ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΚΙΟ. Μικρόκοσμοι και Αβάκιο Μέσω του περιβάλλοντος του Αβακίου κατασκευάζονται εκπαιδευτικά λογισμικά που ονομάζονται μικρόκοσμοι,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τη δημιουργία τοπικής συλλογής.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΓΑΙΑ ΙΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ Περίληψη Το εγχειρίδιο χρήσης παρέχει στον τελικό χρήστη όλες τις απαραίτητες.
Πίνακες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.  Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι ενσωματωμένο στη Βάση Δεδομένων Εξοπλισμού Σχολειών.  Έχει σκοπό να διατηρεί το ωρολόγιο.
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
ΣΧΕΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΜΑ 3.
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων. Πίνακας Συμβόλων (Symbol Table) (Ι)  Είναι μια δομή στην οποία αποθηκεύονται τα ονόματα ενός προγράμματος και.
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
ΕΣΔ 232: Οργάνωση δεδομένων στην Κοινωνία της Πληροφορίας © 2013 Nicolas Tsapatsoulis Φόρμες Δημιουργία Περιεχομένου Ι.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Δημιουργία Παρουσίασης
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Power Point Κεφάλαιο 5.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΥΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΔΥΚΤΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ Ανέστης Κυβράνογλου(1281) Επιβλέπων : Κ. Πεταλίδης Νικόλαος.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Γλώσσες Προγραμματισμού Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Ηλίας Σακελλαρίου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP Μάθημα 4: Τεχνολογική Υποδομή ERP.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Δημιουργοί ΝΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΟΣΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Java DataBase Connectivity
Μοντελοποίηση υπολογισμού
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παιδαγωγικές εφαρμογές Η/Υ
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
Παιδαγωγικές εφαρμογές Η/Υ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Πύλη Τηλεκπαίδευσης Τμήματος edu. dmst. aueb. gr Βασιλική Ταγκαλάκη (Ε
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Γ6.4 Μορφοποίηση Πινάκων και Πρωτεύον Κλειδί
Γ6.5 Εισαγωγή, Επεξεργασία και Διαγραφή εγγραφών σε πίνακα
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Φόρμες Φόρμες χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον για την διαχείριση των δεδομένων της βάσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΚΙΟ

Μικρόκοσμοι και Αβάκιο Μέσω του περιβάλλοντος του Αβακίου κατασκευάζονται εκπαιδευτικά λογισμικά που ονομάζονται μικρόκοσμοι, χωρίς να απαιτείται η γνώση προγραμματισμού Μέσω του περιβάλλοντος του Αβακίου κατασκευάζονται εκπαιδευτικά λογισμικά που ονομάζονται μικρόκοσμοι, χωρίς να απαιτείται η γνώση προγραμματισμού Οι μικρόκοσμοι αποτελούνται από αντικείμενα διαφόρων τύπων που ονομάζονται ψηφίδες. Οι μικρόκοσμοι αποτελούνται από αντικείμενα διαφόρων τύπων που ονομάζονται ψηφίδες.

Ψηφίδες Κάθε ψηφίδα προέρχεται ή ανήκει σε κάποια αρχική κλάση, δηλαδή είναι συγκεκριμένου τύπου. Για παράδειγμα από την κλάση «κείμενο» προέρχονται όλες οι ψηφίδες κειμένου… Κάθε ψηφίδα προέρχεται ή ανήκει σε κάποια αρχική κλάση, δηλαδή είναι συγκεκριμένου τύπου. Για παράδειγμα από την κλάση «κείμενο» προέρχονται όλες οι ψηφίδες κειμένου… Ψηφίδα/Νέα/Δεδομένων (ερώτηση, πίνακας, γράφημα, κλπ.) ή /Διεπαφής χρήστη – UI (κείμενο, κουμπί, ετικέτα, κλπ.) Διαχείριση ψηφίδων, συνδέσμων

Προγραμματισμός LOGO και Αβάκιο 1 Ο προγραμματισμός σε γλώσσα LOGO ακολουθεί τις βασικές αρχές προγραμματισμού και περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο «ρεπερτόριο» εντολών Ο προγραμματισμός σε γλώσσα LOGO ακολουθεί τις βασικές αρχές προγραμματισμού και περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο «ρεπερτόριο» εντολών –Η δομή επιλογής: Αν …=… τότε…=… –Η δομή επανάληψης: –Η δομή επανάληψης: Επανέλαβε 100 φορές :

Προγραμματισμός LOGO και Αβάκιο 2 Eντολές που σχετίζονται αποκλειστικά με τις ψηφίδες ζήτησε “Κείμενο1 [κειμενο.θεσεκειμενο “|Είμαι η LOGO|] ζήτησε "Κείμενο1 [αβ.αποκρυψη] ζήτησε "Κείμενο1 [αβ.αποκατασταση]

Γεγονότα Το Αβάκιο ακολουθεί τη λογική του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (object oriented), όπου αντικείμενα μπορούν να θεωρηθούν οι ψηφίδες. Το Αβάκιο ακολουθεί τη λογική του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (object oriented), όπου αντικείμενα μπορούν να θεωρηθούν οι ψηφίδες. Τα «ερεθίσματα» που αναγνωρίζει κάθε ψηφίδα ονομάζονται γεγονότα (events). Τα «ερεθίσματα» που αναγνωρίζει κάθε ψηφίδα ονομάζονται γεγονότα (events). Εργαλεία > Διαχείριση Ψηφίδων > Γεγονότα Πατάμε το κουμπί με το γράμμα “L”, πληκτρολογούμε το πρόγραμμα, πατάμε

Παράδειγμα 1 Εισάγουμε μία ψηφίδα τύπου «Κουμπί» Εισάγουμε μία ψηφίδα τύπου «Κουμπί» Στο γεγονός «Είσοδος ποντικού» της ψηφίδας γράφουμε: ζήτησε "Κορνίζα [αβ.αποκατασταση] Στο γεγονός «Είσοδος ποντικού» της ψηφίδας γράφουμε: ζήτησε "Κορνίζα [αβ.αποκατασταση] Πατάμε Πατάμε Στο γεγονός «Έξοδος ποντικού» της ψηφίδας «Κουμπί» γράφουμε: ζήτησε "Κορνίζα [αβ.αποκρυψη] Στο γεγονός «Έξοδος ποντικού» της ψηφίδας «Κουμπί» γράφουμε: ζήτησε "Κορνίζα [αβ.αποκρυψη] Πατάμε Πατάμε

Παράδειγμα 2 Εισάγουμε μία ψηφίδα τύπου «Κουμπί» Εισάγουμε μία ψηφίδα τύπου «Κουμπί» Εργαλεία > Διαχείριση ψηφίδων>Ιδιότητες Εργαλεία > Διαχείριση ψηφίδων>Ιδιότητες Γράφουμε «Έναρξη» Γράφουμε «Έναρξη» Στο γεγονός «Πραγματοποίηση συμβάντος» Στο γεγονός «Πραγματοποίηση συμβάντος» Προσθέτουμε τον κώδικα που εκτελεί την διαδικασία «Αρχικοποίηση»: Προσθέτουμε τον κώδικα που εκτελεί την διαδικασία «Αρχικοποίηση»: ask “Logo [logo.execute “αρχικοποίηση]

Διαδικασίες Εισάγουμε μια νέα ψηφίδα τύπου Logo (Ψηφίδα > Νέα > Logo > Logo) Εισάγουμε μια νέα ψηφίδα τύπου Logo (Ψηφίδα > Νέα > Logo > Logo) για ΟΝΟΜΑΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ για ΟΝΟΜΑΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ τέλος τέλος (to … end) (to … end) Για να αναγνωριστεί η Διαδικασία, μαρκάρουμε ολόκληρη την περιοχή (για…τέλος) και πατάμε το πλήκτρο [INS]. Εμφανίζεται το μήνυμα «ΟΝΟΜΑΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ defined» Για να αναγνωριστεί η Διαδικασία, μαρκάρουμε ολόκληρη την περιοχή (για…τέλος) και πατάμε το πλήκτρο [INS]. Εμφανίζεται το μήνυμα «ΟΝΟΜΑΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ defined»

Παράδειγμα για Κρύψου για Κρύψου ζήτησε "Κορνίζα [αβ.αποκρυψη] ζήτησε "Κορνίζα [αβ.αποκρυψη] τέλος τέλος

Βάσεις δεδομένων Σύστημα δομημένης αποθήκευσης και οργάνωσης δεδομένων Μια ΒΔ μπορεί να περιέχει έναν ή περισσότερους πίνακες (tables). Μια ΒΔ μπορεί να περιέχει έναν ή περισσότερους πίνακες (tables). Σε κάθε πίνακα τα δεδομένα διαχωρίζονται με βάση τα χαρακτηριστικά τους, σε στήλες, οι οποίες ονομάζονται πεδία (fields). Σε κάθε πίνακα τα δεδομένα διαχωρίζονται με βάση τα χαρακτηριστικά τους, σε στήλες, οι οποίες ονομάζονται πεδία (fields). Κάθε γραμμή του πίνακα αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο δεδομένων και ονομάζεται εγγραφή (record).

Βάσεις δεδομένων Σύστημα δομημένης αποθήκευσης και οργάνωσης δεδομένων Μια ΒΔ μπορεί να περιέχει έναν ή περισσότερους πίνακες (tables). Μια ΒΔ μπορεί να περιέχει έναν ή περισσότερους πίνακες (tables). Σε κάθε πίνακα τα δεδομένα διαχωρίζονται με βάση τα χαρακτηριστικά τους, σε στήλες, οι οποίες ονομάζονται πεδία (fields). Σε κάθε πίνακα τα δεδομένα διαχωρίζονται με βάση τα χαρακτηριστικά τους, σε στήλες, οι οποίες ονομάζονται πεδία (fields). Κάθε γραμμή του πίνακα αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο δεδομένων και ονομάζεται εγγραφή (record).

Επεξεργασία Βάσεων Ψηφίδα> Νέα> Δεδομένων> Βάση Δεδομένων Ψηφίδα> Νέα> Δεδομένων> Επεξεργαστής Βάσεων Εργαλεία>Διαχείριση Συνδέσμων Κλικ στο σύνδεσμο «Βάση Δεδομένων» και drag & drop στο σύνδεσμο «Δημιουργία Βάσης Δεδομένων» Ψηφίδα «Επεξεργαστής Βάσεων» επιλέγουμε: Πίνακας > Νέος Πίνακας

Διάνυσμα ως συνισταμένη δύο διανυσμάτων Ψηφίδα> Νέα> Χειριστήριο> Διάνυσμα

Διάνυσμα ως συνισταμένη δύο διανυσμάτων to Συνισταμένη make "d1x first ask "d1 [vector] ;ανάκτηση της τετμημένης του d1 make "d1y last ask "d1 [vector] ;ανάκτηση της τεταγμένης του d1 make "d2x first ask "d2 [vector] ;ανάκτηση της τετμημένης του d2 make "d2y last ask "d2 [vector] ;ανάκτηση της τεταγμένης του d2 make "d3x :d1x + :d2x ;υπολογισμός τετμημένης της συνισταμένης make "d3y :d1y + :d2y ;υπολογισμός τεταγμένης της συνισταμένης ask "d3 [setvector list :d3x :d3y] ;ενημέρωση της συνισταμένης end

Συμ-μεταβολή Η ψηφίδα «Ολισθητής» Ψηφίδα > Νέα > Διεπαφής χρήστη UI > Ολισθητής

to refreshSliders CalcSliders ;κλήση της διαδικασίας υπολογισμού end to CalcSliders :a :b :c make "newValue1 ask "slider [(slider.value + :a)] ;υπολογισμός νέας τιμής για τον ολισθητή1 make "newValue2 ask "slider [(slider.value * :b)] ;υπολογισμός νέας τιμής για τον ολισθητή2 make "newValue3 ask "slider [(power slider.value :c)] ;υπολογισμός νέας τιμής για τον ολισθητή3 ask "slider-1 [slider.setvalue :newValue1] ;ανάθεση νέας τιμής στον ολισθητή1 ask "slider-2 [slider.setvalue :newValue2] ;ανάθεση νέας τιμής στον ολισθητή2 ask "slider-3 [slider.setvalue :newValue3] ;ανάθεση νέας τιμής στον ολισθητή3 end

Κώδικας_Συμμεταβολή Η διαδικασία «refreshSliders» καλείται μέσα από το γεγονός «Αλλαγή Κατάστασης» της ψηφίδας «slider» με την παρακάτω εντολή: ask “Logo [logo.execute “refreshSliders]

Ιδιότητες αντικειμένων Ψηφίδα > Νέα > Logo > Σκηνή Ψηφίδα > Νέα > Διεπαφής χρήστη UI > Ολισθητής

to changeDimensions ask "κουτί [setheight ask "Ύψος [slider.value]] ;θέτει το ύψος του αντικειμένου ask "κουτί [setwidth ask "Πλάτος [slider.value]] ;Θέτει το πλάτος του αντικειμένου end to changeColor make "χρωμκοκ ask "Κόκκινο [slider.value] ;ανάκτηση της τιμής του "κόκκινου" make "χρωμπρασ ask "Πράσινο [slider.value] ;ανάκτηση της τιμής του "πράσινου" make "χρωμμπλ ask "Μπλέ [slider.value] ;ανάκτηση της τιμής του "μπλε" make "χρωματα list :χρωμκοκ :χρωμπρασ ;δημιουργία λίστας χρωμάτων make "χρωματα sentence :χρωματα :χρωμμπλ ;επέκταση της λίστας για τα 3 χρώματα ask "κουτί [setcolor :χρωματα ] ;αλλαγή του χρώματος του αντικειμένου end

Κώδικας_Ιδιότητες αντικειμένων Η διαδικασία «changeDimensions» καλείται από τις ψηφίδες «Ύψος» και «Πλάτος» στο γεγονός «Αλλαγή κατάστασης» με την εντολή: ask “Logo [logo.execute “changeDimensions] Η διαδικασία «changeColor» καλείται από τις ψηφίδες «Ύψος» και «Πλάτος» στο γεγονός «Αλλαγή κατάστασης» με την εντολή: ask “Logo [logo.execute “changeColor]