Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου Τηλ. Επικοινωνίας:

2 Γνωστικό Αντικείμενο/α: Γλώσσα Β’ τεύχος 9 η Ενότητα, Κεφ.: «Πάμε μια βόλτα στον Γουέμπι;» Διαθεματική προσέγγιση: Μαθηματικά, Νέες Τεχνολογίες Τάξη: Στ’ Διάρκεια: 1 μήνας Αριθμός μαθητών/τριών: 13

3  Η εκπαιδευτική εργασία είναι απόλυτα συμβατή με τα Δ.Ε.Π.Π.Σ. και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών στο βαθμό που υποστηρίζει τις ιδιαιτερότητες της δομής διαφόρων ειδών κατευθυντικών κειμένων. Όπως κείμενο οδηγιών χρήσης του διαδικτύου, την κριτική προσέγγιση, την αισθητική αναγνώριση του ωραίου, τη δημιουργική σκέψη και γραφή, τη καλλιέργεια της φαντασίας, τον αξιακό προσανατολισμό των μαθητών σε συντροφικές και ομαδικές διαδικασίες, πέρα και έξω από την μονοκρατορία του ατομικισμού.

4  Να ακολουθούν οδηγίες, να αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο, να αξιολογούν και να επιλέγουν ποια θα αξιοποιήσουν.  - Να καλλιεργήσουν τις εκφραστικές τους δεξιότητες στον προφορικό και στον γραπτό λόγο.  - Να συμμετέχουν ενεργά στη διεξαγωγή της εργασίας-έρευνας.  - Να εφαρμοστεί η συνεργατική διδασκαλία.  - Να βοηθηθεί η επικοινωνία και η θετική στάση και να ξεπεραστούν στάσεις και τάσεις κριτικής και απόρριψης.  - Να αναπτύξουν οι μαθητές την ικανότητα επικοινωνίας σε διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια.  - Να αποκτήσουν οι μαθητές την ικανότητα της καλλιέργειας της εμπιστοσύνης, αλλά και της συναισθηματικής επικοινωνίας με άλλα άτομα.  - Να ενθαρρυνθεί η συνεργασία και να καλλιεργηθεί η δημιουργική σκέψη.

5  Οι μαθητές σαφώς στην καθημερινή τους ζωή έχουν έρθει σε επαφή με διάφορα είδη κατευθυντικών κειμένων και ιδιαίτερα με οδηγίες χρήσης ηλεκτρονικών παιχνιδιών αφού δυστυχώς αφιερώνουν μεγάλο μέρος του χρόνου τους καθημερινά μπροστά στον υπολογιστή. Επίσης, έχουν διδαχθεί στο προηγούμενο κεφάλαιο κείμενα οδηγιών χρήσης οικιακών συσκευών και το πόσο σημαντικό είναι να ακολουθούν τις οδηγίες. Βέβαια υπάρχουν αρκετές εσφαλμένες αντιλήψεις στα παιδιά όσον αφορά τη χρήση του διαδικτύου, το οποίο έχουν συνδέσει μόνο με τη ψυχαγωγία τους. Τα παιδιά γνωρίζουν ήδη πώς να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, ίσως όμως δεν γνωρίζουν τη σωστή χρήση του, καθώς και τους κινδύνους που υπάρχουν. Λειτουργικά όμως τα παιδιά γνωρίζουν να χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης Google και να γράφουν σωστά τη διεύθυνση μιας ιστοσελίδας. Γνωρίζουν ακόμα τις βασικές λειτουργίες του Word.

6 Έχει προηγηθεί η διδασκαλία του μαθήματος από το βιβλίο της Γλώσσας και έχουν γίνει οι εργασίες από το βιβλίο. Οι μαθητές ήδη γνωρίζουν τις ομάδες. Ο δάσκαλος συνεχώς θα είναι ανάμεσά τους και θα τους δίνει τη βοήθεια που ενδεχομένως να χρειάζονται. Δεν θα επεμβαίνει στο τι θα γράψουν. Θα τους ενθαρρύνει να λειτουργούν ελεύθερα και αβίαστα. Τι υλικό χρησιμοποιήσατε;]

7  Οι μαθητές είναι χωρισμένοι σε 3 ομάδες των 4 ατόμων με δυο υπολογιστές, ένα λάπτοπ και μια φωτογραφική μηχανή. Είναι απαραίτητη η σύνδεση στο διαδίκτυο. Είναι εγκατεστημένα τα προγράμματα Word, Internet Explorer.

8

9

10

11

12

13 Παρουσίαση ερωτηματολογίου για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28 Ανάπτυξαν δεξιότητες που σχετίζονται με το να ακολουθούν οδηγίες, να αναζητούν με ασφάλεια πληροφορίες στο διαδίκτυο, να αξιολογούν και να επιλέγουν ποια θα αξιοποιήσουν. Επίσης καλλιέργησαν τις εκφραστικές τους δεξιότητες στον προφορικό και στον γραπτό λόγο.  Συμμετείχαν ενεργά,με χαρά στη διεξαγωγή της εργασίας-έρευνας, και ανέπτυξαν την επικοινωνία, την συνεργασία και τη δημιουργική σκέψη χωρίς τάσεις κριτικής και απόρριψης.  Εφαρμόστηκε η συνεργατική διδασκαλία.

29  Το δείγμα της έρευνας (πληθυσμός), θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερο, για την εξαγωγή ασφαλέστερων συμπερασμάτων.  Αναλυτικότερη Στατιστική Ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων.  Πρόταση :Επειδή το συγκεκριμένο θέμα είναι επίκαιρο και αφορά μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, θα ήταν χρήσιμο να υπάρξουν νέες ερευνητικές προσεγγίσεις και συνεργασίες που θα ευαισθητοποιήσουν περισσότερο τους φορείς της σχολικής κοινότητας για την αποτελεσματικότερη και ασφαλέστερη χρήση του διαδικτύου.

30

31


Κατέβασμα ppt "Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google