SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. PROJECT ► The “Project” is one of the school subjects that students of the 1 st and 2 nd grade of High School are taught. ► Το προτζεκτ είναι ένα απ’
Advertisements

8 th Primary School Zografou, Athens,GREECE 8 ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου, Αθήνα COMENIUS MULTILATERAL PROJECT “The Source of Our Health” May 2014 The.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
What time is it? Όταν η ώρα είναι ακριβώς μία, πέντε, δέκα κλπ., χρησιμοποιούμε τη φράση o’clock. For example: it’s one o’clock Aκριβώς - o’clock.
Οι σχολικές μας δραστηριότητες του Οκτωβρίου 2014 Our School Activities- October 2014.
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
E-twinning Greece - Poland. E-twinning Δημοτικό Σχολείο Μονεμβάσιας 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης 7 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης Zespół.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015 Μυοσκελετικές παθήσεις στην εργασία.
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 15 Νοεμβρίου 2013.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
ΠΡOΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Αθηνά Καλοκαιρινού – Αναγνωστοπούλου Καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Εισαγωγικό μάθημα για μαθητές
Ανάπτυξη Κρουαζιέρας &
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
Θεραπεία όγκων πνεύμονα
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
1 2 3 SIMPLE PAST 4.
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
ΘΕΩΡΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Ευρωπαϊκη Ολοκληρωση: Θεσμοι και Νεεσ Πολιτικεσ
Αναστοχασμός και συλλογισμός
Συνεργασία και ομαδική εργασία
A legend from the island of Crete
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Οι αγαπημένοι μου χοροί
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Aρχιτεκτονική άμεσων ενισχύσεων
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Κώστας Κανάκης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ANDREW B. ABEL,BEN S. BERNANKE, DEAN CROUSHORE
This story was written in Cyprus by Primary School children.
Θεωρία Θεσμών Επιχειρηματικότητας Καθηγητής Σπύρος Ι. Βλιάμος Τμήμα Μ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχία Τάξεις: Β΄, ΣΤ’
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Study in Holland: open to international minds
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
Study in Holland: open to international minds
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Έννοιες της Λογιστικής
РАДИОАКТИВТІК.
Περγιαλιώτης Βασίλης Πανεπιστημιακός Υπότροφος Γ` Μ/Γ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ιδρύθηκε το 1925
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)

ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΤΟΣ 3 Ο (Γ΄ΤΑΞΗ)

Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση περιλαμβάνει τρεις κύκλους σπουδών: α) Ο πρώτος κύκλος περιλαμβάνει την 1 η, 2 η και 3 η τάξη. β) Ο δεύτερος κύκλος περιλαμβάνει την 4 η και 5 η τάξη. γ) Ο τρίτος κύκλος περιλαμβάνει την 6η και 7η τάξη.

ΦΕΚ 1758/ Το ΣΕΠ ακολουθεί Τους κανονισμούς λειτουργίας του κύκλου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Ευρωπαϊκών Σχολείων, όπως αυτοί έχουν εγκριθεί από το Ανώτατο Συμβούλιο Ευρωπαϊκών Σχολείων. Το πρόγραμμα διδασκαλίας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά διδακτική ενότητα που έχει εγκριθεί από το Ανώτατο Συμβούλιο των Ευρωπαϊκών Σχολείων και εφαρμόζεται στα Ευρωπαϊκά Σχολεία.

Β΄ΤΑΞΗ Στη Β΄ τάξη είχαμε την εισαγωγή του μαθήματος L3. Το μάθημα οργανώνεται με την προϋπόθεση ότι θα συμπληρωθεί ο αναγκαίος αριθμός μαθητών που ορίζεται από τους κανονισμούς των Ε.Σ. και εφόσον μπορεί να βρεθεί εκπαιδευτικός με τα απαιτούμενα προσόντα για να το διδάξει. « Για τη διδασκαλία μαθήματος απαιτείται ο ελάχιστος αριθμός των επτά (7) μαθητών ή των πέντε (5) μαθητών για τα μαθήματα επιλογής από την 4 η ως την 7 η τάξη » ΦΕΚ 1444 /

Γ’ ΤΑΞΗ Οι μαθητές διδάσκονται το μάθημα των Ανθρωπιστικών Σπουδών στη γλώσσα L2 επιλογής τους. Λατινικά ως μάθημα επιλογής. Εάν οι μαθητές επιλέξουν να διδαχθούν Λατινικά μπορούν να διακόψουν το μάθημα των Καλλιτεχνικών ή της Μουσικής ώστε να μην υπερβαίνουν τις 35 ώρες την εβδομάδα. Το συνολικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει από 33 ώρες το ελάχιστο μέχρι 35 ώρες το μέγιστο

ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ΄ΤΑΞΗΣ Μητρική Γλώσσα L1 - Ελληνικά 4 ώρες Μαθηματικά 4 ώρες L2 (αγγλικά /γαλλικά/γερμανικά) 4 ώρες L3 (γαλλικά/γερμανικά/ιταλικά /ισπανικά) 3 ώρες Αρχαία Ελληνικά 2 ώρες Φυσική Αγωγή 3 ώρες Θρησκευτικά/Ηθική 2 ώρες Ανθρωπιστικές Επιστήμες - 3 ώρες Φυσικές Επιστήμες - 4 ώρες ΣΥΝΟΛΟ 29 ώρες Λατινικά (επιλογής) - 4 ώρες Καλλιτεχνικά - 2 ώρες Μουσική - 2 ώρες

Λατινικά και Καλλιτεχνικά6 ώρες Λατινικά και Μουσική6 ώρες Καλλιτεχνικά και Μουσική (δεν επιλέγω τα Λατινικά) 4 ώρες

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Για τους μαθητές που έχουν 33 ώρες μπορούν να συμπληρώσουν το 35ωρο αν φυσικά το επιθυμούν, με τις ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ που μπορεί να είναι π.χ. Φωτογραφία, Τεχνολογία, κτλ

LATIN Οι μαθητές που έχουν επιλέξει τα Λατινικά στην Γ΄ τάξη, έχουν τη δυνατότητα: - να μην το επιλέξουν εκ νέου στην Δ΄ τάξη - να το συνεχίσουν μέχρι το τέλος της Ε΄ τάξης - ή να συνεχίσουν μέχρι το baccalauréat.

Latin The study of Latin in the 6th and the 7th years is a natural follow on from the work done during the previous three years.

ΜΟΥΣΙΚΗ - ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Οι μαθητές που δεν τα επιλέγουν στην Δ΄ τάξη, μπορούν να το επιλέξουν στην ΣΤ΄ τάξη και να το έχουν ως εξεταζόμενο μάθημα στο baccalauréat μετά από συζήτηση που θα έχουν με τον καθηγητή της Μουσικής- Καλλιτεχνικών ο οποίος θα κρίνει αν ο μαθητής μπορεί να παρακολουθήσει.

Οι δηλώσεις θα σας δοθούν μετά τις Διακοπές των Χριστουγέννων και θα πρέπει να επιστραφούν μέχρι Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου έχοντας υπόψη σας ότι ουδεμία αλλαγή θα γίνει αποδεκτή το Σεπτέμβριο.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. Υποδιευθύντρια Δευτεροβάθμιου Κύκλου Κοκοτσάκη Αντωνία