ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΈΝΑ CHAT ΔΙΚΟ ΜΑΣ ONLINE ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΌΛΑ ΔΩΡΕΑΝ.
Advertisements

ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
Εκκεντρικότητα τρόπος ζωής. Περιγραφή ενός εκκεντρικού νέου Ο Alex Evans είναι ένας νέος, αντιπροσωπευτικός τύπος των emo που μέσα από το ντύσιμο του.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Cicadas – the singing insects τζιτζίκια. „Singers” are only the male cicadas Τραγουδιστές είναι μόνο τα αρσενικά τζιτζίκια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
 ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ- ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΜΙΚΡΟΑΤΕΛΕΙΕΣ.
KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:5 KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:5.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΥΠΟ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΡΙΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 9)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΚΥΚΛΟΣ Γ. ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ  ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙAΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από.
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης & Εφαρμογής δράσεων Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας Υπουργείο Παιδείας,
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
DXN Aloe V seriesGanozhi E series DXN Καλλυντικά Καλλυντικά με ΑλόηΚαλλυντικά με γανόδερμα.
Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» Το Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιάλειπτα από το 1873.
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ- ΨΥΧΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Α. ΣΩΜΑΤΟΜΟΡΦΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ Β. ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΜΕ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Γ. ΣΥΝΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ-ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ.
Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή.
Ενότητα 1 1 Πρότυπο κόστος. Τι είναι: –Πολύ σωστά και πολύ λεπτομερειακά υπολογισμένο προϋπολογιστικό κόστος Τι εκφράζει: –Στόχους που θα πρέπει να επιτευχθούν.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 2: Αρχαιοελληνικό μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
1 ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΝΕΟΠΛΑΣΙΑΣ Δρ. Παπαδημητρίου Μαρία Νοσηλεύτρια -Ιατρός Καθηγήτρια-Διευθύντρια ΣΕΥΠ ΤΕΙ Πατρών Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ. ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ Προσβάλλει σχεδόν όλους τους εφήβους σε άλλοτε άλλο βαθμό, η μεγαλύτερη επίπτωση παρατηρείται στα 18 χρόνια της.
ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΣΤΗ ΒΡΥΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΕΠΑΛ Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 11: Κλασικό Μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 1: Αρχαίο αιγυπτιακό μακιγιάζ Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης (RISCrete)
Πολυτεχνική Σχολή: Κοσμητεια –Πεπραγμένα Ι Γ Μπάρτζης
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Το αντικειμενο και η ιστορια τησ αισθητικησ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Kant: Ηθική Φιλοσοφία Ενότητες 6η & 7η : Η κατηγορική προστακτική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κοσμητολογία ΙΙI (Ε) Ενότητα 10: Παρασκευή eau de toilette
‘Βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις περιφερειακής ανάπτυξης/μείωσης των περιφερειακών ανισοτήτων και οι εφαρμογές τους σε περιόδους κρίσης-Παραδείγματα από.
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ έκπτωση 30%
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Ως μέρος μιας επιδημιολογικής μελέτης, 2 ομάδες γυναικών ρωτήθηκαν (με συνέντευξη) για την ύπαρξη ναυτίας και στομαχικού πόνου. Σε μια σύγκριση.
Δράσεις και προτάσεις για το
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Α’ & Β΄ Εξάμηνο
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
Ποικιλία επισιτιστικών υπηρεσιών
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Επιθεώρηση
ΟΙ ΚΙΝΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ)
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΑΔΑ (1) Όλες οι κλινικές & τα νοσοκομεία της Ελλάδος, πλην εκείνων στο λεκανοπέδιο Αττικής ΕΛΛΑΔΑ (2) Όλες οι κλινικές & τα.
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Then get out your agenda and fill in this week’s objectives.
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Γ. ΚΑΣΤΑΝΗ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΤΥΠΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΘΕΡΜΑ ΚΑΘΑΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΓΕΝΙΚΑ - ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ - ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΡΜΟΙ ΛΑΜΠΕΡΟΙ, ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟΙ ΤΟΝΟΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΠΤΕΣ ΑΠΑΛΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ. ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ, ΣΚΛΗΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΡΟΖ, ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΚΑΙ ΓΚΡΙ ΜΕ ΣΑΦΗ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΥΡΟΥ ΜΠΛΕ. ΜΑΛΛΙΑ: ΣΚΟΥΡΑ ΞΑΝΘΑ, ΚΑΣΤΑΝΑ, ΚΑΣΤΑΝΟΞΑΝΘΑ. ΜΑΤΙΑ: ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΧΡΥΣΟΚΑΣΤΑΝΑ, ΚΑΣΤΑΝΑ, ΜΠΛΕ, ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΕ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ, ΜΕΛΙΑ. ΧΡΩΜΑ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ: ΧΡΥΣΑΦΙ ΜΠΕΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΠΕΖ, ΙΒΟΥΑΡ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ.

ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ MAKE - UP: ΧΡΥΣΑΦΙ ΜΠΕΖ, ΠΟΡΣΕΛΑΝΗΣ, ΙΒΟΥΑΡ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΧΡΥΣΑΦΙ - ΜΠΡΟΝΖΕ, ΧΡΥΣΑΦΙ - ΚΑΦΕ. ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ MAKE - UP. ΚΡΑΓΙΟΝ: Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ ΛΑΜΠΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΟΜΟΝ, ΚΟΡΑΛΛΙ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ. ΑΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΖΕΙ, ΤΟ ΒΕΡΙΚΟΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ, ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΒΙΟΛΕ. ΡΟΥΖ: ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ.

ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ : HIGHLIGHTERS (1) : ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ, ΙΒΟΥΑΡ, ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΑΠΑΛΟ ΧΡΥΣΟΚΙΤΡΙΝΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΠΕΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΡΜΟ ΓΚΡΙ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΟΜΟΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ. ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ (2) : ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΜΕΛΙ, ΘΕΡΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, AQUA, ΑΠΑΛΟ ΒΙΟΛΕ, ΧΡΥΣΟ. ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ (3) : ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΜΠΡΟΝΖΕ, ΚΑΦΕ - ΓΚΡΙ, ΚΑΘΑΡΟ ΓΚΡΙ, ΘΕΡΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΟΝΟΥ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ, ΧΑΛΚΟΥ, ΒΙΟΛΕ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΠΛΕ, ΚΑΘΑΡΟ ΓΑΛΑΖΙΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚ ΦΩΤΕΙΝΟ. EYELINER : ΚΑΦΕ, ΘΕΡΜΟ ΓΚΡΙ, ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΜΠΛΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΟΝΟΥ. ΜΑΣΚΑΡΑ : ΚΑΦΕ, ΚΑΦΕ - ΜΑΥΡΟ, ΚΑΦΕ - ΓΚΡΙ.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΟΧΡΥΣΑ ΜΑΤΙΑ. MAKE - UP : ΙΒΟΥΑΡ Η’ ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΑΝΟΙΧΤΟ, ΣΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE -UP. ΧΕΙΛΗ : ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ ΚΡΑΓΙΟΝ. ΡΟΥΖ : ΑΝΟΙΧΤΌ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ.

ΣΚΙΕΣ : ΧΡΥΣΟ – ΜΠΕΖ HIGHLIGHTER (1), ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΑΛΚΟΥ (2) ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΜΩΒ – ΒΙΟΛΕ (3) ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER : ΚΑΦΕ, ΚΑΦΕ - ΜΑΥΡΟ. ΜΟΛΥΒΙ : ΚΑΦΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΑΣΚΑΡΑ : ΚΑΦΕ. ΦΡΥΔΙΑ : ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.

ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ MAKE - UP : ΧΡΥΣΟ-ΚΑΦΕ, ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ MAKE-UP. ΧΕΙΛΗ : ΚΟΡΑΛΛΙ. ΡΟΥΖ : ΟΜΟΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΑΝΟΙΚΤΟΤΕΡΟΥ ΤΟΝΟΥ. ΣΚΙΕΣ : ΣΟΜΟΝ ΣΑΝ HIGHLIGER (1), ΡΟΔΑΚΙΝΙ (2) ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΚΑΦΕ-ΓΚΡΙ (3), ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ.

Δ. ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΔΥΝΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΘΕΡΜΩΝ, ΓΗΙΝΩΝ ΚΥΡΙΩΣ, ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΩΝ ΤΟΝΩΝ. ΑΝΤΕΝΔΕΙΚΝΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΠΛΕ. ΤΑ ΦΟΥΞΙΑ, ΤΑ ΜΠΛΕ - ΡΟΖ, ΤΑ ΓΚΡΙ - ΑΣΗΜΙ ΕΞΑΣΘΕΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΥΠΟ. ΜΑΛΛΙΑ : ΚΟΚΚΙΝΑ, ΚΑΣΤΑΝΟΚΟΚΚΙΝΑ, ΧΑΛΚΙΝΑ - ΚΑΣΤΑΝΑ, ΚΟΚΚΙΝΟΞΑΝΘΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΑΙ ΞΑΝΘΕΣ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ. ΜΑΤΙΑ : ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΣΤΑΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ‘Η ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΕ ΧΡΥΣΕΣ Η’ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΕ ΧΡΥΣΑΦΙΕΣ. ΧΡΩΜΑ: ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΕΖ, ΙΒΟΥΑΡ, ΧΡΥΣΟ ΜΠΕΖ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΑΝΟΙΧΤΟ - ΣΚΟΥΡΟ, ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ : ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΜΠΕΖ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΙΤΡΙΝΟ. ΣΠΑΝΙΑ ΕΧΕΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΑΓΟΥΛΑ.

ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ MAKE – UP : ΙΒΟΥΑΡ, ΜΠΕΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ - ΣΚΟΥΡΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΜΠΡΟΝΖΕ, ΧΡΥΣΟ ΜΠΕΖ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ MAKE - UP. ΚΡΑΓΙΟΝ : ΣΚΟΥΡΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΚΑΦΕΤΙΖΟΝ ΜΕΛΙ, ΣΚΟΥΡΟ ΣΩΜΟΝ, ΚΕΡΑΜΙΔΙ, ΚΟΚΚΙΝΟ, ΚΑΦΕ - ΚΕΡΑΜΙΔΙ, ΣΚΟΥΡΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ,ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ - ΚΟΚΚΙΝΟ, ΚΟΡΑΛΛΙ, ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΚΑΦΕ ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ. ΡΟΥΖ : ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝΟΥΣ. ΤΑ ΡΟΖ ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΥΞΙΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ: ΤΑ ΓΗΙΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑΣ. HIGHLIGHTERS (1) : ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ, ΜΠΕΖ ΘΕΡΜΟ, ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΧΡΥΣΑΦΙ ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ (2) ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΜΟΥΣΤΑΡΔΙ, ΚΟΛΟΚΥΘΙ, ΣΟΜΟΝ, AQUA, ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΡΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΙΟΛΕ, ΧΡΥΣΟ, ΜΠΡΟΝΖΕ. ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ (3) : ΚΑΦΕ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΡΟΝΖΕ, ΒΑΘΥ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΣΚΟΥΡΟ ΣΟΚΟΛΑ, ΚΟΚΚΙΝΟΚΑΦΕ, ΚΑΦΕ - ΣΩΜΟΝ, ΛΑΔΙ, ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ, ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ, ΣΚΟΥΡΟ ΒΙΟΛΕ. EYELINER : ΚΑΦΕ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΣΟΚΟΛΑ, ΚΟΚΚΙΝΟΚΑΦΕ, ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΜΑΣΚΑΡΑ : ΚΑΦΕ - ΜΑΥΡΟ, ΚΑΦΕ, ΜΠΛΕ.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΕ ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ MAKE - UP : ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΙΔΙΟΥ ΤΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ MAKE -UP. ΚΡΑΓΙΟΝ : ΚΟΚΚΙΝΟ - ΚΕΡΑΜΙΔΙ. ΡΟΥΖ : ΙΔΙΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥ ΟΜΩΣ ΤΟΝΟΥ.

ΣΚΙΕΣ : ΧΡΥΣΟ ΤΟΥ ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙΟΥ HIGHLIGHTER (1), ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ (2) ΣΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΛΑΔΟΠΡΑΣΙΝΟ (3) ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER : ΚΑΦΕ ΣΚΟΥΡΟ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΟΛΥΒΙ : ΚΑΦΕ-ΛΑΔΙ KOHL ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΑΣΚΑΡΑ : ΚΑΦΕ. ΦΡΥΔΙΑ : ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.

ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟΝΟ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΑΤΙΑ. MAKE - UP : ΙΒΟΥΑΡ Η’ ΜΠΕΖ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ, ΙΔΙΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ MAKE -UP. ΚΡΑΓΙΟΝ : ΒΕΡΙΚΟΚΙ. ΡΟΥΖ : ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΟΝΟΥ ΒΕΡΙΚΟΚΙ. ΣΚΙΕΣ : ΣΟΜΟΝ ΣΑΝ HIGHLIGHTER (1), ΡΟΔΑΚΙΝΙ (2) ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟ ΚΑΦΕ (3) ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ.

EYELINER : ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ Η’ ΚΑΦΕ ΜΑΥΡΟ. ΜΟΛΥΒΙ : ΚΑΦΕ ΜΟΛΥΒΙ KOHL ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΑΣΚΑΡΑ: ΚΑΦΕ. ΦΡΥΔΙΑ : ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ 15-25 : MAKE UP: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΒΡΑΔΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. Η ΠΟΥΔΡΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΡΟΥΖ: ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ. ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ΧΡΩΜΑ, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΜΑΤΙΑ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΟΛΥΒΙΑ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ, ΕΝΩ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΚΙΕΣ.

ΧΕΙΛΗ: ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΙΠ ΓΚΛΟΣ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΧΕΙΛΗ: ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΙΠ ΓΚΛΟΣ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ.ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΙΝΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ ΤΟΥ, ΤΑΜΠΟΝΑΡΟΝΤΑΣ ΜΕ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΟ. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΡΑΓΙΟΝ

25-50: ΕΩΣ 35 ΧΡΟΝΩΝ: MAKE UP: ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. ΠΟΥΔΡΑ ΔΙΑΦΑΝΗ ‘Η ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΗ. ΡΟΥΖ: ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΜΑΤΙΑ: ΣΚΙΕΣ, ΜΟΛΥΒΙΑ, ΜΑΣΚΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΗ. ΧΕΙΛΗ: ΧΡΩΜΑ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΚΕΙΝΟΥ ΤΟΥ ΡΟΥΖ.

35-50 ΧΡΟΝΩΝ: MAKE UP: ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ

ΜΕΤΑ ΤΑ 50: MAKE UP: ΑΠΑΛΟ ΣΤΗΝ ΥΦΗ, ΧΡΩΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΤΟΝΟ. ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΧΡΗΣΗ ΚΟΝΣΙΛΕΡ ΓΙΑ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ. ΠΟΥΔΡΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΧΩΡΕΙ ΣΕ ΠΤΥΧΕΣ,ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΕΣ. ΡΟΥΖ: ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΣΕ ΚΡΕΜΩΔΗ ΜΟΡΦΗ, ΣΤΟ ΑΝΩ ΑΚΡΟ ΤΩΝ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΩΝ.

ΜΑΤΙΑ: ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΚΟΥΡΟΥ-ΑΝΟΙΧΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΝΕΟΤΕΡΑ ΜΑΤΙΑ: ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΚΟΥΡΟΥ-ΑΝΟΙΧΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΝΕΟΤΕΡΑ. ΚΟΝΣΙΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ.ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΜΥΤΗ. ΦΩΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΝΑ ΜΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΣΩΦΘΑΛΜΟ. ΣΚΟΥΡΟ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΣΜΕΝΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΜΑΣΚΑΡΑ ΣΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΧΕΙΛΗ: ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ. ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ. ΧΡΗΣΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ-ΣΚΟΥΡΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.