105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Advertisements

Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Για ένα καλύτερο χαμόγελο
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Aκμή και εφηβεία.
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ Ι ΜΑΘΗΜΑ 5.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
Γιολάντα Θαρτόρι Γιώτα Κόρακα
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
ΛουΣιμο (Σε διαφορετικεΣ περιπτωΣειΣ ,διαδικαΣια,προϊοντα)
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Μπάνιο.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 13: Δημιουργία ρόλου Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
ΚΟΜ 203: TEXNIKES KOΨΙΜΑΤΟΣ ΜΑΛΛΙΩΝ. Παράγοντες που επηρεάζουν το κόψιμο : -πυκνότητα του μαλλιού -υφή του μαλλιού -τριχοφυΐα -ελαστικότητα του μαλλιού.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 5).
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Βασικά προϊόντα Μακιγιάζ
Είναι δύσκολο, αλλά αν θέλετε να έχετε ένα όμορφο, λαμπερό δέρμα, πρέπει να σταματήσετε το τσιγάρο - όχι μόνο το δικό σας, αλλά και των οικείων σας, διότι.
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
 Πρόλογος  Κλασσικό ψηλό χτένισμα  Μοντέρνο ψηλό χτένισμα  Χτενίσματα με κότσους  Εικόνες: 1.Χτενίσματα με κότσους 2.Νυφικά χτενίσματα με κότσους.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Πέρα από το πλύσιμο του σώματος, πρέπει να φροντίζουμε επίσης και να κρατούμε σε καθαρή και υγιεινή κατάσταση και κάποια επιμέρους.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ BOTOX (ΜΠΟΤΟΞ) - DYSPORT
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΑΝ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΛΟΥΣΙΕΣ Η ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΕΣ Η ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΛΑΜΨΗ ΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ Η ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΝΕΣ (ΝΑΙΛΟΝ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ), ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ (ΛΑΣΤΙΧΟ, ΣΕΛΟΥΛΟΖΗ, ΓΟΜΜΑ, ΚΑΖΕΪΝΗ). ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ: ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣΗ ΤΟΥΦΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΜΑΔΙΚΕΣ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΑΡΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΛΙΠΟΥΣ, ΝΑ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΈΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΜΥΤΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ.

ΠΡΕΠΕΙ ΑΚΟΜΗ, ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ, ΤΗΝ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ Π.ΧΧ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ Σ’ ΈΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΜΑΤΙ, ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΟΨΗ >, ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ.

Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗ ΜΑΣΚΑΡΑ Η’ ΑΚΟΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΒΡΟΥΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΞΑΝΑΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ. ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ, ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΣΑΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ. ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ: ΕΙΔΙΚΗ ΚΟΛΛΑ ΛΑΒΙΔΑ ΠΕΝΣΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΨΑΛΙΔΙ ΜΙΚΡΟ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΣΤΙΣ ΛΑΒΙΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑΘΕΡΑ.ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΥΓΚΟΛΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ. ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΕΡΙ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΚΡΟ ΜΙAΣ ΒΟΥΡΤΣΑΣ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑΣ ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΞΑΝΑΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΜΑ.

ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΘΕ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑΣ ΕΝΩ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΣΦΙΓΓΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΤΡΑΒΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΔΗΛ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ. ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΙΣ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΡΑΥΣΤΕΣ. ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΟΛΛΗΤΙΚΟ, ΤΙΣ ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΒΟΥΡΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΦΥΛΑΞΟΥΜΕ.

ΜΟΝΙΜΗ ΒΑΦΗ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΙΤΗΛΟΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ, ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ 4-5 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΚΡΙΒΑ, ΕΊΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΠΟΛΎ ΑΧΡΩΜΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, ΌΠΩΣ ΟΙ ΞΑΝΘΕΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΕΣ, ΣΕ ΑΥΤΈΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΙ Η ΑΛΛΑ ΣΠΟΡ ΚΑΙ Σ’ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΌΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Κ.Λ.Π.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 30 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Μ’ ΈΝΑ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΤΟ COMBINAL, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΡΕΘΙΖΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ. ΑΦΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΛΙΠΑΡΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΕΙ Η ΒΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΡΜΑ.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΤΡΟΠΟ: Σ’ ΕΝΑ ΜΠΩΛ ΒΑΖΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΚ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ (ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΩΛΗΝΑΡΙΟ) ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΥΟΥΜΕ ΜΕ ΔΥΟ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΟΞΥΖΕΝΕ 10 Ο. ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΣΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΑΦΟΥ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΕ ΚΟΜΠΡΕΣΑ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΜΕ ΑΠΕΣΤΑΓΜΕΝΟ ΝΕΡΟ Η’ΛΟΣΙΟΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10΄-15΄ΛΕΠΤΑ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΑΦΘΟΝΟ ΝΕΡΟ. Η ΒΑΦΗ ΔΙΑΡΚΕΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 25 ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΚΙΓΙΑΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ. Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ. Η ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑΣ, ΣΜΗΓΜΑΤΟΡΡΟΙΑΣ, ΑΚΜΗΣ. ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΤΙΣ ΕΦΗΒΕΣ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΟΥΝ. ΓΙ’ ΑΥΤΌ Η ΕΜΦΑΣΗ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΑΝ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΑΚΜΗ, ΤΟΤΕ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΥ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ (15-25), ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ, ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ. ΈΝΑ ΚΑΣΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΜΟΛΥΒΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΜΑΣΚΑΡΑ ΚΑΙ LIP-GLOSS, Η ΑΠΑΛΟ ΚΡΑΓΙΟΝ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΕΧΡΙ 25 ΕΤΩΝ, ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:

15-25 F.D.T: ΤΟ F.D.T. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. Η ΠΟΥΔΡΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΡΟΥΖ: ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ ΕΠΑΡΚΕΙ. ΌΤΑΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ΧΡΩΜΑ, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟ ΡΟΥΖ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΑΜΨΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΜΑΤΙΑ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΟΛΥΒΙΑ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΎ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ, ΕΝΏ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΠΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΚΙΕΣ.

ΧΕΙΛΗ: ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ LIP-GLOSS ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ LIP-GLOSS ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΙΝΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΠΕΡΙΣΣΙΑ ΤΟΥ, ΤΑΜΠΟΝΑΡΟΝΤΑΣ ΜΕ ΈΝΑ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΙΛΟ. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΟ, ΑΡΚΕΙ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΝΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 50 ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΌ ΤΑ 25 ΩΣ ΤΑ 50 ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΩΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ. Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΗΤΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Η ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΥΤΉ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ: ΑΥΤΉ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 35 ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΩΣ ΤΑ 50. ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΥΤΆ ΕΊΝΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΆΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.

ΕΩΣ 35 ΧΡΟΝΩΝ: F.D.T: ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. ΠΟΥΔΡΑ ΔΙΑΦΑΝΗ Η ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΗ. ΡΟΥΖ: ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ. ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΜΑΤΙΑ: ΟΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΕΊΝΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΟΙ, ΑΡΚΕΙΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΠΌ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΩΡΑΙΟ ΣΥΝΟΛΟ. Η ΗΛΙΚΙΑ ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ Η ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΟΛΑΚΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΧΕΙΛΗ: ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΙΣΧΥΕΙ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΡΟΥΖ. ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ, ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ.

ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 35 ΕΤΩΝ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΆΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ. Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΈΝΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ, ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΣΕ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, ΌΜΩΣ, ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ. Η ΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΔΑ ΤΩΝ ΝΕΑΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΌΤΙ ΕΤΣΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΛΑΜΨΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

35-50 ΧΡΟΝΩΝ: F.D.T: ΤΟ f.d.t ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΑΝΤΙΣΕΡΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΛΥΨΗΣ, ΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΗΛΙΔΕΣ ΑΠΌ ΠΑΝΑΔΕΣ Η ΧΛΟΑΣΜΑ. Η ΠΟΥΔΡΑ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΑΤ ΟΨΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

ΡΟΥΖ: ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΦΩΤΕΙΝΑ, ΌΧΙ ΌΜΩΣ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ. ΤΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΕΧΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΦΥΣΙΚΑ. ΜΑΤΙΑ: ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΌΠΩΣ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΦΕ, ΤΟΥ ΡΟΔΑΚΙΝΟΥ, ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΜΟΒ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΛΕ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΛΑ. ΟΙ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΕΣ ΣΚΙΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΤΟ ΒΡΑΔΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ. ΧΕΙΛΗ: ΦΩΤΕΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΥΖ, ΟΧΙ ΕΝΤΟΝΑ.

ΜΕΤΑ ΤΑ 50: F.D.T: ΑΠΑΛΟ ΣΤΗΝ ΥΦΗ, ΧΡΩΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΤΟΝΟ. ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΧΡΗΣΗ ΚΟΣΝΙΛΕΡ ΓΙΑ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ. ΠΟΥΔΡΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΧΩΡΕΙ ΣΕ ΠΤΥΧΕΣ, ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΕΣ. ΡΟΥΖ: ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΣΕ ΚΡΕΜΩΔΗ ΜΟΡΦΗ, ΣΤΟ ΑΝΩ ΑΚΡΟ ΤΩΝ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΩΝ.

ΜΑΤΙΑ: ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ. ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΣΚΟΥΡΟΥ – ΑΝΟΙΚΤΟΥ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΝΕΟΤΕΡΑ. ΚΟΝΣΙΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ. ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΜΥΤΗ. ΦΩΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΣΩΦΘΑΛΜΟ. ΣΚΟΥΡΟ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΣΜΕΝΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ, ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΟΥΝ, ΜΕ ΈΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΨΗ.

ΧΕΙΛΗ: ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ. ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ. ΧΡΗΣΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ – ΣΚΟΥΡΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.