ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά 2007-08. Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΔΕ3_ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ:
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Ηθικά θέματα.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Ο ιεραπόστολος των ηθοποιών Άγιος Σεραπίωνας (5 μ.Χ αι )
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Νεαπόλεως
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Η εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Επιχειρηματικός Λόγος
Ο διάλογος Αθηναίων-Μηλίων
Βρισκόμαστε στη Μεσοποταμία το 19ο αιω. π.Χ.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Οι ξένοι στην προσευχή του Σολομώντα…
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Η ορθόδοξη άσκηση.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
 Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη ζωή και τον αγώνα ενός Μουσουλμάνου που μετεστράφη στο Χριστιανισμό. Ο πόλεμος δύο κόσμων μας παρουσιάζεται ανάγλυφος.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Ερμηνεία γελοιογραφίας
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κοσμοθεωρίες: Εναλλακτικές κουλτούρες αναπαράστασης και διαχείρισης της σχέσης του «φυσικού κόσμου» με τον «ανθρώπινο εαυτό» Βασίλης Τσελφές.
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Όνομα: Χρίστος Νικολάου Τάξη: Ε’
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
ΟΜΑΔΑ Β΄ Βουντουράκης Γιώργος Αλευράκης Γιώργος Αλιφιεράκης Κωνσταντίνος Γκογκολάουρι Αλέξανδρος Καλαϊτζιδάκης Γιώργος Η Γλώσσα των νέων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΘΕ 2: Η συνάντηση του Χριστιανισμού με τον Ελληνισμό
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Ο Απόστολος Παύλος.
«ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ» ΘΕ 3 ΣΧ 22.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Η ΓΗ ΤΩΝ ΙΝΔΙΑΝΩΝ…..
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Είναι καιρός να φανερώσω την τραγωδία μου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά

Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής

ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ Είδος κειμένου Επιστολή Ποιος μιλά Σε ποιον απευθύνεται Ο αρχηγός των Ινδιάνων Στον πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής Γιατί του γράφει Επειδή ο πρόεδρος των ΗΠΑ ζητά να αγοράσει ένα μέρος της γης τους Πότε Το 1855

Σκοπός της επιστολής Σκοπός της επιστολής O Ινδιάνος προσπαθεί να πείσει το «Λευκό αρχηγό» ότι είναι πολύ δύσκολο να του πουλήσουν τη γη τους. ΠΩΣ  εκφράζοντας τη θέση του, την άποψή του Χρησιμοποιεί  λογικά επιχειρήματα Προκαλεί  συναισθήματα Δημιουργεί  ζωντανές εικόνες

TA EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΔΙΑΝΟΥ Δεν είναι δυνατό να αγοράσετε αυτή τη γη, επειδή δε μας ανήκουν η δροσιά του ουρανού, η ζεστασιά της γης, η δροσιά του αέρα και η διαύγεια του νερού. Δεν μπορούμε να πουλήσουμε αυτή τη γη, γιατί κάθε κομματάκι της είναι ιερό για το λαό μου. Δεν μπορούμε να εγκαταλείψουμε αυτή τη γη, αφού είμαστε μέρος της γης, κι αυτή είναι ένα κομμάτι από εμάς.

Δε θα είναι εύκολο να δεχτούμε την προσφορά του Μεγάλου Αρχηγού, γιατί αυτή η γη είναι για μας ιερή. Δεν μπορούμε να πουλήσουμε τη γη μας, μια που η γη δεν ανήκει στον άνθρωπο, ο άνθρωπος ανήκει στη γη. Aν πουλήσουμε τη γη μας είναι σαν να ξεπουλούμε την οικογένειά μας, μια και όλα τα πράγματα είναι αλληλένδετα, όπως το αίμα ενώνει μια οικογένεια.

Εκμεταλλεύεται τη γη, τη φύση και το συνάνθρωπό του για το συμφέρον του Τα θέλει όλα δικά του (άπληστος, αχόρταγος) Καταστρέφει Δε σέβεται τη φύση και το συνάνθρωπό του Θεωρεί τους ερυθρόδερμους κατώτερους/ Πιστεύει ότι μπορεί να τους εξαγοράσει Περιφρονεί το Θεό - Δημιουργό ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Για τον λευκό άνθρωπο ένα κομμάτι της γης μοιάζει με ένα οποιοδήποτε άλλο γιατί είναι ένας ξένος που έρχεται μες τη νύχτα και παίρνει από τη γη αυτό που έχει ανάγκη. Ο λευκός άνθρωπος δε σέβεται την «οικογένειά» του, αφού συμπεριφέρεται στη μητέρα του, τη γη, και στον αδελφό του, τον ουρανό, σαν να ήταν πράγματα που αγοράζονται, που λεηλατούνται, που πουλιούνται, όπως τα πρόβατα ή τα λαμπερά μαργαριτάρι.

Ο λευκός άνθρωπος μπορεί κάποτε να ανακαλύψει πως όταν βλάπτει τη γη είναι σαν να δείχνει περιφρόνηση στο Δημιουργό, διότι η γη είναι πολύτιμη για τον άνθρωπο Ο λευκός άνθρωπος θα καταλάβει κάποτε ότι ο Θεός μας είναι ο ίδιος Θεός, αφού είναι ο Θεός του ανθρώπου και το έλεός του είναι το ίδιο και για το λευκό και για τον ερυθρόδερμο άνθρωπο.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ Πόλεμοι Καταστροφή περιβάλλοντος Αδικίες Ανισότητα

«Αγάπησε όλη την κτίση του Θεού, τα πάντα μέσα σ’ αυτήν. Αγάπησε κάθε κόκκο άμμου, κάθε φύλλο, την κάθε ηλιαχτίδα από το φως του Θεού. Αγάπησε τα ζώα, τα φυτά, το καθετί. Κι όταν αγαπήσεις τα πάντα, τότε θα ανακαλύψεις μέσα τους το μυστικό του Θεού. Σαν το αισθανθείς αυτό, τότε θ’ αρχίσεις να το αντιλαμβάνεσαι κάθε μέρα και πιο πολύ. Και τελικά θα αγαπήσεις ολόκληρο τον κόσμο με μια ανεξάντλητη παγκόσμια αγάπη που αγκαλιάζει και περιλαμβάνει τα πάντα...» Φ.Ντοστογιέφσκι

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Δεν μπορούμε να πουλήσουμε αυτή τη γη, γιατί κάθε κομματάκι της είναι ιερό για το λαό μου.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Αγάπη για τη φύση και τη γη Συγκίνηση Θυμό, λύπη και απογοήτευση για τη συμπεριφορά των λευκών απέναντι στη φύση Φόβο για το τι μπορεί να συμβεί όταν ο άνθρωπος δε σέβεται τη φύση και το Θεό

ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Πώς παρουσιάζουμε την άποψή μας «Νομίζω ότι...» «Πιστεύω ότι...» «Η άποψή μου είναι...» «Κατά την άποψή μου...» «Η γνώμη μου είναι...» «Κατά τη γνώμη μου...» Πώς στηρίζουμε τα επιχειρήματά μας Με αιτιολογικές προτάσεις  αιτιολογικοί σύνδεσμοι  γιατί, επειδή, διότι, μια και, μια που, καθώς, αφού Με παραδείγματα Παρουσιάζοντας και αντικρούοντας την αντίθετη άποψη

ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ Περιπτώσεις στο γραπτό και προφορικό λόγο που χρησιμοποιούμε επιχειρήματα Σε μια συζήτηση για συγκεκριμένο θέμα - όταν θέλουμε να εκφράσουμε/ στηρίξουμε μια άποψη ή να αντικρούσουμε κάποια άλλη Σε καθημερινούς διάλογους Όταν θέλουμε να «υπερασπίσουμε» τον εαυτό μας Όταν γράφουμε μια επιστολή που έχει σκοπό να πείσει για κάτι Σε ομιλίες Σε άρθρα