ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ Π΄ΡΌΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Advertisements

Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Νικόλαος Μαυραντζάς, Παναγιώτης Πολίτης Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ Π΄ΡΌΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Δημιουργία ψηφιακού παιχνιδιού με θέμα τον κύκλο του νερού για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας» Μαυρουδή Χαραλαμπία (Α.Μ.: 5252) Επιβλέπων καθηγητής: κ. Μεϊμάρης Μιχάλης Καθηγητές τριμελούς επιτροπής: κ. Γκούσκος Δημήτρης κ. Ψυχούλης Αλέξανδρος Αθήνα, Ιούνιος 2011

Στόχοι δημιουργίας του ψηφιακού παιχνιδιού ΛΟ Τα χαρακτηριστικά του ψηφιακού παιχνιδιού ΛΟ Η διαδικασία δημιουργίας του παιχνιδιού Η δομή του ψηφιακού παιχνιδιού ΛΟ Προτάσεις για αξιολόγηση και εξέλιξη Περιεχόμενα

Στόχοι δημιουργίας του ψηφιακού παιχνιδιού ΛΟ Δημιουργία συνεργατικού εργαλείου μάθησης Συνολική εικόνα του κύκλου του νερού Παραδοχή των κατεκτημένων δεξιοτήτων των παιδιών νηπιακής και πρώτης σχολικής ηλικίας με σκοπό την περαιτέρω καλλιέργεια τους Εξοικείωση των παιδιών με τις νέες τεχνολογίες Ενίσχυση της δημιουργικότητας των παιδιών

Παιχνίδι Ξεγνοιασιά, ευθυμία, χαρά Σύστημα που βασίζεται σε κανόνες μέσα σε ένα δομημένο περιβάλλον.

21 ος αιώνας: πλήθος πληροφοριών προσφέρονται στους μαθητές μέσω των εικόνων συνεπώς, οι μαθητές διαμορφώνουν διαφορετικές εγκεφαλικές δομές από αυτές προηγούμενων γενιών. Ηλεκτρονικό παιχνίδι: μέσο γεφύρωσης διαφορετικών τρόπων σκέψης. Έχει την ιδιότητα να λειτουργεί ως κίνητρο μάθησης. Βασική προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα των στόχων δημιουργίας του είναι η κατανόηση του τρόπου σκέψης των αποδεκτών του (παιδιά – παίκτες) από τον σχεδιαστή και δημιουργό του (ενήλικες). Το Παιχνίδι Σήμερα

Η μάθηση ήταν αποτέλεσμα εξαναγκασμού ενώ με τις νέες τεχνολογίες είναι αντικείμενο ανακάλυψης για τα παιδιά του σήμερα. Η ένταξη των ΤΕΠ στο χώρο της εκπαίδευσης αποτελεί γενικευμένη ευρωπαϊκή πολιτική και αφορά τον τρόπο μάθησης αλλά και την διδακτική διαδικασία που ακολουθείται. Κεντρικός εκπρόσωπος των ΤΕΠ στην εκπαίδευση είναι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής. Ρόλος του εκπαιδευτικού είναι η επιλογή της χρήσης της πληροφορικής ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο ή στη χρήση της ως αυτόνομο εργαλείο γνώσης, μάθησης και έρευνας. Οι Νέες τεχνολογίες (ΤΕΠ) στην εκπαίδευση

Στον Ελλαδικό χώρο υπό την οργάνωση του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων: 1997: Το Παιδαγωγικό ινστιτούτο σχεδίασε το Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής (ΕΠΠΣΠ) που αφορά όλες τις βαθμίδες. Σκοπός του ΕΠΠΣΠ είναι η γνωριμία των μαθητών με το τεχνικό κομμάτι των νέων τεχνολογιών. 2003: Συμβαδίζοντας με την τεχνολογική εξέλιξη, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προσκόμισε στην εκπαιδευτική κοινότητα το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών Πληροφορικής (ΔΕΠΠΣΠ). Σκοπός του ΔΕΠΠΣΠ είναι η εξοικείωση των παιδιών με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Νέες τεχνολογίες (ΤΕΠ): πληροφορική

Ο όρος Animation συνεπάγεται την ταχεία προβολή σειράς εικόνων (δισδιάστατης ή τρισδιάστατης μακέτας) ή θέσεων ενός μοντέλου, έτσι ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της κίνησης. Ο άνθρωπος έχει την ικανότητα να διατηρεί την εικόνα στο μάτι του επι 1/12 του δευτερολέπτου. Αυτό το χαρακτηριστικό του γνωστό και ως μετείκασμα, είναι ο λόγος της οπτικής οφθαλμαπάτης της κίνησης. Νέες τεχνολογίες (ΤΕΠ): animation

Ελεύθερη κίνηση μέσα στο περιβάλλον του παιχνιδιού Απουσία βαθμολόγησης επιδόσεων παικτών Τα χρονικά όρια για την ολοκλήρωση των εφαρμογών είναι στην πλειονότητά τους ελεύθερα. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις καθορίζονται από τη φυσική ροή του νερού μέσα στην εφαρμογή. Ο λόγος μέσα στο παιχνίδι είναι γραπτός. Στόχος είναι η παρότρυνση των παικτών να ζητήσουν την ενίσχυση ατόμων που μπορούν να τα βοηθήσουν να ολοκληρώσουν την αποστολή τους. Η ύπαρξη εικονιδίου που αφορά τους ενήλικες έχει στόχο την περαιτέρω εξοικείωση των ενηλίκων με τις ερωτήσεις ανοικτού τύπου καθώς προτρέπει για δραστηριότητες που αφορούν την εμπέδωση της θεματικής που ασχολούνται. Τα Χαρακτηριστικά του ψηφιακού παιχνιδιού ΛΟ

Επιλογή θεματικών εφαρμογών του ΛΟ Ο ρόλος των παιδιών που έλαβαν μέρος στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Παιδικού Μουσείου με θέμα το κύκλο του νερού. Οι 5 θεματικές: Βουνό, θάλασσα, υδροφόρος ορίζοντας, πόλη και γενική εικόνα του κύκλου του νερού. Τα παιδιά που έπαιξαν το παιχνίδι πριν από την ολοκλήρωσή του. Η δομή του ψηφιακού παιχνιδιού ΛΟ

Κεντρικό menu Βουνό θάλασσα αγρόκτημα πόλη «μαγικό δέντρο» Παζλ δέντρου Παζλ λουλουδιού Ναύτης (drag and drop) Χιονισμένο νησί (drag and drop) Υδροφόρος ορίζοντας (drag and drop) Χιόνι στο βουνό (drag and drop) Βροχή στο βουνό (drag and drop) Υδραγωγείο (λογικής) Δεξαμενή – ντεπόζιτο (παρατηρητικότητας) Άρδευση από τη λίμνη (λαβύρυνθος) Ο παίκτης κινεί τον ΛΟ στα τέσσερα επίπεδα του κύκλου του νερού (ουρανός, βροχή, έδαφος, θάλασσα και πάλι ουρανός) με στόχο να εντοπίσει τα γράμματα για τη λέξη νερό και να ποτίσει το ξερό δέντρο

Δημιουργία animation με την τεχνική stop motion. Κατασκευή τρισδιάστατων σκηνικών. Φωτογράφηση αντικειμένων και επεξεργασία του υλικού με το πρόγραμμα της Adobe, Photoshop. Υλοποίηση της κινούμενης εικόνας με το πρόγραμμα της Adobe, Flash CS3. Δημιουργία ψηφιακού παιχνιδιού μέσα στο περιβάλλον του Flash σε γλώσσα προγραμματισμού Actionscript2 Η διαδικασία δημιουργίας του παιχνιδιού

Υλικά που μπορούν εύκολα τα παιδιά – παίκτες να δουν μέσα στο σχολείο, να αγγίξουν και να δημιουργήσουν τις δικές τους κατασκευές. Στόχος Ο προβληματισμός για τον τρόπο δημιουργίας ενός animation ή ψηφιακού παιχνιδιού Υλικά δημιουργίας εικόνων

Κριτήρια: ήρεμος ήχος, ευχάριστος, να επιτρέπει το διάλογο και να είναι διακριτός στην επιτυχημένη και μη, προσπάθεια Η μουσική έχει δημιουργηθεί από την επεξεργασία των κομματιών του soundtrack Forrest Gump και του U nder the see του Disney Η μουσική του παιχνιδιού

Εκτός από το γραπτό λόγο δυνατότητα ύπαρξης προφορικού λόγου και κατά προτίμηση παιδικής φωνής Δοκιμή του παιχνιδιού με σχολικές ομάδες κατά τη διάρκεια σχολικής χρονιάς ώστε να μελετηθεί εάν ενισχύει ή όχι την εμπέδωση του κύκλου του νερού. Δυνατότητες εξέλιξης του Ψηφιακού Παιχνιδιού ΛΟ

Μαυρουδή Χαραλαμπία