Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΙΜΗ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (ΤΙΜΗ-ΜΙΣΘΟΣ) ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

2 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΥΝΗΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ STATUS LIFE-STYLE (ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ) ΣΤΥΛ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΡΥΘΜΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

3 MARKETING-MIX=ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(4 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ) ΠΡΟΪΟΝ ΤΙΜΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΠΟΣ

4 ΠΡΟΪΟΝ-ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝ: ΤΙΜΗ: ΣΧΕΔΙΟ/ΜΕΓΕΘΟΣ/ΧΡΩΜΑ ΥΛΙΚΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΙΜΗ: ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕΘΟΔΟΙ/ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΙΜΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ-ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ

5 ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΦΥΛΛΑΔΙΑ-ΠΡΟΣΠΕΚΤΟΥΣ ΔΩΡΑ-ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

6 ΤΟΠΟΣ: LOCATION-LOCATION AND LOCATION!
ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΩΡΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ: -Προσβασιμότητα - Ορατότητα - Χώροι στάθμευσης ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ/ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ


Κατέβασμα ppt "ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google