Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)

3 Τι είναι το pencil; Είναι είναι μία open-source εφαρμογή για 2-d traditional animation

4 Το περιβάλλον του Pencil Εργαλεία Layers: bitmap,vector, sound, camera Παλέτα Χρωμάτων Πλήκτρα αναπαραγωγής

5 Γιατί να επιλέξω το pencil •Είναι ελεύθερο λογισμικό •Δεν χρειάζεται εγκατάσταση •Διαθέτει 4 layers (vector για το background, bitmap για τα σκίτσα, sound layer για εισαγωγή ήχου και κάμερα layer •Συγχρονίζεις πολύ εύκολα κίνηση και ήχο •Ρυθμίζεις την ταχύτητα (frames per second)

6 Αποθήκευση αρχείου •Ό•Όταν κάνουμε αποθήκευση, δημιουργεί ένα φάκελο, με επέκταση.data και το όνομα που δώσαμε, που περιέχει όλα τα frames ως αρχεία.png και ένα αρχείο που ανοίγει μόνο με το pencil.exe

7 Δυνατότητα εξαγωγής •Movie (.mov) (μόνο για υπολογιστές Macintosh) •Flash (.wsf) (με προβλήματα όμως όταν υπάρχει layer ήχου)

8 Στάδια δημιουργίας έργου •Επιλογή θέματος •Σχεδιασμός περιβάλλοντος •Δημιουργία καρέ (75 frames) •Συγχρονισμός κίνησης •Εισαγωγή ήχου •Καταγραφή video (με ένα πρόγραμμα screen recording, λόγω δυσκολιών)

9 Τρόπος δημιουργίας 1.Σχεδιασμός Background στο vector layer 2.Σχεδιασμός κάθε σκηνής στο Bitmap Layer 3.Δημιουργία σκίτσου παίκτη και μπασκέτας 4.Καθορισμός τροχιάς της μπάλας 5.Χρωματισμός Bitmap Layer 6.Εισαγωγή εικόνων (πρόσωπο παίκτη, ουρανός, μπάλα, χορηγός) 7.Δημιουργία Sound Layer 8.Εισαγωγή ήχου (ήχος της μπάλας στο ταμπλό και στο παρκέ)

10 Δυσκολίες Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε παρουσιάζονται παρακάτω, από την πιο σύνθετη ως και την πιο απλή: 1.Διατήρηση ήχου μετά την αποθήκευση 2.Δημιουργία ομοιόμορφων σχημάτων στο vector layer 3.Εφέ γεμίσματος στο bitmap layer

11 Τρόποι αντιμετώπισης Το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε μετά από πολλές προσπάθειες με ένα πρόγραμμα Screen Recording

12

13 Το Έργο μας

14 Ευχαριστούμε Μην χάσετε το video με την εργασία μας στο περίπτερο ΠΑ3


Κατέβασμα ppt "Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google