Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

PROJECT …διάλλειμα για διαφημίσεις. Οι μαθητές θα ανακαλύψουν :  Τι είναι η διαφήμιση και πώς λειτουργεί ΟΡΙΣΜΟΣ – ΣΚΟΠΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ 

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "PROJECT …διάλλειμα για διαφημίσεις. Οι μαθητές θα ανακαλύψουν :  Τι είναι η διαφήμιση και πώς λειτουργεί ΟΡΙΣΜΟΣ – ΣΚΟΠΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ "— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 PROJECT …διάλλειμα για διαφημίσεις

2 Οι μαθητές θα ανακαλύψουν :  Τι είναι η διαφήμιση και πώς λειτουργεί ΟΡΙΣΜΟΣ – ΣΚΟΠΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ  Θα δουν, θα αναλύσουν και θα αξιολογήσουν σύγχρονες διαφημίσεις και θα μάθουν να αντιμετωπίζουν κριτικά την διαφήμιση.  Θα δουν και θα αξιολογήσουν τις διαφορές της σύγχρονης διαφήμισης σε σχέση με τις διαφημίσεις του περασμένου αιώνα ΣΤΟΧΟΙ :

3 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣΤΩΝΜΑΘΗΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Οι μαθητές : Συλλέγουν διαφημίσεις και τις κατατάσσουν σε κατηγορίες. Αναγνωρίζουν τρόπους πειθούς Αναλύουν τεχνικές προσέγγισης κοινού Συγκρίνουν τρόπους προσέγγισης Δημιουργούν μια διαφήμιση σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας Παρατηρούν την γλώσσα που χρησιμοποιείται στην διαφήμιση και βγάζουν συμπεράσματα. Αναπτύσσουν με τις εργασίες πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας.

4 Αναμενόμενα αποτελέσματα Ανάπτυξη κριτικής ικανότητας Γλωσσικής ικανότητας παρουσίασης Ανάπτυξη προβληματισμού για τα τεχνάσματα των διαφημιστών Σύνδεση με την αγωγή του καταναλωτή

5 Δομή του μαθήματος Διαφήμιση Προσδιορισμός εννοιών Μέσα- τεχνικές που χρησιμοποιεί η διαφήμιση Θετικές πλευρές της διαφήμισης Αρνητικές πλευρές της διαφήμισης Τρόποι αντιμετώπισης των αρνητικών στοιχείων της διαφήμισης

6 Εννοιολογικός χάρτης

7 Ημερολόγιο μαθήματος Δημιουργήθηκαν 4 ομάδες Δημιουργήθηκαν 4 ομάδες Σε κάθε μέλος της ομάδας ανατέθηκαν ρόλοι (γραμματέας,συντονιστής …κ.λ.π) Σε κάθε μέλος της ομάδας ανατέθηκαν ρόλοι (γραμματέας,συντονιστής …κ.λ.π) Κάθε μέλος της ομάδας ανέλαβε να βρει συγκεκριμένες πληροφορίες και να τις φέρει σε συγκεκριμένη ημερομηνία. Κάθε μέλος της ομάδας ανέλαβε να βρει συγκεκριμένες πληροφορίες και να τις φέρει σε συγκεκριμένη ημερομηνία. Κάθε μέλος της ομάδας κρατούσε προσωπικό ημερολόγιο και ο γραμματέας της ομάδας κρατούσε και ομαδικό ημερολόγιο. Κάθε μέλος της ομάδας κρατούσε προσωπικό ημερολόγιο και ο γραμματέας της ομάδας κρατούσε και ομαδικό ημερολόγιο. Οι ομάδες αποθήκευαν τις πληροφορίες τους σε φάκελο στο διαδίκτυο έτσι ώστε να είναι προσβάσιμες από οποιοδήποτε PC συνδεμένο στο διαδίκτυο. Οι ομάδες αποθήκευαν τις πληροφορίες τους σε φάκελο στο διαδίκτυο έτσι ώστε να είναι προσβάσιμες από οποιοδήποτε PC συνδεμένο στο διαδίκτυο.

8 Ημερολόγιο μαθήματος Οι ομάδες συνεργάστηκαν και δημιούργησαν ένα ερωτηματολογίου το όποιο μοιράστηκε στους μαθητές της Α Λυκείου. Οι ομάδες συνεργάστηκαν και δημιούργησαν ένα ερωτηματολογίου το όποιο μοιράστηκε στους μαθητές της Α Λυκείου. Η κάθε ομάδα ανέλυσε τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου και σχολίασε τα αποτελέσματα. Η κάθε ομάδα ανέλυσε τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου και σχολίασε τα αποτελέσματα. Σε επόμενη συνάντηση όλων των ομάδων σχολιαστήκαν με πολύ επιτυχημένο τρόπο τα παραπάνω αποτελέσματα. Σε επόμενη συνάντηση όλων των ομάδων σχολιαστήκαν με πολύ επιτυχημένο τρόπο τα παραπάνω αποτελέσματα.

9 Ημερολόγιο μαθήματος Ανατέθηκε σε κάθε ομάδα να βρει στο Διαδίκτυο διαφημίσεις συγκεκριμένης κατηγορίας : Ανατέθηκε σε κάθε ομάδα να βρει στο Διαδίκτυο διαφημίσεις συγκεκριμένης κατηγορίας : Διαφημίσεις για τις επιπτώσεις του καπνίσματος Παλιές Διαφημίσεις των ετών Καμπάνιες για τον κίνδυνο της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Καμπάνιες για εξαρτήσεις ( αλκοόλ, κάπνισμα, ναρκωτικά …κ.λ.π) Τέλος Κάθε ομάδα ανέλαβε να δημιουργήσει μια πρωτότυπη διαφήμιση για κάποιο προϊόν (ταινία, πόστερ …κ.λ.π)

10 … ακολουθούν μερικές από τις εργασίες των μαθητών. Ζητήθηκε από τους μαθητές να δημιουργήσουν μια ολιγόλεπτη διαφήμιση

11 Οι μαθητές Βεδούρας Δημήτριος Καρακάσης Βαγγέλης Γκίκας Σταύρος Κάτσος Θοδωρής Παρουσιάζουν μια διαφήμιση κινητού τηλεφώνου

12

13 Οι μαθητές Τσότρας Γεώργιος Τσόκας Αναστάσιος Ρούτσης Ανδρέας Πλιάγκου Μαρία Σπύρου Μαρία Παρουσιάζουν ένα εκρηκτικό συνδυασμό ….

14

15 Οι μαθητές Ανδριανός Χρήστος Λίχας Άγγελος Ντάκας Ιωάννης Πίκουλας Άγγελος Φωτόπουλος Νίκος Παρουσιάζουν μια διαφήμιση για το Pes 2012

16

17 Οι μαθητές Σταμάτης Ζαχαρίας Ηλία Βερόνικα Νίκος Κανελλόπουλος Μαρία Κολοβού Ζγκούρη Μαρίνα Παρουσιάζουν ένα οικολογικό μήνυμα ….

18 Ας διαφημίσουμε κάτι… ζωτικής σημασίας!

19

20 Οικολογία …

21 « Είναι τρόπος ζωής… μια αντίληψη… μια κοσμολογία που έχει σαν βάση το σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον! »

22

23 Νερό Φως Οξυγόνο… τα δώρα που μας δίνει η φύση απλόχερα!

24

25

26

27 Μπορεί να σε.. ΜΑΓΕΨΕΙ με την ομορφιά της!

28

29

30

31 Δυστυχώς όμως, οι εικόνες της φύσης δεν έχουν εξαιρέσεις… Και εμείς οι άνθρωποι ως «ανώτερα και νοήμων» όντα καταφέραμε να περάσουμε τον πλανήτη γη σε ένα άλλο επίπεδο!

32

33

34

35

36

37

38 Ποτέ δεν θα μάθουμε την αξία του νερού μέχρι το “πηγάδι ”.. ΣΤΕΡΕΨΕΙ

39

40 884 εκατομμύρια άτομα δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρό νερό (περίπου 1 στους 8 παγκοσμίως) εκατομμύρια άτομα πεθαίνουν κάθε χρόνο από κάποια ασθένεια που σχετίζεται με το νερό Η μη πρόσβαση σε καθαρό νερό προκαλεί περισσότερους θανάτους από οποιονδήποτε πόλεμο. Ένας που κάνει 5λεπτο ντους, σπαταλά.... περισσότερο νερό απ’ ότι καταναλώνει μέσα σε μία ημέρα ένα άτομο στον αναπτυσσόμενο κόσμο

41 Φυλάξτε το νερό είναι το πολυτιμότερο αγαθό!!

42 Προστάτεψε τη φύση κάνοντας μικρά και απλά πράγματα!

43

44

45

46

47

48 ~ Είναι στο χέρι μας ~


Κατέβασμα ppt "PROJECT …διάλλειμα για διαφημίσεις. Οι μαθητές θα ανακαλύψουν :  Τι είναι η διαφήμιση και πώς λειτουργεί ΟΡΙΣΜΟΣ – ΣΚΟΠΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ "

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google