Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ •ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ •ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ •ΤΙΜΗ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ •ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ •ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ •ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ •ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ •ΤΙΜΗ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ •ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ •ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ •ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ •ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ •ΤΙΜΗ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ •ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ •ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ •ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (ΤΙΜΗ-ΜΙΣΘΟΣ) •ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ •ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

2 ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΥΝΗΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: •ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ •ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ •ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ STATUS •LIFE-STYLE (ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ) •ΣΤΥΛ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ •ΡΥΘΜΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

3 MARKETING-MIX=ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (4 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ) •ΠΡΟΪΟΝ •ΤΙΜΗ •ΠΡΟΩΘΗΣΗ •ΤΟΠΟΣ

4 ΠΡΟΪΟΝ-ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝ: •ΣΧΕΔΙΟ/ΜΕΓΕΘΟΣ/ΧΡΩ ΜΑ •ΥΛΙΚΑ •ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ •ΠΟΙΟΤΗΤΑ •ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ •ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΙΜΗ: •ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΪΟΝ •ΜΕΘΟΔΟΙ/ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ •ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ •ΤΙΜΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ- ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ

5 ΠΡΟΩΘΗΣΗ •ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ •ΦΥΛΛΑΔΙΑ-ΠΡΟΣΠΕΚΤΟΥΣ •ΔΩΡΑ-ΔΕΙΓΜΑΤΑ •ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ •ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ •ΕΚΘΕΣΕΙΣ

6 ΤΟΠΟΣ: LOCATION-LOCATION AND LOCATION! •ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΩΡΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ: -Προσβασιμότητα - Ορατότητα - Χώροι στάθμευσης •ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ/ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ •ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ •ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ


Κατέβασμα ppt "ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ •ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ •ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ •ΤΙΜΗ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ •ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ •ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google