ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
Advertisements

Παρουσίαση του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Το παράδειγμα του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης 1.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
«Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας: Φιλοσοφία, στόχοι και υπηρεσίες σε φοιτητές και αποφοίτους του ΤΕΙ Μεσολογγίου» Δρ. Αριστογιάννης Γαρμπής.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή.
Δήμοι Μηδενικών Αποβλήτων Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016 ¨Η εναλλακτική οπτική στην αντιμετώπιση των αποβλήτων¨ Μαρία Τσάκωνα, Μηχανικός Περιβάλλοντος.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Ξενοδοχείο στη Γλυφάδα Διοργάνωση εκδηλώσεων- δεξιώσεων
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Video - Τεχνολογικά μέσα
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Μάθημα 2ο 2017/2018
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
Thessaloniki ' th National Selection Conference of EYP Greece
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ – ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Θέμα: «Young reporters of our local community»
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
استاد : دكتر سيد مصطفي صفاري
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Πρόταση Χορηγίας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
13η Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδοφθαλμολογίας & Στραβισμού (ΕΕΠΟΣ)
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ  χαρακτηριστικά αιθουσών σε: χωρητικότητα ατόμων ανά τύπο διευθέτησης αμφιθεατρικά έδρανα σε σχήμα Π έδρανα σε σχήμα Classroom  Διαστάσεις σε τετραγωνικά μέτρα ύψος αίθουσας πλάτος αίθουσας  Είναι σημαντικό, η συνεδριακή αίθουσα να είναι άνετη, ώστε να μη δημιουργεί αρνητική ψυχολογική κατάσταση στους συνέδρους, με συνέπεια τη χαλάρωση του συνεδρίου.

Meeting Rooms Πρόκειται για μικρότερες σε διαστάσεις αίθουσες και χρησιμοποιούνται για meetings, για thematic workshops κτλ με μικρό αριθμό συμμετεχόντων. Η διαμόρφωση του χώρου γίνεται ανάλογα με τις απαιτήσεις της συνάντησης.

Βοηθητικές αίθουσες - Δευτερεύοντες χώροι  Βοηθητικές αίθουσες - Δευτερεύοντες χώροι - Γραφεία της γραμματείας Βοηθητικοί χώροι για coffee breaks –  Χώροι δεξιώσεων ή μικρών επαγγελματικών γευμάτων  Συνήθως βρίσκονται κοντά στη συνεδριακή αίθουσα και είναι απομονωμένοι από τις αίθουσες όπου συχνάζουν οι τουρίστες-πελάτες του ξενοδοχείου.

Τα βασικά κριτήρια που κάνουν μία αίθουσα κατάλληλη είναι :  Οι Διαστάσεις της αίθουσαςΗ Επιλογή της αίθουσας καθορίζεται από τον αριθμό των συμμετεχόντων. Το μέγεθος του χώρου διεξαγωγής της διοργάνωσης θα πρέπει να είναι ανάλογο με τον αριθμό των συμμετεχόντων. Μικρός αριθμός ατόμων συνεπάγεται μικρή αίθουσα και μεγάλος αριθμός συνεπάγεται μεγάλη αίθουσα.  Η Διαμόρφωση Η διαμόρφωση εξαρτάται συνήθως από τον αριθμό των συμμετεχόντων σε συνάρτηση με τις διαστάσεις και την χωροταξική διάταξη ( κολώνες – χωρίσματα ) της συνεδριακής αίθουσας.  Ο Εξαερισμός Απαιτείται καλός εξαερισμός της αίθουσας και απαγορεύεται αυστηρά το κάπνισμα κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Σε κανονικές συνθήκες, ο εγκέφαλος λειτουργεί άριστα όταν οξυγονώνεται. Ένας καλά αεριζόμενος χώρος, χωρίς καπνό αποτελεί μία καλή βάση γι’ αυτό.  ΦωτισμόςΣημαντικό ρόλο παίζει ο κατάλληλος φωτισμός ενός χώρου, ανάλογα με το είδος της εκδήλωσης.

ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ  Ένας από τους κυρίαρχους και σημαντικούς παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία ή αποτυχία ενός συνεδρίου είναι ο οπτικοακουστικός εξοπλισμός.  Ο Ηχητικός Εξοπλισμός - εξαρτάται από : - Εμβαδόν χώρου (εσωτερικού-Εξωτερικού) - Διάταξη χώρου (θεατρική, σχολική, Π) - Ηχογράφηση ομιλιών - Αριθμό ατόμων στο panel - Ασύρματα μικρόφωνα χειρός ή πέτου

OΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Καταγράφονται οι προβλεπόμενες οπτικοακουστικές ανάγκες για την άρτια διεξαγωγή του συνεδρίου. Γίνονται οι ανάλογες ρυθμίσεις για τον μη υπάρχοντα εξοπλισμό καθορίζονται οι ανάγκες οπτικοακουστικών παραγωγών καθορίζονται οι δυνατότητες παραγωγής που υπάρχουν στο χώρο οργανώνεται η παραγωγή μεταξύ συνεδριακού κέντρου, εξωτερικού προμηθευτή, ή και του προσωπικού

Ηχητική εγκατάσταση Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επιτυχίας μιας εκδήλωσης είναι ο ήχος. Στοιχεία που παίζουν σημαντικό ρόλο στον καλό ήχο είναι: 1. Το μέγεθος της αίθουσας (εάν π.χ. έχει αντίλαλο) 2. Ο αριθμός των ατόμων (εάν είναι μεγάλος σε σχέση με το μέγεθος της αίθουσας) 3. Η ποιότητα των μηχανημάτων (αποφεύγονται μικροφωνισμοί και βόμβοι) 4. Εμπειρία τεχνικών, που χειρίζονται τα μηχανήματα.

ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Η εικόνα και ο ήχος είναι αυτά που "ντύνουν" μία ομιλία, μία παρουσίαση. Χωρίς την εικόνα και τον ήχο, ένα συνέδριο θα ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί. Η σωστή επιλογή των οπτικοακουστικών μηχανημάτων αποτελεί κυρίαρχο παράγοντα στην επιτυχία ή αποτυχία του συνεδρίου.

ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ  Video Projector: Συσκευή προβολής εικόνας

Για την επιλογή του σωστού προβολέα, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε: Α. Μέγεθος και ύψος αίθουσας Β. Μέγεθος οθόνης Στην περίπτωση που το προς προβολή θέμα είναι από υπολογιστή, είναι εξαιρετικά βοηθητικό να ενημερώσουμε το γραφείο οπτικοακουστικών για τα εξής: Γ. Κάρτα γραφικών Δ. Αν θέλουμε ο υπολογιστής να έχει κάρτα ήχου Ε. Ποια είναι η ανάλυση π.χ. 640x480 ή 800x600 ή 1024x768 κλπ. διαφορετικά δεν θα μπορέσει να συνδεθεί με τον προβολέα Ζ. Εάν θέλουμε ο υπολογιστής να είναι φορτωμένος με κάποιο πρόγραμμα και με ποιο. Η. Εάν η παρουσίασή μας θα γίνει με P.C. ή Mackintosh.

Μεταφραστικά συστήματα  Η πρώτη πληροφορία που πρέπει να δοθεί είναι ο αριθμός των γλωσσών που θα μεταφρασθούν, προκειμένου να υπολογισθεί ο αριθμός μεταφραστικών καμπινών. Εάν ο αριθμός των γλωσσών είναι μεγάλος, τότε θα πρέπει να υπολογισθεί το set up της αίθουσας.  Ο Μεταφραστικός Εξοπλισμός εξαρτάται από : - Εμβαδόν χώρου (εσωτερικού-εξωτερικού) - Διάταξη χώρου (θεατρική, σχολική, Π κλπ.) - Αριθμό γλωσσών προς μετάφραση - Αριθμό ατόμων - Αριθμό ατόμων στο panel - Ηχογράφηση ομιλιών

Video Conference  Είναι η τεχνολογία που επιτρέπει τη συνάντηση και συζήτηση πολλών ανθρώπων μεταξύ τους, ενώ βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις ή και χώρες. Χρησιμοποιώντας video conference, παρέχεται η δυνατότητα οι σύνεδροι να έχουν και εικόνα και ήχο.