Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Advertisements

Ο κλάδος του επισιτισμού ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Μαθήματα Έρευνας Αγοράς στο ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 ο και 4 ο.
Συνταγές & έλεγχος. Για τον σχεδιασμό μιας συνταγής θα πρέπει:  Τα υλικά που συνιστούν το πιάτο  Τις μεικτές ποσότητες (ή τις καθαρές ποσότητες, συνοδευμένες.
Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2 ο Μάθημα.
1 Δείκτες Χρηματοοικονομικής Μόχλευσης Με τους δείκτες αυτούς αξιολογούνται οι συνθήκες: της μακροκρόπρόθεσμης χρηματοοικονομικής λειτουργίας της επιχείρησης.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Αφορά την κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που στοχεύει στην βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων και στην αύξηση των.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
1 ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ – ΜΕΛΕΤΕΣ Το θέμα “ποιότητα”, από τη σκοπιά των μελετητών Γιώργος Ν. Κάζος Πολιτικός Μηχανικός Πρόεδρος ΣΕΓΜ.
Ανεφοδιασμός σημείων με σύγχρονη τεχνολογία Logistics. Υποστήριξη δικτύων Συγκοινωνιών, Επικοινωνίας,Ύδρευσης, Ενέργειας, κτλ. Τομέας Κρατικών Προμηθειών.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Διατροφή Ενότητα 19: Λίπη, έλαια, λαχανικά και πατάτες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
«Διατροφή – Τρόφιμα» Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης Επιβλέποντες καθηγητές: Μπόσμος Ιωάννης (ΠΕ06) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) 1.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Food and Beverage Operations and Management
Διοίκηση Επισιτιστικών Επιχειρήσεων-Μορφές εστιατορίων
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Mazi Travel Hotel Management Consulting
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Διαφημιστική εκστρατεία
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
ΠΡΟΤΑΣΗ ισορροπησ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ εργων υποδομησ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
vadelia® san Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -
vadelia® cream Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Κατάλληλο για όλους τους λιπαρούς λεκέδες
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Το θέμα «έφηβοι και διατροφή» τέθηκε από τους μαθητές του προγράμματος προκειμένου να διαπιστωθεί η σημασία και ο ρόλος της διατροφής στη ζωή και την καθημερινότητα.
lacip® 160 Υγρό πλυντηρίου πιάτων/ποτηριών/σκευών
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Γνωρίζετε ότι: Το πρωινό γεύμα πριν από το σχολείο βοηθά την καλή φυσική και πνευματική κατάσταση; Ένα σωστό πρόγευμα μπορεί να είναι: γάλα και δημητριακά.
Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
Νερό Πηγή ζωής.
Τμηματοποίηση των επισιτιστικών επιχειρήσεων
Νερό Πηγή ζωής.
Ισοδύναμα Τροφίμων Αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των γευμάτων και αναπτύχθηκαν από μια επιτροπή του Αμερικανικού Συλλόγου Διαιτολόγων και του Αμερικανικού.
Λειτουργίες Επισιτιστικών Τμημάτων (Θεωρία) Κεφάλαιο 1:
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Οι μαθήτριες του Β2: Παρουσιάζουν το πρότζεκτ με θέμα: Μακρή Θεοδώρα
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤO Food and beverage department
Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Food and Beverage Operations and Management
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
7.3. ΒtB εκδήλωση για trade Στοχευόμενο κοινό της εκδήλωσης ήταν οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας της ελιάς στην Σουηδία με σκοπό.
Τράπεζα Τροφίμων Food Bank   Οι Εκκλησίες της Ελληνικής Κοινότητας Τορόντο διοργανώνουν για 4η συνεχή χρονιά Τράπεζα Τροφίμων   Η συλλογή τροφίμων έχει.
Τηλεόραση και Παιδί!!!.
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΟΜΟΛΟΓΩΝ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Food and Beverage Operations and Management

 Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά, κρύα και ζεστά

 Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση (πλαίσιο) να αναλύσει και να συγκρίνετε διαφορετικές εργασίες foodservice  Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν να κατανοήσουν πώς μια μεμονωμένη λειτουργία έργων:  δυσκολίες σε ένα στοιχείο του κύκλου θα προκαλέσει δυσκολίες για τα στοιχεία που ακολουθούν οι  δυσκολίες που ανέκυψαν σε ένα στοιχείο του κύκλου θα έχουν τις αιτίες τους σε προηγούμενα στοιχεία

 Δύο διαστάσεις:  Συστηματική προσέγγιση για το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό και τον έλεγχο των τροφίμων και ποτών  Η λειτουργία της διαχείρισης των λειτουργικών συστημάτων εντός των τροφίμων και ποτών

 Ασχολείται με:  τη διαχείριση των υλικών  της διαχείρισης των πληροφοριών  η διαχείριση των ανθρώπων (πελάτες)

 Παραγωγή τροφίμων  Παροχή ποτών  Παράδοσης ή ‘ακολουθία στο service «  Διαχείριση πελατών ή " διαδικασία πελάτη ".

Αλληλεξάρτηση των τεσσάρων συστημάτων της υπηρεσίας τροφίμων εργασία

 Υλοποιήση  Συντηρησιμότητα  Μεταβλητότητα της εξόδου  Ταυτόχρονη παραγωγή και κατανάλωση  Ευχρηστία επανάληψη  Ετερογένειας  Διακύμανση της ζήτησης  Δυσχέρεια σύγκρισης

 Ξενοδοχεία και άλλα τουριστικά καταλύματα,  Εστιατόρια, δημοφιλή catering, fast food, πακέτο  Καταστήματα λιανικής  Εκδηλώσεις/banqueting/τηλεδιάσκεψης/εκθέσεις  Αξιοθέατα αναψυχής  Αυτοκινητόδρομος πρατήρια  Βιομηχανικό catering  Catering πρόνοιας  Licensed Trade Άδεια χρήσης για εμπόριο  Μεταφορές catering  Εξωτερική τροφοδοσία (off-χώρων catering)

 Ιστορικό  Λόγους για τη ζήτηση των πελατών το  Μέγεθος του τομέα  Πολιτικών: οικονομικά, μάρκετινγκ, catering  Επεξήγηση της ζήτησης/catering έννοια της  Τεχνολογικής ανάπτυξης  Επιρροές / Μέλος του τομέα ανάπτυξης  Κύρια/δευτερεύουσα δραστηριότητα των  Τύπων καταστημάτων  Κέρδος προσανατολισμός/κόστος παροχής  Δημόσιας/ιδιωτικής ιδιοκτησίας

 Κέρδος αγοράς - περιλαμβάνει ξενοδοχεία, εμπορικά εστιατόρια, μπαρ, fast food και καταστημάτων αναψυχής  Κόστος αγοράς - περιλαμβάνει αυτόνομα στις επιχειρήσεις και στη βιομηχανία, την εκπαίδευση, την υγειονομική περίθαλψη και τις ένοπλες δυνάμεις,

 Γενική αγορά μη δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν πλήρη επιλογή  Περιορισμένη αγορά  Δεσμευμένη: οι πελάτες δεν έχουν καμία επιλογή  Ημι-δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν την επιλογή πριν από την επιλογή, αλλά στη συνέχεια, έχουν περιορισμένες επιλογές για φαγητό και ποτό, εκτός από την προσφορά

 Συμμετοχή στη διαδικασία και ως ενεργός συμμετέχων  Η κατανόησης του πελάτη είναι κρίσιμη για την επιτυχία της επιχείρησης του foodservice ΕΡΓΑΣΙΕΣ

 Είναι σχεδιασμένα για:  Χρειάζεται άτομα έχουν μια συγκεκριμένη στιγμή,  αντί για το είδος των ανθρώπων που έχουν  Τον ίδιο πελάτη μπορεί:  Επιχειρηματίας πελάτης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας,  Ένα μέλος της οικογένειας, το σαββατοκύριακο που  θέλουν ένα γρήγορο γεύμα ή σνακ, ενώ ταξιδεύετε  να διοργανώσει ειδική εκδήλωση

 Για την επίτευξη της ικανοποίησης των πελατών  Από τις ανάγκες των πελατών:  φυσιολογικές  οικονομικές  κοινωνικές  ψυχολογικές  Άνεσης  οι πελάτες επιθυμούν να ικανοποιήσουν όλες ή μερικές από αυτές τις ανάγκες

 Συχνά προσδιορίζουν την ικανοποίηση του πελάτη ή την απογοήτευση του  Η απογοήτευση μπορεί να προέλθει από:  Λειτουργικές πτυχές του φαγητού και ποτού  Πτυχές πέρα από τη λειτουργία του ελέγχου  Έχει να αντιμετωπίσει τον τρόπο λειτουργίας

 Ελεγχόμενες από την εγκατάσταση π.χ. απεριποίητο, εξυπηρετικό προσωπικό, κλιματίζεται και  Ανεξέλεγκτες π.χ. συμπεριφορά των άλλων πελατών, τον καιρό, τα προβλήματα μεταφοράς

 Ο πυρήνας του προϊόντος, το φαγητό και το ποτό διάταξη  Τα ενσώματα στοιχεία του προϊόντος, τις μεθόδους παράδοσης  Επαύξηση του προϊόντος, λαμβάνει υπόψη το πλήρες πακέτο  Τον ανταγωνισμό κυρίως πραγματοποιείται κατά την επαυξημένη επίπεδο

 Ευκολία  Ποικιλία  Εργασιακές συνθήκες  Καθεστώς  Πολιτισμός / λαογραφία  Παρόρμηση  Δεν υπάρχει άλλη επιλογή

 Επίπεδο προσφοράς της υπηρεσίας σε Φαγητό και ποτό  Επίπεδο Καθαριότητας και υγιεινής  Αντιλαμβανόμενη υπηρεσία και τιμή (value for money and price)  Ατμόσφαιρα της εγκατάστασης

THE BUSINESS ENVIRONMENT ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  PPolitical  EEconomic  SSocio-cultural  TTechnological  LLegal  EEcological  P πολιτικό  Ε οικονομικό  S κοινωνικο-πολιτιστικό  T τεχνολογικό  L νομικό  E οικολογικό

 Κοινωνικές τάσεις/lifestyle  Ποσό του διαθέσιμου εισοδήματος,  Ο πληθωρισμός/στασιμότητα  Διαθέσιμη πίστωση  Πολιτιστικούς παράγοντες  Κανονισμος - Φορολογία, ΦΠΑ, τουρισμός  Media - τηλεοπτικές διαφημίσεις, περιοδικά, celebrity σεφ.

 Την υγεία, την ασφάλεια και την προστασία  Το Πλαίσιο αδειοδότησης  Πωλούν αγαθά με βάρη την μερίδα και το ειδικό βάρος  Τις συμβάσεις  Καλή πώληση με βάση την περιγραφή  Αποφυγή διακρίσεων  Παροχή υπηρεσιών  Ιδιοκτησία πελάτη και χρέωση πελάτη  Προστασία δεδομένων

 Οι κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση μπορεί να είναι σοβαρές, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τη διαχείριση και το προσωπικό  Είναι σημαντικό ότι όλα τα μέλη του προσωπικού να συμβάλλουν στη διασφάλιση της συμμόρφωσης

 Να υπάρχει φροντίδα για ασφάλιση, περίθαλψη για όλο το προσωπικό και για τους επισκέπτες  δεν πρέπει:  Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που είναι ακατάλληλα για τους ανθρώπους και είναι επικίνδυνα για την υγεία των πελατών  Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που δεν είναι ότι ο Πελάτης δικαιούται και περιμένει, όσον αφορά το περιεχόμενο ή την ποιότητα  Να περιγράφουν και να παρουσιάζουν τρόφιμα με έναν τρόπο που να είναι ψευδείς ή παραπλανητικός  Θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι έχουν ληφθεί μέτρα για να εξασφαλίσουν την καλή υγιεινή των τροφίμων

 Οι τέσσερις βασικοί στόχοι:  Πρόληψη της εγκληματικότητας και της αταξίας  Δημόσιας ασφάλειας  Πρόληψη δημόσιας όχλησης  Προστασίας των παιδιών από βλάβες

 Προβολή του καταλόγου τροφίμων  Εμφανής τιμοκατάλογος ποτών  Περιορισμοί με βάσει την ηλικία στα άτομα που σερβίρεται αλκοόλ  Το Service γίνεται από ένα εξουσιοδοτημένου άτομο