Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο 3.000.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι ο προγραμματισμός
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015Κυριακή, 11 Ιανουαρίου.
ΠΑΚΕ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, 2007 ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Τεχνολογία Πολυμέσων στην Εκπαίδευση Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων & υπερμέσων.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Μάθημα : Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων βασισμένος στις Ψηφιακές Τεχνολογίες Θέμα εργασίας : Σενάριο στη Διδακτική της Ιταλικής Γλώσσας με Αξιοποίηση.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Βάσεις Δεδομένων Ι Εισαγωγή
Διδακτική της Πληροφορικής
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η συλλογιστική για το σχεδιασμό

Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο λέξεων που θα εξηγεί τη συλλογιστική σχεδιασμού και τα χαρακτηριστικά του λογισμικού που φτιάξατε ( θα σας δοθεί η δομή έτοιμη )  Διαδικασία  Ξεκινάμε να σκεφτόμαστε για το σχεδιασμό από την πρώτη μέρα. Περιγράφουμε στο wiki του μαθήματος μία αρχική ιδέα για το τι θα σχεδιάσουμε και το συζητάμε με τους υπόλοιπους. Η ιδέα αυτή θα εξελίσσεται καθώς θα βλέπουμε λογισμικά και θα συζητάμε  Στη μέση περίπου της διαδικασίας θα φτιάξουμε και ένα Mock up με το Αβάκιο όπου θα περιγράφονται οι λειτουργικότητες

Για το μάθημα ΙΙ  Διαδικασία συνέχεια  Τα προβλήματα που συναντάμε τα περιγράφουμε στο forum του μαθήματος και αναζητάμε λύσεις μεταξύ μας.  Αν δυσκολευτήκαμε με κάτι ή συναντήσαμε κάποιο πρόβλημα που θεωρούμε ότι θα το συναντήσουν κι άλλοι και για το οποίο βρήκαμε άκρη στέλνουμε ένα μήνυμα στο forum έτσι ώστε και οι υπόλοιποι να μην αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα  Εκτός από το να μάθετε να σχεδιάζετε θα πρέπει να μάθετε και να περιγράφετε το πρόβλημα που συναντάτε  Στόχος : Να μαθαίνετε μεταξύ σας και με τους διδάσκοντες

Για το μάθημα ΙΙΙ  Προειδοποίηση  Ο υπολογιστής κάνει ακριβώς αυτό που του λέτε όχι αυτό που έχετε στο μυαλό σας αλλά δεν το λέτε  Μην αντιμετωπίζετε την τεχνολογία ως ένα στατικό μέσον που ό, τι και να κάνετε παραμένει το ίδιο και μην έχετε τέτοιες προσδοκίες από την τεχνολογία, άρα να έχετε πάντοτε PLAN B  Επειδή το Αβάκιο είναι ερευνητικό λογισμικό και αρκετά σύνθετο στις λειτουργικότητές του ενδέχεται να συναντήσετε συχνά διάφορα προβλήματα γι ’ αυτό όταν φτιάχνετε κάτι φροντίζετε  Να σώζετε συχνά  Να σώζετε με διαφορετικό όνομα σε τακτά χρονικά διαστήματα

ΕΡΩΤΗΜΑ Δεδομένου ότι στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει δωρεάν πολλά εργαλεία web 2.0, προτάσεις μαθημάτων και υλικό ΓΙΑΤΙ ένας εκπαιδευτικός να εμπλακεί στη διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικού λογισμικού

 

Τι θέλουμε να μάθουμε ;  Δεν μαθαίνουμε μία γλώσσα προγραμματισμού  Μαθαίνουμε  Design thinking  Ξανασκεφτόμαστε / εμβαθύνουμε στο αντικείμενό μας  Ξανασκεφτόμαστε το ρόλο μας