Διδάσκων: Πολίτης Δημήτριος Φοιτήτριες: Λαμπρίδου Εμμανουέλα και Παπαϊωάννου Νικολέττα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
Οι μαθητές της Β΄ τάξης μας συστήνουν βιβλία που διάβασαν…
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Στην τάξη μου.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
«ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ για την Α΄& Β΄ τάξη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Επίσκεψη Γνωριμίας στο Νηπιαγωγείο
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Συνέντευξη με νήπια.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΤΑΣΟΣ ΣΙΑΦΑΚΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε2.
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Αγγελική-Νίκη Φλώρου Σεπτέμβρης 2015.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Οι τελευταίοι ήρωες της Λίτσας Ψαραύτη.
Κολλητές για Πάντα Νικολέτα Ναζίρη Ε’1.
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδάσκων: Πολίτης Δημήτριος Φοιτήτριες: Λαμπρίδου Εμμανουέλα και Παπαϊωάννου Νικολέττα

Στόχος της εργασίας μας είναι να ξεκινήσουμε και να καταλήξουμε στη λογοτεχνία μέσα από ένα πρόγραμμα δραστηριοτήτων. Τα παραμύθια που επιλέξαμε συνδέονται μεταξύ τους, καθώς έχουν όλα ως θέμα τους την Αγάπη, και το καθένα περιγράφει μια διαφορετική μορφή αγάπης.

Το σενάριο του Παραμυθά: Σε κάθε λογοτεχνική δραστηριότητα η νηπιαγωγός χτυπάει ένα χαρακτηριστικό κουδουνάκι κρυφά από τα παιδιά. ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ : Ποιός είναι; ΠΑΙΔΙΑ: Ο Παραμυθάς! Ο Παραμυθάς στέλνει γράμματα στα παιδιά προτείνοντας τους έτσι παραμύθια. Αυτά βρίσκονται σε ένα κουτί.

Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα λογοτεχνίας η νηπιαγωγός διαβάζει στα παιδιά το εξής γράμμα του Παραμυθά: «Καλημέρα παιδιά! Πω πω τι να σας λέω! Διάβασα πάλι τις προάλλες κάποια παραμύθια που μου άρεσαν πολύ και από ότι καταλάβατε θα σας τα προτείνω να τα διαβάσετε και εσείς… Το πρώτο λέγεται Δέντρο από αγάπη, το δεύτερο Αγαπώ την κουβερτούλα μου, το τρίτο Το δέντρο που έδινε και το τελευταίο Η τελεία. Και για πείτε μου τώρα ποιά είναι τα στοιχεία ενός βιβλίου; Μπράβο παιδιά! Καλή ανάγνωση! Ο Παραμυθάς Υ.Γ. Τα παραμύθια αυτά έχουν μια κοινή μαγική λέξη που τα συνδέει μεταξύ τους… Για να δω… θα τη βρείτε;»

Κατά την ανάγνωση του γράμματος τους παρουσιάζουμε τα βιβλία και τους ζητάμε να εντοπίσουν τα βασικά τους στοιχεία στο εξώφυλλο ΤΙΤΛΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 1η Δραστηριότητα με αφορμή το «Δέντρο από αγάπη» Αφήγηση του παραμυθιού. Συζήτηση. Ερωτήσεις: Σας άρεσε η ιστορία του Στέφανου; Τι ήταν αυτό που σας άρεσε περισσότερο; Εκτός από το Στέφανο ποιοί άλλοι ήρωες εμφανίζονται στο παραμύθι; Ποιά είναι η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ιστορίας μας κατά τη γνώμη σας;

Στη συνέχεια ζωγραφίζουν την πιο ευτυχισμένη στιγμή της ιστορίας κατά τη γνώμη τους. Περνάνε λοιπόν, στη γωνιά των εικαστικών και εκεί επιλέγουν τα ίδια τα παιδιά τα υλικά με τα οποία θα εκφραστούν. 2 η Δραστηριότητα με αφορμή το παραμύθι: «Αγαπώ την κουβερτούλα μου». Αυτό το παραμύθι έχει ξαναδιαβαστεί στην τάξη, επομένως ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν το κεντρικό του νόημα και εάν δεν το θυμούνται το ξαναδιαβάζουμε. Ακολουθεί η ερώτηση «Καταλάβατε ποιά είναι η κοινή μαγική λέξη που συνδέει τα δύο μας παραμύθια ή θέλετε να διαβάσουμε και το επόμενο και να μου πείτε μετά;»

3 η Δραστηριότητα με αφορμή το παραμύθι: «Το δέντρο που έδινε» Αφήγηση του παραμυθιού. Δραματοποίηση. Φέρνουμε σε επαφή τα παιδιά με ορισμένα υλικά που έχουμε φέρει στην τάξη και χαρακτηρίζουν τον κάθε ρόλο (π.χ. κλαδιά με φύλλα για την αναπαράσταση της μηλιάς, μήλα, ρούχα που προσδιορίζουν την ηλικία του αγοριού.) Επιλογή ρόλων από τα παιδιά. Η δραματοποίηση ξεκινά καθώς η νηπιαγωγός διαβάζει το παραμύθι και τα παιδιά δραματοποιούν ελεύθερα αυτό που ακούνε. Ακολουθεί χαλάρωση.

4 η Δραστηριότητα με αφορμή το παραμύθι «Η τελεία». Η νηπιαγωγός ρωτάει τα παιδιά: «Βρήκαμε τελικά ποιά είναι η λέξη που συνδέει τα τρία παραμύθια που διαβάσαμε;» Ελπίζουμε ότι τα παιδιά θα απαντήσουν «Η αγάπη!» Διαφορετικά ξεκινάει μια συζήτηση κατά την οποία η νηπιαγωγός προσπαθεί να προσανατολίσει τα παιδιά προς αυτή την απάντηση ξαναθυμίζοντάς τους τα βασικά σημεία των παραμυθιών. Στη συνέχεια η νηπιαγωγός επισημαίνει ότι όπως είδαμε και από τα προηγούμενα παραμύθια, οι άνθρωποι αγαπούν πολλά πράγματα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Δηλαδή μπορούν να αγαπούν και αντικείμενα(κουβερτούλα) και φυτά(δέντρο) και ανθρώπους(παππούς Στέφανου). Η νηπιαγωγός τότε, αναφέρει και ένα ακόμη είδος αγάπης αυτό της αγάπης προς τον εαυτό μας, ως το πιο σημαντικό, προκειμένου να είμαστε χαρούμενοι. Αφήγηση του παραμυθιού «Η τελεία».

5 η Δραστηριότητα με αφορμή όλα τα προηγούμενα παραμύθια. Σενάριο δραστηριότητας: Λέμε στα παιδιά ότι μπλέχτηκαν οι ήρωες όλων των παραμυθιών που διαβάσαμε σήμερα, σε μία ιστορία… Καθισμένοι σε κύκλο κάνουμε εμείς την αρχή. Π.χ. «Η Μπίνι, εκεί που πηδούσε και έψαχνε το κουβερτάκι της(από το παραμύθι Αγαπώ την κουβερτούλα μου), συναντά ένα διαφορετικό δέντρο… μια μηλιά που μιλούσε (από το παραμύθι Το δέντρο που έδινε). Και η μηλιά τη ρωτάει: «Ει λαγουδίτσα, μήπως είδες πουθενά το αγόρι μου;»…. Και τα παιδιά σιγά-σιγά συνεχίζουν την ιστορία. Εμείς επεμβαίνουμε όταν και εάν η ιστορία χρειάζεται ώθηση. Το παραμύθι το ηχογραφούμε και στο τέλος το ακούμε όλοι μαζί. Το παραμύθι των παιδιών έχει πλέον το θέμα που θα προκύψει αυθόρμητα και όχι απαραίτητα την αγάπη.