ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Advertisements

Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Κοστολόγηση Μάθημα 3ον.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εισαγωγή Στη Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Υπηρεσίες Υποδοχής του Ξενοδοχείου Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Δ.ΖΩΙΤΣΗΣ – ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Λογιστικά Βιβλία – Δικαιολογητικά Έγγραφα.  Κάθε επιτηδευματίας ανεξαρτήτως εάν είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί οποιαδήποτε μορφή επιχειρηματικής.
ΗΜΕΡΙΔΑ Κινητικότητας ΚΑ1 Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ‘’Υλοποιώ και Διαχειρίζομαι ΣΩΣΤΑ’’ Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Προϊσταμένη Εθνικής Μονάδας.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Διοικητική Πρακτική 5ο μάθημα
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Βασικοί Ορισμοί (1) Τι είναι ένα Πληροφοριακό Σύστημα;
Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Γεώργιος Απλαδάς Χειμερινό
Ιδιότητα: Ειδικός Ειδικευόμενος
Το κόστος Ποιότητας    
Ν.2861/2010.
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών Εκπαίδευση των υπαλλήλων για τις εργασίες κ τα καθήκοντα τους Πώς να συμπεριφέρονται στους πελάτες

Διεύθυνση Επισιτιστικών τμημάτων Διευθυντής τροφίμων κ ποτών Σερβίρισμα, επαφή με τον πελάτη, εκπαίδευση Προσέλκυση νέων πελατών Αγορά τροφίμων κ ποτών αποτελεί ξεχωριστό τμήμα

Τμήμα Συντήρησης Εξαρτάται από το προσωπικό τμήματος δωματίων για το αν θα ενημερώνεται σχετικά με βλάβες κ ζημιές

Τμήμα πωλήσεων Μεγάλα ξενοδοχεία με αίθουσες συνεδριάσεων και συνεστιάσεων

Διεύθυνση/ Τμήμα Προσωπικού Πολιτική για την απασχόληση του προσωπικού και αξιοποίηση των εργαζομένων

Διεύθυνση/ Τμήμα Οικονομικών υπηρεσιών Προϋπολογισμό Έσοδα- δαπάνες Μισθοί

Γενικός διευθυντής και οι κρίσιμες λειτουργίες άμεσης εποπτείας

Πωλήσεις Πηγή ενέργειας ολόκληρής της οργάνωσης Οι εισπράξεις ενός ξενοδοχείου αποτελεί: 45% δωμάτια 10% ποτά 38% τρόφιμα 5% Διάφορα Τιμές και τα άλλα κίνητρα ορίζονται για ολόκληρη την περιοχή

Εργασιακές συγκρούσεις Οι εργασιακές σχέσεις είναι υπό την ευθύνη του διευθυντή Εργατικά σωματεία και συνδικάτα και επικοινωνία του διευθυντή με τον εκπρόσωπο του εργατικού συνδικάτου για την επίλυση των προβλημάτων

Μίσθωση καταστημάτων και εκχώρηση δικαιωμάτων εκμετάλλευσής Ανανεώσεις μισθωμάτων Οι επαγγελματίες που μισθώνουν ένα ξενοδοχείο συνδέονται στα μάτια των πελατών ως το ιδιοκτήτες

Διασκέδαση Η μουσικών και καλλιτεχνικών αποτελεί αρμοδιότητα του διευθυντή τροφίμων και ποτών Τελική έγκριση από τον διευθυντή Καθορισμός ελάχιστης τιμής

Αναλυτική περιγραφή των λειτουργιών των κυριότερων διευθύνσεων/ τμημάτων

Τμήμα υποδοχής και εξυπηρέτησεςι πελατών Front Office Κυρίως υποδοχή Κρατήσεις Θυρωρείο/ πληροφορίες Ταμείο Τηλεφωνείο Αχθοφόροι Πορτιέρης

Κυρίως υποδοχής Καταμέτρηση διαθέσιμων δωματίων Διάθεση δωματίων Προγραμματισμός αλλαγής δωματίων Ενημέρωση για επισκευή ή επιδιόρθωση βλαβών Επιβεβαίωση αναχωρήσεων

Κρατήσεις δωματίων Προφορικά Με γράμμα, fax, Κρατήσεις μεμονωμένων πελατών, ομαδικές Κρατήσεις από πρακτορεία

Θυρωρείο- Πληροφορίες Άμεση επαφή με τον πελάτη Ευπαρουσίαστη Διακριτικοί Καθαροί Ευγενικοί Εύστροφοι

Επιβλέπει τους αχθοφόρους και του πορτιέριδες Παραδίδει το κλειδί στον πελάτη Λαμβάνει μνμ για προσωπικές εξυπηρετήσεις Καταγραφή αποσκευών που αφήνει ο πελάτης Ελέγχους κλειδιών

Ταμείο Άνοιγμα λογαριασμού κατά την άφιξη του πελάτη Συνάλλαγμα Θυρίδες

Νυκτοθυρωρός Καθήκοντα όπως του υπευθύνου θυρωρείο

Ελεγκτής νυκτός Συγκεντρώνει όλα τα έσοδα- χρήματα Μηδενίζει τις ταμειακές μηχανές Τηρεί βιβλίο εσόδων για μια νύχτα Τηρεί βιβλίων εσόδωνδωματίωων

Αχθοφόροι Μεγάλη προσοχή να μην μπερδεύονται οι αποσκευές Ενημερώνει την υποδοχή για την αντίδραση του πελάτη όταν είδε το δωμάτιο Ασχολείται με την εμφάνιση του σαλονιού υποδοχής Αποθήκη αποσκευών

Πορτιέρης Καθαρά ενδεικτική της πολυτέλειας του ξενοδοχείου Ενδυμασία Ανεύρεση ταξί και ρύθμιση στάθμευσης

Τμήμα προϊσταμένης ορόφων Καθαριότητα και συντήρηση δωματίων Προϊσταμένη Βοηθοί Καμαριέρες Καθαρίστριες Εργαζόμενες στην αποθήκη λινών Στο πλυντήριο Απολεσθέντων και ανευρεθέντων

Πλυντήριο Ο πελάτης καταγράφει σε ειδικό έντυπο τα ρούχα που είναι για πλύσιμο Η καμαριέρα παραλαμβάνει το έντυπο Καταγραφή των ρούχων και από το άτομο για να αποφευχθούν τα λάθη

Διεύθυνση τμήμα πωλήσεων ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ ΣΕ ΤΑΞΔΙΩΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Τοπικές ατομικές πωλήσεις Δημόσιες σχέσης Ιστορικό πελάτη

Ευθύνες του τμήματος πωλήσεων

Σχεδιασμός Οι πωλήσεις γίνονται νωρίτερα Σχεδιασμός των στόχων είναι ζωτικής σημασίας

Πολιτικές Τιμών Το μέγεθος των ομάδων που πρέπει να γίνει αποδεκτό Τα ποσά προκαταβολών Προμήθειες Αναγκαίες εργασίες Αριθμός επιπλέον δωματίων Ειδική κατανομή δωματίων

Έρευνα Έρευνα αγορά Οργάνωσης συνεδρίων για παράδειγμα

Διοίκηση προσωπικού πωλήσεων Ο καλός πωλητής δεν είναι πάντα καλός μάνατζερ Διοικητικές ικανότητες Καθοδηγήσει πωλητών

Συνεργασία μεταξύ των τμημάτων Έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας Υπόσχεση για 100 δωμάτια με θέα και υπάρχουν μόνο 50 Πρωινό για 500 άτομα και να μην υπάρχει σάλα τέτοιας χωριτικότητας

Εκπαίδευση

Προϋπολογισμός Δεν πρέπει να ξεπερνά τον προϋπολογισμό του κάθε τμήμα

Κίνητρα Δεν επιδοκιμάζουμε την αναγκαιότητα οικονομικών κινήτρων Πληρωμή μετά το τέλος εργασίας κ όχι με το κλείσιμο

Τύποι πωλήσεων

Άμεση ταχυδρόμηση Μαζική αποστολή εντύπων

Εσωτερικές πωλήσεις Εταιρίες με στοιχεία πελατών

Πωλήσεις σε ομάδες και συνέδρους Κατανομές δωματίων Σχεδιασμός – συνέδρια σχεδιάζονται μεγάλο χρονικό διάστημα πριν Ομάδες κινήτρων Επαγγελματικά ταξίδια Συνέδρια Σχολικές εκδρομές

Ο Συντονιστής Διεκπεραίωση των αεροπορικών αφίξεων Παρόν κατά την άφιξη της ομάδας Η διακίνηση των αποσκευών Ετικέτες αποσκευών ομοιόμορφου σχεδίου αν παραλειφθούν από το αεροδρόμιο Εκτέλεση σωστά της λειτουργίας Ευθύνη επαλήθευσης Καταγραφές (των πωλητών, ομαδικές κρατήσεις)

Πωλήσεις ταξιδιωτικών πρακτόρων Μεγάλοι πράκτορες Μικροί πράκτορες (αυτοί που απευθύνονται σε άτομα)

Πωλήσεις συνεδρίων και εκδηλώσεων

Πωλήσεις σε τοπικό επίπεδο Αεροπορικές εταιρίες Ταξιδιωτικοί πράκτορες Γραμματείς (σε μεγάλες εταιρίες) Οδηγοί ταξί Επαγγελματίες (δικηγόρους- ιατρούς) Πρεσβείες