ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Advertisements

1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΑ.
Ομονοίας 133, Καβάλα Τηλ.: / , Fax: / Website:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία / εκμάθηση και πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Μάθηση βασισμένη σε πηγές: Πληροφοριακός εγγραμματισμός και οργάνωση διαδικτυακών εξερευνήσεων (Κ. Παπανικολάου) Ε. Αλεξοπούλου,
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
– ΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ)
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Η φοίτηση στο ….
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία, Τ.Κ Ν. ΙΩΝΙΑ, ΤΗΛ ΤΗΛ. ΓΡΑΣΕΠ-ΦΑΞ: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΡΑΣΕΠ : Κατσίρας Λεωνίδας

ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΕΣΤ Είναι οι μέθοδοι εκείνες που χρησιμοποιούν τα διάφορα τεστ για την συγκέντρωση των αναζητούμενων πληροφοριών από τα άτομα.

Διακρίσεις των τεστ 1) Βάσει του τρόπου κατασκευής τους Σε σταθμισμένα (κατασκευάστηκαν και χρησιμοποιούνται με βάση «ομάδες σύγκρισης» που υποτίθεται πως αντιπροσωπεύουν το πλήθος των ατόμων που εφαρμόζονται τα τεστ.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΣΤ 1α) Σταθμισμένα τέστ Η χρήση τους ομοιόμορφη και καθορισμένη. Έχουν χρησιμοποιηθεί σε περιορισμένη κλίμακα στην Ελλάδα. Πρακτική τους αξία: περιορισμένη, είμαστε επιφυλακτικοί για την καταλληλότητά τους. Επιφυλάξεις για το κύρος (αναφέρεται στο βαθμό και στην έκταση ακριβείας με την οποία το τέστ μετράει τα χαρακτηριστικά του ατόμου) και την αξιοπιστία τους (αναφέρεται στην συνέπεια των τέστ). Έχει άμεση σχέση με το κύρος τους. Αμφισβήτηση χρησιμότητας των τέστ.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΣΤ 1β) Μη σταθμισμένα τέστ. Δεν έχουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

2) Βάσει του αριθμού των ατόμων που παίρνουν το τέστ. ΑτομικάΟμαδικά

3) Βάσει των ενεργειών που κάνει το άτομο, όταν παίρνει το τέστ. Γραπτά τέστ Τέστ εκτέλεσης

4) Βάσει του τρόπου που αξιολογούνται (βαθμολογούνται): ΑντικειμενικάΥποκειμενικά

5) Βάσει του κριτηρίου σύγκρισης των αποτελεσμάτων ενός τέστ: Τέστ κριτηρίου (έχει προκαθοριστεί το κριτήριο βάσει του οποίου θα κριθεί η επίδοση του εξεταζόμενου) Συγκριτικά τέστ (δεν υπάρχει τέτοιο κριτήριο. Αναφέρεται η επίδοση του ατόμου σε σχέση με την επίδοση των ατόμων της «ομάδας σύγκρισης»).

6) Βάσει της ταχύτητας που απαιτείται για να απαντήσει το άτομο στις ερωτήσεις. Τέστ ταχύτητας Τέστ ισχύος

7) Βάσει των χαρακτηριστικών που μπορούν να μετρηθούν με κάθε τέστ. Α) Τέστ νοημοσύνης Β) Τέστ επίδοσης Γ) Τέστ ικανοτήτων Δ) Τέστ ενδιαφερόντων Ε) Τέστ επαγγελματικής ωριμότητας ΣΤ) Τέστ αξιών Ζ) Τέστ προσωπικότητας

8) Σε σχέση με τον σκοπό που δίνονται τα τέστ Για πρόβλεψη ή πρόγνωση. Εδώ ο προσανατολισμός διαθέτει στοιχεία με βάση τα οποία να μπορεί να προβλεφθεί η μελλοντική συμπεριφορά του ατόμου.

9) Σε σχέση με τον σκοπό που δίνονται τα τέστ Για Επιλογή. Χρησιμοποιούνται για την επιλογή ατόμων σε οργανισμούς, ιδρύματα και επιχειρήσεις.

9) Σε σχέση με τον σκοπό που δίνονται τα τέστ Για κατάταξη. Τα άτομα κατατάσσονται σε ομάδες με βάση κάποιο χαρακτηριστικό.

9) Σε σχέση με τον σκοπό που δίνονται τα τέστ Για αξιολόγηση: (χρησιμοποιούνται τα τέστ επίδοσης).

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΞΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΌΣ ΑΤΟΜΟΥ.

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Α) Η παρατήρηση (η πιο συνήθης μέθοδος πληροφοριών). Β. Ανέκδοτες αναφορές Γ. Συγκεντρωτικό ατομικό Δελτίο του μαθητή. Δ. Τα ερωτηματολόγια Ε. Η Συνέντευξη Ζ. Η αυτοβιογραφία και τα ημερολόγια Η. Οι Κοινωνιομετρικές μέθοδοι Θ. Η μελέτη περίπτωσης Ι) Οι διάφορες ιατρικές εξετάσεις Κ) Οι διάφορες ιδιωτικές ενασχολήσεις ενός ατόμου

Α) Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ Δηλαδή: πως το άτομο αντιλαμβάνεται τον εαυτό του. Πως το άτομο εξωτερικεύει αυτό που νοιώθει για τον εαυτό του, πως βλέπει τον εαυτό του το πώς νοιώθει, επειδή τον βλέπουν έτσι.

Α) Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ Παρατηρούνται οι διάφορες μορφές συμπεριφοράς του ατόμου: Συγκεκριμένα: Η Λεκτική συμπεριφορά Η Μη λεκτική συμπεριφορά.

Α) Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ Η Μη λεκτική συμπεριφορά 1. Εαυτοπαρατήρηση 2. Οι ρόλοι 3. Τα ενδιαφέροντα 4. Οι διαπροσωπικές σχέσεις 5. Συνήθειες

Είδη μη λεκτικής συμπεριφοράς (Περιοχές συμπεριφοράς του ατόμου): 1. Εαυτοπαρατήρηση (εδώ το άτομο προσπαθεί να επιβεβαιώσει αυτό που νομίζει ότι είναι). Έχει δύο πλευρές: (έλεγχος των εντυπώσεων) Θετική. Το άτομο προσπαθεί να τονίσει αυτά που νιώθει, ότι θέλει να τονίσει, να δείξει. Αρνητική. Το άτομο προσπαθεί να αποκρύψει ότι δεν θέλει να φανεί, δηλ. να υποβαθμίσει τα στοιχεία εκείνα που δεν θέλει να φανούν.

2. Οι ρόλοι: Ανάλογα με την αυτοεικόνα του το άτομο αναλαμβάνει κάποιος ρόλους ή τους αποφεύγει.

3. Τα ενδιαφέροντα: είναι ένδειξη της αυτοεικόνας του ατόμου.

4. Οι διαπροσωπικές σχέσεις: Τα άτομα που συναναστρέφεται κάποιος αντανακλούν προτίμηση ή ανάγκη ενός ατόμου.

5. Συνήθειες Είναι στοιχεία που αντανακλούν χαρακτηριστικά ενός ατόμου.

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Β.Ανέκδοτες αναφορές Γραπτές αναφορές που περιγράφεται η συμπεριφορά ενός ατόμου σε συγκεκριμένη περίπτωση.

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Γ. Συγκεντρωτικό ατομικό Δελτίο του μαθητή υπάρχουν πολλά στοιχεία, οικογενειακή Κατάσταση, επιδόσεις, κλίσεις, ενδιαφέροντα κτλ.

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Δ. Τα ερωτηματολόγια μπορούν να δώσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα απαντήσεις με πληροφορίες κάθε είδους.

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Ε. Η Συνέντευξη: Η πιο συνήθης μέθοδος συλλογής ατομικών πληροφοριών.

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Ζ. Η αυτοβιογραφία και τα ημερολόγια είναι γραμμένα από το ίδιο το άτομο και αντικατοπτρίζουν πραγματικά συναισθήματα και αληθινές όψεις της συμπεριφοράς του ατόμου.

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Η. Οι Κοινωνιομετρικές μέθοδοι Αποβλέπουν στο να συλλέξουν πληροφορίες για την συμπεριφορά, τα συναισθήματα, τους ρόλους ενός ατόμου μέσα στην κοινωνική ομάδα.

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Θ. Η μελέτη περίπτωσης Σημαίνει μελέτη ενός συγκεκριμένου ατόμου και των χαρακτηριστικών του. Εφαρμόζεται σε περιπτώσεις ατόμων που έχουν παρουσιάσει προβληματική συμπεριφορά.

ΜΗ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Ι) Οι διάφορες ιατρικές εξετάσεις Κ) Οι διάφορες ιδιωτικές ενασχολήσεις ενός ατόμου : Διηγήσεις, γνώμες, απόψεις άλλων για το συγκεκριμένο άτομο. Εδώ όμως υπάρχει και το πρόβλημα της αξιοπιστίας.

Πηγή: Δημητρόπουλος Ευστάθιος, Συμβουλευτική και Προσανατολισμός, τόμος Β΄, Εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα 2002.