Τ.Ε.Ι ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Σπουδάστρια: Μαυρίδου Αναστασία ΑΜ:5307 Επιβλέπων Καθηγητής: Κονδυλάκης Χάρης Σπουδάστρια: Μαυρίδου Αναστασία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Αθήνα Προοπτικές και Προκλήσεις Συνέντευξη Τύπου 22 Οκτωβρίου 2014.
Advertisements

1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
 Τομέας Υπηρεσιών Διοίκησης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού ΜΟΔ ΑΕ Γενική Αιρεσιμότητα 3 « ΑΝΑΠΗΡΙΑ » ΕΣΠΑ Σχεδιασμός Εκπαιδευτικής παρέμβασης.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
ΦΑΡΜΑΚΟΔΙΕΓΕΡΣΗ (DOPING) ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – Διατμηματικό ΠΜΣ ‘Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πολιτισμού και Τουρισμού’ Χαρακτηριστικά και τυπολογίες των τουριστικών και πολιτιστικών.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
C o p y ri g ht © ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙ ΚΟ Σ R OSILI Έρευνα αγοράς και διαχείριση Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: Καινοτόμα Μοντέλα σε ψηφιακό Περιβάλλον Μ. Βλαχοπούλου,
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
D-Lot Αξιακή προσέγγιση.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Διατροφικές Διαταραχές
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015
Ρομαντισμός.
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΧΡΗΣΗ Ή ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
Ο όρος Web 2.0.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΙΣΛΑΜ Β’ Εργασία β΄ τετραμήνου Μαθητές : Αλεξίου Απόστολος Βήχα Γαλήνη
αΝΑΝΕΩΣΙΜΕς ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕς ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΗς ΣΤ’
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΓΟΣ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Κίνδυνοι στο : Τα στοιχεία μας μοιράζονται με τρίτους
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τ.Ε.Ι ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Σπουδάστρια: Μαυρίδου Αναστασία ΑΜ:5307 Επιβλέπων Καθηγητής: Κονδυλάκης Χάρης Σπουδάστρια: Μαυρίδου Αναστασία ΑΜ:5307 Επιβλέπων Καθηγητής: Κονδυλάκης Χάρης

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: E-Tourism ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 3 ης ΓΕΝΙΑΣ Η πιο επιτυχημένη ιστοσελίδα 3 ης γενιάς στην Ελλάδα ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Υπηρεσίες για τον επιβάτη Αεροπορικά εισιτήρια για Αεροπορικά εισιτήρια με τις εταιρείες International sites Airtickets.gr & Google Adwords χρόνια λειτουργίας Στατιστικά fans Προτερήματα Βελτιώσεις Πηγές

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: E-Tourism Ψηφιοποίηση της τουριστικής βιομηχανίας και υποδομής Διαδίκτυο : δυνατότητα τουριστικής επιχείρησης επαφής με όλο τον κόσμο Εσωτερικό δίκτυο(intranet): αύξηση παραγωγικότητας στο εσωτερικό επιχείρησης Extranet: δυνατότητα λειτουργίας σε συνδυασμό με τις επιχειρήσεις που συνεργάζεται Extranet κομμάτι του intranet που μπορεί να προσεγγιστεί από πελάτες, προμηθευτές & εξωτερικούς συνεργάτες μέσω διαδικτύου με χρήση κωδικού πρόσβασης.

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 3 ης ΓΕΝΙΑΣ Ιστοσελίδες που απευθύνονται σε τουρίστες, πλέον όχι μόνο παρουσίαση αλλά διάδραση Πέρα από συστήματα κρατήσεων για εισιτήρια, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα κτλ. προτάσεις για εναλλακτικούς προορισμούς

Η πιο επιτυχημένη ιστοσελίδα 3 ης γενιάς στην Ελλάδα Η airtickets.gr 1 η ελληνική εταιρία για online κρατήσεις αεροπορικών θέσεων στην ελληνική γλώσσα Ιδρύθηκε το 1999 Πλέον δραστηριοποίηση σε κρατήσεις ξενοδοχείων, αυτοκινήτων, διακοπών, Charter, κ.ά

Η έδρα της εταιρίας βρίσκεται στην Αθήνα Δραστηριοποιείται και σε Αγγλία, Πολωνία, Τουρκία, Ρωσία Περισσότερες από επισκέψεις ημερησίως 1 η ταξιδιωτική επιχείρηση σε πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων σύμφωνα με την ΙΑΤΑ

H συγκεκριμένη σελίδα διευθύνεται από την AIRTICKETS ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΠΕ Η airtickets.gr® λειτουργεί σαν διαμεσολαβητής υπηρεσιών (αεροπορικό εισιτήριο, ακτοπλοϊκό εισιτήριο)

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Αεροπορικά Ξενοδοχεία Πτήση & Ξενοδοχείο Αυτοκίνητα Ακτοπλοϊκά Your Price Ταξίδια Groups Today Trends Alert Tours Transfers Mobile

Υπηρεσίες για τον επιβάτη Διαχείριση Κράτησης Online Check-In Επόμενο Ταξίδι Ασφάλεια συναλλαγών Αλλαγές - Ακυρώσεις Δικαιώματα Επιβάτη Λογαριασμοί Καταθέσεων Ταξιδιωτική Ασφάλιση Πληροφορίες για Βίζα Διαφορά Ώρας Καιρός

Αεροπορικά εισιτήρια για Λονδίνο Νέα Υόρκη Παρίσι Μόναχο Κων/πολη Βρυξέλλες Ρώμη Βιέννη Μιλάνο Άμστερνταμ Μόσχα Μαδρίτη Βερολίνο Μελβούρνη Αθήνα Θεσσαλονίκη Ηράκλειο Χανιά Ιωάννινα Μυτιλήνη Αλεξανδρούπολη Κέρκυρα

Αεροπορικά εισιτήρια με τις εταιρείες Aegean Olympic Air Cyprus Airways Alitalia Lufthansa Swiss British Iberia KLM Delta LOT Air France Turkish Thai Aeroflot SAS Austrian TAP Egyptair Tarom Ryanair bmi easyJet Wizz Air Transavia

International sites: airtickets.com airtickets.ru airtickets.pl airtickets.com.tr airtickets.it al.airtickets.com ro.airtickets.com

Airtickets.gr & Google Adwords Αρχικά προώθηση υπηρεσιών με banners σε ελληνικά portal Για καλύτερα αποτελέσματα ακολούθησαν το πρόγραμμα Google Adwords Αύξηση 25% επισκεψιμότητας Αύξηση 15% σε κρατήσεις

10 χρόνια λειτουργίας Για να γιορτάσει τα 10 χρόνια λειτουργίας η airtickets δημιούργησε μια online καμπάνια online διαγωνισμός μέσω του οποίου οι χρήστες καλούνταν να γεμίσουν ένα αεροπλάνο προσκαλώντας τους φίλους τους μέσω ή Facebook Ο τυχερός νικητής, είχε την δυνατότητα να ταξιδέψει με το αεροπλάνο αυτό στη Ρώμη με όλους τους φίλους του

Αποτέλεσμα της καμπάνιας ήταν η τεράστια αύξηση της επισκεψιμότητας στο webside Τακτικές: Marketing, Facebook Application, Micro-Site, Διαφήμιση (web banners), Άλλο (λεπτομέρειες με )

Στατιστικά fans

Προτερήματα: Αξιοπιστία Αντικειμενικότητα Ταξιδιωτικές προσφορές Εύκολη εξεύρεση ξενοδοχείων Εύκολη εύρεση αεροπορικών εισιτηρίων Απλοποιημένη χρήση site

Βελτιώσεις Συνεργασία με περισσότερες αεροπορικές εταιρίες Περισσότερους ταξιδιωτικούς προορισμούς Πληροφορίες για εκάστοτε ταξιδιωτικό προορισμό Πληροφορίες για συγκοινωνίες ταξιδιωτικού προορισμού

Πηγές: Πτυχιακή εργασία Κοσυφάκη Χρυσάνθη «Μελέτη πρόθεσης χρήσης των web banners τουριστικών site»