1
Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα της Μεσογείου 01. Τι κάνουμε 1
02. Μεσογειακή Διατροφή 1 Μεσογειακή διατροφή: όρος του φυσιολόγου Ancel Keys Tο 1995 μια ομάδα επιστημόνων του Harvard δημιούργησε την “Πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής”
03. Η σχέση των Ελλήνων με το βάρος τους ετών: Η Ελλάδα παρουσιάζει στους άνδρες 30% ποσοστό υπέρβαρων (το δεύτερο υψηλότερο) ενώ στις γυναίκες 13% ετών: Η Ελλάδα παρουσιάζει στους άνδρες 69,6% ποσοστό υπέρβαρων (το υψηλότερο), ενώ στις γυναίκες ποσοστό 41,9% (το τρίτο υψηλότερο ετών: Στους άνδρες το ποσοστό των υπέρβαρων 71,1% ενώ στις γυναίκες το 68,9%
04. Η ανάγκη της Αγοράς Έλλειψη χρόνου για την παρασκευή γκουρμέ αλλά ταυτόχρονα οικονομικά προσιτών, ιδιαιτέρων σαλατών για οικογενειακή και εμπορική χρήση (εστιατόρια) Πρώτο Πρόβλημα Μεγαλύτερη ζήτηση από ότι προσφορά για προϊόντα «μεσογειακή διατροφής» Δεύτερο Πρόβλημα 2
05. «αναζητήσεις Google» 1
06. Ευκαιρία της Αγοράς 2016: Τάσεις στα εστιατόρια Το 25% με 28% του Menu των σύγχρονων εστιατορίων καταλαμβάνουν σαλάτες >$5B Total Addressable Market [TAM] 1 στους 3 καταναλωτές «ανοικτός» να δοκιμάσει φυτική διατροφή 3 Ανώτερα Υλικά (πχ βότανα και σπάνια χόρτα) Η σαλάτα ως «κυρίως πιάτο» Περισσότερα οργανικά (βιολογικά) υλικά
07. Η έρευνά μας 18-35: 80% εξέφρασαν ενδιαφέρον 35-55: 65% επιφυλακτικές 55-75: 70% εξέφρασαν ενδιαφέρον Έρευνα σε Γυναίκες Νοικοκυρές Το 90% εξέφρασε ενδιαφέρον Έρευνα σε εστιατόρια
08. Η λύση μας Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα για σπιτική χρήση – Πώληση με διανομή κατ’ οίκον και μεσω Salad & Herbs Bar Πρώτη Λύση Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα για εστιατόρια Δεύτερη Λύση
5 09. Προσφερόμενα Προϊόντα /Υπηρεσίες Παραγγελίες και μέσω web/κινητού Παραγωγή βραστών σαλατών, χωρίς συντηρητικά, κύρια συστατικά της μεσογειακής διατροφής και της ελληνικής κουζίνας Μηδενικός χρόνος προετοιμασίας για τον αγοραστή Διαθέσιμες σχεδόν όλη τη διάρκεια του χρόνου Συσκευασμένα, έτοιμα για αποστολή ή παραλαβή
Ανταγωνισμός This is your chance to not only communicate how well you know the other players in your space, but how your company stands out as a leader. Use values such as Adoption, Feature Set, Integrated Partners on the axes. Άγρια Χόρτα Με Συντηρητικά - Χωρίς Συντηρητικά «Κλασσικά» Χόρτα
6 11. Επιχειρηματικό Μοντέλο Πωλήσεις Λιανικής Πωλήσεις Χονδρικής Εμπορία Τρίτων Πώληση Προϊόντων Αμέσου Αγοράς από Παραγωγούς και συσκευασίας από την MEF σε: Εστιατόρια - Ταβέρνες Delicatessen Πώληση Προϊόντων Αμέσου Αγοράς από Παραγωγούς και συσκευασίας από την MEF σε: Ιδιώτες Ετοιμασία Σαλατών για κατανάλωση «on the spot» ( Salad Deli ) Εμπορία Συσκευασμένων Προϊόντων από Τρίτους από την MEF σε: Ιδιώτες / Χονδρική Δημιουργία Παρασκευαστηρίου Βιολογικών Σαλατών και με B2B και B2C Πωλήσεις
12. Στρατηγική Ανάπτυξης Κτίσιμο Εικόνας και πρώτης κρίσιμης μάζας πελατών υιοθέτησης Mini – εκδηλώσεις (4) Social Reach (20000) Σχέση με εστιατόρια (30) Γνωριμία με πελάτες (1000) Ανάπτυξη του Salad Deli & Επέκταση Στο 3 ο έτος Εξασφάλιση Νεκρού Σημείου Λειτουργίας 2 έτη Νεκρό Σημείο
Financial Projections Το κατάστημα ξεκινάει με πωλήσεις σε χονδρική και delivery λιανικής To Κατάστημα περνά το Νεκρό Σημείο στο 2 ο έτος λειτουργίας του
Ανάγκες σε κεφάλαια € Κεφάλαιο Κίνησης € Εξοπλισμός – Πάγια - Έναρξη € Επιστροφή Κεφαλαίου στο τέλος του 3 ου έτους
14. Η ομάδα μας Παπαδοπούλου Χριστίνα: Συντονίστρια πρότασης, Γραμματειακή υποστήριξη. Λάκης Χρήστος : Προσδιορισμός εδαφοκλιματικών συνθηκών καλλιέργειας. Παραγωγή φυτικού υλικού, πιστοποίηση σπόρου, σποροπαραγωγή, παρακολούθηση φύτευσης, καλλιέργειας, συμβολαιακή γεωργία, συλλογή φυτών. Παπαδόπουλος Παύλος: Καλλιεργητής Τσαλπαρού Παναγιώτα: Φοιτήτρια Γεωπονικής Ειδικότητα Διατροφής- Διαιτολογίας
Contact Info papadopoulouchristina Ευχαριστούμε