Το μέλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ομάδα: Υπεύθυνος καθηγητής: Κωστόπουλος Δημήτρης Μπαρτζελάς Μιχάλης Κατηφόρης Δημήτρης Φαναρίωτης Νίκος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
σας παρουσιάζουμε SlidePlayer.gr
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Εικονικη πραγματικοτητα
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η επιστήμη του Web.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα Οκτωβρίου
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
John Dewey
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Social Media Apostolos Sinioris.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Τα θετικά του διαδικτύου
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το μέλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ομάδα: Υπεύθυνος καθηγητής: Κωστόπουλος Δημήτρης Μπαρτζελάς Μιχάλης Κατηφόρης Δημήτρης Φαναρίωτης Νίκος

Περιεχόμενα Εισαγωγή Το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο μέλλον Google glasses Γνώμες ειδικών Κοινωνικές επιπτώσεις Τα social media στην online επικοινωνία Συμπεράσματα

Εισαγωγή Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων. Τα social media εμφανίζονται σε διάφορες μορφές όπως πχ. ιστοσελίδες όπως το Facebook, φόρουμς, κλπ. Το θέμα πλέον που απασχολεί τον τεχνολογικό και όχι κόσμο είναι τι μας επιφυλάσσει το μέλλον των social media και σε τι θέση βρισκόμαστε ώστε να το προβλέψουμε.

Σε 10 χρόνια το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης Ο Todd Wasserman σε άρθρο του στο mashable.com αναφέρει: Το Facebook του 2024 θα είναι εντελώς διαφορετικό από το σημερινό. Πρώτα απ’ όλα η εταιρεία θα συνεχίσει να εξελίσσεται και από ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης θα μεταμορφωθεί σε μια πιο παραδοσιακή εταιρεία μέσων ενημέρωσης. Αυτό θα συμβεί λόγου της ανόδου μικρότερων ιδιωτικών δικτύων, των αναδυόμενων πλατφορμών και της ανάπτυξης στις αναπτυσσόμενες χώρες.

Google glasses To Google Glass είναι "υπολογιστής που φοριέται" (wearable computer) και αναπτύσσεται από την Google Το Google Glass έχει το σχήμα ενός ζευγαριού γυαλιά και φοριέται στο κεφάλι. Αντί για γυάλινους φακούς διαθέτει μια οθόνη στο ύψος του δεξιού ματιού Προσφέρει επαυξημένη εμπειρία της πραγματικότητας.

Γνώμες ειδικών Ellen Stockstill (συνεισφέρων στο χώρο της τεχνολογίας-τεχνολογικά άρθρα) Το μέλλον των social media μπορεί κάλλιστα να είναι η εισχωρησή τους στην εκπαίδευση: συστήματα διαχείρισης που επιτρέπουν στους μαθητές να χρησιμοποιούν e - books αναθέτοντας ή παραδίδοντας εργασίες σε απευθείας σύνδεση, συνομιλώντας με τους καθηγητές τους Επίσης θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν: στην τάξη ή κατά τη διάρκεια μιας διάλεξης όπου οι φοιτητές που δεν είναι παρώντες θα λύνουν τις απορίες με τη μορφή τιτιβίσματος σε κάποια σελίδα ομάδας κάποιου μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Εξάλλου αν η ηλεκτρονική εγγραφή σε κολέγια και πανεπιστήμια συνεχίζει να αυξάνεται, τα social media θα έχουν πιθανόν τον κυριότερο ρόλο σε αυτά τα σχολεία.

Eric Mantion (Social Media Strategist-Intel) Ισχυρίζεται πως τα μελλοντικά social media: ● θα βασίζονται στους όρους > και > ● Θα πρόκειται για ένα περιβάλλον μαζικής διανομής πληροφορίας,εικόνας και ήχου... Είναι μέρος της δουλειάς του να προβλέπει το μέλλον των social media και γιαυτό τονίζει χαρακτηριστικά: ● θα είναι ικανά να ρυθμίσουν την απλή και όχι μόνο καθημερινότητα ● θα είναι σε θέση να “παγώνουν τον χρόνο” (αναπαράγουν την καθημερινότητα) ● ίσως να μετατρέπουν αυτή την πολυσυζητημένη εικονική ζωή σε πραγματικότητα.

Τα social media στην online επικοινωνία Επί του παρόντος, εάν ένας εργαζόμενος θέλει να στείλει ένα μήνυμα είναι αδύνατο να το κάνει χωρίς να καταφύγει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Η ιδέα λοιπόν πως οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης θα επικοινωνούν μεταξύ τους, μπορεί να είναι αρκετά κοντά ● Ένα πρότυπο ικανό για την ασφαλή μετεγκατάσταση αξιόπιστων επικοινωνιών μεταξύ κοινωνικών πλατφόρμων και μέσων μαζικής ενημέρωσης ● Ένα πρότυπο το οποίο μπορεί να γίνει η αρχή για την ασφαλή αναμετάδοση των επικοινωνιών σε όλο τον ιστό ● Πλατφόρμες όπου θα παίρνουν πληροφορίες και θα τις διαβιβάζουν στους παραλήπτες

Κοινωνικές επιπτώσεις Daniel Dubno ( Ιδρυτής Gadgetoff**) Αναφέρει τις κοινωνικές συνέπειες των social media του μέλλοντος: ● ταχεία κοινωνική αλλαγή ● κοινωνική επανάσταση στα social media ● νέα σειρά αλληλεπίδρασης μεταξύ των ανθρώπων ● αυτό που θεωρούμε δεδομένο μπορεί να αλλάξει σε μια μέρα και σε μια στιγμή ● οι ζωές μας θα αλλάξουν ριζικά με την εξέλιξη της τεχνολογίας **Υποσημείωση: Gadgetoff είναι μια εκδήλωση που γίνεται ετησίως στην Νέα Υόρκη και καλεσμένοι είναι ιδιοφυείες παντώς τύπου που έχουν να αναδείξουν κάποια εργασία τους η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί ως Gadget.

Συμπεράσματα (για τα social media του μέλλοντος) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων σε εκπαιδευτικό και διδακτικό πλαίσιο Συμβάλλουν: ● στην αλληλεπίδραση, ● τη συνεργασία, ● την ενεργό συμμετοχή, ● την ενημέρωση, ● την κατανομή των πόρων, ● την υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων Η νέα διαδικτυακή εποχή αναδεικνύει καινούργιες: ● μορφές πολιτισμού ● μορφές μάθησης

Τα social media θα μπορούν να χαρακτηριστούν ως: ● Πόλεις ● Κοινότητες Όπου οι άνθρωποι: ● Περνάνε τις Κυριακές και τα Σάββατα ● Κάνουν την βόλτα τους στην πλατεία της πόλης στον ελεύθερο χρόνο τους ● Βλέπουν ο ένας τον άλλο ● Γνωρίσουν καινούργιους φίλους ● Κατανοούν την κατάστασή τους και την κατάσταση των άλλων ● Κάνουν όλα τα είδη των πραγμάτων

Πλέον το ζήτημα που απασχολεί πολλούς είναι το "what's next" ● Από τη στιγμή που smartphone και tablet θεωρούνται ώριμες κατηγορίες προϊόντων είναι λογικό να δημιουργηθεί μια πιο σύγχρονη κατηγορία gadgets. ● Κατά μια άποψη, σε αυτή την αναζήτηση εντάσσονται projects όπως τα Google Glass που προαναφέραμε. Έτσι αποδεικνύεται πως σιγά-σιγά αρχίζει να χάνεται η τάση του mobile και να εμφανίζεται το wearable