Επιδράσεις Ομάδων & Ομάδες Αναφοράς (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Advertisements

Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Δ/ντης Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών, ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης και κοινωνικής.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Επιδράσεις καθοδηγητών γνώμης & διαδικασία διάδοσης νέων προϊόντων (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Αντίληψη καταναλωτή και στρατηγική ΜΚΤ (Perception) (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Γενικά Ζητήματα Λειτουργίας του Μη Κερδοσκοπικού Τομέα.
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Η δύναμη της εικόνας «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» είναι το κυρίαρχο μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου καθώς αντικατοπτρίζει.
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Η φύση των επιδράσεων περίστασης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Προφίλ Facebook.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Social Media Networks.
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιδράσεις Ομάδων & Ομάδες Αναφοράς (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)

ομάδα Μια ομάδα ορίζεται ως δυο η περισσότερα άτομα που μοιράζονται ένα σύνολο κανονισμών, αξιών, η πιστεύω και έχουν συγκεκριμένα ορισμένες σχέσεις μεταξύ τους όπως ότι οι συμπεριφορές τους είναι αλληλοεξαρτώμενες. ομάδα αναφοράς Μια ομάδα αναφοράς είναι μια ομάδα της οποίας οι προσανατολισμοί η αξίες χρησιμοποιούνται από ένα άτομο σαν βάση για τη συμπεριφορά του. 7-2 Επίδραση Ομάδων Αναφοράς

Χρήσιμα κριτήρια για την κατηγοριοποίηση των ομάδων: 1.Μέλος (Ναι, Όχι) 2.Βαθμός διαπροσωπικής επαφής (πρωτεύουσες, δευτερεύουσες) 3.Τύπος επαφής (επίσημες/ανεπίσημες, άμεση/ έμμεση) 4.Έλξη (αρνητική, θετική – φιλοδοξίας/aspiration) 7-3 Επίδραση Ομάδων Αναφοράς

Καταναλωτικές ομάδες (Consumption Subcultures) – υπο-ομάδες οι οποίες επιλέγουν με βάση αμοιβαία δέσμευση σε συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντος, μάρκα/brand, η καταναλωτική δραστηριότητα.  Διακρίνονται για αναγνωρισμένη ιεραρχία  Έχουν αμοιβαίες αξίες και πιστεύω  Μοναδικό λεξιλόγιο και τελετουργικά 7-4 Τύποι Ομάδων Αναφοράς Παραδείγματα – οι κουλτούρες συλλεκτών αντικειμένων

MKT & Καταναλωτικές Ομάδες Με βάση τη δραστηριότητα: είναι αγορές για τις ανάγκες της δραστηριότητας, όπως μπαστούνια golf για τους παίκτες. Συχνά εμπλέκουν προϊόντα και υπηρεσίες (π.χ., ρούχα, καπέλα, accessories – παρέχοντας συμβολική σημασία & λειτουργικές ωφέλειες). Συχνά η ευρύτερη αγορά μπορεί να υιοθετήσει μέρος η όλα από αυτά τα σύμβολα. Το MKT θα πρέπει να αναγνωρίσει τάσεις & να επηρεάσει αντίστοιχα.

Οι Κοινότητες Μάρκας Οι Κοινότητες Μάρκας μπορούν να προσθέσουν αξία στην ιδιοκτησία ενός προϊόντος και να κτίσουν intense loyalty. Όταν ένας καταναλωτής γίνεται μέρος μιας κοινότητας μάρκας, γενικά η παραμονή του απαιτεί τη συνεχή ιδιοκτησία και χρήση της μάρκας. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει intense brand loyalty! (Brand engagement) Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προωθούν την δημιουργία σχέσεων με τους ιδιοκτήτες και μεταξύ αυτών Κοινότητες Μάρκας (Brand Communities) 7-6 Τύποι Ομάδων Αναφοράς

Εικονικές κοινότητες και κοινωνικά δίκτυα  Αφορούν κοινότητες όπου οι χρήστες αλληλεπιδρούν γύρω από ένα θέμα ενδιαφέροντος διαμεσου του Διαδικτύου  Ιστοτοποι κοινωνικής δικτύωσης  Facebook and MySpace  YouTube and Flickr  Twitter 7-7 Τύποι Ομάδων Αναφοράς

Τύποι Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης

13-9 Market share of social networks (Except Twitter)

Engagement Segments in Social Media

Κατά την εφαρμογή πολιτικών ΜΚΤ θα πρέπει:  Να υπάρχει διαφάνεια (αναγνώρισε τον εαυτό σου και κάθε σταλμένο περιεχόμενο)  Γίνε μέρος της κοινότητας (όχι μόνο για πώληση, ανέπτυξε σχέσεις, όχι αναγκαία βασισμένες στον πελάτη – δηλ. κάνε φίλους)  Εκμεταλλέψου τις μοναδικές δυνατότητες που παρέχονται (ειδικές περιοχές για διαφημίσεις & δραστηριότητες σε μερικά κοινωνικά δίκτυα – π.χ., YouTube, “like” εφαρμογή του Facebook) 7-11 ΜΚΤ & Κοινωνικά μέσα δικτύωσης

1.Πληροφοριακή Επίδραση (Informational Influence) – χρησιμοποιεί συμπεριφορές & γνώμες της ομάδας για πληροφόρηση, με βάση την ομοιότητα η την ειδικότητα 2.Κανονιστική Επίδραση (Normative Influence - utilitarian influence) – συμμόρφωση με τα αναμενόμενα από άλλους για την αποδοχή η την αποφυγή τιμωρίας 3.Επίδραση Έκφρασης Αξίας (Identification Influence) – οι καταναλωτές εσωτερικοποιουν τις αξίες και τους κανόνες της ομάδας όπου αυτές χαρακτηρίζουν την καταναλωτική τους διαδικασία Μορφές επίδρασης που ασκούν οι ομάδες αναφοράς 7-12 Επίδραση Ομάδων Αναφοράς

Παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό επίδρασης ομάδων αναφοράς 7-13 Επίδραση Ομάδων Αναφοράς

Επίδραση ομάδας αναφοράς στην επιλογή ενός προϊόντος

Στρατηγικές ΜΚΤ βασισμένες στην επίδραση των ομάδων αναφοράς Προσωπικές πωλησεις (Asch phenomenon) Διαφήμιση (τοποθέτηση προϊόντων ως κατάλληλα για δραστηριότητες της ομάδας): - Πληροφοριακή: χρήση μιας ειδικής ομάδας αναφοράς για πληροφόρηση, η δείχνοντας μέλη της ομάδας να χρησιμοποιούν το προϊόν. - Κανονιστική: δείχνοντας το αποτέλεσμα της χρήσης ενός προϊόντος (αποδοχή η τιμωρία). - Έκφραση αξίας: το προϊόν είναι συνεπές με τις αξίες.