Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΟΛΥΜΕΣΑ Α. Εισαγωγή στα πολυμέσα B. Δομικά στοιχεία πολυμέσων Γ. Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΟΛΥΜΕΣΑ Α. Εισαγωγή στα πολυμέσα B. Δομικά στοιχεία πολυμέσων Γ. Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΠΟΛΥΜΕΣΑ Α. Εισαγωγή στα πολυμέσα B. Δομικά στοιχεία πολυμέσων Γ. Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων

3 Πολυμέσα είναι κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας ο οποίος ασχολείται με το συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών Τι είναι τα πολυμέσα Κείμενο, Εικόνα (ακίνητη ή κινούμενη), Ήχος, Γραφικά, Σχεδιοκίνηση (animation), Video • Μη διαδραστική • Διαδραστική (interaction)

4 Πολυμέσα 1.Κείμενο 2.Εικόνα και γραφικά 3.Σχεδιοκίνηση (animation) 4.Μεταμόρφωση (Morphing) 5.Ήχος 6.Video B. Δομικά στοιχεία πολυμέσων

5 Κείμενο Το υπέρ – κείμενο ( hypertext ) αποτελεί μια ειδικά δομημένη μορφή κειμένου σε ένα δίκτυο από κόμβους ( nodes ), οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους με συνδέσμους (links). οι σύνδεσμοι είναι προσαρτημένοι σε ειδικές λέξεις που ονομάζονται θερμές λέξεις ( hot words ).

6 Εικόνα και γραφικά Δημιουργούνται από: Είδη Αποτελούνται από αντικείμενα σχεδίασης (γραμμές, ορθογώνια, ελλείψεις ή τόξα) τα οποία βασίζονται σε ειδικά μαθηματικά μοντέλα. α. Διανυσματικές εικόνες (vector graphics) --Τo Microsoft Officeσαν αντικείμενα σχεδίασης και γραφικές παραστάσεις --Τo Microsoft Office σαν αντικείμενα σχεδίασης και γραφικές παραστάσεις -Τα προγράμματα δημιουργίας και επεξεργασίας διανυσματικής εικόνας όπως το Corel Draw, το Adobe Illustrator κ.α..

7 SnagIt

8 β. Χαρτογραφικές ή ψηφιογραφικές εικόνες (bitmap graphics) Εικόνα και γραφικά -Την ψηφιοποίηση εικόνων μέσω σαρωτή -Τις ψηφιακές φωτογραφικές και εικονοληπτικές μηχανές -Την σύλληψη εικόνων από τη οθόνη του υπολογιστή -Την ψηφιοποίηση εικόνων βίντεο ή τηλεόρασης μέσω ειδικής κάρτας -Τα προγράμματα δημιουργίας και επεξεργασίας χαρτογραφικής εικόνας όπως το Photo Paint, το Paint Shop Pro, το Photoshop κ.α.. Δημιουργούνται από: Είδη Χαρακτηρίζονται από: - Την ανάλυση (resolusion) - Το χρωματικό βάθος (color depth) - Τη διάσταση(size) - Τη διάσταση (size)

9 Τα ψηφιογραφικά γραφικά αποτελούνται από κουκκίδες Η μεγέθυνσή τους προκαλεί και μεγέθυνση της κουκκίδας Τα διανυσματικά γραφικά αποτελούνται από γεωμετρικά σχήματα Η μεγέθυνσή τους προκαλεί τον επανασχεδιασμό των σχημάτων

10 16 bit βάθος χρώματος Το πλήθος των bit που συνθέτουν το χρώμα ενός εικονοστοιχείου ονομάζεται βάθος χρώματος 8 bit βάθος χρώματος 4 bit βάθος χρώματος

11 Κίνηση Σχεδίου •Animation –Είναι η διαδικασία εισαγωγής κίνησης σε μια εικόνα και έχει τις ρίζες της στα cartoons. –Λογισμικό •Magic pc2ani •Anim8or •Swish

12 Magic pic2ani

13 Μορφομετατροπή •Μορφομετατροπή (Morphing) –Είναι η διαδικασία μετατροπής μιας εικόνας σε μια άλλη. •Λογισμικό –Magic Morph –Super Goo

14 Μορφομετατροπή

15 Ήχος •Ψηφιοποίηση ήχου –Αρχική κυματομορφή –Μετρήσεις της έντασης του ήχου σε τακτά χρονικά διαστήματα –Μετατροπή μετρήσεων σε δυαδικά ψηφία •Συμπίεση ήχου •Λογισμικό –Audacity –Sound recorder –Cool Edit

16

17 Αρχείο aif wav mid mp3 ΟνομασίαΠεριγραφή Audio Interchange File Format Waveform MIDI MPEG-1 Layer III Ψηφιοποιημένος ήχος (Apple, Microsoft, SG) Ψηφιοποιημένος ήχος (Microsoft) Διεθνές πρότυπο αρχείων MIDI Συμπιεσμένος ήχος με βάση το πρότυπο MP3 Είδη αρχείων ήχου

18 Κινούμενη Εικόνα •Ψηφιοποίηση εικόνας –Σύλληψη εικόνας –Ρυθμός των πλαισίων •Συμπίεση •Λογισμικό –Movie Maker –ArtDappler –Adope Premiere –Asymetrix Digital Video Producer

19

20 Αρχείο bmp gif tif jpg ΟνομασίαΠεριγραφή Window bitmap Graphic Interchange Format Tagged Interchange File Format Joint Photographic Expert Group Αναπτύχθηκε για το Paintbrush Φωτογραφικές εφαρμογές, σάρωση εικόνων Συμπίεση ψηφιογραφικών με επιλογή βαθμού συμπίεσης Είδη αρχείων γραφικών Συμπίεση ψηφιογραφικών για το Internet pcd PhotoCD Kodak. Υψηλή ανάλυση wmfMS Word Metafile Διανυσματικά και ψηφιογραφικά γραφικά eps Encapsulated PostScript Γραφικές τέχνες και εκδοτικά συστήματα

21 TABLET

22 ArtDappler

23 Magic pic2ani

24 Magic Morph

25 SuperGOO

26

27 Google Sketchup

28 Swish

29 -Συλλογή και προγραμματισμός συλλογής όλων των απαραίτητων πληροφοριών -Καθορισμός των αναγκών του τελικού χρήστη -Καθορισμός των ικανοτήτων του τελικού χρήστη -Ανάλυση στόχων -Ανάλυση κόστους Ανάλυση Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων

30 -Δομή και μορφή της εφαρμογής -Οργάνωση περιεχομένου από διδακτική άποψη -Πλατφόρμα παράδοσης (CD-DVD-Web) -Εργαλεία ανάπτυξης της εφαρμογής -Μορφές δομικών στοιχείων -Δημιουργία εγγράφου προδιαγραφών έργου Σχεδίαση Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων

31 Ανάπτυξηεφαρμογώνπολυμέσων Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων Παραγωγή •Δημιουργία ή προμήθεια των δομικών στοιχείων •Επεξεργασία των δομικών στοιχείων •Συγγραφή της εφαρμογήςΑξιολόγηση •Εργασίες εκσφαλμάτωσης του κώδικα της εφαρμογής •Παραγωγή υποστηρικτικού υλικού


Κατέβασμα ppt "ΠΟΛΥΜΕΣΑ Α. Εισαγωγή στα πολυμέσα B. Δομικά στοιχεία πολυμέσων Γ. Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google