ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Ασφάλεια Ηλεκτρονικών Συναλλαγών: κρυπτογραφία και ηλεκτρονική υπογραφή ” ΧΡΥΣΗ ΧΡΥΣΟΧΟΥ Δικηγόρος (LL.M in Internet Law and Telecoms) Θεσσαλονίκη,
Advertisements

Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ - ΕΝΟΦΘΑΛΜΙΣΜΟΣ ΜΟΥΡΙΑΣ Αλεξανδρίδου.
Πρακτική εξάσκηση στο κύκλωμα του γλυκού νερού ΒΕΝΕΤΗ ΝΑΤΑΣΑ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Τα υφαντά ως προστατευόμενα πολιτιστικά αγαθά και η αξιοποίησή τους Αρχοντούλα Παπαπαναγιώτου Δικηγόρος, LL.M. Εξειδικευμένη σε θέματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας.
Στόχοι ενότητας: Να ορίζεις την έννοια της ομοιόστασης και να περιγράφεις το γενικό μηχανισμό της Να εξηγείς το μηχανισμό διατήρησης της θερμοκρασίας.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Είναι ο κλάδος της Χημείας που ασχολείται με δύο κύρια ερωτήματα που αφορούν τις χημικές αντιδράσεις. Το πρώτο είναι το πως γίνεται μια αντίδραση, δηλαδή.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
ΙΔΡΥΜΑ: ΤΕΙ Μεσολογγίου, Τμ. Διοίκησης Κοινωνικών – Συν/κών Επιχειρήσεων και Οργανώσεων. ΠΟΡΝΕΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ: ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ Χρήστος Ε.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Αποστολίδου Ευτέρπη Φυσιολογία Νοέμβριος ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΩΝ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΝΕΡΟΥ: cc καθημερινά.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Αθήνα, 26 Σεπτεμβρίου 2016 «Η Δικαστική επίλυση στις ενδοεταιρικές συγκρούσεις» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ Γ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ Δικηγόρος LL.M, Partner Σεμινάρια Προετοιμασίας.
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΠΑΤΟΣ-ΧΟΛΗΦΟΡΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Της Μαθήτριας Α’ Λυκείου Μποσμαλή Αγγελική Υπ. Καθηγητής: Κ. Δούκας
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
ορισμοσ χαρακτηριστικα επισημανση
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 3 & 4 ΜΑΡΙΝΑΤΑ ΑΛΙΕΥΜΑΤΑ.
Κλιματολογικές συνθήκες ελιάς
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
ΑΝΑΕΡΟΒΙΑ ΧΩΝΕΥΣΗ.
ΕΤΗΣΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΛΗΨΗ
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
Κρέατα ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ:
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Ανάλυση – Διόρθωση - Οινοποίηση του γλεύκους
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τροφική αλυσίδα: Με τον όρο τροφική αλυσίδα χαρακτηρίζεται γενικά η ακολουθία της μεταφοράς ύλης και ενέργειας από οργανισμό σε οργανισμό με τη μορφή τροφής.
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εργαστήριο Χημείας Εργαστηριακά Όργανα.
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Ο νέος Γενικός Κανονισμός για την προστασία των προσωπικών δεδομένων
Παρασκευη φυτικου σαπουνιου
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία, Τ.Κ Ν. ΙΩΝΙΑ, ΤΗΛ , ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΡΑΣΕΠ : Κατσίρας Λεωνίδας (Σχολικό έτος ) LLM Φιλοσοφίας και κοινωνιολογίας του Δικαίου Μ. Ph. Θρησκειολογίας Ειδίκευση: Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός Οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα. Είσαι πλασμένος για Τις βουνοκορφές. Μην αμελείς. Ίσως αύριο είναι αργά.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΣΕΠ ΕΣΠ. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ν. ΙΩΝΙΑΣ Ανάπτυξη διαφόρων δραστηριοτήτων, ενημέρωση γονέων, προγράμματα αγωγής σταδιοδρομίας και προγράμματα ισότητας των δύο φύλων Επισκέψεις χωρίς προγραμματισμένα ραντεβού από μαθητές και γονείς για άντληση πληροφοριών για επαγγέλματα, ειδικότητες κλπ. Προγραμματισμένα ραντεβού με μαθητές και γονείς

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ 1.Βοήθεια ατόμων για αυτογνωσία 2.Βοήθεια ατόμων για λήψη απόφασης 3.Βοήθεια ατόμων στις σχέσεις με το περιβάλλον 4.Βοήθεια ατόμων στις σχέσεις με την οικογένεια 5.Βοήθεια ατόμων στις σχέσεις με το σχολείο

1. Βοήθεια ατόμων για αυτογνωσία άτομα με έλλειψη αυτοπεποίθησης φόβο αποτυχίας άγχος επιθυμία οριοθέτησης στόχων ζωής

2. Βοήθεια ατόμων για λήψη αποφάσεων Άτομα που θέλουν να διευκολυνθούν στη επιλογή τύπου σχολείου μετά το Γυμνάσιο ή το Λύκειο Άτομα που δεν γνωρίζουν ποια κατεύθυνση να ακολουθήσουν, ποιο επάγγελμα να διαλέξουν στη ζωή τους κλπ.

3. Βοήθεια στις σχέσεις με το περιβάλλον Άτομα που έχουν συγκρούσεις με το φιλικό περιβάλλον, τους «σημαντικούς άλλους» Άτομα που αισθάνονται απομόνωση κλπ.

4. Βοήθεια στις σχέσεις με το οικογενειακό περιβάλλον Άτομα με αίσθηση απόρριψης από την οικογένεια και άλλα προβλήματα.

5. Βοήθεια στις σχέσεις με το σχολείο Άτομα με δυσκολίες στα μαθήματα Άτομα με σχολικές αποτυχίες Άτομα με αρνητική συμπεριφορά στην τάξη Άτομα με έλλειψη πειθαρχίας κλπ.

6. Βοήθεια για καλύτερη επικοινωνία γονιών με τα παιδιά. Η Συμβουλευτική σχέση στην κατηγορία αυτή στηρίζεται σε ξεχωριστή συνέντευξη με τους γονείς και σε ξεχωριστή συνέντευξη με το παιδί Η τελική συνέντευξη γίνεται μαζί με τον γονιό και το παιδί.

Συναντήσεις συμβουλευόμενων ατόμων με το ΓΡΑΣΕΠ, κατά την συμβουλευτική διαδικασία. Η συνήθης διαδικασία περιλαμβάνει 4 συναντήσεις ατόμων (μαθητών/τριών- γονέων) Για ψυχολογική στήριξη ίσως χρειάζεται περισσότερες από 4 συναντήσεις.

Α΄ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: (διάρκεια 50΄- 60΄). Γίνεται μετά από δική του επιθυμία και μετά από προσωπική ή τηλεφωνική επικοινωνία Στοιχεία α΄ συνάντησης: Ζεστή γνωριμία Δημιουργία θετικού κλίματος Ενίσχυση της απόφασης για συνάντηση Ενθάρρυνση να αρχίσει να μιλάει.

Εργασίες α΄ συνάντησης: Συμπλήρωση ατομικής καρτέλας επισκέπτη ( στοιχεία εκπ/κής πορείας και προσωπικά χαρακτηριστικά) Γνωστοποιούμε στον επισκέπτη την πορεία της συμβουλευτικής σχέσης για να μην ανησυχεί στο τι θα επακολουθήσει. Τονίζουμε την εμπιστευτική χρήση των ατομικών πληροφοριών και την μη γνωστοποίησή τους χωρίς την συγκατάθεσή του.

Β΄ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: (διάρκεια 40΄-50΄). (δημιουργία κλίματος εχεμύθειας στο συμβουλευόμενο άτομο) Β΄ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: (διάρκεια 40΄-50΄). (δημιουργία κλίματος εχεμύθειας στο συμβουλευόμενο άτομο) Δίνεται η ευκαιρία στο άτομο: Να μιλήσει για τα σημαντικά πρόσωπα του περιβάλλοντός του Για τις επιρροές(θετικές ή αρνητικές) που ασκούν αυτά στη ζωή του. Τις εμπειρίες του, τα άγχη του ή ό,τι άλλο το ενδιαφέρει. Του προτείνουμε να φτιάξει σενάριο της ζωής του για τα επόμενα 10 χρόνια.

Διαπιστώσεις Β΄ συνάντησης: Το άτομο νοιώθει χαλαρωμένο. Είναι πρόθυμο να μιλήσει για ό,τι το προβληματίζει. Βλέπουμε τις χειρονομίες του, κινήσεις του, εκφράσεις προσώπου, τόνο φωνής. Όταν διαπιστώσει το ειλικρινές ενδιαφέρον μας «ανοίγεται» ευκολότερα και η διαδικασία εξελίσσεται γρηγορότερα.

Γ΄ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: (διάρκεια 50΄). Το άτομο έχει ήδη σκεφθεί ό,τι είχαμε συζητήσει για τα ενδιαφέροντα, τις κλίσεις του, τις ικανότητές του, τις επιθυμίες του, το σενάριο της ζωής του.

Οπότε: –Συμπληρώνει κάποιο τέστ ενδιαφερόντων, κλίσεων, δεξιοτήτων κλπ, που στόχο έχει την διαμόρφωση εναλλακτικών διεξόδων. –Το προετοιμάζουμε ότι στην επόμενη συνάντηση θα συζητήσουμε για τους τομείς των επαγγελμάτων που σκέπτεται να ακολουθήσει. Για τις έμφυτες ικανότητές του και κατά πόσο θα το βοηθήσουν για να είναι αποτελεσματικό στις επιλογές του. του αναθέτουμε εργασία αναζήτησης πληροφοριών για ό,τι το ενδιαφέρει. το ενημερώνουμε ότι η συμβουλευτική σχέση θα τελειώσει.

Εξαιρέσεις στην πορεία της Συμβουλευτικής σχέσης: Αν διαπιστώσουμε ότι το άτομο ήρθε για ψυχολογική στήριξη ή βοήθεια, τότε συνεχίζουμε τις συναντήσεις με τεχνικές που θα μπορούσαν να το βοηθήσουν σ’ αυτό.

Δ΄ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: (τελευταία) Ανακεφαλαιώνουμε την πορεία της Συμβουλευτικής σχέσης. Ενθαρρύνουμε το άτομο (μαθητή/τρια- γονέα) ότι μπορούν πλέον να τα καταφέρουν και μόνοι τους, χωρίς την δική μας στήριξη Το ενθαρρύνουμε να πιστέψει στις δικές του δυνατότητες Το ενημερώνουμε ότι πάντα θα είμαστε στην διάθεσή του και θα είναι ευπρόσδεκτος/η να μας μιλήσει για ό,τι τον απασχολεί.

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ Η Σ.Σ. διευκολύνεται όταν οι ενδιαφερόμενοι έρχονται με δική τους πρωτοβουλία. Ενώ στην Α΄ Συνάντηση είχαν έρθει για Συμβουλευτική σε θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού, γινόταν εμφανές ότι αντιμετώπιζαν άλλα προβλήματα, όπως κακές οικογ. και κοινωνικές σχέσεις, προβλήματα στην εκπαιδευτική πορεία κλπ. Κάθε Συμβουλευτική σχέση είναι διαφορετική – ξεχωριστή Ο ρόλος μας διευκολυντικός–υποστηρικτικός.

ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ Υποστήριξη σχολικής κοινότητας Υποστήριξη τοπικής κοινωνίας Υποστήριξη της τοπικής αυτοδιοίκησης Υποστήριξη από τις Δ/νσεις των Σχολείων: Εσπερ. Γυμνασίου Ν. Ιωνίας Εσπερ. Λυκείου Ν. Ιωνίας 1ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας 1ου Λυκείου Ν. Ιωνίας

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ!!!! Να γνωρίζεις ότι ευτυχία είναι όταν μια ψυχή αναπνέει καλύτερα, διότι εσύ υπάρχεις ή υπήρξες κάποτε.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚ/ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία Αθήνα Πληροφορίες : τηλέφωνο : ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚ/ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία Αθήνα Πληροφορίες : τηλέφωνο :