Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης1 Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης1 Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης1 Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω

3 Μάθημα 1 21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης2

4 Μάθημα 1 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα κάνει Περιγραφή της Ενότητας (10’) Ο δάσκαλος θα περιγράψει και θα παρουσιάσει τους στόχους (10’) Οι μαθητές θα δουλέψουν ατομικά με Φύλλο Εργασίας (20’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (5’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (5’)

5 21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης4 Περιγραφή Ενότητας Περίοδοι Δημιουργία βίντεο 3-5 λεπτών Δημιουργία βίντεο 3-5 λεπτών –Λογισμικό επεξεργασίας ήχου (Audacity) –Λογισμικό Πολυμέσων (Movie Maker ) Παρουσίαση-Αξιολόγηση Παρουσίαση-Αξιολόγηση

6 21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης5 Περιγραφή Ενότητας ( Αξιολόγηση)  Προφορικό (Δουλειά μέσα στην Τάξη, ενδιαφέρον, προσπάθεια, συνεργασία, Μεθοδικότητα )  Γραπτό(Τελική Εργασία μαζί με παρουσίαση)

7 Περιγραφή Ενότητας ( Τελική Εργασία/Αξιολόγηση) Παρουσίαση-Πρόταση (2 μονάδες) Παρουσίαση-Πρόταση (2 μονάδες) Πληροφόρηση(Κάλυψη θέματος) (5 μονάδες) Πληροφόρηση(Κάλυψη θέματος) (5 μονάδες) Φαντασία - Δημιουργικότητα (3 μονάδες) Φαντασία - Δημιουργικότητα (3 μονάδες) Δεξιότητες Δεξιότητες Audacity (στόχοι) (4 μονάδες) Movie Maker (στόχοι) (6 μονάδες) 6 Θα πρέπει να παραδοθεί ένας φάκελος με ένα αρχείο Audacity Project και ένα Wav και επίσης αρχείο Movie Maker Project και ένα αρχείο wmv. Επίσης θα πρέπει να παραδοθούν σε φακέλους όλα τα αρχικά αχρεία φωτογραφιών, βίντεο και μουσικής

8 Πάτα με να ξεκινήσω Πάτα με να ξεκινήσω Άνδεις Πάτα με να ξεκινήσω

9 Εισαγωγή στο Audacity Εφόρμηση Κλικ Εφόρμηση Κλικ

10 Audacity 1(Στόχοι) Γενική Επισκόπηση του προγράμματος Μαγνητοφώνηση ήχου Μετονομασία καναλιού Δημιουργία νέου καναλιού Αντιγραφή Επικόλληση Ψαλίδισμα Αποθήκευση Παράδειγμα(Κλικ)Κλικ

11 Φύλλο Εργασίας 1 Ηχογραφείστε την φράση «Είμαι ο πιο καλός ο μαθητής αλλά συνάμα και νταής. Σου το λέγω απ’ την αρχή, φέρε μου σε παρακαλώ λίγο φαΐ. Σας ευχαριστώ πολύ κάντε τώρα και μια ευχή να μεγαλώσω πιο πολύ και να γίνω ένα πολύ χοντρό παιδί» Ηχογραφείστε την φράση «Είμαι ο πιο καλός ο μαθητής αλλά συνάμα και νταής. Σου το λέγω απ’ την αρχή, φέρε μου σε παρακαλώ λίγο φαΐ. Σας ευχαριστώ πολύ κάντε τώρα και μια ευχή να μεγαλώσω πιο πολύ και να γίνω ένα πολύ χοντρό παιδί» Ονομάστε το κανάλι που έχετε δημιουργήσει «The bad boy» Ονομάστε το κανάλι που έχετε δημιουργήσει «The bad boy» Εντοπίστε το κομμάτι του ήχου «Σου το λέγω απ’ την αρχή» από το κανάλι «The bad boy» και αντιγράψετε το σε ένα νέο κανάλι Εντοπίστε το κομμάτι του ήχου «Σου το λέγω απ’ την αρχή» από το κανάλι «The bad boy» και αντιγράψετε το σε ένα νέο κανάλι Ονομάστε το κανάλι αυτό «Copy» Ονομάστε το κανάλι αυτό «Copy» «Copy» επιλέξετε το «Σου» και αποκόψετε το Από το κανάλι «Copy» επιλέξετε το «Σου» και αποκόψετε το Αποθήκευσε το έργο ως Audacity Project στον φάκελο σας με όνομα «Boy1_Το όνομα σας» Αποθήκευσε το έργο ως Audacity Project στον φάκελο σας με όνομα «Boy1_Το όνομα σας» Αποθήκευσε το έργο σαν αρχείο τύπου Wav στον φάκελο σας με όνομα «Boy1_Το όνομα σας» Αποθήκευσε το έργο σαν αρχείο τύπου Wav στον φάκελο σας με όνομα «Boy1_Το όνομα σας»

12 Βιβλιογραφία Βιβλίο Πληροφορική Α’ λυκείου Σημειώσεις μαθητή Σελίδες 21-23

13 21/8/2014 Ξένιος Αντωνιάδης 12 Μάθημα 2

14 Μάθημα 2 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει τους στόχους του προηγούμενου μαθήματος μέσο παραδείγματος (10’) Ο δάσκαλος θα περιγράψει και θα παρουσιάσει τους στόχους (5’) Οι μαθητές θα δουλέψουν ατομικά με Φύλλο Εργασίας (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (5’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (5’)

15 Μάθημα 2 Ο δάσκαλος θα θυμίσει τους στόχους του προηγούμενου μαθήματος ( ) Ο δάσκαλος θα θυμίσει τους στόχους του προηγούμενου μαθήματος (Γενική Επισκόπηση του προγράμματος, Μαγνητοφώνηση ήχου, Μετονομασία καναλιού, Δημιουργία νέου καναλιού, Αντιγραφή, Επικόλληση, Ψαλίδισμα, Αποθήκευση) Παράδειγμα(Κλικ)Κλικ

16 Audacity 2 (Στόχοι) Σιγή(Silence) Σταδιακή εξασθένηση(Fade Out) Σταδιακή Επαναφορά (Fade In) Εργαλείο Φακέλου(Envelope Tool) Διπλασιασμός(Duplicate) Διχασμός(Split) Ενδυνάμωση (Amplify) Solo Mute Εισαγωγή αρχείων ήχου Αλλαγή Συχνότητας(Pitch) Reverse WahWah. Παράδειγμα(Κλικ)Παράδειγμα(Κλικ) Echo

17 Φύλλο Εργασίας 2 Ανοίξετε το αρχείο «Boy1_Το όνομα σας» «The bad boy» και αντιγράψετε το σε ένα νέο κανάλι ήχου το οποίο να μετονομάσετε σε «The bad boy 2» Επιλέξετε το κανάλι «The bad boy» και αντιγράψετε το σε ένα νέο κανάλι ήχου το οποίο να μετονομάσετε σε «The bad boy 2» «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Είμαι ο πιο καλός ο μαθητής αλλά συνάμα και νταής.» και εφαρμόστε σταδιακή ενδυνάμωση (fade in). Από το κανάλι «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Είμαι ο πιο καλός ο μαθητής αλλά συνάμα και νταής.» και εφαρμόστε σταδιακή ενδυνάμωση (fade in). «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Σας ευχαριστώ πολύ κάντε τώρα και μια ευχή να μεγαλώσω πιο πολύ και να γίνω ένα πολύ χοντρό παιδί» και εφαρμόστε σταδιακή εξασθένηση (fade out). Από το κανάλι «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Σας ευχαριστώ πολύ κάντε τώρα και μια ευχή να μεγαλώσω πιο πολύ και να γίνω ένα πολύ χοντρό παιδί» και εφαρμόστε σταδιακή εξασθένηση (fade out). «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Σου το λέγω απ’ την αρχή, φέρε μου σε παρακαλώ λίγο φαΐ» και εφαρμόστε ενδυνάμωση (Amplify). Από το κανάλι «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Σου το λέγω απ’ την αρχή, φέρε μου σε παρακαλώ λίγο φαΐ» και εφαρμόστε ενδυνάμωση (Amplify). «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Σου το λέγω απ’ την αρχή, φέρε μου σε παρακαλώ λίγο φαΐ» και εφαρμόστε Διπλασιασμό (Duplicate). Από το κανάλι «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Σου το λέγω απ’ την αρχή, φέρε μου σε παρακαλώ λίγο φαΐ» και εφαρμόστε Διπλασιασμό (Duplicate). «The bad boy 2» πατήστε το κουμπί «Solo» και αναπαράγετε το. Από το κανάλι «The bad boy 2» πατήστε το κουμπί «Solo» και αναπαράγετε το. Εισάγετε το αρχείο «To_Be_Or_Not_To_Be_1» από το φάκελο «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ\ΒOΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ\ΠΟΛΥΜΕΣΑ\ReguiredSound» Εισάγετε το αρχείο «To_Be_Or_Not_To_Be_1» από το φάκελο «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ\ΒOΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ\ΠΟΛΥΜΕΣΑ\ReguiredSound» Επιλέξετε κομμάτι της αρεσκείας σας από το πιο πάνω κανάλι, εφαρμόστε και ακούστε διαδοχικά τα εφέ, Επιλέξετε κομμάτι της αρεσκείας σας από το πιο πάνω κανάλι, εφαρμόστε και ακούστε διαδοχικά τα εφέ, Αλλαγή Συχνότητας(Pitch), Reverse, WahWah και Echo. Ακούστε τις δημιουργίες σας πατώντας το κουμπί «Mute» στα υπόλοιπα κανάλια Αποθηκεύσετε το έργο σας σαν Audacity Project και.WAV με όνομα της αρεσκείας σας.

18 Βιβλιογραφία Βιβλίο Πληροφορική Α’ λυκείου Σημειώσεις μαθητή Σελίδες 24-28

19 Εισαγωγή στο Movie Maker 21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης18 Μάθημα 3

20 Μάθημα 3 (Περιγραφή) Ο δάσκαλος θα παρουσιάσει και θα περιγράψει τους στόχους (10’) Οι μαθητές θα δουλέψουν ατομικά με Φύλλο Εργασίας (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (10’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (10’)

21 Movie Maker 1 (Στόχοι) Eκκίνηση του προγράμματος και περιγραφή περιβάλλοντος. Εισαγωγή αρχείων ήχου, βίντεο και εικόνας Εισαγωγή Τίτλου και πληροφοριών δημιουργών της ταινίας Εισαγωγή Θεμάτων Αποθήκευση

22 Movie Maker Φύλλο Εργασίας 1 Εισάγετε το αρχείο «Windows Movie Maker 2 Sample File» από το φάκελο «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ\ΒOΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ\ΠΟΛΥΜΕΣΑ\RequiredVideos Εισάγετε το αρχείο «Windows Movie Maker 2 Sample File» από το φάκελο «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ\ΒOΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ\ΠΟΛΥΜΕΣΑ\RequiredVideos Εισάγετε τρία αρχεία εικόνων της αρεσκείας σας από τον φάκελο «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ\ΒOΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ\ΠΟΛΥΜΕΣΑ\ Εισάγετε τρία αρχεία εικόνων της αρεσκείας σας από τον φάκελο «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ\ΒOΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ\ΠΟΛΥΜΕΣΑ\ Εισάγετε το αρχείο Το_Όνομα_σας.WAV από το πρόγραμμα AUDACITY, το οποίο έχετε δημιουργήσει από το πλοηγούμενο μάθημα. Εισάγετε το αρχείο Το_Όνομα_σας.WAV από το πρόγραμμα AUDACITY, το οποίο έχετε δημιουργήσει από το πλοηγούμενο μάθημα. Εισάγετε θέμα τίτλου στην αρχή της ταινίας σας. Εισάγετε θέμα τίτλου στην αρχή της ταινίας σας. Εισάγετε στο τέλος της ταινίας σας τους συντελεστές και άλλα στοιχεία για την ταινία σας Εισάγετε στο τέλος της ταινίας σας τους συντελεστές και άλλα στοιχεία για την ταινία σας Εφαρμόστε θέμα της αρεσκείας σας. Εφαρμόστε θέμα της αρεσκείας σας. Αποθηκεύσετε την ταινία σας στον φάκελο σας σε μορφή MOVIE MAKER PROGECT, και σε μια από τις προκαθορισμένες μορφές WMV. Τα αρχεία ονομάστε τα Το_Όνομα_σας_project 1. Αποθηκεύσετε την ταινία σας στον φάκελο σας σε μορφή MOVIE MAKER PROGECT, και σε μια από τις προκαθορισμένες μορφές WMV. Τα αρχεία ονομάστε τα Το_Όνομα_σας_project 1. 21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης 21

23 Βιβλιογραφία Βιβλίο Πληροφορική Α’ λυκείου Σημειώσεις μαθητή Σελίδες 30-35

24 Μάθημα 4 (Περιγραφή) Ο δάσκαλος θα παρουσιάσει και θα περιγράψει τους στόχους (10’) Οι μαθητές θα δουλέψουν ατομικά με Φύλλο Εργασίας (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (10’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (10’)

25 Movie Maker 2 (Στόχοι) Άνοιγμα υπάρχοντος αρχείου Ενσωμάτωση θέματος Πρόσθεση μεταβάσεων(Transition) Ενσωμάτωση οπτικών εφέ Διαχωρισμός(Split) Αφαίρεση Περιττών (Trim) Ρύθμιση έντασης ήχου ταινίας Εφαρμογή σταδιακής ενδυνάμωσης και σταδιακής εξασθένησης ήχου Εφέ και διαμόρφωση κειμένου

26 Movie Maker Φύλλο Εργασίας 2 Ανοίξετε αρχείο Το_Όνομα_σας_project 1. wlmp Ανοίξετε αρχείο Το_Όνομα_σας_project 1. wlmp Εισάγετε θέμα της αρεσκείας σας. Εισάγετε θέμα της αρεσκείας σας. Εισάγετε μεταβάσεις (TRANSITIONS) της αρεσκείας Εισάγετε μεταβάσεις (TRANSITIONS) της αρεσκείας Χρησιμοποιήστε οπτικά εφέ της αρεσκείας σας Χρησιμοποιήστε οπτικά εφέ της αρεσκείας σας Διαχωρίστε κομμάτια ταινίας που σας ενδιαφέρουν περισσότερο και προσθέστε κείμενα σχολίων. Επεξεργαστείτε το κείμενο σας και προσθέστε εφέ κειμένου Διαχωρίστε κομμάτια ταινίας που σας ενδιαφέρουν περισσότερο και προσθέστε κείμενα σχολίων. Επεξεργαστείτε το κείμενο σας και προσθέστε εφέ κειμένου Ρυθμίστε τον ήχο της ταινίας και τον ήχο από το εισαγόμενο αρχείο ήχου. Ρυθμίστε τον ήχο της ταινίας και τον ήχο από το εισαγόμενο αρχείο ήχου. Ρυθμίστε τον ήχο σας ώστε να δυναμώνει η ένταση του σιγά σιγά κατά την έναρξη ενώ κατά την λήξη να γίνεται ομοιόμορφη αποδυνάμωση Ρυθμίστε τον ήχο σας ώστε να δυναμώνει η ένταση του σιγά σιγά κατά την έναρξη ενώ κατά την λήξη να γίνεται ομοιόμορφη αποδυνάμωση 21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης 25

27 Βιβλιογραφία Βιβλίο Πληροφορική Α’ λυκείου Σημειώσεις μαθητή Σελίδες 30-35


Κατέβασμα ppt "21/8/2014Ξένιος Αντωνιάδης1 Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google