Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

21/11/20141 ο μ ο τ ρ ά π ε ζ ο ι Φώτης Φωτόπουλος (ναι!) omotrapezoi.blogspot.com.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "21/11/20141 ο μ ο τ ρ ά π ε ζ ο ι Φώτης Φωτόπουλος (ναι!) omotrapezoi.blogspot.com."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 21/11/20141 ο μ ο τ ρ ά π ε ζ ο ι Φώτης Φωτόπουλος (ναι!) omotrapezoi.blogspot.com

2 21/11/20142 Εισαγωγή Δίκτυο καταναλωτών-παραγωγών Τοπικά, εποχής, φρέσκα, αξιόπιστα τρόφιμα Απρ σήμερα. 75 παραγγ. Νωπά, όσπρια, αλεύρι, ψωμί, κρέας, σάλτσα, ζυμαρικά…: καθημερινά είδη Θεσσαλονίκη

3 21/11/20143 Αρχές και κίνητρα Καρφούρ Δράση και απτό αποτέλεσμα τώρα Ευθύνη Αξιοπιστία = προσωπική επαφή Τα χαρτιά έρχονται δεύτερα Ουμανιστικός προγραμματισμός Από μας για μας Τοπικό = λογικό

4 21/11/20144 Διαδικασίες Τακτικό δελτίο παραγγελίας (mail) Κατάθεση σε λογ/μό Λογιστική ενημέρωση (Excel, web) Αρχικές επισκέψεις (σύσταση) Διανομή σε 3-4 σημεία Έξοδα Νέα μέλη Μαγειρικές συναντήσεις

5 21/11/20145 Τα θετικά Όχι συμβολισμός – Άμεση ανάγκη Όχι χόμπι: στόχος το 80% των καθημερινών διατροφικών αναγκών Άτυπη δομή  γρήγορες κινήσεις Έμπρακτη αλληλεγγύη Καλά προϊόντα εποχής Στόμα-στόμα Λίγοι παραγωγοί Προσωπική επαφή – επισκέψεις Τα βγάλαμε πέρα στα δύσκολα (νωπά) Μαγειρικές συναντήσεις  συνοχή

6 21/11/20146 Τα αρνητικά Άτυπη δομή  πολύς κόπος Μπερδέματα – φθορές – διπλός κόπος - απώλειες Τιμές συμβατικές λαϊκές Εξάρτηση παραγωγών από εμπορικό σύστημα: δε σπάει εύκολα Ελλείψεις προϊόντων (εποχή) Περιορισμένη η σχέση με παραγωγούς

7 21/11/20147 Αριθμητικός αντίκτυπος 75 παραγγελίες σε 23 μήνες ευρώ (Μ.Ο. = 114€) Σταθερά ανοδικοί οι Μ.Ο. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Τακτικοί: 35 (από 5 στην αρχή) Περίγυρος / δοκίμασαν: 30 «Είδα φως και μπήκα»: 5-10 Συμπαθούντες: πάρα πολλοί

8 21/11/20148 Αριθμητικός αντίκτυπος ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: 2+5 Πυρήνας (νωπά λαχανικά, αλεύρι, ζυμαρικά, κάποια όσπρια): 2 Μήλα / αχλάδια (χειμώνας): 1 Αχλάδια / ροδάκινα (θέρος): 1 Όσπρια μόνο (τυποπ.): 1 Χοιρινό: 1 Πατάτες (σακί): 1 Ειδικά προϊόντα: 1-2 (σπάνια)

9 21/11/20149 Κοινωνικός αντίκτυπος Ελκύει μεσοστρώματα: Κάνω καλό και ωφελούμαι παράλληλα. (feel good factor) πρόθυρα ανεργίας_________2 μισθοί Γυναίκα: το κλειδί της διατροφικής βελτίωσης από γενιά σε γενιά Πόλος σύγκρισης για άλλες πόλεις Διακριτό σημείο αναφοράς για παραγωγούς, καταναλωτές, ΜΜΕ Αμοιβαία στήριξη με ονοματεπώνυμα, όχι τηλεμαραθώνιοι της ενοχής Είμαστε υγιέστεροι!

10 21/11/ Προοπτικές Κάλυψη διατροφικών κενών Παραγωγικός προγραμματισμός Μάλλον 80 σπίτια μάξιμουμ Εμβάθυνση - Διάδοση  Επιτροπή καθοδήγησης  Νέα δίκτυα Να οργανωθούμε, ρε παιδιά!  Πανελλαδικός συντονισμός Οικονομική αλληλο-βοήθεια  Αστικοί συνεταιρισμοί τώρα

11 21/11/ Νάουσα και σκέψεις Με ενθαρρύνετε. Απ-αλλοτρίωση Η τροφή είναι πολιτική πράξη. Η καρδιά ενός δικτύου δεν πρέπει να είναι το Excel…  … αλλά δεν πάμε μακριά χωρίς Excel. Συμβολισμός + ουσία = αποτέλεσμα

12 21/11/ Ευχαριστώ


Κατέβασμα ppt "21/11/20141 ο μ ο τ ρ ά π ε ζ ο ι Φώτης Φωτόπουλος (ναι!) omotrapezoi.blogspot.com."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google