Εναλλακτική διδακτική προσέγγιση για την ενότητα «Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση» του μαθήματος Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων με προσανατολισμό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Ρ. ΚΑΛΟΥΡΗ
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Μαθηματικα στην κουζινα
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Οι οδοί και η ιστορία τους
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη *UNESCO Chair ICT in ESD
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βιώσιμη\Aειφόρο Ανάπτυξη
Εκπαιδευτική πολιτική (ΕΚ)
ΛΙΤΣΑ ΨΑΡΑΥΤΗ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ.
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εναλλακτική διδακτική προσέγγιση για την ενότητα «Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση» του μαθήματος Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων με προσανατολισμό την Εκπαίδευση για την Βιώσιμη Ανάπτυξη. Γεώργιος ΒουζαξάκηςΒασίλειος Μακράκης Εκπαιδευτικός ΠΕ09Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. Υποψήφιος Διδάκτωρ Π.Τ.Δ.Ε.Παν. Κρήτης Παν. ΚρήτηςUNESCO ICT in ESD Chairholder Ημερίδα ΕΟΕΔΕ Μακεδονίας - Θράκης Θεσσαλονίκη 04/12/2015

Αναγκαιότητα εναλλακτικής διδακτικής προσέγγισης Τις τελευταίες δεκαετίες η ανθρωπότητα βιώνει τις συνέπειες μιας μη βιώσιμης οικονομικής αλλά και κοινωνικής ανάπτυξης που βασίζεται στην μεγιστοποίηση του οικονομικού αποτελέσματος και της εξάντλησης των πόρων. Η αναγκαιότητα για μια στροφή σε ένα βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο προκύπτει πλέον από μεγάλο πλήθος επιστημονικών ερευνών.

Αναγκαιότητα εναλλακτικής διδακτικής προσέγγισης Εκπαίδευση για την Βιώσιμη Ανάπτυξη έχει ως βασικό στόχο να διαδραματίσει ένα μετασχηματιστικό ρόλο στην κοινωνία. Είναι ανάγκη να εφοδιάζει τους διδασκόμενους και τους διδάσκοντες με την απαιτούμενη γνώση και ικανότητα με σκοπό την κατανόηση, την αντιμετώπιση και την επίλυση σύνθετων διεπιστημονικών προβλημάτων Κυρίως όμως αυτή η γνώση είναι ανάγκη να οδηγεί σε αμφισβήτηση άκριτα αφομοιωμένων παραδοχών και πρακτικών και σε βούληση για δράση και αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών.

Θεωρητικό πλαίσιο εναλλακτικής διδακτικής προσέγγισης Σε αυτή την κατεύθυνση η Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη επιδιώκει την ενδυνάμωση και χειραφέτηση, όπου οι πολίτες μπορούν ατομικά ή συλλογικά να συμμετέχουν ενεργά στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Αυτό μπορεί παιδαγωγικά να στηριχθεί σε ένα μοντέλο μάθησης που θα βασίζεται στην κριτική και χειραφετική οπτική της μετασχηματίζουσας μάθησης, της βιωματικής και εποικοδομιστικής μάθησης.

Στόχοι εναλλακτικής διδακτικής προσέγγισης για την ενότητα "Η επιχείρηση ως κοινωνική οργάνωση" Το αναλυτικό πρόγραμμα του μαθήματος παρόλο που συμπεριλαμβάνει την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη της επιχείρησης δεν θέτει κανένα στόχο και καμία ενδεικτική δραστηριότητα που να συνδέεται με την έννοια αυτή. Για το λόγο αυτό και για την επίτευξη του σκοπού της εναλλακτικής προσέγγισης προτείνονται οι εξής διδακτικοί στόχοι: Α)Σε επίπεδο γνώσεων: Οι μαθητές να αναγνωρίζουν την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης Β)Σε επίπεδο δεξιοτήτων: Οι μαθητές να μπορούν να σχεδιάζουν και να αξιολογούν δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με βάση τους τέσσερις πυλώνες της Βιώσιμης Ανάπτυξης (οικονομία, περιβάλλον, κοινωνία, πολιτισμός) Γ) Σε επίπεδο στάσεων: Οι μαθητές να εκτιμήσουν τον ρόλο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προσπάθεια οικοδόμησης ενός βιώσιμου μέλλοντος.

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Εισαγωγή - Προβολή σύντομου οπτικοακουστικού υλικού (βίντεο) με διαφημίσεις από πραγματικές επιχειρήσεις που προβάλουν την Εταιρική Κοινωνική τους Ευθύνη. (Ενδεικτικό βίντεο διαθέσιμο στο : - Αναζήτηση και καταγραφή στον πίνακα (καταιγισμός ιδεών) αντίστοιχων δράσεων των επιχειρήσεων τις οποίες μπορούν πλέον οι μαθητές να αναγνωρίσουν από την δική τους εμπειρία ως καταναλωτές - Στη συνέχεια συζήτηση με τους μαθητές για την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι επιχειρήσεις στην προσπάθεια για Βιώσιμη Ανάπτυξη Δραστηριότητα (Παιχνίδι ρόλων) Οι μαθητές χωρίζονται σε 4 ομάδες και με κλήρωση αναλαμβάνουν τους εξής ρόλους ως ομάδες: Τρείς ομάδες αναλαμβάνουν τον ρόλο ‘Στελέχη Διοίκησης’ τριών αντίστοιχων μεγάλων αεροπορικών εταιρειών και μια ομάδα αναλαμβάνει το ρόλο των ‘Καταναλωτών’. (Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα τέσσερα επόμενα βήματα της δραστηριότητας ανά ομάδα αλλά και στην ολομέλεια) ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ 1. Δίνεται φυλλάδιο με τους τέσσερις πυλώνες της Βιώσιμης Ανάπτυξης (οικονομία, το περιβάλλον, κοινωνία, πολιτισμός) και καλούνται να προτείνουν και να καταγράψουν/σχεδιάσουν/προβάλλουν σε χαρτόνι δράσεις εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα πλαίσια του επόμενου έτους για τις επιχειρήσεις που αντιπροσωπεύουν. 1. Δίνονται περιλήψεις Εταιρικού Κοινωνικού Απολογισμού δύο πραγματικών αεροπορικών εταιρειών και ζητείτε να διαμορφώσει η ομάδα ένα σύντομο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε σχέση με την συνεισφορά τους στους τέσσερις πυλώνες της Βιώσιμης Ανάπτυξης. 2. Τα ‘Στελέχη Διοίκησης’ ανά ομάδα παρουσιάζουν στην ολομέλεια της τάξης τα χαρτόνια με τα σχέδια δράσης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που έχουν υλοποιήσει. 3. Λαμβάνουν το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης που κατασκεύασε η ομάδα των ‘Καταναλωτών’ στο βήμα 1 και αναστοχάζονται σχετικά με τις δράσεις που είχαν σχεδιάσει. 3. Λαμβάνουν τα χαρτόνια με τα σχέδια δράσης που σχεδίασαν οι ομάδες ‘Στελέχη Διοίκησης’ στο βήμα 1 και τα αξιολογούν με βάση το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης που κατασκεύασαν οι ίδιοι και χρησιμοποίησαν στις πραγματικές αεροπορικές εταιρείες. 4. Η ομάδα ‘Καταναλωτών’ παρουσιάζει στην ολομέλεια τα αποτελέσματα της αξιολόγησης της στα σχέδια δράσης των ‘Στελεχών Διοίκησης’. Αναστοχασμός Αναστοχασμός για προηγούμενη γνώση: Οι επιχειρήσεις ως αποκλειστικός μηχανισμός μεγιστοποίησης κέρδους. Συζήτηση στην ολομέλεια για τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην προσπάθεια για ένα βιώσιμο μέλλον.

Φύλλο αναφοράς για τους πυλώνες της Βιώσιμης Ανάπτυξης και ενδεικτικά θέματα ανά πυλώνα

Ε.Κ.Ε. Αεροπορικών Εταιρειών Στις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών υπάρχουν στοιχεία σχετικά με την ΕΚΕ που εφαρμόζουν και μπορούν να δοθούν στους μαθητές.

Χαρτόνια από εφαρμογή της πρότασης στην τάξη

Κωστούλα-Μακράκη, Ν., (2008). Η σημασία και ο ρόλος του ενεργού πολίτη στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στο: Ενεργός Πολίτης & Εκπαίδευση, Στάθης Μπαλιάς (Επιμ.), Αθήνα, Εκδόσεις Παπαζήση. ΦΕΚ 252/ Προγράμματα Σπουδών Τεχνικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων ΦΕΚ 131/ Προγράμματα Σπουδών των μαθημάτων Α΄Β΄ Γ’ τάξεων του Ενιαίου Λυκείου Makrakis V. & Kostoula-Makraki N. (2013). A methodology for Reorienting Univesity Curricula to Address Sustainability: The RUCAS-Tempus Project Iniative. Στο:Assessment Tools in Hihger Education Institutions. Mapping Trends and Good Practices around the World. ( ) Springer Link Makrakis V. & Kostoula-Makraki N (2012). Course Curricular design and Development of the MSc Programme in the field of ICT in education for Sustainable Development. Journal of Teacher Education for Sustainability, vol. 14, no. 2, pp. 5–39, 2012 UNEP (2011). Towards a green economy: pathways to sustainable development and poverty eradication – a synthesis for policy makers. Διαθέσιμο στο: (10/10/2014) Unicef (2010). State the World’s Children. Διαθέσιμο στο (10/10/2014) Βιβλιογραφία

Η εναλλακτική αυτή διδακτική προσέγγιση εντάσσεται στο πλαίσιο διδακτορικής έρευνας με σκοπό την αποδόμηση και αναδόμηση του Αναλυτικού Προγράμματος οικονομικών μαθημάτων προς την βιώσιμη ανάπτυξη με την υποστήριξη των Τ.Π.Ε. Για τον σκοπό της έρευνας έχει δημιουργηθεί ένα σύντομο ερωτηματολόγιο (εγκεκριμένο από Ι.Ε.Π.) που απευθύνεται σε οικονομολόγους εκπαιδευτικούς. ( Η συμπλήρωση του πέρα από ότι θα με βοηθήσει πολύ στην έρευνα μου πιστεύω ότι μπορεί να συμβάλλει θετικά στην διδασκαλία στα μαθήματα μας στο σχολείο. Εφόσον επιθυμείτε στο τέλος του ερωτηματολογίου μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στην Ηλεκτρονική Κοινότητα Πρακτικής όπου θα μπορούμε να μοιραζόμαστε για τα μαθήματα μας εκπαιδευτικό υλικό - διδακτικές προσεγγίσεις, να συζητάμε τις εμπειρίες μας και να αλληλοϋποστηριζόμαστε Το ευρύτερο πλαίσιο της παρούσας εναλλακτικής διδακτικής προσέγγισης

Σας ευχαριστούμε πολύ