Η συλλογιστική για το σχεδιασμό
Για το μάθημαΙ « Παραδοτέα : Ασκήσεις Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο Ένα κείμενο λέξεων που θα εξηγεί τη συλλογιστική σχεδιασμού και τα χαρακτηριστικά του λογισμικού που φτιάξατε ( θα σας δοθεί η δομή έτοιμη ) Διαδικασία Ξεκινάμε να σκεφτόμαστε για το σχεδιασμό από την πρώτη μέρα. Περιγράφουμε στο wiki του μαθήματος μία αρχική ιδέα για το τι θα σχεδιάσουμε και το συζητάμε με τους υπόλοιπους. Η ιδέα αυτή θα εξελίσσεται καθώς θα βλέπουμε λογισμικά και θα συζητάμε Στη μέση περίπου της διαδικασίας θα φτιάξουμε και ένα Mock up με το Αβάκιο όπου θα περιγράφονται οι λειτουργικότητες
Για το μάθημα ΙΙ Διαδικασία συνέχεια Τα προβλήματα που συναντάμε τα περιγράφουμε στο forum του μαθήματος και αναζητάμε λύσεις μεταξύ μας. Αν δυσκολευτήκαμε με κάτι ή συναντήσαμε κάποιο πρόβλημα που θεωρούμε ότι θα το συναντήσουν κι άλλοι και για το οποίο βρήκαμε άκρη στέλνουμε ένα μήνυμα στο forum έτσι ώστε και οι υπόλοιποι να μην αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα Εκτός από το να μάθετε να σχεδιάζετε θα πρέπει να μάθετε και να περιγράφετε το πρόβλημα που συναντάτε Στόχος : Να μαθαίνετε μεταξύ σας και με τους διδάσκοντες
Για το μάθημα ΙΙΙ Προειδοποίηση Ο υπολογιστής κάνει ακριβώς αυτό που του λέτε όχι αυτό που έχετε στο μυαλό σας αλλά δεν το λέτε Μην αντιμετωπίζετε την τεχνολογία ως ένα στατικό μέσον που ό, τι και να κάνετε παραμένει το ίδιο και μην έχετε τέτοιες προσδοκίες από την τεχνολογία, άρα να έχετε πάντοτε PLAN B Επειδή το Αβάκιο είναι ερευνητικό λογισμικό και αρκετά σύνθετο στις λειτουργικότητές του ενδέχεται να συναντήσετε συχνά διάφορα προβλήματα γι ’ αυτό όταν φτιάχνετε κάτι φροντίζετε Να σώζετε συχνά Να σώζετε με διαφορετικό όνομα σε τακτά χρονικά διαστήματα
ΕΡΩΤΗΜΑ Δεδομένου ότι στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει δωρεάν πολλά εργαλεία web 2.0, προτάσεις μαθημάτων και υλικό ΓΙΑΤΙ ένας εκπαιδευτικός να εμπλακεί στη διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Τι θέλουμε να μάθουμε ; Δεν μαθαίνουμε μία γλώσσα προγραμματισμού Μαθαίνουμε Design thinking Ξανασκεφτόμαστε / εμβαθύνουμε στο αντικείμενό μας Ξανασκεφτόμαστε το ρόλο μας