Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή είδη κατασκήνωσης Οργάνωση -σχεδιασμός Εξοπλισμός Οργανωμένη Ελεύθερη Εξοπλισμός σκηνής Υπνόσακος Προσωπικά είδη Τροφή.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή είδη κατασκήνωσης Οργάνωση -σχεδιασμός Εξοπλισμός Οργανωμένη Ελεύθερη Εξοπλισμός σκηνής Υπνόσακος Προσωπικά είδη Τροφή."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή είδη κατασκήνωσης Οργάνωση -σχεδιασμός Εξοπλισμός Οργανωμένη Ελεύθερη Εξοπλισμός σκηνής Υπνόσακος Προσωπικά είδη Τροφή Φαρμακείο Είδη αναψυχής Προσανατολισμός Επιλογή σημείου στησίματος Στήσιμο σκηνής Τρόποι διαφυγής Καταμερισμός εργασιών Επιλογή σημείων κοινής χρήσης Κανονισμοί ομάδας Συμπεριφορά

2 Προσανατολίζομαι με… Τα σημεία του Ορίζοντα Τα στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος (παρατήρηση φυσικών σημαδιών) Τον ήλιο Τον Ήλιο και ένα ρολόι Τη Σελήνη Τους αστερισμούς τη νύχτα

3 Με οδηγό το χάρτη Ανάγνωση χάρτη Υπόμνημα Εύρεση σημείων στο χάρτη και συντομότερων διαδρομών Παιχνίδι προσανατολισμού στην τάξη: Γνωρίζοντας το Βορρά, αναζητήσαμε σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις τις κρυμμένες οδηγίες για να λύσουμε διάφορους γρίφους.

4 Με οδηγό την πυξίδα Μάθαμε τη λειτουργία της και τη χρήση της. Μάθαμε να διαβάζουμε την πυξίδα και στο τέλος κατασκευάσαμε τις δικές μας πυξίδες με χαρτόνια.

5 παιχνίδια στην ακτή «Καλαμάκι». Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας, εμπιστοσύνης και φιλίας με σκοπό τη δημιουργία ισχυρότερων δεσμών μεταξύ των μελών των συμμετεχόντων. Τα παιδιά συνεργάστηκαν άψογα και διασκέδασαν με την ψυχή τους. Ημέρα ζεστή αλλά με συννεφιά και η θάλασσα με ένα υπέροχο γκρι χρώμα. Εξαιτίας των ανέμων που φυσούσαν με μέτρια ταχύτητα η θάλασσα είχε μεγάλα κύματα τα οποία κάλυπταν το μισό πλάτος της παραλίας. Εντοπίσαμε την κατεύθυνση των ανέμων παρατηρώντας το «ίχνος» του Ήλιου στον ουρανό αφού ο Ήλιος δεν φαινόταν. Ο άνεμος ερχόταν από το Νότο γι’ αυτό και η θάλασσα είχε μεγάλα κύματα. Παρόλα αυτά δεν πτοηθήκαμε και ξεκινήσαμε τα παιχνίδια μας στην παραλία, εκεί όπου δεν έφταναν τα κύματα.

6 Χειμώνας και η μέρα βροχερή. Αποφασίζουμε να δημιουργήσουμε πρωτότυπα έργα με τα φυσικά υλικά που συλλέξαμε από την ακτή. Κατασκευές με φυσικά υλικά μέσα στην τάξη

7 Άλλη μια χειμωνιάτικη μέρα. Εμείς όμως δεν πτοηθήκαμε. Θέλοντας πολύ να παίξουμε, ανακαλύψαμε μια άλλη διάσταση του μπάσκετ. Φτιάξαμε χάρτινα μπαλάκια και βάζαμε «καλάθια» στο … καλαθάκι των αχρήστων. Δεν ήταν κι άσχημα. Είχε πολύ γέλιο.

8 Η φύση και το παραμύθι Η φύση από πάντα εξήρε τη φαντασία του ανθρώπου. Αμέτρητοι μύθοι, θρύλοι και λαϊκά παραμύθια συνδέουν τη φύση και τους κατοίκους της με τους ανθρώπους, σε κάθε μεριά της γης. Επτά καταπληκτικά παραμύθια απ’ όλο τον κόσμο μας αφηγήθηκε με μοναδικό τρόπο, η κ. Γερακοπούλου από το ίδρυμα Λασκαρίδη, μεταφέροντάς μας σε κόσμους μαγικούς και παραδεισένιους όπου ζωντανεύουν τα ξωτικά και οι νεράιδες των δασών και των θαλασσών και παρεμβαίνουν στη ζωή των ανθρώπων.

9 Επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στον Πλατανότοπο Μαΐστρου Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γνωρίζω το Νομό μου» που πραγματοποίησε το Μουσείο με σκοπό την ανάδειξη της βιοποικιλότητας σε όλα της τα επίπεδα (γενετικής, ειδών, οικοσυστημάτων τοπίου) της περιοχής του Έβρου. Υλοποιήθηκαν δύο καταπληκτικές δράσεις προκειμένου να κατανοηθεί η μορφολογία του νομού Έβρου και γιατί αυτός αποτελεί σημαντικό βιότοπο.

10 Κατασκευή παζλ Η πρώτη δράση περιλάμβανε την κατασκευή -δύο μεγάλων διαστάσεων -πάζλ, με ξύλινα τουβλάκια. το πρώτο πάζλ αναπαριστούσε το ανάγλυφο της περιοχής και το δεύτερο τη βιοποικιλότητα της, κάνοντας σαφή την ενοποίηση των περιοχών, πέρα των συνόρων, τη συνέχεια και την αλληλεξάρτηση μεταξύ των σημαντικών βιότοπων της περιοχής μας.

11 «Γιατί εδώ και όχι αλλού» Η δεύτερη δράση περιλάμβανε τη συλλογή πληροφοριών για τη δημιουργία του βιότοπου. Βασιζόταν στην ενεργή συμμετοχή των συμμετεχόντων και την κινητοποίησή τους σε όλους τους χώρους του μουσείου για την αναζήτηση καρτελών που απαντούσαν σε καίρια ερωτήματα για το σχηματισμό των βιότοπων στην περιοχή μας. Τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες και στο τέλος παρουσίασαν τα ευρήματά τους.


Κατέβασμα ppt "Μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή είδη κατασκήνωσης Οργάνωση -σχεδιασμός Εξοπλισμός Οργανωμένη Ελεύθερη Εξοπλισμός σκηνής Υπνόσακος Προσωπικά είδη Τροφή."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google