ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ...... 1 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Advertisements

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΜΣ 513 Ακαδημαϊκό Έτος Εαρινό Εξάμηνο.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
.   Βάσει της φύσης των συναλλαγών ή των αλληλεπιδράσεων το ΗΕ διακρίνεται σε: ◦ Επιχείρηση με Επιχείρηση (Business to Business, B2B) ◦ Επιχείρηση.
Δρ. Πολύκαρπος Ευριπίδου Η πρωτη βοηθεια είναι το συνολο των ενεργειων που θα παρασχεθουν σε ένα τραυματια η έναν ασθενη πριν την επεμβαση του.
Από τις Τεχνολογίες στις Υπηρεσίες
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
Aσφάλεια. Περιεχόμενα Πλευρές Ασφάλειας Ιδιωτικό Απόρρητο – Μέθοδος Μυστικού Κλειδιού (Συμμετρική Κρυπτογράφηση) – Μέθοδος Δημόσιου Κλειδιού (Ασύμμετρη.
 Τομέας Υπηρεσιών Διοίκησης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού ΜΟΔ ΑΕ Γενική Αιρεσιμότητα 3 « ΑΝΑΠΗΡΙΑ » ΕΣΠΑ Σχεδιασμός Εκπαιδευτικής παρέμβασης.
Επιχειρηματικότητα και Συστήματα Επικοινωνίας Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενότητα 12: Επίδραση της τεχνολογίας και της καινοτομικής επιχειρηματικότητας στις.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
1 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Εισαγωγή στην Ηλεκτρονική Δημόσια Διοίκηση - Διακυβέρνηση.
Σέρρες ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται από τις τράπεζες.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Επανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Data Warehouse – Data Mining
Εισαγωγή στην Προσομοίωση
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Λογισμικό παρουσιάσεων
Η Epsilon Net σας καλωσορίζει
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
Η ‘ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΦΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Δ΄1 ΝΕΦΕΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ΄1.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Information Systems IMPACT
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
RIPASSO 3.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Net neutrality στο διαδίκτυο/ Κανονισμόσ ΕΕΤΤ Ανοικτού διαδικτύου(Εξειδίκευση θεμάτων Καν.(ΕΕ) 2015/2120) ΠΜΣ Ανταγωνισμού και Άυλων Αγαθών
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ Ηλεκτρονικό Εμπόριο ( Η. Ε.) είναι το σύνολο των επιχειρηματικών στρατηγικών που μπορούν να υποστηρίξουν συγκεκριμένους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας με τη χρήση νέων τεχνολογιών και με τη διεκπεραίωση συναλλαγών με ηλεκτρονικά μέσα. Με την ευρύτερη έννοια αυτή χρησιμοποιείται και όρος « Ηλεκτρονικό Επιχειρείν »

χρήση του Η. Ε. Χρήση Η. Ε. για αυτοματοποίηση και επιτάχυνση του υπάρχοντος τρόπου λειτουργίας ενός οργανισμού Χρήση ηλεκτρονικών μέσων για επικοινωνία

Χρήση Η. Ε. για υποστήριξη επιχειρηματικών αλλαγών Χρήση ηλεκτρονικών μέσων για επανακαθορισμό του τρόπου με τον οποίο γίνεται το εμπόριο ( συγχώνευση διεργασιών δημιουργία νέων, προσφορά νέων υπηρεσιών κ. τ. λ.)

ΣΤΟΧΟΙ Η. Ε Αυτοματοποίηση και απλοποίηση διεπιχειρησιακών διαδικασιών Μείωση κόστους Αύξηση περιθωρίου κέρδους Αύξηση ταχύτητας παράδοσης προϊόντων ή διεκπεραίωσης υπηρεσιών Βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών ή/και προϊόντων Δημιουργία εξατομικευμένων σχέσεων με εμπορικούς εταίρους και πελάτες

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ Η. Ε  ’70: - Electronic Data Interchange - EDI, - Electronic Funds Transfer - EFT  ’80: - Πιστωτικές κάρτες, Μηχανές - Αυτόματης Ανάληψης – ΑΤΜ, - Τηλεφωνική τραπεζική  ’90: - Χρήση του Internet και νέων τεχνολογιών σε όλο το φάσμα των εμπορικών συναλλαγών, - Εισαγωγή μικρομεσαίων επιχειρήσεων

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Η. Ε ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ (BUSINESS TO BUSINESS – B2B) Ηλεκτρονική διεκπεραίωση δια- εταιρικών συναλλαγών 2. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (BUSINESS TO CUSTOMER– B2C) Συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών όπως το λιανικό εμπόριο ή η παροχή υπηρεσιών 3. ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ (GOVERNMENT TO BUSINESS – G2B) Ηλεκτρονική διεκπεραίωση συναλλαγών μεταξύ δημοσίων υπηρεσιών και εταιριών ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (GOVERNMENT TO CUSTOMER – G2C) Συναλλαγές μεταξύ δημοσίων υπηρεσιών και πολιτών

Τεχνολογικό και Επιχειρηματικό Πλαίσιο Επίπεδο Υποδομών Επικοινωνίας (Ιnternet, Extranet, Intranet, VAN’s) Επίπεδο Τεχνολογίας Εφαρμογών ( , E-Cash, EDI, Βar Codes, EFT, E-Catalogs, Banners, etc.) Επίπεδο Εφαρμογών (Εlectronic Advertising, Electronic Payments, Electronic Negotiation, etc.) Επιχειρηματικό Επίπεδο Στρατηγικές, Τεχνικές, Moντέλα, Επιχειρηματικής και Διεπιχειρησιακής Ολοκλήρωσης (BPR, Electronic Markets,κλπ)

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Διαλειτουργικότητα EDI – Electronic Data Interchange Internet EDI ( π. χ. XML EDI) XML, WS Αναζήτηση / Διαχείριση πληροφορίας Μηχανές αναζήτησης Data Mining Mobile Agents Business Process Management

Δίκτυα Internet, Future Internet (Internet of Things) WANs VANs Βάσεις Web βάσεις δεδομένων Ψηφιακές βιβλιοθήκες (XML) CMS

Κρυπτογραφικά εργαλεία – Τεχνολογίες Ασφάλειας Αλγόριθμοι κρυπτογράφησης (DES,IDEA, RSA, AES) Ψηφιακές Υπογραφές (RSA, DSS) Ψηφιακά πιστοποιητικά ( Χ.509v3) Τεχνολογίες Πρόσβασης ( έξυπνες κάρτες, βιομετρικές, RFIDs) Πρωτόκολλα επιπέδου εφαρμογής (SSL, SET) Περιφερειακή Ασφάλεια (IDS, Firewalls) Συνεργατικές Τεχνολογίες Web2.0, Web3.0

Κατηγορίες Η. Ε Επιχείρηση Α Επιχείρηση Β Δημόσιος Φορέας Καταναλωτής G2B B2C B2B G2C C2C

B2B – ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Ηλεκτρονική ανταλλαγή εταιρικών εγγράφων ( τιμολογίων, συμβολαίων κ. τ. λ.) Ηλεκτρονική διεκπεραίωση προμηθειών ( πρώτων υλών, εξοπλισμού κ. τ. λ.) Καταμερισμός εργασιών μεταξύ εταιριών ( κοινή χρήση πόρων, δεδομένων, ηλεκτρονικού εξοπλισμού )

Β 2 Β – ΟΦΕΛΗ Λειτουργικά Διευκόλυνση και αυτοματοποίηση εμπορικών συναλλαγών Μείωση αποθεμάτων, κόστους αποθήκευσης κ. τ. λ. Μείωση του κόστους επεξεργασίας δεδομένων από ανθρώπινο δυναμικό ( π. χ. χειρωνακτική εισαγωγή – επεξεργασία στοιχείων, χαρτική ύλη, ταχυδρομικά έξοδα ) Βελτιωμένη διαχείριση ρευστών διαθεσίμων Αποφυγή λαθών που παρατηρούνται σε χειρόγραφες συναλλαγές Ηλεκτρονική εκκαθάριση πληρωμών μεταξύ επιχειρήσεων

Στρατηγικά Επιτάχυνση εμπορικού κύκλου Δυνατότητες επαναπροσδιορισμού των δραστηριοτήτων του οργανισμού μέσω της καλύτερης διαχείρισης της ρευστότητας και της εκμετάλλευσης των λειτουργικών οφελών Βελτίωση προσφερόμενων υπηρεσιών Ενίσχυση γοήτρου της εταιρίας Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των εταιριών που δεν κάνουν χρήση νέας τεχνολογίας

B2C – ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Ηλεκτρονικά καταστήματα ( Ηλεκτρονικά πολύ - καταστήματα ( Ηλεκτρονικές δημοπρασίες ( Ηλεκτρονική τραπεζική (

Ηλεκτρονική δημοσιογραφία – αγορά πληροφοριών ( nea.gr) Ηλεκτρονική διαφήμιση Μεταφορές ( Τουριστικός τομέας Ηλεκτρονική ψυχαγωγία

B2C – ΟΦΕΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ  Δυνατότητα παγκόσμιας παρουσίας  Βελτιωμένη ανταγωνιστικότητα  Παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών  Ελαχιστοποίηση κόστους παραγωγής  Νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες  Σμίκρυνση προμηθευτικής αλυσίδας ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ  Δυνατότητα παγκόσμιας επιλογής προϊόντων  Βελτιωμένη εξυπηρέτηση και προϊόντα  Εκμετάλλευση καινούριων υπηρεσιών  Μείωση τελικής τιμής προϊόντων και υπηρεσιών  Πρόσβαση σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες  Ταχύτερη κάλυψη αναγκών

G2B - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Ηλεκτρονική διεκπεραίωση φορολογικών υποχρεώσεων εταιριών Διαγωνισμοί για δημόσια έργα ή προμήθειες Εισαγωγές – εξαγωγές μέσω τελωνείων Ηλεκτρονική παροχή πληροφορίας για εμπορικά θέματα Ηλεκτρονική παροχή στατιστικών στοιχείων

G2B - ΟΦΕΛΗ Αυτοματοποίηση συναλλαγών με το δημόσιο τομέα Προτυποποίηση συναλλαγών Μείωση γραφειοκρατίας Μείωση κόστους από χειρόγραφες διαδικασίες

G2C - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Ηλεκτρονική υποβολή φορολογικής δήλωσης ( Ηλεκτρονική υποβολή ΦΠΑ ( Ηλεκτρονική προμήθεια πιστοποιητικών και βεβαιώσεων

Κρίσιμοι Παράγοντες (1/2) Νομικά Ζητήματα – Θεσμικό Πλαίσιο Εγκυρότητα Συναλλαγών Εγγύηση Προϊόντων Ασφάλεια δεδομένων και συστημάτων Απόρρητο πληροφοριών Ψηφιακές υπογραφές Δια-λειτουργικότητα εφαρμογών Ανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών Γλώσσα Επικοινωνίας

Συμβολή του η-επιχειρείν στους στόχους της επιχείρησης Επιλογή τομέων επιχειρηματικής δραστηριότητας για την ανάπτυξη εφαρμογών ηλεκτρονικού Εμπορίου Επιλογή βέλτιστης τεχνολογίας Διαχείριση οργανωτικών αλλαγών Διαχείριση σχέσεων με προμηθευτές και λοιπούς επιχειρηματικούς εταίρους Κρίσιμοι Παράγοντες (2/2)