Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τ ρόποι προώθησης Παραδοσιακών Προϊόντων Ομιλητής: Δημήτρης Κεράνης Διαχειριστής Σύμβουλοι Ανάπτυξης Πωλήσεων Ε.Π.Ε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τ ρόποι προώθησης Παραδοσιακών Προϊόντων Ομιλητής: Δημήτρης Κεράνης Διαχειριστής Σύμβουλοι Ανάπτυξης Πωλήσεων Ε.Π.Ε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τ ρόποι προώθησης Παραδοσιακών Προϊόντων Ομιλητής: Δημήτρης Κεράνης Διαχειριστής Σύμβουλοι Ανάπτυξης Πωλήσεων Ε.Π.Ε.

2 Ατζέντα •Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παραδοσιακά προϊόντα •Στάδια προώθησης πωλήσεων •Δημιουργία clusters πωλήσεων / αγορών / ενημέρωσης •Παραδείγματα clusters παραδοσιακών προϊόντων

3 Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παραδοσιακά προϊόντα •Πολύ μικρές εταιρείες •Όχι σωστός τρόπος παρουσίασης προϊόντων •Τρόποι συσκευασίας •Πιστοποίηση τρόπου παραγωγής •Ενημέρωση κοινού (marketing activities) •Τοποθέτηση προϊόντων (μέρη που μπορεί να αγοραστεί το προϊόν) •Οικονομικοί πόροι •Έλλειψη γνώσεων marketing •Ελλιπής βοήθεια από κρατικούς φορείς

4 Στάδια προώθησης πωλήσεων •Επιλογή προϊόντος και κοστολόγησή του •Σχεδιασμός συσκευασίας •Σχεδιασμός τρόπου προβολής (προβολή δυνατών σημείων) •Σχεδιασμός και προεπιλογή σημείων πώλησης •Ενημέρωση για τα προϊόντα του ανταγωνισμού •Κοστολόγηση ενεργειών πωλήσεων

5 Δημιουργία clusters πωλήσεων / αγορών / ενημέρωσης Γιατί πρέπει πολλές μικρές εταιρείες να κάνουν κοινές ενέργειες? •Δεν έχουν τις γνώσεις •Δεν έχουν τις οικονομικές δυνατότητες •Μειώνουν τον τοπικό ανταγωνισμό •Προβάλλουν πιο σωστά τα προϊόντα τους •Είναι πιο δυνατοί λόγω μεγέθους απέναντι στον ανταγωνισμό

6 Τι θα μπορούσαν να κάνουν στην περιοχή σας •Δημιουργία cluster παραδοσιακών γλυκισμάτων oΕπιλογή διαφορετικών γλυκών oΕπιλογή γλυκού ανά παραγωγό oΣχεδιασμός συσκευασίας, ενημερωτικού υλικού oΚοστολόγηση παραγωγής και προωθητικών ενεργειών •Δημιουργία cluster περιοχής oΤουριστικά καταλύματα – Κοστολόγηση ενεργειών oΤοπικά προϊόντα – Κοστολόγηση ενεργειών oΥπαίθριες δραστηριότητες – Κοστολόγηση ενεργειών oΑγροτουριστικές φάρμες. Με έμφαση στην παραγωγή προϊόντων και ενημέρωση στον τρόπο παραγωγής

7 Σας ευχαριστώ Δημήτρης Κεράνης Διαχειριστής Σύμβουλοι Ανάπτυξης Πωλήσεων Ε.Π.Ε. Διεύθυνση: Παπαδά 2, , Ν. Ψυχικό Τηλ


Κατέβασμα ppt "Τ ρόποι προώθησης Παραδοσιακών Προϊόντων Ομιλητής: Δημήτρης Κεράνης Διαχειριστής Σύμβουλοι Ανάπτυξης Πωλήσεων Ε.Π.Ε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google