Γιώργος Τελώνης Πρόεδρος ΗΑΤΤΑ Γιώργος Τελώνης Πρόεδρος ΗΑΤΤΑ Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα 21-22.06.2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

(α) Διάθεση Μεριδίων ΟΣΕΚΑ (β) Διαδικασία Κοινοποίησης
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων
Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΝΑ Π.Δ. 85/2012 Ίδρυση Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
1 Η νέα Οδηγία για την παροχή πιστώσεων σε καταναλωτές Χριστίνα Κ. Λιβαδά Ειδική Νομική Σύμβουλος ΕΕΤ.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Παρουσίαση έργου, Πάτρα 2 Οκτωβρίου H ANEK σε μια ματιά: Ο Όμιλος εταιρειών ΑΝΕΚ LINES ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση ιδιόκτητων και ναυλωμένων.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
6η ΕΡΓΑΣΙΑ «ΑΓΟΡΕΣ & ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ» ΓΙΑΝΝΣ ΠΑΝΔΗΣ ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗ αριθ. 768/2008/ΕΚ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2010 Οικονομική.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α./ Γ.Γ.Δ.Δ. - Η.Δ. ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: > ΚΕΡΚΥΡΑ - ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΤΑΗ, ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ/
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (Κοι. Σ. Π. Ε
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.3 Τρόπος σχεδιασμού της επί τόπου υποστήριξης για πρακτικά θέματα και θέματα επιμελητείας.
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΜΙΣΘΩΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ Είναι η σύμβαση όπου ο ένας από τους συμβαλλόμενους (εκμισθωτής) υποχρεούται να παραχωρήσει στον άλλο (μισθωτή) τη χρήση του πράγματος(μίσθιο)
Μουρατίδης Δημήτρης Ελισσαίος Θοδωρής.  Παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης του επιβατικού κοινού της Αθήνας σχετικά με την θέση του εκάστοτε λεωφορείου σε.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Λογισμικό Εποπτείας Διανομών - Λειτουργία Αναλυτική Απεικόνιση των Δρομολογίων στο Χάρτη 1 Logistics Way Ο δικός σου δρόμος για την επιτυχία!
Αγορές και Καταναλωτής Από τις μαθήτριες: Μανιατάκου Ευαγγελία Ντέι Άνναμπελ.
OLNE Evia Island Ports Authority 07 Ιουνίου 2015
Άλλα προσφυγικά ρεύματα
«Το νομικό πλαίσιο και οι ευκαιρίες για τους ασθενείς στην κρίση» Δημήτρης Κρεμαλής, LL.M., Ph.D. LMU Munich Εταίρος, ΚΡΕΜΑΛΗΣ Δικηγορική Εταιρεία Πρόεδρος.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Το Πλοίο Αναφοράς. Σκοπός Να προσδιοριστούν Οι απαιτήσεις για το πλοίο Οι τυχόν περιορισμοί Τα βασικά χαρακτηριστικά Το πλοίο που θα υποδειχθεί αποτελεί.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ Π.Ο.Υ. Γιάννης Τούντας Καθηγητής Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ Αθήνα, Μάρτιος 2015 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Το αεροπορικό Εισιτήριο. Το τυπικό περιεχόμενο του αεροπορικού εισιτηρίου Το συμπληρωμένο αεροπορικό εισιτήριο είναι μία σύμβαση, ένας νομικός τίτλος,
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Κανόνες πυρκαγιάς και ασφάλειας.
Η προενεργητική διαχείριση της ασφάλειας και υγείας
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α. Ε
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Ελληνικός Κώδικας Νοσηλευτικής Δεοντολογίας.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
NΟΜΟΣ– ΠΛΑΙΣΙΟ 3979/ ΓΙΑ ΤΗΝ
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΛ.Γ.Α.
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
Ενδικοφανής προσφυγή
ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Πανελλαδική έρευνα σωματείων ΣΕΓΑΣ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
7o Συνέδριο Χρηστών Πειραιάς, 21 Δεκεμβρίου 2016 Προγραμματιζόμενες αλλαγές στην πρόσβαση σε μικροδεδομένα στατιστικών ερευνών ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.
Ακτοπλοΐα και Τουρισμός
Το δικαιωμα στον αεροπορικο τουρισμο The right to aviation tourism
Ιωάννης Ε. Μπιμπλής, Δικηγόρος
Ενοικίαση αυτοκινήτου στην Αθήνα και στα ελληνικά νησιά
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιώργος Τελώνης Πρόεδρος ΗΑΤΤΑ Γιώργος Τελώνης Πρόεδρος ΗΑΤΤΑ Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Ακτοπλοΐα και Τουρισμός Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Αφίξεις αλλοδαπών τουριστών στην Ελλάδα Πηγή: ΕΛ. ΣΤΑΤ. ΈτοςΑφίξεις Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Ελληνική Ακτοπλοΐα Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Ελληνική Ακτοπλοΐα Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Ελληνική Ακτοπλοΐα Τα μεγέθη των ναυτιλιακών εταιρειών σε εκατ € Κύκλος εργασιώνΖημιές Έτος Σύνολο787,707760,466-21, ,806 Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Έτος Επιβάτες Ακτοπλοϊκών γραμμών εσωτερικού Επιβάτες πορθμειακών τοπικών συγκοινωνιών Επιβάτες γραμμής Ελλάδας – Ιταλίας Σύνολο Σε χιλιάδες Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ Διακινηθέντες επιβάτες επιβατηγού ναυτιλίας ( ) Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Σε χιλιάδες Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ Ακτοπλοϊκές Γραμμές Διακινηθέντες επιβάτες Αργοσαρωνικός Πειραιάς –Πελοπόννησος Πειραιάς – Κρήτη Πειραιάς – Κρήτη– Δωδεκάνησος Πειραιάς – Δωδεκάνησος Πειραιάς – Δυτικές Κυκλάδες Πειραιάς – Ανατολικές Κυκλάδες Πειραιάς – Μύκονος – Τήνος – Σάμος Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη Πάτρα – Ακαρνανία – Ιόνιο Ραφήνα – Εύβοια – Άνδρος – Τήνος Βόλος – Σποράδες – Κύμη Λοιπές Σύνολο Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα Ακτοπλοϊκές γραμμές εσωτερικού: διακινηθέντες επιβάτες ( )

Σε χιλιάδες Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ Ακτοπλοϊκές Γραμμές Μεταφερθέντα οχήματα (φορτηγά, επιβατηγά, δίκυκλα – τρίκυκλα) Αργοσαρωνικός Πειραιάς – Πελοπόννησος Πειραιάς – Κρήτη Πειραιάς – Κρήτη - Δωδεκάνησος Πειραιάς – Δωδεκάνησος Πειραιάς – Δυτικές Κυκλάδες Πειραιάς – Ανατολικές Κυκλάδες Πειραιάς – Μύκονος- Τήνος - Σάμος Πειραιάς – Χίος - Μυτιλήνη Πειραιάς – Ακαρνανία - Ιόνιο Ραφήνα – Εύβοια – Άνδρος - Τήνος Βόλος – Σποράδες – Κύμη Λοιπές Σύνολο Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα Ακτοπλοϊκές γραμμές εσωτερικού: μεταφερθέντα οχήματα ( )

Ελληνική Ακτοπλοΐα Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Ι. Τουριστική Ανάπτυξη / Διασύνδεση νησιών / Άγονες Γραμμές Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Ι. Τουριστική Ανάπτυξη / Διασύνδεση νησιών / Άγονες Γραμμές Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

ΙΙ. Κόστος ακτοπλοϊκής μεταφοράς Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

ΙΙΙ. Άρση αντικινήτρων και εξομάλυνση της λειτουργίας της ακτοπλοΐας Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

IV. Υποδομές –Λιμενικές Υπηρεσίες Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Επιβάτη και Μεταφορέα Α. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΗ Ο επιβάτης δικαιούται: 1.Να υπαναχωρήσει της σύμβασης μεταφοράς και να του επιστραφεί, ανάλογα του χρόνου ασκήσεως του δικαιώματος, ολόκληρος ο ναύλος ή ποσοστό αυτού ή να τροποποιήσει το εισιτήριο του. 2.Χρηματική αποζημίωση σε ποσοστό επί του ναύλου ή άλλη αντισταθμιστική παροχή μετά από συμφωνία με τον μεταφορέα για τις περιπτώσεις, καθυστέρησης, διακοπής-ακύρωσης του ταξιδίου, λόγω βλάβης ή ζημιάς του πλοίου ή υπαιτιότητας του μεταφορέα. Επίσης και υπό προϋποθέσεις, τροφοδοσία και κατάλυμα με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα, όταν η καθυστέρηση ή η ακύρωση ή η διακοπή του δρομολογίου δημιουργεί την ανάγκη διανυκτέρευσης. Εφόσον η παροχή καταλύματος δεν είναι εφικτή καταβάλλεται χρηματική αποζημίωση. 3.Να ενημερώνεται σε περίπτωση ματαίωσης- ακύρωσης,αλλαγής ή καθυστέρησης του προγραμματισμένου δρομολογίου εφόσον έχει γνωστοποιήσει τα στοιχεία επικοινωνίας του. 4.Να ενημερώνεται κατά τη διάρκεια του πλου σε περίπτωση καθυστέρησης και για τον εκτιμώμενο χρόνο αυτής. 5. Να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 50 κιλών, χωρίς να καταβάλλει ιδιαίτερο ναύλο. 6.Να προωθηθεί στον προορισμό του με το ίδιο ή το πρώτο διαθέσιμο ή άλλο πλοίο με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα σε περίπτωση βλάβης ή ζημίας του πλοίου. 7.Για τη διατύπωση παράπονου ή καταγγελίας κατά τη διάρκεια του πλου να απευθύνεται στον ορισμένο αξιωματικό του πλοίου. Να απευθύνεται αρχικά στην πλοιοκτήτρια εταιρεία-πλοιοκτήτη του πλοίου (μεταφορέα) ή σε άλλο εκ του νόμου πρόσωπο και να διατυπώνει εγγράφως σε ειδικό έντυπο, το παράπονο ή καταγγελία ή οποιαδήποτε απαίτηση που απορρέει από τις διατάξεις του νόμου. 8. Για διαφορές οι οποίες δεν επιλύθηκαν ή δεν δόθηκαν για αυτές απαντήσεις ή επαρκείς εξηγήσεις, διαβιβάζονται αρχικά στις οριζόμενες με Υπουργική Απόφαση Υπηρεσίες εποπτείας και διαχείρισης παραπόνων και στη συνέχεια στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Επιβάτη και Μεταφορέα Β. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΗ Ο επιβάτης υποχρεούται: 1. Να προσέρχεται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και να φέρει το όχημα στο χώρο αναμονής φόρτωσης τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον απόπλου. 2. Να καταλαμβάνει την αντίστοιχη θέση που αναγράφεται επί του εισιτηρίου, να μην τοποθετεί τις αποσκευές του ή άλλα αντικείμενα επάνω στα καθίσματα ή σε άλλες θέσεις επιβατών ώστε να στερείται η θέση άλλου επιβάτη και να συμμορφώνεται στους κανονισμούς του πλοίου καθώς και στις οδηγίες του πλοίαρχου ή του προσωπικού του πλοίου που σχετίζεται με την ησυχία, ευταξία, καθαριότητα και ασφάλεια του πλοίου. 3. Να μην μεταφέρει εκρηκτικές, εύφλεκτες, εμπρηστικές και γενικά επικίνδυνες ύλες. 4. Να δίνει τα ακριβή στοιχεία ταυτότητάς του και εφόσον το επιθυμεί στοιχεία επικοινωνίας για την ενημέρωσή του σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης ή ματαίωσης του δρομολογίου. 5. Να μη μεταβιβάζει το εισιτήριο του. Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Επιβάτη και Μεταφορέα Γ. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ Ο μεταφορέας υποχρεούται: 1.Να ανακοινώνει δημόσια τα δρομολόγια και να πληροφορεί σχετικά και εγκαίρως το κοινό. 2.Να παρέχει υπηρεσίες χωρίς διακρίσεις στους επιβάτες και να λαμβάνει κάθε μέτρο ασφάλειας και υγιεινής των επιβατών. Στα άτομα μειωμένης κινητικότητας ή στα άτομα που χρήζουν ειδικής φροντίδας (όπως βρέφη, μικρά παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένα πρόσωπα) να παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια και εξυπηρέτηση. 3.Να ανακοινώνει με προσβάσιμες στους επιβάτες μορφές αναγγελίας την οποιαδήποτε καθυστέρηση στον απόπλου, πλου και κατάπλου του πλοίου, αναφέροντας τόσο τον εκτιμώμενο χρόνο όσο και την αιτία της καθυστέρησης. 4.Να ενημερώνει για τις τιμές και τις εκπτώσεις. 5.Να τηρεί οργανωμένες διαδικασίες, καταγραφής και επίλυσης ή απάντησης παράπονων − διαμαρτυριών. Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Οφείλουμε: Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Είναι απαραίτητα: Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!