Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 7 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: A)ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ… Β) …ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 7 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: A)ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ… Β) …ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 7 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: A)ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ… Β) …ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ

2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ : ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013 ΤΑΞΗ: Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ: ΤΡΙΤΗ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ: 17

3 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ:

4 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 1. ΛΙΤΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ01 2. ΣΕΙΡΛΗ ΝΙΚΗ ΠΕ19 3. ΚΟΥΤΑΛΟΥ ΧΑΡΑ ΠΕ15

5 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Έχοντας μια πρώτη εικόνα των μαθητών της Α’ Γυμνασίου, παρατηρήσαμε :  Τη σημαντική αύξηση -σε σχέση με μαθητές παλαιότερων ετών-του χρόνου που διαθέτουν καθημερινά στην ενασχόληση με τον υπολογιστή, αποκλειστικά για διασκέδαση μέσω διαδικτύου.  Επίσης θεωρήσαμε ανησυχητικό το γεγονός ότι μεγάλο μέρος των μαθητών δήλωναν ότι οι γονείς τους, δεν θέτουν όρια χρόνου και δεν γνωρίζουν ποιες σελίδες επισκέπτονται.

6 Στόχοι μας είναι:  Η «αυτοπροστασία» των παιδιών με τη γνώση των κινδύνων του διαδικτύου και της αποφυγής τους  Η ευαισθητοποίησή τους στο θέμα του εθισμού στη χρήση διαδικτύου  Να πάρουν ερεθίσματα για άλλες μορφές δημιουργικής απασχόλησης είτε με τον υπολογιστή είτε όχι (ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ).  Να ενημερωθούν οι γονείς των μαθητών του σχολείου μας για τους πιθανούς κινδύνους και τρόπους για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να τους αποφύγουν.

7 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:  Έρευνα στο διαδίκτυο και στον τύπο.  Δημιουργία ερωτηματολογίων, έρευνα ανάμεσα στους συμμαθητές τους και επεξεργασία των απαντήσεων.  Δημιουργία αφισών με τα αποτελέσματα της έρευνας.  Λήψη φωτογραφιών και video κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικών επισκέψεων και επεξεργασία τους με τη χρήση υπολογιστή.  Συνεργασία με τον καθηγητή του ΤΕΙ Πληροφορικής Λάρισας κ. Βλάχο Βασίλειο σε θέματα ασφάλειας διαδικτύου.  Συνεργασία με την ψυχολόγο κ. Παπαγεωργίου Βιβή, με θέμα τις επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των παιδιών από την χρήση του διαδικτύου.

8 ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

9 Α’ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Α’ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ - ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ  Η υλοποίηση του Α ‘ μέρους του προγράμματος, περιλαμβάνει :  Εργασίες –επεξεργασία ΦΕ  Ερωτηματολόγια - επεξεργασία τους  Δημιουργίες - κατασκευές  Συνεργασία με άλλους φορείς

10 ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: Εύρεση ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ, σχετικό με το θέμα του προγράμματος (ομαδοσυνεργατική εργασία).

11 ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: Κατασκευή ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΟΝΚΑΡΔΑΣ από πηλό, έχοντας ως κεντρικό θέμα το λογότυπο που δημιούργησαν οι μαθητές. Κατασκευή ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΟΝΚΑΡΔΑΣ από πηλό, έχοντας ως κεντρικό θέμα το λογότυπο που δημιούργησαν οι μαθητές.

12 ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΦΕ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΡΓΑΣΙΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ME ΤΑ ΕΞΗΣ ΘΕΜΑΤΑ: ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

13 ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ : ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ : ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ.doc ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ.doc ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ.doc ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ.doc

14 ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: Δημιουργία ΑΦΙΣΑΣ ΑΦΙΣΑΣ: Οι μαθητές, χωρισμένοι σε τρείς ομάδες, επεξεργάστηκαν τα εξής θέματα, με σκοπό τη δημιουργία ΑΦΙΣΑΣ: ΟΜΑΔΑ Α’: εθισμός ΟΜΑΔΑ Β’: υποκλοπή κωδικών-ταυτότητας ΟΜΑΔΑ Γ’: ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ΟΜΑΔΑ Δ’ : εκφοβισμός- παρενόχληση. ΑΦΙΣΑΣ: Οι μαθητές, χωρισμένοι σε τρείς ομάδες, επεξεργάστηκαν τα εξής θέματα, με σκοπό τη δημιουργία ΑΦΙΣΑΣ: ΟΜΑΔΑ Α’: εθισμός ΟΜΑΔΑ Β’: υποκλοπή κωδικών-ταυτότητας ΟΜΑΔΑ Γ’: ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ΟΜΑΔΑ Δ’ : εκφοβισμός- παρενόχληση.

15 ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ -ΤΕΛΙΚΗ ΑΦΙΣΑ: ΑΦΙΣΑ-Μορφές Διαδικτυακού εκφοβισμού- Αντιμετώπιση του Διαδικτυακού εκφοβισμού.doc ΑΦΙΣΑ-Μορφές Διαδικτυακού εκφοβισμού- Αντιμετώπιση του Διαδικτυακού εκφοβισμού.doc ΑΦΙΣΑ-Μορφές Διαδικτυακού εκφοβισμού- Αντιμετώπιση του Διαδικτυακού εκφοβισμού.doc ΑΦΙΣΑ-Μορφές Διαδικτυακού εκφοβισμού- Αντιμετώπιση του Διαδικτυακού εκφοβισμού.doc

16 ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΕΙ κ.ΒΛΑΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ κ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

17 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

18 Β’ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Β’ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Σκοπός του Β’ μέρους του προγράμματος:  Να αντιληφθούν και να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές μέσα από βιωματικές δραστηριότητες πως:  Πέρα από την εικονική πραγματικότητα του Διαδικτύου υπάρχει η πραγματική ζωή  Σκοπός του Β’ μέρους του προγράμματος:  Να αντιληφθούν και να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές μέσα από βιωματικές δραστηριότητες πως:  Πέρα από την εικονική πραγματικότητα του Διαδικτύου υπάρχει η πραγματική ζωή

19 ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Τα μέλη της ομάδας του προγράμματος συζήτησαν το θέμα:  ΄΄ Οι καλύτερες στιγμές των διακοπών μου ΄΄.  Σκοπός της συζήτησης, να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές ότι τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μπορούν να τις βιώσουν μέσα από τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΈΣ τους ΣΧΕΣΕΙΣ και τα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ. Τα μέλη της ομάδας του προγράμματος συζήτησαν το θέμα:  ΄΄ Οι καλύτερες στιγμές των διακοπών μου ΄΄.  Σκοπός της συζήτησης, να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές ότι τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μπορούν να τις βιώσουν μέσα από τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΈΣ τους ΣΧΕΣΕΙΣ και τα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.

20 ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Τα μέλη της ομάδας του προγράμματος συζήτησαν το θέμα:  ΄΄ Το να γνωρίζω τον εαυτό μου είναι βασική προϋπόθεση για οποιαδήποτε επιλογή στη ζωή ΄΄.

21 ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΥΓΙΕΙΝΟ ΠΡΩΙΝΟ

22 ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠO TON ΦΩΤΟΓΡAΦΟ κ. ΦΟΥΝΤΑ:

23 ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΑΓΙΑΣ

24 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΥΛΛΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΥΛΛΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΥΛΛΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΥΛΛΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 7 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: A)ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ… Β) …ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google