Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Έφτασα να πιστεύω ότι στο σχολείο, … οι μόνες γνώσεις που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά ενός ατόμου είναι αυτές που ο ίδιος ανακαλύπτει μόνος του.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Έφτασα να πιστεύω ότι στο σχολείο, … οι μόνες γνώσεις που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά ενός ατόμου είναι αυτές που ο ίδιος ανακαλύπτει μόνος του."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Έφτασα να πιστεύω ότι στο σχολείο, … οι μόνες γνώσεις που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά ενός ατόμου είναι αυτές που ο ίδιος ανακαλύπτει μόνος του και τις κάνει δικές του.» C. R. Rogers

2 Βιωματικές Δράσεις Σχολική και Κοινωνική Ζωή Α’ Γυμνασίου Γυμνάσιο Μεγαλοχωρίου Σχολ. Έτος

3 ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ?

4 ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Αφορούν σε δράσεις (με μαθητές Α/Β/Γ) Γυμνασίου που: Στοχεύουν στην μάθηση με βιωματικό, συνεργατικό και διερευνητικό τρόπο

5 ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ: Ενεργοποίηση των μαθητών Επικοινωνία Δεξιότητα του «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης Μαθησιακές εμπειρίες συνδεδεμένες με την πραγματική ζωή Δημιουργικότητα Θετική στάση σε θέματα μελέτης

6 ΣΚΖ: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΑΥΤΟΜΑΘΗΣΗ

7 Τα πρώτα βήματα  Επιλογή θεμάτων- κατάθεση πρότασης για έγκριση από τη Σχολική Σύμβουλο.  Ενημέρωση μαθητών για τα προτεινόμενα θέματα.  Επιλογή θέματος από τους μαθητές.  Δημιουργία δύο (2) τμημάτων με δεκατρείς (13) μαθητές το καθένα.

8  Μικρή εισαγωγή και ενημέρωση από τις συντονίστριες –εκπαιδευτικούς για το στόχο του προγράμματος και τους σκοπούς, την φιλοσοφία και τον διαφορετικό τρόπο δουλειάς από το συνηθισμένο, τη διαδικασία και τις δράσεις που θα ακολουθηθούν.

9 Η γνωριμία των μελών και η σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ τους. Δραστηριότητες  Δραστηρότητα γνωριμίας (α’ φάση) Αυτοπαρουσίαση των συμμετεχόντων μαθητών  Γνωριμία ανά ζεύγη (β΄φάση)  Η ανταλλαγή της εικόνας μας (γ’ φαση) Εφαρμογή: Εργασία -κολάζ

10

11

12 Η καλλιέργεια της αίσθησης του «ανήκειν» και η έννοια της «αυτοδέσμευσης» (Το δέσιμο της ομάδας)  Δημιουργία και Ονομασία Ατομικού Θυρεού (α’ φάση)

13  Δημιουργία υπο-ομάδων και Δημιουργία και Ονομασία του Θυρεού της υπο-ομάδας (β΄φάση)

14 Οι υπο-ομάδες, οι ονομασίες τους και τα μέλη τους Τα Τρελά Γαβράκια Αλεξόπουλος Βασίλης Τζέλη Φένια Τζέλης Κωνσταντίνος Τσανάδη Βασιλική Base 5 Γαζέτας Γιάννης Δεληλίγκας Αχιλλέας Ζαφειρόπουλος Αλέξανδρος Ιακωβάκη Βανέσα Καρράς Αλέξανδρος Οι Αχτύπητοι Γεωργούλας Απόστολος Δεληλίγκα Θεολία Μπαντής Βασίλης Τζιαμαλής Χρήστος Οι Νεράιδες του Shopping Γεροκώστα Νικολέτα Καρακάξα Βέτα Μοσχοπούλου Έλενα Πάτρα Έφη Τα παιχτούρια Γεροκώστα Έλλη Καρράς Απόστολος Λιούτα Χριστίνα Τασιούλα Σπυριδούλα Οι Απίθανοι Κοζιανίτη Σωτηρία Γαζέτα Σωτηρία Τζιαμαλή Χαρά Τσόλας Κωνσταντίνος Μπεκτάσι Δήμητρα

15  Παρουσίαση των θυρεών (γ΄φάση)

16 ΔΔημιουργία κανονισμού της ομάδας- Συμβόλαιο

17 Διερεύνηση των θεμάτων Καταιγισμός ιδεών (Brainstorming) Ερευνητικά ερωτήματα Καταγραφή ιδεών Ομαδοποίηση- Εννοιολογικοί Άξονες Δημιουργία υλικού Αξιολόγηση

18 Θέματα  «Το δικό μας φιλικό σχολείο»  «Διαδίκτυο: Φίλος ή Εχθρός;»  Συμμετέχοντες: Μαθητές και μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου  Συντονίστριες- καθηγήτριες: Πουλιάνα Λουίζα, ΠΕ06 Σέτζη Ελένη, ΠΕ01

19

20 «Φιλία είναι μια ψυχή που κατοικεί σε δυο σώματα», είχε πει ο Σωκράτης. Διάσημα Ζευγάρια Φίλων: Δάμων και Φειδίας Φίλιππος και Ναθαναήλ Αχιλλέας και Πάτροκλος Αλέξανδρος και Ηφαιστίωνας Ηρακλής και Άδμητος

21 Ο χάρτης της φιλίας

22 Ο Δεκάλογος της Φιλίας 1. Πραγματικοί με τον εαυτό σας... αληθινοί φίλοι με τους γύρω σας. 2. Σεβαστείτε τη διαφορετικότητα των άλλων. 3. Η εμπιστοσύνη και η ειλικρίνεια καθοδηγούν μια φιλία. 4. Να είστε παρόντες και στις δύσκολες στιγμές. 5. Η αληθινή φιλία είναι γεμάτη αγάπη και «θετικές» ανησυχίες. 6. Δείτε τη θετική πλευρά των άλλων. 7. Μην «εγκλωβίζετε» το φίλο σας στις δικές σας ανάγκες …… 8. Η συγχώρεση αποτελεί το χρυσό κανόνα για την πραγματική φιλία. 9. Εμβαθύνετε τη φιλία σας με την πάροδο του χρόνου. 10.Οι αυθόρμητες δραστηριότητες και ο ελεύθερος χρόνος ……τα κλειδιά για μια φιλία.

23 Κανόνες Savoir Vivre στο σχολείο Δημιουργήσαμε τους δικούς μας « κανόνες αρμονικής συνύπαρξης» στο σχολείο μας, με στόχο πάντα να δημιουργήσουμε καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ μας. Οι διαπροσωπικές σχέσεις αποτελούν σημαντικό μέρος της ζωής του ανθρώπου, επειδή του δίνουν το αίσθημα ότι ανήκει σε μια ομάδα και γίνεται αποδεκτός από τους συνανθρώπους του.

24 ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΓΧΟΣ ? Ζητήστε βοήθεια από φίλους. Γυμναστική και Άσκηση. Αντικαταστήστε τις σκέψεις που προκαλούν άγχος με θετικές σκέψεις. Εκφράστε τα Συναισθήματα Σας. Δοκιμάστε Λίγο Χιούμορ - θα Σας Κάνει Καλό. Κάνετε Κάθε Μέρα Κάτι Που Σας Ευχαριστεί. Αλλάξτε Τα «Δεν Μπορώ» Με «Μπορώ».

25

26 Διαχειρίζομαι τις συγκρούσεις. Βάζω όρια. Η εφηβεία είναι μια μεταβατική περίοδος ανάμεσα στην παιδική ηλικία και την ώριμη ηλικία, όπου συντελούνται μεγάλες αλλαγές στα οργανικά – βιολογικά και στα ψυχικά δεδομένα. Είναι μια περίοδος κρίσεων και ανισορροπίας με κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα: την άρνηση, τη τάση για ανεξαρτητοποίηση, τη τάση για απομόνωση, την ευθιξία, το πείσμα, την υπερευαισθησία, την ισχυρογνωμοσύνη, τη δειλία, το ρομαντισμό.

27 Δημιουργήσαμε τις δικές μας αφίσες- γκράφιτι με τα συναισθήματα που νιώθουμε όταν συγκρουόμαστε με κάποιον ή που νιώθουμε μετά από μια σύγκρουση.

28 Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα σοβαρό κοινωνικό φαινόμενο που ταλαιπωρεί πολλά παιδιά, γονείς,το σχολείο αλλά και την κοινωνία. Ο εκφοβισμός είναι μια συμπεριφορά σκόπιμη. Από τη στιγμή που η επιθετικότητα επικεντρώνεται σε ένα άτομο ή μια μικρή ομάδα ατόμων, επαναλαμβάνεται και έχει σα μοναδικό στόχο να προκαλέσει βλάβες σωματικές ή ψυχικές δεν είναι πείραγμα ή μια απλή πράξη επιθετικότητας αλλά …………..ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.

29 Δημιουργήσαμε αφίσες με συνθήματα κατά της σχολικής βίας με στόχο να αποτρέψουμε φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού, στο δικό μας σχολείο.

30

31 Στο σχολείο είμαστε εμείς και οι άλλοι. Για να μπορέσουμε να συνυπάρξουμε πρέπει πάνω απ’ όλα να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, να αποκτήσουμε αυτοεκτίμηση, έτσι ώστε να μπορέσουμε να σεβόμαστε και τους άλλους. Η αυτοεκτίμηση είναι μια στάση που επιτρέπει στο άτομο να έχει μια θετική αλλά και ρεαλιστική αντίληψη για τον εαυτό του και για τις ικανότητες του.

32 ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΑΣ;  Να αποφεύγουμε τις αρνητικές ετικέτες για τον εαυτό μας.  Να μάθουμε περισσότερα για τον εαυτό μας.  Να επικεντρωθούμε στα δυνατά μας σημεία.  Να είμαστε φιλικοί.  Να νιώθουμε ικανοί.  Να είμαστε ευγνώμονες γι’ αυτό που έχουμε.  Να μην είμαστε διαρκώς επιφυλακτικοί και καχύποπτοι.  Να φροντίζουμε τον εαυτό μας.

33 ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕ!

34 Οι σχολικές δραστηριότητες επηρεάζουν σημαντικά την αυτοεκτίμηση των μαθητών. Το σχολείο οφείλει να μεταδώσει την αίσθηση του αυτοσεβασμού, να σέβεται τις ατομικές διαφορές, να αντιμετωπίζει τα λάθη ως ευκαιρία για βελτίωση, να καλλιεργεί την επικοινωνία, να στοχεύει στη διαμόρφωση ατόμων που εκτιμούν τον εαυτό τους και χαρακτηρίζονται από υψηλή αυτοεκτίμηση.

35 Δημιουργήσαμε τη δική μας αφίσα, προβάλλοντας τον εαυτό μας.

36 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΕ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ.

37 Δημιουργήσαμε το δικό μας όραμα για το σχολείο μας, που τόσο πολύ όλοι αγαπάμε. « ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ» Δημιουργήσαμε τα δικά μας στιχάκια για το δικό μας φιλικό σχολείο.

38

39  Το Διαδίκτυο (Internet) είναι ένα τεράστιο δίκτυο στο οποίο είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους πολλά άλλα μικρά ή μεγάλα δίκτυα υπολογιστών.  Το όνομα Διαδίκτυο είναι μία σύνθετη λέξη που παράγεται από τις λέξεις Διασύνδεση Δικτύων. Στα αγγλικά ο όρος Internet γεννήθηκε από τη συνένωση των λέξεων International Network (Διεθνές Δίκτυο Υπολογιστών).

40  Η ιδέα του Διαδικτύου, δεν είναι καινούργια. Ξεκίνησε το 1969 ως ερευνητικό στρατιωτικό πρόγραμμα, με την ονομασία ARPANET, από το Υπουργείο Άμυνας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Όλα πρωτοξεκίνησαν με τη σύνδεση τεσσάρων υπολογιστών, που βρίσκονταν σε διαφορετικές πόλεις της Αμερικής. Οι υπολογιστές συνδέονταν με τέτοιο τρόπο, ώστε, αν διακοπτόταν μια σύνδεση, οι υπόλοιποι να συνέχιζαν απρόσκοπτα την επικοινωνία τους. Αυτή η βασική αρχή σύνδεσης ισχύει ακόμη και σήμερα.  Το ARPANET συνέχισε να μεγαλώνει με τη προσθήκη και άλλων υπολογιστών. Το 1974 σταμάτησε να είναι ερευνητικό πρόγραμμα του Υπουργείου Άμυνας και χρησιμοποιήθηκε από τα πανεπιστήμια για επιστημονικές έρευνες. Το 1990 μετονομάστηκε σε Internet, το οποίο αποδόθηκε στα ελληνικά ως Διαδίκτυο. Σήμερα το Διαδίκτυο «αγκαλιάζει» κάθε γωνιά του πλανήτη.  Τέλος η μεγάλη απήχηση του Διαδικτύου οφείλεται επίσης στον εύκολο τρόπο χρήσης των υπηρεσιών του και στο ότι οποιοσδήποτε υπολογιστής μπορεί να συνδεθεί εύκολα και γρήγορα στο Διαδίκτυο με ελάχιστο επιπρόσθετο εξοπλισμό.

41  Ο Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web - WWW) είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία του Διαδικτύου, που μας επιτρέπει με ιδιαίτερα εύκολο τρόπο να έχουμε πρόσβαση σε μια τεράστια συλλογή ψηφιακών εγγράφων, τις ιστοσελίδες.  Ο Παγκόσμιος Ιστός έχει πολύ μικρότερη ιστορία από το Διαδίκτυο.Το 1989 ο Τιμ Μπέρνερς Λι (Tim Berners - Lee), μέλος του κέντρου CERN (Σερν - Κέντρο Φυσικής Υψηλής Ενέργειας) επινόησε τον Παγκόσμιο Ιστό, προσπαθώντας να βρει ένα τρόπο να αρχειοθετεί τις επιστημονικές μελέτες των συνεργατών του CERN. Η επιτυχία του ήταν τόσο μεγάλη, ώστε πολύ γρήγορα ενσωματώθηκε στις υπηρεσίες του Διαδικτύου γνωρίζοντας τεράστια απήχηση χάρη στον απλό και ελκυστικό τρόπο περιήγησης και αναζήτησης πληροφοριών.

42 Το Διαδίκτυο (Internet) είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία. Η ιστορία μας έχει δείξει ότι κάθε τεχνολογική εξέλιξη συνεπάγεται την ανάγκη για δημιουργία μιας συγκεκριμένης ορολογίας και την προσθήκη καινούργιων όρων και λέξεων στον καθημερινό μας λόγο. Έτσι και η τεχνολογία του Διαδικτύου έχει δημιουργήσει τη δική της “jargon”, τη δική της «ειδική φρασεολογία», η οποία έχει εισβάλει για τα καλά και στην ελληνική γλώσσα.

43

44 Το Internetάρι μας Eπιλέξαμε αγγλικούς όρους και τις αντίστοιχες μεταφράσεις τους καθώς και τους ορισμούς τους, στην προσπάθειά μας να εξηγήσουμε λέξεις και έννοιες του Διαδικτύου που χρησιμοποιούμε στη καθημερινότητά μας και να δημιουργήσουμε ένα μικρό γλωσσάρι για το Διαδίκτυο.

45  Ανέκδοτο: Ένας τεχνικός μιλά στο τηλέφωνο με έναν πατέρα- χρήστη υπολογιστή: Πατέρας: «Τι χρειάζομαι για να συνδεθώ με το Ίντερνετ;» Τεχνικός: «Ένα μόντεμ και μια γραμμή τηλεφώνου.» Πατέρας: «Αυτά να τα πεις στο γιό μου που επιμένει ότι χρειάζομαι και ολόκληρο κομπιούτερ!»

46

47

48 Οι δυνατότητες του διαδικτύου για όλους: Ποιες είναι?  Το Διαδίκτυο έχει πολλές δυνατότητες τις οποίες μπορούμε να ανακαλύψουμε και να αξιοποιήσουμε. Είτε χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για ψυχαγωγία, είτε για μάθηση, είτε για επικοινωνία, έχουμε στα χέρια μας εργαλεία και πηγές που μπορούν να μας προσφέρουν δυνατότητες που να ενισχύουν τη ζωή μας στην κοινωνία του 21ου αιώνα.

49 Δυνατότητες του Διαδικτύου  Ανταλλαγή Αρχείων  Εξ αποστάσεως Μάθηση  Επικοινωνία (Σύγχρονη/Ασύγχρονη)  Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες  Ηλεκτρονικό Εμπόριο  Κινητό Τηλέφωνο  Κοινωνικά Δίκτυα  Πληροφόρηση  Ψυχαγωγία

50 Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια Ένα μεγάλο μέρος του χρόνου αναλώνεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπου μπορούμε να παίξουμε ατομικά, με τον υπολογιστή ή ομαδικά με άλλους. Δημοφιλή είναι τα παιχνίδια δράσης, τα παιχνίδια ρόλων και τα παιχνίδια στρατηγικής. Έχει σχεδιαστεί ένα σύστημα από τον πανευρωπαϊκό οργανισμό PEGI για να βοηθήσει στην επιλογή των κατάλληλων παιχνιδιών. Το σύστημα PEGI αναφέρει την κατάταξη του παιχνιδιού σε ηλικιακές ομάδες και το χαρακτηρισμό του περιεχομένου.

51 Δημιουργήσαμε αφίσες με τα αγαπημένα μας ηλεκτρονικά παιχνίδια.

52

53

54 Το Διαδίκτυο είναι φίλος  Το διαδίκτυο μπορεί να γίνει για μας ο φίλος μας, ο σύμμαχός μας, ο βοηθός μας, το χρήσιμο εργαλείο μας.  Γι΄αυτό λέμε ΝΑΙ στο Διαδίκτυο…

55 3 ος Αξονας Οι κίνδυνοι του διαδικτύου για όλους: Ποιοι είναι?  Το Διαδίκτυο είναι ένα δυνατό εργαλείο στα χέρια μας, που όμως αν δεν το χρησιμοποιούμε σωστά μπορεί να εμπερικλείει κινδύνους. Η πρόκληση στο Διαδίκτυο είναι να μπορούμε να αναγνωρίζουμε πιθανούς κινδύνους, να γνωρίζουμε τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων και να έχουμε επιλογές για την αποφυγή τους και τον τερματισμό τους.

56

57  Όταν συνδεόμαστε στο Διαδίκτυο, συνδεόμαστε με όλο τον κόσμο. Ο κόσμος είναι πολύ μεγάλος κι εμείς είμαστε μια στάλα στον ωκεανό. Προσέχουμε και προστατεύουμε τον εαυτό μας.  Επομένως, λέμε ΌΧΙ…

58 Θυμήσου! Το Διαδίκτυο μπορεί να γίνει εφόδιο ζωής για όλους μας, αρκεί να το αντιμετωπίσουμε με την ανάλογη σοβαρότητα και λογική.

59 «Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο» στο Γυμνάσιο Μεγαλοχωρίου.  Ενημερωτική συνάντηση με τον υπεύθυνο ΠΛΗΝΕΤ του Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Τρικάλων, κο Μποντίλα Λεωνίδα.

60

61 Σερφάροντας και παλεύοντας στα κύματα του Διαδικτύου, χρήσιμες είναι οι παρακάτω συμβουλές. Explore Internet Safety Συμβουλές προς τους «ναυτιλομένους» του Διαδικτύου…

62 Αξιολόγηση Ερωτηματολόγια Στη τελική φάση του μαθήματος «Βιωματικές Δράσεις» δημιουργήσαμε ερωτηματολόγια στα οποία συμμετείχαν όλοι οι μαθητές του Γυμνασίου. Στόχος μας ήταν να διερευνήσουμε κατά πόσο οι μαθητές του σχολείου μας είναι ενημερωμένοι σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο. Η επεξεργασία των ερωτηματολογίων έδειξε τα παρακάτω αποτελέσματα:

63 Αποτελέσματα- Συμπεράσματα Το 83% των μαθητών του σχολείου διαθέτει Ηλεκτρονικό Υπολογιστή με σύνδεση Internet στο σπίτι του, ενώ μόνο των 32% ο Η/Υ βρίσκεται στο δωμάτιό τους. Το 83% των μαθητών δήλωσαν ότι η οικογένειά τους χρησιμοποιεί το Internet, με μεγαλύτερο ποσοστό (67%) από τα αδέρφια τους. Το 58% των γονέων ελέγχουν ή ενημερώνονται από τα παιδιά τους για τις ιστοσελίδες που επισκέπτονται. Το 32% των μαθητών αφιερώνει καθημερινά 2-3 ώρες στην ενασχόληση τους με το internet. Το 48% των μαθητών χρησιμοποιεί το Internet για την Επικοινωνία (Ε-mails, Facebook, Chatrooms). Το 60% των μαθητών παίζεις offline ή online ηλεκτρονικά παιχνίδια, και από αυτούς το 26% ασχολείται τουλάχιστον μία (1) ώρα την ημέρα, ενώ το 6% αυτών ασχολείται πάνω από τέσσερις (4) ώρες την ημέρα. Το 40% των μαθητών δεν επισκέπτεται καθόλου Internet Café, αλλά και ένα 12% τα επισκέπτεται σχεδόν κάθε μέρα.

64 Το 70% των μαθητών έχει προσωπικό λογαριασμό στο Facebook ή σε κάποιο άλλο site κοινωνικής δικτύωσης. Το 69% των μαθητών έχει αρκετούς φίλους στο Facebook. Από αυτούς το 42% επικοινωνεί μαζί τους καθημερινά, ενώ μόνο το 20% συμμετέχει σε chatrooms. To 67% των μαθητών ανεβάζει προσωπικές φωτογραφίες τους στο Facebook ή σε κάποιο άλλο site κοινωνικής δικτύωσης, ενώ μόνο το 9% ανεβάζει φωτογραφίες άλλων ανθρώπων στο Facebook ή σε κάποιο άλλο site κοινωνικής δικτύωσης χωρίς τη συγκατάθεσή τους. Το 11% των μαθητών έχει αισθανθεί άβολα και αμήχανα από σχόλια άλλων για το άτομό του, τα οποία έχει δει αναρτημένα στο διαδίκτυο, και ευτυχώς μόνο το 3% έχει χρησιμοποιήσει την ανωνυμία που προσφέρει το διαδίκτυο για να βλάψει ένα άλλο άτομο. Το 63% των μαθητών απευθύνεται στους γονείς του σε περίπτωση παρενόχλησής του στο διαδίκτυο από γνωστούς ή αγνώστους. Το 33% των μαθητών έχει αποκτήσει την πληροφόρηση για το internet από συζητήσεις με άλλους συμμαθητές και φίλους, και το 35% εκτιμά ότι οι φίλοι/ συμμαθητές του είναι πληροφορημένοι σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό σχετικά με τους κινδύνους και τον εθισμό στο διαδίκτυο. Αποτελέσματα- Συμπεράσματα

65 Αυτοαξιολόγηση  Στην τελική φάση του μαθήματος «Βιωματικές Δράσεις», δόθηκε στους 26 μαθητές που συμμετείχαν στο μάθημα ερωτηματολόγιο με στόχο την «αυτοαξιολόγηση». Συμπεράσματα Το 60% αισθάνεται ικανοποιημένο από το μάθημα «Βιωματικές Δράσεις». Το 52% ικανοποιήθηκε πάρα πολύ από τη συμμετοχή και τη συνεργασία μέσα στην ομάδα. Στο 44% άρεσε περισσότερο η ομαδικότητα ως νέος τρόπος μάθησης. Στο 76% των μαθητών άρεσαν οι δημιουργικές δραστηριότητες μέσα στην τάξη (κολάζ, ζωγραφική, ταμπλώ). Το 48% των μαθητών αισθάνονται αρκετά ικανοποιημένοι από τη συνεργασία των μελών της ομάδας του. Το 38% αισθάνονται πάρα πολύ ικανοποιημένοι από τη δική τους συμμετοχή στο μάθημα. Το 96% των μαθητών επιθυμούν να συνεχιστεί το μάθημα «Βιωματικές Δράσεις» και την επόμενη σχολική χρονιά. Το 64% των μαθητών δεν επιθυμούν να αλλάξει κάτι από τη διαδικασία του μαθήματος, ενώ το 16% επιθυμεί την εναλλαγή των μελών της ομάδας. Το 70,8% των μαθητών δήλωσαν πάρα πολύ ικανοποιημένοι από το ρόλο των συντονιστριών- καθηγητριών, υπευθύνων του μαθήματος.

66 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!


Κατέβασμα ppt "«Έφτασα να πιστεύω ότι στο σχολείο, … οι μόνες γνώσεις που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά ενός ατόμου είναι αυτές που ο ίδιος ανακαλύπτει μόνος του."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google