ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ … Πάμε να γράψουμε την πρώτη μας περίληψη !

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ενδυμασία και η μόδα στα Βυζαντινά χρόνια
Advertisements

-Γειά σας, ενδιαφέρομαι για μια Barbie, για την κορούλα μου.
Extreme sports ♥☺ Συντάκτης: Μενέλαος Στεφανογιάννης
Σύμφωνα με τις πρόσφατες έρευνες που διεξήχθηκαν κατά τον 20ο αιώνα, τα παιδιά που έπαιζαν συνήθως με κούκλες έπαιζαν μαζί τους: πολέμους, τους έδιναν.
Πάνινεσ κούκλεσ.
Το FIFA είναι ένα video game που δημιουργήθηκε από την EA Sports τα Χριστούγεννα του Ο κόσμος είχε ανάγκη από διασκέδαση και έτσι η Αμερικανική.
Order of Adjectives 1.Opinionγνώμη 2.Sizeμέγεθος 3.Ageηλικία 4.Shapeσχήμα 5.Colourχρώμα 6.Originκαταγωγή 7.Materialυλικό 8.Purposeσκοπός 9.+ Objectτο αντικείμενο,
ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ - ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΡΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.: E-class μαθήματος:
Κύριοι Δείκτες για την αξιολόγηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Ομιλητές: Παναγιώτης Μουρίκης - CARREFOUR Λιάνα Δανοπούλου- KRAFT FOODS.
Στοιχεία Διαγνωστικής Απεικόνισης Ενότητα 2: Θώρακας Γεωργία Οικονόμου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Κληρονομικές διαταραχές πηκτικού μηχανισμού Α. Μούγιου Αιματολόγος ΠΓΝΠ.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι Παρουσίαση Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης ΤΕΙ Λάρισας.
Υποδοχή Πρωτοετών Φοιτητών 2015 Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Hello Kite Spiderman Ελισάβετ και Ντανιέλα Hello Kite και Spiderman H Hello Kite που είναι μια γάτα πάει μια βόλτα στην πόλη. Αλλά δεν ξέρει ότι έξω.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν μία σειρά αθλητικών αγώνων μεταξύ εκπροσώπων των πόλεων-κρατών και ένας από τους πανελλήνιους αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα. Oι.
MINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTSMINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTS Athens, 30 April 2013 Υλοποίηση.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 14: Διατροφικά συμπληρώματα Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
ΜΑΘΗΜΑ 1. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ * Επιχειρηματίας:ένα άτομο που ιδρύει και/ή διοικεί μια επιχείρηση *Επιχειρηματικές ευκαιρίες:
Η αγαπημένη μου τραγουδίστρια Η Selena Gomez. Η Ζωή Της Σελίνα Γκόμεζ Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση.
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Tα ΕπτΑ ΘαΥματα του ΑρχαΙου ΚΟσμου
Διεθνής ταξινόμηση της Λειτουργικότητας, Αναπηρίας και Υγείας (International Classification of Functioning and Health, ICF) WHO, 2001 Σκορδίλης & Χρυσάγης.
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη
8 διάσημες ταινίες της Disney βασισμένες σε σοκαριστικές ιστορίες
Εισαγωγή Νέων Προϊόντων και Υπηρεσιών
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Dali Ο Σαλβαδόρ Νταλί (πλήρες όνομα: Salvador Felip Jacint Dalí Domènech Γεννήθηκε 11 Μαϊου 1904 και πέθανε 23 Ιανουαρίου Καταγόταν από τις Φιγέρες.
Πρακτικη αςκηςη ςτην κοινοτητα
Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ William Shakespeare, ) ήταν ένας από τους σπουδαιότερους ποιητές και θεατρικούς συγγραφείς. Θεωρείται μια από τις κορυφαίες.
Project Ο ΈΡΩΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
Γαλλία Κωνσταντίνα Μυλωνά.
Το «MOVE WEEK» είναι μια Ευρωπαϊκή Αθλητική Εκδήλωση η οποία πραγματοποιείται ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη, την περίοδο 19 Σεπτεμβρίου –   25 Σεπτεμβρίου.
APPLE.
Διατροφή-Διαιτολογία
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ έκπτωση 30%
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
DISNEY.
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 4
ΟΜΑΔΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ ΘΕΜΑ:ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Το βιβλίο της Ζούγκλας.
Ποικιλία επισιτιστικών υπηρεσιών
WELCOME TO ESN! ΟΠΑ.
Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο
Ισοδύναμα Τροφίμων Αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των γευμάτων και αναπτύχθηκαν από μια επιτροπή του Αμερικανικού Συλλόγου Διαιτολόγων και του Αμερικανικού.
Για αυτούς που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα...
Ο ήρωάς μου Μαρίλη Κ..
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
Διατροφή-Διαιτολογία
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΕ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ
Project τμηματοσ γυναικων
Λογιστική Κόστους ΙΙ εντοπισμός σχετικού κόστους
Πρώϊμες μεταβάσεις στην εκπαίδευση
Πειραματικο ΓΕ.Λ. Πατρων
ΒΙΟΤΥΡ ΑΕΒΕ Από το 1976.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 Έκπτωση 50% 4 display 20% έκπτωση
ΚΙΝΟυμενη εικονα ομαδα 11 Βραχνακη Αντιγονη (601790) Παπαβλασοπουλου ρενα (601849) Πασσια Ραχηλ (601846)
Destino Eργασία Project Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Λάζου
Τηλεόραση και Παιδί!!!.
Πίστωση έως 15 Ιανουαρίου
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018 Δώρο 25 αναπτήρες
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι «πανομοιότυπες» οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται στη συνέχεια,
Loss of sympathetic nerve fibers in intestinal endometriosis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ … Πάμε να γράψουμε την πρώτη μας περίληψη !

Μια γενιά άπληστων παιδιών δημιουργούν οι μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις με συνεργούς φυσικά τους γονείς, καθώς η γήρανση του πληθυσμού στις ανεπτυγμένες οικονομικά χώρες τις εξωθεί να χαμηλώσουν ολοένα και περισσότερο τον μέσο όρο ηλικίας του δυνάμει καταναλωτικού τους κοινού. Από πολύ νεαρή ηλικία λοιπόν τα παιδιά βρίσκονται στο στόχαστρο τατων διαφημιστών, γίνονται αντικείμενα στυγνής εκμετάλλευσης και συγκροτούν μια αγορά πολύτιμη για κάθε μεγάλη εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της. Λόγω των σύγχρονων δημογραφικών τάσεων, συρρικνώνεται δραματικά ο αριθμός των καταναλωτών, με αποτέλεσμα να καθίστανται οι πωλήσεις σε ανηλίκους απαραίτητες για την επιβίωση των επιχειρήσεων. Έτσι δαπανούν δισεκατομμύρια δολάρια για να εδραιωθούν στο υποσυνείδητο των παιδιών, μια προσπάθεια, την οποία οι κακόβουλοι θα μπορούσαν να αποκαλέσουν « αποπλάνηση ανηλίκου » ή « ασκήσεις διαμόρφωσης συλλογικού γούστου ». Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες, όπως η Ferrero, η Kraft foods και η Haribo, αρνούνται να αποκαλύψουν τα ακριβή ποσά που δαπανούν για παιδικές διαφημίσεις. Βέβαια οι διαφημιστές ξέρουν πως η πραγματική ισχύς στο πεδίο της κατανάλωσης είναι οι ενήλικες, συνεπώς είναι και οι σημαντικότεροι συνεργάτες τους στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των παιδιών. Οι γονείς έχουν τα χρήματα. Πληρώνουν τις Barbie, τις αποκριάτικες στολές Disney και το ποδήλατο μάρκας ΒΜ W ( ακριβώς όπως ο μπαμπάς !). Γι ' αυτό τον λόγο καθορίζει την καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών η αντίστοιχη στάση των γονιών τους. Καίριο ρόλο στη δημιουργία των άπληστων παιδιών παίζει το ευρέως διαδεδομένο στις δυτικές κοινωνίες σχήμα , δηλαδή τέσσερις παππούδες, δύο γονείς με την προσοχή τους στραμμένη αποκλειστικά σε ένα μοναχοπαίδι. Πλανάται αν πιστεύει κανείς ότι οι διαφημιστικές εκστρατείες απευθύνονται μόνο σε ευκατάστατους. Η φτώχεια ελάχιστη σχέση έχει με την καταναλωτική συμπεριφορά, και τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνική τους διαστρωμάτωση, μαθαίνουν ότι είναι ωραίο να απολαμβάνει κανείς πού και πού κάποια σπατάλη. Σταδιακά η κατανάλωση εξελίσσεται σε σημαντική πηγή αυτοεκτίμησης για τους εφήβους. Όσο μεγαλώνουν τα παιδιά, τόσο οι διαφημιστικές εκστρατείες αρχίζουν να απευθύνονται άμεσα σ ' αυτά εγκαταλείποντας πλέον τους γονείς. Και βασικό μέσο προώθησης των προϊόντων στα παιδιά παραμένει η τηλεόραση. Μόνο που οι επιχειρήσεις δεν ανταγωνί - ζονται πλέον για τις τηλεοπτικές ζώνες, αλλά για τη θέση τους στα ίδια τα προγράμματα. Ολοκληρωμένες σειρές κινουμένων σχεδίων δημιουργούνται για να πωληθούν τα αντίστοιχα προϊόντα. Η Σουηδία έχει απαγορεύσει όλες τις διαφημίσεις της τηλεόρασης που στοχεύουν σε παιδιά και ενδέχεται να ακολουθήσουν το παράδειγμα της και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ακόμη και το Βατικανό εξέδωσε πριν λίγα χρόνια φυλλάδιο για τη δεοντολογία της διαφήμισης, στο οποίο κατακεραυνώνει τις εκστρατείες που εκμεταλλεύονται την αθωότητα της παιδικής ηλικίας. Από την πλευρά τους οι διαφημιστικές εταιρείες και οι επιχειρήσεις απορρίπτουν για ευνόητους λόγους την πλήρη απαγόρευση των παιδικών διαφημίσεων, αφού τα διαφαινόμενα κέρδη είναι υπερβολικά θελκτικά. Και δεν πρόκειται μόνο για τις επιχειρήσεις που παράγουν και πωλούν παιδικά προϊόντα. Στο «Sports Illustrated για παιδιά », μια ειδική έκδοση του γνωστού περιοδικού που απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 8 ως 14 ετών, υπάρχουν διαφημίσεις αυτοκινητοβιομηχανιών, εταιρειών ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και μιας αλυσίδας ξενοδοχείων. Μέχρι και να τοποθετήσουν τα χρήματα τους σε αμοιβαίο κεφάλαιο για παιδιά προτείνει στους ανήλικους επενδυτές μια αμερικανική εταιρεία !

Μια γενιά άπληστων παιδιών δημιουργούν οι μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις με συνεργούς φυσικά τους γονείς, καθώς η γήρανση του πληθυσμού στις ανεπτυγμένες οικονομικά χώρες τις εξωθεί να χαμηλώσουν ολοένα και περισσότερο τον μέσο όρο ηλικίας του δυνάμει καταναλωτικού τους κοινού. Από πολύ νεαρή ηλικία λοιπόν τα παιδιά βρίσκονται στο στόχαστρο διαφημιστών, γίνονται αντικείμενα στυγνής εκμετάλλευσης και συγκροτούν μια αγορά πολύτιμη για κάθε μεγάλη εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της.  1. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις στρέφονται στους ανήλικους καταναλωτές λόγω της συρρίκνωσης του καταναλωτικού κοινού με τη γήρανση του πληθυσμού.

Λόγω των σύγχρονων δημογραφικών τάσεων, συρρικνώνεται δραματικά ο αριθμός των καταναλωτών, με αποτέλεσμα να καθίστανται οι πωλήσεις σε ανηλίκους απαραίτητες για την επιβίωση των επιχειρήσεων. Έτσι δαπανούν δισεκατομμύρια δολάρια για να εδραιωθούν στο υποσυνείδητο των παιδιών, μια προσπάθεια, την οποία οι κακόβουλοι θα μπορούσαν να αποκαλέσουν « αποπλάνηση ανηλίκου » ή « ασκήσεις διαμόρφωσης συλλογικού γούστου ». Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες, όπως η Ferrero, η Kraft foods και η Haribo, αρνούνται να αποκαλύψουν τα ακριβή ποσά που δαπανούν για παιδικές διαφημίσεις. Βέβαια οι διαφημιστές ξέρουν πως η πραγματική ισχύς στο πεδίο της κατανάλωσης είναι οι ενήλικες, συνεπώς είναι και οι σημαντικότεροι συνεργάτες τους στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των παιδιών. Οι γονείς έχουν τα χρήματα. Πληρώνουν τις Barbie, τις αποκριάτικες στολές Disney και το ποδήλατο μάρκας ΒΜ W ( ακριβώς όπως ο μπαμπάς !). Γι ' αυτό τον λόγο καθορίζει την καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών η αντίστοιχη στάση των γονιών τους.  Δαπανούν τεράστια ποσά σε παιδικές διαφημίσεις γνωρίζοντας βέβαια ότι οι γονείς είναι αυτοί που πληρώνουν και καθορίζουν την καταναλωτική στάση των παιδιών.

Καίριο ρόλο στη δημιουργία των άπληστων παιδιών παίζει το ευρέως διαδεδομένο στις δυτικές κοινωνίες σχήμα , δηλαδή τέσσερις παππούδες, δύο γονείς με την προσοχή τους στραμμένη αποκλειστικά σε ένα μοναχοπαίδι. Πλανάται αν πιστεύει κανείς ότι οι διαφημιστικές εκστρατείες απευθύνονται μόνο σε ευκατάστατους. Η φτώχεια ελάχιστη σχέση έχει με την καταναλωτική συμπεριφορά, και τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνική τους διαστρωμάτωση, μαθαίνουν ότι είναι ωραίο να απολαμβάνει κανείς πού και πού κάποια σπατάλη. Σταδιακά η κατανάλωση εξελίσσεται σε σημαντική πηγή αυτοεκτίμησης για τους εφήβους  Στις δυτικές κοινωνίες όπου το μοναχοπαίδι είναι κανόνας, πείθουν γονείς και παππούδες – όχι μόνο τους ευκατάστατους - να ξοδεύουν αλόγιστα γι ’ αυτό.

Όσο μεγαλώνουν τα παιδιά, τόσο οι διαφημιστικές εκστρατείες αρχίζουν να απευθύνονται άμεσα σ ' αυτά εγκαταλείποντας πλέον τους γονείς. Και βασικό μέσο προώθησης των προϊόντων στα παιδιά παραμένει η τηλεόραση. Μόνο που οι επιχειρήσεις δεν ανταγωνίζονται πλέον για τις τηλεοπτικές ζώνες, αλλά για τη θέση τους στα ίδια τα προγράμματα. Ολοκληρωμένες σειρές κινουμένων σχεδίων δημιουργούνται για να πωληθούν τα αντίστοιχα προϊόντα.  Εφόσον η καλύτερη διαφήμιση γίνεται στην τηλεόραση, οι επιχειρήσεις δημιουργούν ειδικές εκπομπές για να προωθούν τα προϊόντα.

Η Σουηδία έχει απαγορεύσει όλες τις διαφημίσεις της τηλεόρασης που στοχεύουν σε παιδιά και ενδέχεται να ακολουθήσουν το παράδειγμα της και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ακόμη και το Βατικανό εξέδωσε πριν λίγα χρόνια φυλλάδιο για τη δεοντολογία της διαφήμισης, στο οποίο κατακεραυνώνει τις εκστρατείες που εκμεταλλεύονται την αθωότητα της παιδικής ηλικίας. Από την πλευρά τους οι διαφημιστικές εταιρείες και οι επιχειρήσεις απορρίπτουν για ευνόητους λόγους την πλήρη απαγόρευση των παιδικών διαφημίσεων, αφού τα διαφαινόμενα κέρδη είναι υπερβολικά θελκτικά. Και δεν πρόκειται μόνο για τις επιχειρήσεις που παράγουν και πωλούν παιδικά προϊόντα. Στο «Sports Illustrated για παιδιά », μια ειδική έκδοση του γνωστού περιοδικού που απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 8 ως 14 ετών, υπάρχουν διαφημίσεις αυτοκινητοβιομηχανιών, εταιρειών ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και μιας αλυσίδας ξενοδοχείων.  Η Σουηδία απαγόρευσε κάθε τηλεοπτική διαφήμιση προκαλώντας την αντίδραση των διαφημιστικών επιχειρήσεων, γιατί τα κέρδη τους είναι τεράστια. Μάλιστα προτιμούν τη διαφήμιση στα παιδιά ακόμη και επιχειρήσεις που τα προϊόντα τους λογικά απευθύνονται στο ενήλικο κοινό.

Το κείμενο αναφέρεται στις πολυεθνικές επιχειρήσεις που στρέφονται στους ανήλικους καταναλωτές λόγω της συρρίκνωσης του καταναλωτικού κοινού εξαιτίας της γήρανσης του πληθυσμού. Έτσι δαπανούν τεράστια ποσά σε παιδικές διαφημίσεις γνωρίζοντας βέβαια ότι οι γονείς είναι αυτοί που πληρώνουν και καθορίζουν την καταναλωτική στάση των παιδιών. Στις δυτικές κοινωνίες όπου το μοναχοπαίδι είναι κανόνας, πείθουν γονείς και παππούδες – όχι μόνο τους ευκατάστατους - να ξοδεύουν αλόγιστα γι ’ αυτό. Εφόσον η καλύτερη διαφήμιση γίνεται στην τηλεόραση, οι επιχειρήσεις δημιουργούν ειδικές εκπομπές για να προωθούν τα προϊόντα. Η Σουηδία απαγόρευσε κάθε τηλεοπτική διαφήμιση προκαλώντας την αντίδραση των διαφημιστικών επιχειρήσεων, γιατί τα κέρδη τους είναι τεράστια. Μάλιστα προτιμούν τη διαφήμιση στα παιδιά ακόμη και επιχειρήσεις που τα προϊόντα τους λογικά απευθύνονται στο ενήλικο κοινό.