Ιωάννης Χανιωτάκης Επιβλέπων Λαγαρός Νικόλαος, Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ Συνεπιβλέπων Μιχαηλίδης Γεώργιος, SIMaP, INP Grenoble ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μέθοδοι Μελέτης της Υπολογιστικής Νοημοσύνης
Advertisements

Χαντζής Δημήτριος Τσούγκαρης Παναγιώτης
Διερεύνηση Μεθόδων Ενημέρωσης και Βελτιστοποίησης Μοντέλων Πεπερασμένων Στοιχείων με Χρήση Πειραματικών Δεδομένων Αλέξανδρος Αραϊλόπουλος ΑΕΜ 1372 Επιβλέπων.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ. Περιεχόμενα ενότητας: Επιπλέον: Εφαρμογές PID Ασαφής έλεγχος Γενετικοί αλγόριθμοι.
Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει.
Ο Άνθρωπος είναι ένα ον το οποίο φτιάχνει πολιτισμό και έχει βαθύ στοχασμό, συναισθήματα και σεβασμό στη ζωή των άλλων. Ορισμός.
Γιώργος Μαυρομμάτης.  Στο προηγούμενο μάθημα ‘ διανύσαμε ’ ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής της εξέλιξης της ανθρώπινης γεωγραφίας ( από τον Ερατοσθένη.
« Αλγόριθμοι για τον βέλτιστο σχεδιασμό δικτυωμάτων μεγάλου μεγέθους σε συνδυασμό με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων » Παρουσίαση Μεταπτυχιακής Εργασία.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ ΣΤΙΣ ΔΕΥΑ Λάρισα 7 & 8 Απριλίου 2016 Δέσποινα Μπώκου, Αναπληρώτρια Δ/ντρια ΔΕΥΑ Λέσβου Κωνσταντίνος.
Οικονομικά Μαθηματικά Δείκτης Κερδοφορίας Γιανναράκης Γρηγόρης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά)
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
Ιατρικά Συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης με την συνεργασία τεχνικών Ασαφούς Λογικής, Νευρωνικών Δικτύων και Γενετικών Αλγορίθμων. A.Τζαβάρας P.R.Weller B.
Λοιπές Κατηγορίες Ασφάλισης Περιουσίας & Αστικής Ευθύνης
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε. Μέρος Α’
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Γραμμική παλινδρόμηση και Συσχέτιση: έλεγχοι με τον συντελεστή συσχέτισης r Στην ενότητα αυτή μελετάται η σχέση ανάμεσα σε δυο ποσοτικά χαρακτηριστικά.
Κεφάλαιο 4: Γενετικοί Αλγόριθμοι
Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή β) για ένα ποσοστό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ
KID’ S ATHLETICS «ΈΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ»
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΤΟΞΙΝΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
Ηλιακό Σύστημα.
ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ Η πιο σημαντική κατανομή στη στατιστική είναι η κανονική κατανομή. Η Κανονική Κατανομή έχει τεράστια σημασία στη Στατιστική, στην Οικονομετρία,
Introduction to Genetic Programming
Ενότητα 2: Κινητική Κώστας Παπαδημητρίου Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Function Probe (FP)
Ηλιακό Σύστημα.
Ηλίας Ε2,3ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος
Πτυχιακή εργασία Σχεδίαση κεραίας Yagi-Uda με τη χρήση εξελικτικών αλγορίθμων βελτιστοποίησης.
Πρότυπα Προγραμματισμού
Π Ένας μαγικός αριθμός.
Αναπαραγωγικό σύστημα και υγεία
«Ανάπτυξη εφαρμογής για τη διαχείριση μεθόδων αναζήτησης σε οπτικοποιημένο περιβάλλον»  Μπλάγας Χρήστος.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ Κ. ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Αρχή συστήματος συντεταγμένων: Το σημείο 0,0,0 (x, y, z)
Ενότητα 8 : Πίνακες IΙ Αλέξανδρος Τζάλλας
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Γεώργιος Βιζυηνός Γέννηση Θάνατος Υπηκοότητα Ιδιότητα
Φυσική του στερεού σώματος
Βελτιστοποίηση και Επεξεργασία Ερωτημάτων
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Προασκήσεις για στροφές και εκκινήσεις
Η ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ 1.- Πράγματα που εξυπηρετούν αμέσως το Δημόσιο συμφέρον, όπως οδοί, πλατείες, λιμάνια, γέφυρες, σχολεία, πολεμικά οχήματα κλπ αποτελούν.
Αρχές επαγωγικής στατιστικής
گرد آورنده و مدرس : محمد ریخته گر
Ρυθμιστική Πολιτική και Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας στην Ελλάδα
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ Διαχείριση ταμιευτήρων πολλαπλού σκοπού
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
الباب الرابع : الارتباط و الانحدار الخطي البسيط
Равномерно убрзано праволинијско кретање
مقدمه‌اي بر بهينه‌سازي
الاهتزازات والموجــات
استراتژیهای عملیاتی مرسوم و متداول
בקרה ספרתית ממוחשבת CNC
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Τα άστρα και οι μύθοι τους.
Онтологи ба сайэнс “Сайэнсийн тэори” Проф. С. Молор-Эрдэнэ Лэкц 4
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α΄ ΒΑΘΜΟΥ Σύντομος οδηγός για την.
Από 26 Φεβρουαρίου ως 28 Μαΐου 4 Μαρτίου 24 Φεβρουαρίου –
Οδηγική Συμπεριφορά των Ελλήνων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιωάννης Χανιωτάκης Επιβλέπων Λαγαρός Νικόλαος, Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ Συνεπιβλέπων Μιχαηλίδης Γεώργιος, SIMaP, INP Grenoble ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΟΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ

1. Εισαγωγικές Έννοιες 2. Αντικείμενο Εργασίας 3. Μεθοδολογία 4. Εφαρμογή 5. Αποτελέσματα 6. Συμπεράσματα ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

 Ως βελτιστοποίηση μιας χάραξης ορίζεται μια επαναληπτική διαδικασία που χρησιμοποιεί μεθόδους μαθηματικού προγραμματισμού για να αναζητήσει την καλύτερη δυνατή λύση σε ένα συγκεκριμένο χώρο σχεδίασης, ελαχιστοποιώντας ένα κριτήριο ενώ ταυτόχρονα ικανοποιεί τα κριτήρια σχεδιασμού.  Τεχνικές Επίλυσης: Enumeration (απαρίθμηση) Calculus of variations (λογισμός των μεταβλητών) Numerical search (αριθμητική αναζήτηση) Linear programming (γραμμικός προγραμματισμός) Network optimization (βελτιστοποίηση δικτύου) Dynamic programming (δυναμικός προγραμματισμός) Genetic algorithms (γενετικοί αλγόριθμοι) ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

 Κυριότερες παραλλαγές του Προβλήματος Βελτιστοποίησης Χάραξης:  Βελτιστοποίηση της Οριζόντιας Χάραξης ( x-y επίπεδο) Αναλυτικότερα πρόκειται για τη βελτιστοποίηση της οριζοντιογραφίας η οποία αποτελεί την προβολή της τρισδιάστατης χάραξης στο οριζόντιο επίπεδο δηλαδή δε λαμβάνεται υπόψη το υψόμετρο κατά μήκος.  Βελτιστοποίηση της Κατακόρυφης Χάραξης (z επίπεδο) Σε αυτή την περίπτωση έχοντας μία δεδομένη οριζοντιογραφία πραγματοποιείται βελτιστοποίηση στο υψόμετρο κατά μήκος της χάραξης έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται κάποιο μέγεθος (συνήθως χωματουργικά).  Βελτιστοποίηση και στις τρεις διαστάσεις Ταυτόχρονη βελτιστοποίηση της οριζόντιας και της κατακόρυφης χάραξης όπως αναφέρθηκαν παραπάνω. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

 O σχεδιασμός της βέλτιστης χάραξης από ένα σημείο αρχής Start (S) σε ένα σημείο τέλους End (E) με στόχο:  Την ελαχιστοποίηση του κόστους των χωματουργικών εργασιών που απαιτούνται για τη χάραξη μιας σιδηροδρομικής γραμμής  Την ταυτόχρονη ελαχιστοποίηση του κόστους των χωματουργικών εργασιών, της συντήρησης και της κατανάλωσης ενέργειας της σιδηροδρομικής γραμμής  Ελαχιστοποίηση του κόστους των χωματουργικών εργασιών για μία δεδομένη οριζοντιογραφία ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

Διαδικασία Επίλυσης : Η αναπαράσταση της χάραξης στις 3 διαστάσεις βασίστηκε στη διατύπωση που είχε παρουσιάσει ο Jong:  Υποθέτουμε ένα ευθύγραμμο τμήμα SE που ενώνει τα σημεία αρχής και τέλους.  Κόβουμε το ευθύγραμμο τμήμα SE i φορές (εδώ τέσσερις) δημιουργώντας i κάθετα επίπεδα (cutting planes). Τα κάθετα αυτά επίπεδα τέμνουν το SE σε i σημεία (Ο i ) και την οριζοντιογραφία σε PI i σημεία, ενώ χωρίζουν το ευθύγραμμο τμήμα SE σε i+1 ίσα διαστήματα (ds). ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Ο3Ο3

 Τα σημεία PI i αποτελούν τις κορυφές της οριζοντιογραφίας  Έγινε η παραδοχή ότι τα ίδια αυτά σημεία αποτελούν και τις κορυφές της μηκοτομής  Ορίζουμε τις μεταβλητές βελτιστοποίησης ως πολικές συντεταγμένες (r, θ) κατά μήκος των κάθετων επιπέδων τομής έτσι ώστε να περιορίσουμε το πλήθος των μεταβλητών βελτιστοποίησης. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

 Σύμφωνα με τα παραπάνω ο αλγόριθμος της βελτιστοποίησης αναπαράγει τις μεταβλητές r i και θ i για κάθε PI i οι οποίες εισάγονται στο εργαλείο χάραξης ως συντεταγμένες Χ, Υ, Ζ: ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ds

 Ως εργαλείο χάραξης επιλέχθηκε το Η12 του ΕΜΠ το οποίο καθόρισε και τον τρόπο εισαγωγής των δεδομένων από τον αλγόριθμο βελτιστοποίησης. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

 Τμήμα του κώδικα της C# όπου εκτελεί το Η12 ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

 Ως τεχνική αναζήτησης της βέλτιστης λύσης επιλέχθηκε ο αλγόριθμος της Διαφορικής Εξέλιξης προσομοιώνοντας τεχνικές και λειτουργίες που υπάρχουν στη φύση όπως η διασταύρωση (crossover), η μετάλλαξη (mutation) και η επιλογή (selection) σε έναν αρχικό πληθυσμό. Η διαδικασία τη βελτιστοποίησης φαίνεται συνοπτικά παρακάτω: ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

1. Initialization 2.Mutation 3.Crossover 4.Selection

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ  Οι εφαρμογές 1 και 2 αφορούν τη βελτιστοποίηση του κόστους των χωματουργικών εργασιών της χάραξης στο χώρο, με τη μόνη παράμετρο που τις διαφοροποιεί να είναι η ταχύτητα σχεδιασμού.  Η δεύτερη εφαρμογή πραγματοποιεί μία προσπάθεια βελτιστοποίησης του κόστους των χωματουργικών εργασιών, της συντήρησης καθώς και της κατανάλωσης ενέργειας της σιδηροδρομικής χάραξης. Για να εισαχθούν τα παραπάνω κόστη στην αντικειμενική συνάρτηση έγινε μια κανονικοποίηση διαιρώντας το καθένα με τη μέγιστη τιμή που μπορεί να λάβει.  Η εφαρμογή 4 βελτιστοποιεί τη μηκοτομή για μία δεδομένη οριζοντιογραφία. Ουσιαστικά από τις κορυφές της πολυγωνικής (με συντεταγμένες Χ, Υ) παράγεται η χάραξη στο x-y επίπεδο και στη συνέχεια αναζητείται το υψόμετρο κατά μήκος της χάραξης.

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Εφαρμογή12 Objective function PI4 S(x, y, z)[619966, , ] E(x, y, z)[622395, , 82.91] Κόστος ανά κυβικό ορύγματος (€/m3)3,1 Κόστος ανά κυβικό επιχώματος (€/m3)2,05 Μεταβλητή r i [0,2500] Μεταβλητή θ i [0,360] Population70 Iterations40

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Εφαρμογή 3 Objective function PIs4 S(x, y, z) [619966, , ] E(x, y, z)[622395, , 82.91] Κόστος ανά κυβικό ορύγματος (€/m3)3.1 Κόστος ανά κυβικό επιχώματος (€/m3)2,05 Ημερήσιες διελεύσεις: N f 30 0,07 Ρυθμός κατανάλωσης καυσίμου e ( kWh/km)4 Ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης ρ5% Ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του φόρτου της γραμμής r2,3% Περίοδος σχεδιασμού της γραμμής ny40 Μεταβλητή r i [0,2500] Μεταβλητή θ i [0,360] Population70 Iterations30

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚορυφήΧΥ Ακτίνα Κυκλικού Τόξου S619966, ,00000, , ,069700, , ,496700, , ,057700, , ,048700,000 E622395, ,76780,000 Τα δεδομένα της οριζοντιογραφίας: Εφαρμογή4 Objective function Κορυφές μηκοτομής Κόστος ανά κυβικό ορύγματος (€/m3)3,1 Κόστος ανά κυβικό επιχώματος (€/m3)2,05 Μεταβλητή Ζ i [40,160] Population6060 Iterations3030

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΧΥΖ S , , , , , , , , , , , , ,54 E ,91 Συντεταγμένες για κάθε σημείο Συμπεριφορά Αντικειμενικής Συνάρτησης  Εφαρμογή 1

Οριζοντιογραφία Μηκοτομή Αναπαράσταση στις 3 διαστάσεις

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΧΥΖ S , , , , , , , , , , , , ,49 E ,91 Συντεταγμένες για κάθε σημείο Συμπεριφορά Αντικειμενικής Συνάρτησης  Εφαρμογή 2

Οριζοντιογραφία Μηκοτομή Αναπαράσταση στις 3 διαστάσεις

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΧΥΖ S , , , , , , , , , , , , ,24 E ,91 Συντεταγμένες για κάθε σημείο Συμπεριφορά Αντικειμενικής Συνάρτησης  Εφαρμογή 3

Οριζοντιογραφία Μηκοτομή Αναπαράσταση στις 3 διαστάσεις

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΧΥΖ S , , ,069122, , ,496122, , ,057115, , ,048103,72 E ,91 Συντεταγμένες για κάθε σημείο Συμπεριφορά Αντικειμενικής Συνάρτησης  Εφαρμογή 4

Οριζοντιογραφία Μηκοτομή Αναπαράσταση στις 3 διαστάσεις

Animation της χάραξης

 Παρατηρήθηκε ότι αλγόριθμος της διαφορικής εξέλιξης παράγει καλύτερα αποτελέσματα επιλέγοντας μεγάλο πληθυσμό  Προσέγγιση της πραγματικότητα και ενδεχομένως να αποτελέσουν μια καλή λύση σε ένα πρώτο στάδιο μιας ολοκληρωμένης μελέτης  Στις εφαρμογές 1 και 2 διαπιστώνεται ότι το κόστος των χωματουργικών εργασιών για την ταχύτητα μελέτης των 80 km/h είναι μικρότερο απ’ ότι εκείνο των 140 km/h, χωρίς ωστόσο να παρουσιάζει μεγάλη διαφορά  Στην τρίτη εφαρμογή διαπιστώθηκε ότι το κόστος λειτουργίας επηρεάζει σημαντικά τα αποτελέσματα της χάραξης τείνοντας να προσεγγίσει την ευθεία  Η τελευταία εφαρμογή παρουσιάζει τη μεγαλύτερη μείωση της τιμής της αντικειμενικής συνάρτησης από την αρχική τιμή της ενώ φαίνεται να δίνει μια αρκετά αξιόλογη λύση λόγω της μίας μεταβλητής βελτιστοποίησης ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

 Η σύνδεση του αλγορίθμου βελτιστοποίησης της εργασίας αυτής με ένα πρόγραμμα γεωγραφικών πληροφοριών (GIS)  Ενσωμάτωση πληροφοριών για το είδος του εδάφους (βραχώδες, ημιβραχώδες, γαιώδες, κτλ)  Η ένταξη του κόστους χρήστη.  Η δυνατότητα κατασκευής τεχνικών έργων όπως γέφυρες, σήραγγες, κτλ. από το εργαλείο χάραξης ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ