθεση Πείραμα Αποτελέσματα Συμπέρασμα

2. Στόχοι μαθήματος α. Γνωστικοί β. Καλλιέργεια στάσεων (σεβασμός στη διαφορετικότητα, βιοηθική, περιβάλλον, εφηβεία) γ. Μετα- μεταγνωστικοί : Μαθαίνω πώς να μαθαίνω δ. Συνεργατική μάθηση ε. Καλλιέργεια δημοκρατικών στάσεων

- Το βιβλίο είναι και τετράδιο εργασιών ταυτόχρονα - Οι πηγές για την επίλυση των ασκήσεων είναι 1.Στο βιβλίο ή 2. Συμπληρώνονται στο βιβλίο την ώρα του μαθήματος 3. Οδηγός για τα βιβλία της επιθεώρησης Βιολογίας (πώς μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να διαβάσει)

Δουλεύουμε σε ομάδες Πρώτα εξατομικευμένη εργασία Ακολουθεί εργασία στις ομάδες Καλλιέργεια δεξιότητας συνεργασίας Εργασία στην τάξη Μετάγνωση - μαθαίνω πώς να μαθαίνω Μαθαίνω να ψάχνω αντί να παίρνω έτοιμες απαντήσεις

Μετατρέπουμε τις πληροφορίες από τη μια μορφή στην άλλη π.χ. από κείμενο σε πίνακα ή σε εννοιολογικό διάγραμμα Εργασία στην τάξη και στο σπίτι Μετάγνωση - μαθαίνω πώς να μαθαίνω Μαθαίνω να ψάχνω αντί να παίρνω έτοιμες απαντήσεις

ΔΡΑΣΕΙΣ / ΚΡΙΤΗΡΙΑΠΟΣΟΣΤΟ (%) Διαγωνίσματα (στο μάθημα της ημέρας ή σε ολόκληρη ενότητα) 50 Δημιουργικές εργασίες -project10 Βιβλίο Δραστηριοτήτων – Τετράδιο - Φύλλα Εργασίας 10 Συμμετοχή στις δραστηριότητες της τάξης (ολομέλεια – ομάδα) 20 Ενδιαφέρον για το μάθημα – Συγκριτικό πλεονέκτημα 5 Πρακτικές – Πειραματικές δεξιότητες5 4. Αξιολόγηση Μαθήματος