Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έτος προγράμματος: 3 ο Συντονιστική Ομάδα Νίκη Μιχαηλίδου (Συντονίστρια) Μαρία Σταυρινού Έλενα Ζαχαρίου ( Επισκέπτρια Υγείας) Μηλίτσα Πολεμίτη (Γονιός)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έτος προγράμματος: 3 ο Συντονιστική Ομάδα Νίκη Μιχαηλίδου (Συντονίστρια) Μαρία Σταυρινού Έλενα Ζαχαρίου ( Επισκέπτρια Υγείας) Μηλίτσα Πολεμίτη (Γονιός)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έτος προγράμματος: 3 ο Συντονιστική Ομάδα Νίκη Μιχαηλίδου (Συντονίστρια) Μαρία Σταυρινού Έλενα Ζαχαρίου ( Επισκέπτρια Υγείας) Μηλίτσα Πολεμίτη (Γονιός)

2 Στους μαθητές το θέμα έχει διατυπωθεί ως εξής: Στους μαθητές το θέμα έχει διατυπωθεί ως εξής: ΘΕΜΑ: «Βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων και ανάπτυξη θετικών στάσεων απέναντι στους άλλους»

3 Στόχοι Προγράμματος Οι μαθητές: 1) Να μάθουν ν’ αναγνωρίζουν τις δυνατότητές τους και να βρίσκουν εσωτερικά κίνητρα για ανάπτυξή τους. 2) Να μάθουν να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν καλύτερα τα συναισθήματά τους. 3) Να κατανοούν τα συναισθήματα των άλλων 4) Να μάθουν διάφορους τρόπους χειρισμού των συναισθημάτων τους, ιδιαίτερα των αρνητικών.

4 Στόχοι Προγράμματος 5) Να αποκτήσουν δεξιότητες δημιουργίας φιλικών σχέσεων και αποφυγής συγκρούσεων. 6) Να εκτιμήσουν την αξία της ευγένειας, της συνεργασίας, της υπευθυνότητας ως μέσων για τη βελτίωση τόσο της ποιότητας ζωής μας όσο και των διαπροσωπικών μας σχέσεων. 7) Να εξασκηθούν στην επίλυση διαφορών- συγκρούσεων με δημοκρατικό τρόπο, χωρίς τη χρήση βίας. 8) Να συμμετέχουν σε ομαδικές δραστηριότητες που θα συσφίξουν τις μεταξύ τους σχέσεις

5 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΑΞΗΣ Διαθεματική προσέγγιση δραστηριοτήτων του προγράμματος μέσα στα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος: Διαθεματική προσέγγιση δραστηριοτήτων του προγράμματος μέσα στα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙΚΟΚΥΡΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Κάπως έτσι συνεργάζομαι και κάνω φίλους ΤΕΧΝΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

6 Οι δραστηριότητες αφορούν τις ενότητες 1. Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους 2. Συναισθήματα 3. Βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων 4. Συνεργατικές δεξιότητες

7 1. Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους Αυτοπαρουσίαση Προσωπική Ασπίδα. Διαφήμιση εαυτού Παρουσιάζω το φίλο μου

8 2. Συναισθήματα Εντοπισμός συναισθημάτων μέσα από ταινίες και κείμενα. Αλφαβητάρι συναισθημάτων. Θεατρικό παιχνίδι- υπόδυση ρόλων. Παιχνίδι με το ζάρι των συναισθημάτων. Κουτί χαράς / λύπης.

9 3. Βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων Διοργάνωση ομαδικών παιχνιδιών Ετοιμασία κώδικα φιλικής συμπεριφοράς. Συνταγή φιλίας Αφίσες και σχέδια με θέμα τη φιλία. Τα παιδιά συνεχίζουν έτοιμα σενάρια ώστε να κατασκευάσουν τις δικές τους ιστορίες. Συγγραφή θεατρικών έργων με γνωστούς χαρακτήρες από ιστορίες. (παραμυθοσαλάτες με κεντρικό θέμα τη συνεργασία και τη φιλία) Ετοιμασία μιας φανταχτερής διαφήμισης με σκοπό να πείσω τους άλλους να με προτιμήσουν ως φίλο. Παντομίμα με ποιους τρόπους θα δείξουμε τη φιλία μας σε ένα καινούριο παιδί. Ετοιμασία βραχιολιού (με διάφορα υλικά) για τους φίλους μου. Κατασκευή κάδρου φιλίας. Πρόσληψη των «Φίλων»

10 4. Συνεργατικές δεξιότητες Ομαδικά παιχνίδια στη γυμναστική. Παρασκευή παραδοσιακού εδέσματος. Ετοιμασία χορών από ομάδες παιδιών του σχολείου. Κολλάζ με τα χάρτινα χέρια βοήθειας. «Αλυσίδα» της τάξης τους. Λειτουργία ομίλων δραστηριοτήτων  Αθλητικός: Οργανώνει ομαδικά παιχνίδια  Δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι: Οργανώνει εκδηλώσεις και δραστηριότητες με θέμα την κατεχόμενη μας γη.  Καλλιτεχνικός: Οργανώνει παραστάσεις και εκδηλώσεις με θέματα σχετικά με την ανάπτυξη φιλικών σχέσεων.  Κοινωνικός: Οργανώνει παζαράκια και φιλανθρωπικές εκδηλώσεις.  Περιβαλλοντικός: Οργανώνει εκστρατείες καθαριότητας, μέρα δεντροφύτευσης.

11 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Οργάνωση διαλέξεων από ψυχολόγο προς τους γονείς με θέμα με τη βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων και την ανάπτυξη θετικών στάσεων απέναντι στους άλλους. Ενημερωτικά δελτία / εφημερίδα προς τους γονείς για τους φετινούς στόχους του προγράμματος Προαγωγής Υγ ̳ είας του σχολείου μας. Τα παιδιά παίρνουν συνεντεύξεις από τους γονείς όπου αναφέρουν δικές τους περιπτώσεις φιλίας. Κατασκευή ομαδικής αφίσας με θέμα τη φιλία. Οργάνωση ημερίδας αφιερωμένη στο πρόγραμμα Προκήρυξη διαγωνισμού παραμυθιού/τραγουδιού/ποιήματος/σχεδίου σχετικού με τη φιλία.

12 Μερικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς Παρασκευή υγιεινών σνακ με συνταγές που ετοίμασαν και επιμελήθηκαν ομάδες παιδιών επιμελήθηκαν ομάδες παιδιών

13

14

15 Καθαριότητα, περιποίηση και δεντροφύτευση κήπου

16 Χειροτεχνίες με άχρηστα υλικά

17 Συνεργαζόμαστε, Δημιουργούμε και το Απολαμβάνουμε

18

19

20 Εργασίες

21

22

23 Παραμυθοσαλάτα

24 Ημερίδα Δικτύου Προαγωγής Υγείας 26/2/2009 Σκηνές από τους σταθμούς της ημερίδας μας. Εμπλοκή εκπαιδευτικών, γονέων, τοπικών παραγόντων. ΕτοιμασίαΥγιεινούΠρογεύματος

25 Σταθμός 2 Ετοιμασία πανό

26 Σταθμός 3 Κυνήγι θησαυρού

27 Σταθμός 4 Θεατρικό παιχνίδι

28 Σταθμός 5 Παιχνίδια στη γυμναστική

29


Κατέβασμα ppt "Έτος προγράμματος: 3 ο Συντονιστική Ομάδα Νίκη Μιχαηλίδου (Συντονίστρια) Μαρία Σταυρινού Έλενα Ζαχαρίου ( Επισκέπτρια Υγείας) Μηλίτσα Πολεμίτη (Γονιός)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google