ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡEIO Τ.E.I. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ:ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ(LOGISTICS) ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΙΑ.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Μποτσορισβίλι Ξένια Πτυχιακή εργασία Διερεύνηση δημιουργίας Εφοδιαστικής Αλυσίδας επιστρεφόμενου φαγητού στα πλαίσια « Ανθρωπιστικών Logistics » Επιβλέποντες.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΡΦΕΥΣ ΒΕΙΝΟΓΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Δρ ΦΩΛΙΝΑΣ Δ. ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΚΑΡΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α. Τ. Ε. Ι ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ LOGISTICS ΚΑΤΣΟΥΠΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ Διαχείριση Αποθεμάτων και Πρόβλεψη Ζήτησης.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προστασία του Περιβάλλοντος και στην εφαρμογή της αρχής «o ρυπαίνων πληρώνει» στο ευρωπαϊκό πλαίσιο Παντελίτσα.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΖΗΤΗΣΗΣ
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Το κόστος Ποιότητας    
Η Διαχείριση του Πλούτου των Εθνών στο σύγχρονο Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον Οδυσσέας Κοψιδάς (ΠΕ 09, 17.05)
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ. Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΤΑ ΘΕΟΚΤΙΣΤΗ ΤΣΙΟΤΣΙΑ ΒΕΝΕΤΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΜΑΛΑΜΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ, 2013

ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΟΙ – ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Καταγραφή τάσεων και προκλήσεων των πράσινων προμηθειών στην σύγχρονη ελληνική επιχείρηση Βαθμός ενημέρωσης επιχειρήσεων στην χώρα μας για αυτή την επιχειρηματική πρακτική

ΟΡΙΣΜΟΙ – ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ (1) 1. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ Σχεδιασμός και διαχείριση όλων των ενεργειών-δραστηριοτήτων των διαδικασιών προμήθειας, παραγωγής - μεταποίησης και όλων των δραστηριοτήτων διανομής 2. LOGISTICS Τμήμα της διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας σχεδιασμού, υλοποίησης και ελέγχου της κανονικής και αντίστροφης ροής και αποθήκευσης προϊόντων, υπηρεσιών και πληροφοριών από το σημείο προέλευσης στο σημείο κατανάλωσης για την μέγιστη ικανοποίηση των πελατών

ΟΡΙΣΜΟΙ – ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ (2) 3. GREEN LOGISTICS Δραστηριότητες όπως η μεταφορά και διανομή προϊόντων οι οποίες είναι φιλικές προς το περιβάλλον 4. ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ Αγορά/απόκτηση περιβαλλοντολογικά προτεινόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών σύμφωνα με ένα ή περισσότερα από τα καθιερωμένα προγράμματα πράσινης προμήθειας (προϊόντα με μικρότερη επίπτωση στο περιβάλλον)

ΟΡΙΣΜΟΙ – ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ (3) 5. ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Δομημένο πλαίσιο διαχείρισης σχεδιασμού για τις επιχειρήσεις ώστε να μειώσουν την επίδραση τους στο περιβάλλον μέσω διάφορων επιχειρηματικών πρακτικών  ISO  EMAS

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ Αν υπάρχει δυνατότητα περιγραφής της εξέλιξης των πράσινων προμηθειών και τάσεων και προκλήσεων των σύγχρονων επιχειρήσεων στην Ελλάδα Αν υπάρχει δυνατότητα παρουσίασης χρήσεων των πράσινων προμηθειών σε συγκεκριμένους τομείς των επιχειρήσεων, τα οφέλη και η επιρροή που έχουν από αυτά ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ Χρησιμοποίηση πρωτογενούς μεθόδου – Επίσκεψη στις εταιρίες – Συλλογή πληροφοριών μέσω ενός ερωτηματολογίου – Ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου και διαβαθμισμένων απαντήσεων

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ (1) ΔΕΙΓΜΑ Δεκαέξι εταιρίες από την κεντρική Μακεδονία και την Αθήνα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ – ΕΡΓΑΛΕΙΑ Απαντημένο ερωτηματολόγιο από τις εταιρίες με ερωτήσεις σχετικές με :  Στοιχεία εταιρίας  Πληροφορίες σχετικές με την ένταξη των πράσινων προμηθειών στην επιχείρηση  Διάφορα στοιχεία σχετικά με την λειτουργία εφαρμογής των πράσινων προμηθειών στην επιχείρηση  Επιρροή πράσινων προμηθειών στην επιχείρηση ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Συνάντηση με τους υπευθύνους των εταιριών για την συλλογή πληροφοριών μέσω του ερωτηματολόγιου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ (2) ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ  Απεικόνιση τάσεων και προκλήσεων των ελληνικών επιχειρήσεων της υλοποίησης των πράσινων προμηθειών  Παρουσίαση μέσω διαγραμμάτων της εφαρμογής και λειτουργίας των πράσινων προμηθειών καθώς και τα οφέλη και τα κόστη από την χρήση τους  Παρουσίαση μέσω διαγραμμάτων των τάσεων και προκλήσεων των επιχειρήσεων για την ανάπτυξη και την ένταξη νέων ανταγωνιστικών μεθόδων μέσω της υλοποίησης των πράσινων προμηθειών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (1) ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (2) ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (3) ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (4) ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (5) ΤΟΜΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΧΡΗΣΗΣ 0%1%-20%21%-40%41%-80%81%-100% ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ «ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ» ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΗΣ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΚΛΑΣΗΣ Α ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙ ΗΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙ ΗΣΗΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ 03463

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (6) ΤΟΜΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ(1) ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ «ΠΡΑΣΙΝΩΝ»ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (7) ΤΟΜΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ (2) ΧΡΗΣΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΚΛΑΣΗΣ Α+ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (8) ΤΟΜΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ (3) ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (9) ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΘΟΛΟΥΛΙΓΟΜΕΤΡΙΑΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΟΛΟ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΥΝΟΛΟ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΥΝΟΛΟ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΙΩΣΗΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (10) ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ(1) ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΣΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (11) ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ(2) ΟΦΕΛΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (12) ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΘΟΛΟΥΛΙΓΟΜΕΤΡΙΑΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΟΛΟ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤ ΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΙΩΣΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗ ΤΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 38320

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (13) ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (14) ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (15) ΚΟΣΤΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (16) ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ Διαφορετικά αποτελέσματα για κάθε εταιρία στα περισσότερα σημεία της μελέτης Το 94% των επιχειρήσεων ενήμερες για τις πράσινες προμήθειες παρ’ όλα αυτά το 100% των επιχειρήσεων εφαρμόζουν τις πράσινες προμήθειες στην επιχείρηση τους Εφαρμογή πράσινων προμηθειών περισσότερο σε αγαθά σε ποσοστό 69% των εταιριών ενώ 31% των εταιρειών εφαρμογή σε αγαθά και σε υπηρεσίες Υλοποίηση πράσινων προμηθειών σε όλες τις εταιρίες αλλά όχι απόλυτη εφαρμογή Το μεγαλύτερο ποσοστό των εταιριών (περίπου 70%) θετικό προς την μη ύπαρξη μειονεκτημάτων από τις πράσινες προμήθειες στην επιχείρηση τους Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων (περίπου 73%) ευχαριστημένο από τα οικονομικά οφέλη και το μικρό κόστος των πράσινων προμηθειών

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Εφαρμογή πράσινων προμηθειών από όλες τις εταιρίες που μελετήθηκαν Περισσότερο αγαθά οι πράσινες προμήθειες Μεγάλα οικονομικά οφέλη από την υλοποίησή τους με μικρό κόστος

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ Περιορισμένος αριθμός εταιριών που απάντησαν ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ Μελέτη ξεχωριστά ανάλογα με το αντικείμενο της εταιρίας Μελέτη σε περισσότερες εταιρίες Μελέτη επιχειρήσεων που δε κάνουν υλοποίηση πράσινων προμηθειών και πρόταση τρόπων ενημέρωσης, ένταξης και εφαρμογής τέτοιων προϊόντων στις επιχειρήσεις αυτές

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!