Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Pivot a time travel >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Pivot Stickfigure Animator Το Pivot Stickfigure Animator, ή αλλιώς Pivot είναι.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: ">>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Pivot a time travel >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Pivot Stickfigure Animator Το Pivot Stickfigure Animator, ή αλλιώς Pivot είναι."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Pivot a time travel

3 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Pivot Stickfigure Animator Το Pivot Stickfigure Animator, ή αλλιώς Pivot είναι ένα ελεύθερο λογισμικό για Windows, με το οποίο μπορεί όποιος θέλει να δημιουργήσει animations με διαφορετικές φιγούρες, φτιάχνοντας διαφορετικά καρέ και προβάλλοντάς τα σειριακά.

4 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Περιβάλλον του Pivot Διαφορετικά Καρέ Χώρος Δημιουργία Καρέ Εργαλεία Επεξεργασία Φιγούρων Διαφορετικές Φιγούρες

5 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Animation Κινούμενη Εικόνα Animation (κινούμενη εικόνα) είναι η γρήγορη προβολή μιας σειράς από εικόνες, έτσι ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της κίνησης. Είναι μια οπτική οφθαλμαπάτη της κίνησης και αυτό συμβαίνει εξαιτίας του φαινομένου διατήρησης της εικόνας στο μάτι για 1/12 του δευτερολέπτου.

6 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το δικό μας Animation με θέμα την ιστορία των προσωπικών ηλεκτρονικών υπολογιστών.

7 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Βήμα 1 Συλλέγοντας Πληροφορίες Με τη βοήθεια του διαδικτύου εντοπίσαμε τα σημαντικότερα στιγμιότυπα στην ιστορία των υπολογιστών. IBM PC MS-DOS Macintosh 1985 CD-ROM 1986 Amstrad PC Worm στο ARPANET www & http 1990

8 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Βήμα 2 Σενάριο •Δημιούργησε ο καθένας ένα σενάριο για το animation, βάσει κοινών οδηγιών. •Κάθε σκηνή περιείχε μια από τις σημαντικές χρονολογίες που επιλέξαμε. •Σε κάποιες σκηνές ο καθένας έγραψε δικές του ιδέες.

9 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Βήμα 3 Εύρεση και Δημιουργία Εικόνων Μέσω του διαδικτύου βρήκαμε κάποιες εικόνες που θα ήταν χρήσιμες στη δημιουργία των διαφορετικών background και sprites και τελειοποιήθηκαν στη ζωγραφική. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν screenshots από την οθόνη του υπολογιστή. Στο Pivot μπορούν να επιλεγούν διάφορες εικόνες ως φόντο (background) αναλόγως τη σκηνή που κατασκευάζεται. Sprites είναι οι εικόνες που μπορούν να εισαχθούν και να χρησιμοποιηθούν στο Pivot ως στατικά ή κινούμενα αντικείμενα.

10 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Βήμα 4 Δημιουργία του Animation στο Pivot •Πριν να ξεκινήσει η κατασκευή των διαφορετικών σκηνών, παρακολουθήσαμε βιντεάκια που έδειχναν πώς μπορούσε η κίνηση μιας φιγούρας να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να φαίνεται πιο φυσική. •Σιγά σιγά ξεκίνησε η δημιουργία των διαφορετικών σκηνών του animation. •Πολλές φορές χρειάστηκε να βρεθούν λύσεις, ώστε να γίνει υλοποιήσιμο κάτι που φανταστήκαμε, ή να αλλάξουμε τα αρχικά σχέδια για καλύτερα αποτελέσματα.

11 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Βήμα 5 Επεξεργασία στο Premiere •Στο τέλος κάθε σκηνής γινόταν η αποθήκευση της σε μορφή.gif, δηλαδή σε διαφορετικό τύπο από τον προεπιλεγμένο.piv. •Έγινε εισαγωγή των αρχείων αυτών στο Premiere και τοποθετήθηκαν στη σωστή σειρά. •Συνδυάσαμε ήχους και μουσική που βρήκαμε και κατεβάσαμε από το youtube. •Βάλαμε έναν τίτλο αρχής και τίτλους τέλους. GIF είναι η κατάλληλη μορφή αποθήκευσης απλών εικόνων και animations.

12 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Στιγμιότυπο από Premiere Αρχεία που έχουν εισαχθεί Προεπισκόπηση της ταινίας Συνδυασμός σκηνών και ήχου

13 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Μετά την εξαγωγή του αρχείου στην κατάλληλη μορφή… Voila! Η ταινία μας!

14 >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> 5

15 4

16 3

17

18

19


Κατέβασμα ppt ">>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Pivot a time travel >>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Pivot Stickfigure Animator Το Pivot Stickfigure Animator, ή αλλιώς Pivot είναι."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google