Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Project Ο ΈΡΩΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Project Ο ΈΡΩΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Project Ο ΈΡΩΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣ Ζωγραφική Θέατρο & Κινηματογράφος Μουσική & Ποίηση Μυθολογία Παραμύθια

2 Ο Έρωτας, Όνομα ουσιαστικόν, πολύ ουσιαστικόν, ενικού αριθμού, γένους ούτε θηλυκού ούτε αρσενικού, γένους ανυπεράσπιστου. Πληθυντικός αριθμός Οι ανυπεράσπιστοι έρωτες... ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ

3 Όπως ακριβώς γίνεται και με τον έρωτα, που δεν ακολουθεί κανόνες
Ο ορισμός της τέχνης είναι, η περιγραφή μιας διαδικασίας, της οποίας το προϊόν είναι κάτι το μη φυσικό και ακολουθεί τους κανόνες του δημιουργού. Κυρίως όμως, αυτό που τελικά οδηγεί ένα έργο στο να χαρακτηριστεί τέχνη, είναι η ικανότητά του να εκφράζει αλλά και να προκαλεί συναισθήματα. Όπως ακριβώς γίνεται και με τον έρωτα, που δεν ακολουθεί κανόνες

4 Ο έρωτας μέσα από τη ζωγραφική
Γιατί στην πραγματικότητα ο έρωτας, θυμίζει ζωγραφική. Η ζωή στα ξαφνικά γεμίζει παραστάσεις, χρώματα και ακόμα και αν στην πορεία παύουν να είναι το ίδιο φωτεινά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η σκίαση στη ζωγραφική, είναι απαραίτητη. Και συλλαμβάνεις τον εαυτό σου, να σκέφτεται πως πρωταγωνιστεί σε ταινία.

5 Το χρώμα, η έκφραση, η πλαστικότητα των μορφών εκπέμπουν και ζωγραφίζουν τον έρωτα και την ομορφιά του με ανεξάντλητη ποικιλία  στην έμπνευση των καλλιτεχνών, ελλήνων και ξένων, διαχρονικά…

6 Ο νικητής Έρωτας Καραβάτζιο (1601)
Ο νικητής Έρωτας  Καραβάτζιο (1601)

7 Έρωτας- Μπουκερώ

8 Η Αφροδίτη και ο τυφλός Έρωτας Τιτσιάνο(1565)

9 1510 – Η Λήδα με τον μεταμορφωμένο σε κύκνο Δία – Leonardo da Vinci

10 1544 – Δανάη(Τιτσιάνο) Ένα από τα πιο αγαπημένα έργα του αναγεννησιακού καλλιτέχνη, Τιτσιάνο, εμπνευσμένο από τις «Μεταμορφώσεις» του Οβίντιο, που στηρίζεται στηναρχαία ελληνική μυθολογία

11 Rene Magritte, The Lovers ,1928

12 Γκουστάβ Κλιμτ, Το φιλί

13 Δημήτρης Μυταράς, Έρωτας

14 Αλέκος Φασιανός, Ο δράκος του έρωτα

15 Κώστας Σπηλιωτόπουλος, Μέθη του έρωτα

16 Ο έρωτας στο θέατρο και στον κινηματογράφο
Ο έρωτας είναι ακάθεκτος,  ακατάλυτος, ακατάσβεστος μεταρσιωτικός, ψυχαναλυτικός, άνευ όρων, ο τα πάντα πληρούντα, ο δίχως τέλος και δίχως αρχή… Στην τέχνη ο έρωτας πώς εννοείται, όμως; Έχουμε να κάνουμε με μια χίμαιρα αισθήματος και ουτοπικού ρομαντισμού στην ψυχή ή μια λαοθάλασσα που εμπνέει και ενώνει ρεαλισμό και σουρεαλισμό στο σώμα δυο ψυχών;

17 ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ Το έργο Ρωμαίος και Ιουλιέτα είναι καταθλιπτική τραγωδία που έγραψε στην αρχή της καριέρας του ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, το 1595, για δυο νεαρούς κατατρεγμένους εραστές που ο θάνατός τους τελικά συμβιβάζει τις διενέξεις μεταξύ των φεουδαρχικών οικογενειών τους. Σήμερα, οι χαρακτήρες του τίτλου θεωρούνται ως αρχέτυπο των νέων εραστών.

18 Ερωτόκριτος του Βιτσέντσου Κορνάρου.

19 Ο Ερωτόκριτος είναι ερωτευμένος με την κόρη του Βασιλιά της Αθήνας Ηράκλη, τηνΑρετούσα. Ο ερωτευμένος νέος είναι ο πιστός σύμβουλος του βασιλιά και αφού δεν μπορεί να φανερώσει τον έρωτα του στη βασιλοπούλα πηγαίνει κάτω από το παράθυρό της τα βράδια και της τραγουδά. Μόλις ο πατέρας της Αρετούσας μάθει για τον κρυφό έρωτα των δύο νέων δημιουργείται μία σειρά από εμπόδια που με τη βοήθεια ... της μαγείας οι δύο νέοι καταφέρνουν να ζήσουν τον έρωτα τους.

20 Titanic Ο Τιτανικός είναι , αισθηματική ταινία εποχής, βασισμένη στο διασημότερο ναυάγιο όλων των εποχών, αυτό του υπερωκεάνιου Τιτανικός που βυθίστηκε στις 14 Απριλίου 1912 Η ταινία αφηγείται την ιστορία του Τζακ και της Ρόουζ, δύο νεαρών ατόμων από διαφορετικές κοινωνικές τάξεις, που ερωτεύονται πάνω στο πλοίο, ενώ αυτό κάνει το μοιραίο του ταξίδι.

21 The Notebook Το ημερολόγιο ακολουθεί το ταραγμένο ταξίδι δυο νεαρών εραστών, του Νόα και της Άλι οι οποίοι μπλέκουν σε ένα παθιασμένο καλοκαιρινό έρωτα και μετά από χρόνια χωρισμού, τον οποίο προκάλεσαν οι διαφορετικές κοινωνικές τους τάξεις και ο Δεύτερος παγκόσμιος Πόλεμος, βρίσκονται αναπάντεχα ξανά μαζί.Η ιστορία της ακλόνητης αγάπης αυτού του ζευγαριού, τα εμπόδια και το πάθος τους, αποκαλύπτονται δεκαετίες αργότερα σε μια γυναίκα, που ζει σε  κάποιο θεραπευτήριο του Νότου, από έναν κύριο που την επισκέπτεται τακτικά για να της διαβάζει ιστορίες από ένα μυστηριώδες ημερολόγιο.

22 Η σημασία του έρωτα στο τραγούδι
Ο έρωτας είναι η μαγική δύναμη που σε κατακλύζει και σε παρασύρει σε μια θεϊκή δίνη, που καταλήγει να είναι η κινητήριος δύναμη της ζωής. Ο έρωτας ζητά να γίνει παντοτινός, σαν τη μουσική, και τα καταφέρνει. Ο έρωτας πάει αγκαλιά με τους στίχους. Τους ντύνει και τους δυο το σεκλέτι και η μουσική.

23 Ο έρωτας γέννησε την ποίηση, τη μουσική, τα τραγούδια
Ο έρωτας γέννησε την ποίηση, τη μουσική, τα τραγούδια. Χωρίς τον έρωτα, τα τραγούδια δεν θα ήταν τόσο σημαντικά. Χωρίς τον έρωτα, η ποίηση θα ήταν εξαιρετικά φτωχή και η μουσική ξένη στις ψυχές μας και ανιαρή. Ο έρωτας, η μουσική και η ποίηση Τρεις δυνατές φλόγες για την καρδιά του ανθρώπου. Στον έρωτα ζεις, βιώνεις, αναπνέεις, χάνεσαι. Ο Βίκτωρ Ουγκό μας λέει ότι: «Η ζωή είναι ένα λουλούδι κι ο έρωτας το μέλι του». Στην ποίηση εκφράζεις αυτό που ζεις και βιώνεις. Η ποίηση είναι το ντύσιμο του συναισθήματος με λέξεις. Ο Σίγκμουντ Φρόιντ μας λέει πως: «Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου, βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί». H μουσική είναι η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων. Γνωστή και ως Απολλώνια Τέχνη, η μουσική παίρνει το όνομά της από τις εννέα Μούσες της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας. Την αξία της Μουσικής αντελήφθησαν και εξύμνησαν μεγαλοφυΐες του πνεύματος όπως ο Σωκράτης ο Πλάτωνας, ο Πυθαγόρας, ο Ρομαίν Ρολάν, ο Καρτέσιος ο Γκαίτε, ο Μπετόβεν, ο Βάγκνερ, ο Στραβίνσκι και άλλοι. Με τη μουσική ζεις, αναβιώνεις, θυμάσαι, ξεχνάς, σιωπάς… Στη μουσική ακούς αυτό που δεν ακούν οι άλλοι. Την καρδιά σου! Με την μουσική έχεις επαφή με το συναίσθημα. Ο Νίτσε μας λέει ότι: «Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος». Ποίηση, μουσική και έρωτας είναι αδέρφια. Όποιος έχει την ποίηση μέσα του έχει και τη μουσική και τον έρωτα.

24 Tα ερωτικά τραγούδια στην αρχαιότητα
Ο έρωτας γεννήθηκε στην Ελλάδα και μόνο στο δικό μας λεξικό συναντάμε τη λέξη έρως. Η μουσική της Αρχαίας Ελλάδας ήταν ένα μείζον κομμάτι του αρχαιοελληνικού θεάτρου. Χρησιμοποιούνταν μουσικά όργανα όπως, μεταξύ άλλων, ο αυλός, η λύρα, και ιδιαίτερα η κιθάρα.

25 "Κραταιά ως θάνατος αγάπη"
“Άσμα Ασμάτων” του Σολομώντα "Κραταιά ως θάνατος αγάπη" Προκαλεί έκπληξη στον αναγνώστη ότι το "Άσμα Ασμάτων", ένα βαθύτατα ερωτικό έργο βρίσκεται στις σελίδες της Αγίας Γραφής. Αλλά ο έρωτας είναι δώρο Θεού και η εξύμνησή του δε θα μπορούσε να απουσιάζει απ' τη Βίβλο. Το 28ο βιβλίο της Π. Διαθήκης είναι το τραγούδι των τραγουδιών -"Άσμα Ασμάτων“-, ένα λυρικό ποίημα με πλούσιες εικόνες, μεγαλειώδη νοήματα, βάθος αισθήματος και ευγένεια έκφρασης που κατέχει ιδιάζουσα θέση στην παγκόσμια λυρική ποίηση. Θέμα του έχει την μετ' εμποδίων αγάπη δύο προσώπων που καταλήγει στην τέλεια ένωση

26 Οι φλόγες της, φλόγες φωτιάς, άγριο αστροπελέκι.
«Γιατί είναι δυνατή σαν θάνατος η αγάπη, σκληρό καθώς ο Άδης το πάθος το αγαπητικό. Οι φλόγες της, φλόγες φωτιάς, άγριο αστροπελέκι. Πλήθος νερά να σβήσουν την αγάπη δεν μπορούν κι ούτε μπορούν ποτάμια να την πνίξουν.»

27 Οι Έλληνες της Μικράς Ασίας, ένας λαός γεμάτος πάθος και ζωή, τίμησε τον έρωτα μέσα από χιλιάδες, πανέμορφα τραγούδια. Δεν είναι τυχαίο ότι από εκεί γεννήθηκε μια σπουδαία κατηγορία του ελληνικού τραγουδιού, τα ρεμπέτικα… Τα ρεμπέτικα που τίμησε η μεγαλύτερη ίσως Ελληνίδα και μικρασιατικής καταγωγής τραγουδίστρια όλων των εποχών, Σωτηρία Μπέλλου!

28 Ένα από τα χιλιάδες τραγούδια με τα οποία ερωτεύτηκαν πολλοί Έλληνες των χαμένων πατρίδων της Ιωνίας είναι και το παρακάτω: ΣΑΛΑ-ΣΑΛΑ Τα χείλη σου ναι ζάχαρη, το μάγουλό σου μήλο τα στήθη σου παράδεισος και το κορμί σου κρίνο σάλα, σάλα, σάλα, σάλα, το μαντήλι σου να φιλήσω την ελιά σου και τα χείλη σου. Στα μάτια είσαι Φράγγισα, στα χείλη Ρωμιοπούλα και στο υπόλοιπο κορμί μοιάζεις βασιλοπούλα έλα, έλα γεια σου, γεια σου μη με τυραννείς πήρ’ αέρας την ποδιά σου μη μ' αλησμονείς. Πιο εύκολα μου φαίνεται τη θάλασσα ν' αδειάσω να την πετάξω στη στεριά, παρά να σε ξεχάσω κούνα, κούνα, κούνα το μαντήλι σου να φιλήσω την ελιά σου και τα χείλη σου. -

29 Όπως και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, έτσι και στον Πόντο ο έρωτας εκφραζόταν μέσα από τους στίχους των τραγουδιών. Τα αυστηρά ήθη της εποχής, επέτρεπαν μόνο στους άνδρες να εκφράσουν τον έρωτά τους μέσα από τα τραγούδια, γι' αυτό και οι στίχοι των ερωτικών τραγουδιών μιλάνε πάντα για μια γυναίκα. Στίχοι που εκφράζουν αγάπη, τρυφερότητα αλλά και θαυμασμό, προς το αγαπημένο πρόσωπο.

30 ΜΕΡΙΚΑ ΣΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΡΩΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ
Cher - The Shoop Shoop Song (It's In His Kiss) The Archies - Sugar Sugar Jefferson Airplane - Somebody to love The Doors - Love Me Two Times The Beatles - And I Love Her Nancy Sinatra - Bang Bang Whitney Houston - Could I Have This Kiss Forever Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up Where We Belong Nazareth - Love hurts Richard Marx - Right Here Waiting

31 Η θέση του έρωτα στην ελληνική μυθολογία

32 Σύμφωνα με την ορφική διδασκαλία, ο Έρωτας προήλθε από το «κοσμικό αυγό» που άφησε η Νύχτα στους κόλπους του Ερέβους. Υπέρ μιας κοσμογονικής καταγωγής του τίθεται και ο Ησίοδος στη Θεογονία, καθώς αναφέρει πως ο Έρωτας προήλθε από το Χάος μαζί με τη Γαία, στοιχεία επίσης χωρίς γεννήτορες. Στην μεταομηρική μυθολογία παρουσιάζονται και άλλοι γεννήτορες του Έρωτα, ενώ συχνά σχετίζεται με τη θεά Αφροδίτη. Σύμφωνα με τη Σαπφώ είναι γιος της Αφροδίτης και του Ουρανού, ενώ σύμφωνα με τον Σιμωνίδη τον Κείο είναι γιος της Αφροδίτης και του Άρη. Αναφέρεται και ως υπηρέτης και συνοδός της Αφροδίτης. Ο Αλκαίος ο Μυτιληναίος αναφέρει ότι ο Έρωτας ήταν γιος της Ίριδας και του Ζέφυρου. Σε άλλες πηγές, πατέρας του Έρωτα θεωρείται ο Ήφαιστος. Από τους τραγικούς, ιδιαίτερη σημασία στον θεό Έρωτα αποδίδει ο Ευριπίδης. Ο Ευριπίδης διαχωρίζει τη δύναμη του Έρωτα σε δύο μορφές: Σε αυτή που μπορεί να οδηγήσει στην Αρετή και σε εκείνη που οδηγεί στην Αθλιότητα. Με παρόμοιο τρόπο, στο Συμπόσιο του Πλάτωνα εντοπίζουμε τον «καλό» Έρωτα (γιο της Αφροδίτης Ουρανίας) και τον «κακό» Έρωτα (γιο της Αφροδίτης Πανδήμου).

33 Έρωτας και Ψυχή Ο Έρωτας και η Ψυχή είναι ένα μυθολογικό ζευγάρι, που βασανίστηκαν πολύ μέχρι να μπορέσουν να χαρούν την αγάπη τους ανεμπόδιστα. Αυτός είναι ο μύθος του Έρωτα και της Ψυχής όπως τον αναφέρει ο Απουλήιος, Ρωμαίος συγγραφέας του 2ου μ.Χ. αιώνα. Αν και ο Θεός Έρως στην αρχαιότητα ήταν υπεύθυνος για τα πάθη πολλών θνητών και μη, τελικά και ο ίδιος δεν γλίτωσε από τα βέλη του. Ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα την Ψυχή, μια θνητή που είχε τη φήμη μιας πανέμορφης γυναίκας.

34 ΕΡΩΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΓΛΥΠΤΟ Το Έρως και Ψυχή  είναι έργο του Ιταλού γλύπτη Αντόνιο Κανόβα. Κατασκευάστηκε μεταξύ 1788 και 1793 ύστερα από παραγγελία του συνταγματάρχη Τζον Κάμπελ και φιλοξενείται σήμερα στο Μουσείο του Λούβρου.

35 ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
Μια φορά και έναν καιρό όλοι μεγαλώσαμε με παραμύθια, από αυτά που μας διάβαζε η γιαγιά μας μέχρι εκείνα που βλέπαμε στις ταινίες την Disney

36 Ας θυμηθούμε λίγα από τα πιο γνωστά παραμύθια της παιδικής μας ηλικίας…

37 Η Μικρή Γοργόνα Όλοι ξέρουμε την κεντρική υπόθεση: Η νεαρή γοργόνα ερωτεύεται έναν άνθρωπο και δίνει την ουρά της με αντάλλαγμα ένα ζευγάρι πόδια για να είναι μαζί του, παρά το μεγάλο κόστος (όχι μόνο χάνει τη φωνή της, αλλά κάθε φορά που περπατάει νιώθει και σαν να βαδίζει πάνω σε μαχαίρια).

38 Η Ραπουνζέλ είναι ένα πρόσωπο το οποίο όλοι μας, είτε λίγο είτε πολύ, γνωρίζουμε...
Στο παραμύθι, η Ραπουνζέλ εμφανίζεται ως μια κοπέλα όμορφη, με μακριά ξανθά μαλλία, η οποία έριχνε τα μαλλία της από το μπαλκόνι για να τα χρησιμοποιήσει ο καλός της σαν σκοινί, για να ανέβει να την δει

39 ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΟΥ

40 O Ενθουσιασμός άρχισε να χορεύει παρέα με την Ευφορία.
Μία μέρα συγκεντρώθηκαν σε κάποιο μέρος της γης όλα τα συναισθήματα και οι αξίες του ανθρώπου. Η Τρέλα αφού συστήθηκε 3 φορές στην Ανία της πρότεινε να παίξουν κρυφτό. Το Ενδιαφέρον σήκωσε το φρύδι και περίμενε να ακούσει, ενώ η Περιέργεια χωρίς να μπορεί να κρατηθεί ρώτησε: “Τί είναι το κρυφτό;” O Ενθουσιασμός άρχισε να χορεύει παρέα με την Ευφορία. Η Χαρά άρχισε να πηδάει πάνω κάτω για να καταφέρει να πείσει το Δίλημμα και τηνΑπάθεια -την οποία δεν την ενδιέφερε ποτέ τίποτα-να παίξουν όλοι μαζί. Υπήρχαν όμως πολλοί που δεν ήθελαν να παίξουν.

41 Ενα, δύο , τρία, άρχισε να μετρά η Τρέλα.
Η Αλήθεια δεν ήθελε να παίξει γιατί ήξερε πως κάποια στιγμή θα την αποκάλυπταν. Η Υπεροψία έβρισκε το παιχνίδι χαζό και η Δειλία δεν ήθελε να ρισκάρει. Ενα, δύο , τρία, άρχισε να μετρά η Τρέλα. Η πρώτη που κρύφτηκε ήταν η Τεμπελιά. Βαριόταν, οπότε κρύφτηκε στον πρώτο βράχο που συνάντησε. Η Πίστη πέταξε στους ουρανούς, ενώ η Ζήλια κρύφτηκε στη σκιά του Θριάμβου (ο Θρίαμβος κατάφερε με την αξία του να σκαρφαλώσει στο πιο ψηλό βουνό). Η Γενναιοδωρία δεν ήξερε που να κρυφτεί. Κάθε μέρος που έβρισκε της φαινόταν υπέροχο για να κρυφτεί κάποιος φίλος της, οπότε το παραχωρούσε. Έτσι κρύφτηκε σε μια ηλιαχτίδα. Ο Εγωϊσμός αντιθέτως βρήκε αμέσως κρυψώνα. Ένα καλά κρυμμένο και βολικό μέρος μόνο γι’ αυτόν

42 “999….1000”, μέτρησε η Τρέλα κι άρχισε να ψάχνει.
Το Ψέμα πήγε και κρύφτηκε στον πάτο του Ωκεανού. Το Πάθος και ο Πόθος κρύφτηκαν σε ένα ηφαίστειο. Ο Έρωτας δεν είχε βρει ακόμα μέρος να κρυφτεί. Όλες οι κρυψώνες ήταν πιασμένες. Τελικά βρήκε έναν θάμνο από τριαντάφυλλα και κρύφτηκε εκεί. “999….1000”, μέτρησε η Τρέλα κι άρχισε να ψάχνει. Πρώτη βρήκε την Τεμπελιά που δεν είχε κρυφτεί και πολύ μακριά. Μετά βρήκε την Πίστη που μίλαγε στον ουρανό με το Θεό. Ένιωσε το “ρυθμό” του Πόθου και του Πάθους στο βάθος του ηφαιστείου και αφού βρήκε τη Ζήλεια δεν ήταν καθόλου δύσκολο να βρει και το Θρίαμβο. Ανακάλυψε πολύ εύκολα το Δίλημμα που δεν είχε αποφασίσει ακόμα που να κρυφτεί, και σιγά σιγά τους βρήκε όλους εκτός από τον Έρωτα

43 Τα αγκάθια από τα τριαντάφυλλα του είχαν πληγώσει τα μάτια.
Η Τρέλα έψαξε παντού, πάνω σε κάθε δέντρο, κάτω από κάθε πέτρα, σε κάθε κορυφή βουνού, μα τίποτα. Ήταν έτοιμη να τα παρατήσει. Κάθισε λοιπόν δίπλα σε ένα θάμνο από τριαντάφυλλα κι άρχισε να τον κουνάει νευρικά -Τρέλα ήταν ότι ήθελε έκανε-ώσπου άκουσε ένα βογγητό πόνου. Ήταν ο Έρωτας. Τα αγκάθια από τα τριαντάφυλλα του είχαν πληγώσει τα μάτια. Η Τρέλα στεναχωρήθηκε πολύ. Έκλαιγε και προσπαθούσε να βρει τρόπο να επανορθώσει. Ήταν όμως αργά. Ο Έρωτας είχε τυφλωθεί. “Άσε με να σε βοηθήσω…να γίνω οδηγός σου”, εκλιπαρούσε η Τρέλα για να εξιλεωθεί. Έτσι κι έγινε. Από τότε ο Έρωτας είναι τυφλός και τον συνοδεύει η πάντα η Τρέλα!

44 ΘΕΑΤΡΟ& ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΟΜΑΔΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗ&ΠΟΙΗΣΗ ΧΡΥΣΑ ΣΙΑΜΠΑΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΟΥΡΝΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΕΚΑΣ ΘΕΑΤΡΟ& ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΕΥΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΕΦΗ ΠΕΤΡΟΥ ΒΑΣΩ ΣΤΡΑΒΟΣΚΟΥΦΗ ΔΡΟΣΟΥΛΑ ΣΙΑΝΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΑΡΗΣ ΧΟΤΖΆΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΝΙΚΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΑΡΣΑΜΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΑΣΠΑΡΗΣ


Κατέβασμα ppt "Project Ο ΈΡΩΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google