Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης

2 Γενικά  Δομή Ύλης (Πετράκης, 2007) –Α’ Μέρος - Βασικές έννοιες –Β’ Μέρος - Επιχειρηματίας και Περιβάλλον –Γ’ Μέρος – Επιχειρηματική βιωσιμότητα και Ανάπτυξη –Ειδικά θέματα: χρηματοδότηση επενδύσεων, καινοτομία, εταιρικοί τύποι  Δικτυκός τόπος του Τμήματος Οικονομικών –Βοηθήματα για συνεργασία με Ομάδα στην Κατάρτιση του Επιχειρηματικού Σχεδίου  Εργασία - Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου

3 Γενικά ΩΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Παρασκευή 12:30 – 13:30 Σταδίου 5, Γραφείο 407 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  Γραπτή Εξέταση (60 %)  Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου (40 %)

4 Ύλη που συνοδεύει τις διαλέξεις  Πετράκης, 2007 –Δ’ Μέρος –Η Διοίκηση της Επιχείρησης 3 η Ενότητα – Προώθηση Πωλήσεων και Τιμολόγηση (σελ )

5 Χρησιμότητα Marketing ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ:  Μετατροπή ιδέας σε Προϊόν ή Υπηρεσία ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ :  Προσέλκυση καταναλωτών –Σχέδιο Marketing –Μείγμα Marketing

6 Χρησιμότητα Marketing  AMERICAN MARKETING ASSOCIATION: Marketing είναι η διαδικασία –Σύλληψης –Τιμολόγησης –Προώθησης –Διαμομής Ιδεών, αγαθών και υηρεσιών που ικανοποιούν ατομικούς και συλλογικούς σκοπούς

7 Χρησιμότητα Marketing  Τρεις προσεγγίσεις σε σχέση με τη συμπεριφορά των καταναλωτών: 1.Με βάση την εμπειρία του παρελθόντος 2.Με βάση την προσωπικότητα τουκαταναλωτή 3.Με βάση την ανάλυση της διαθέσιμης πληροφορίας

8 Χρησιμότητα Marketing  Απόφαση αγοράς ενός προϊόντος – στάδια: 1.Δημιουργία της νέας ανάγκης στον καταναλωτή 2.Αναζήτηση πληροφόρησης σχετικά με την ανάγκη και την ικανοποίηση της 3.Αποτίμηση εναλλακτικών επιλογών 4.Απόφαση αγοράς – κατανάλωσης 5.Αίσθημα που νιώθει μετά την αγορά Τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις εμπλέκουν με διαφορετικό τρόπο τα διαφορετικά στάδια της απόφασης

9 Τμηματοποίηση Αγοράς ΑΓΟΡΑ: Μέρος ή διαδικασία όπου οι παραγωγοί συναντιούνται για να πραγματοποιήσουν συναλλαγές

10 Τμηματοποίηση Αγοράς  Μικρότερα υποσύνολα αγοράς, καθένα από τα οποία αποτελείται από καταναλωτές με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

11 Τμηματοποίηση Αγοράς  Επικέντρωση σε ένα συγκεκριμένο υποσύνολο της αγοράς, δηλαδή στην Αγορά Στόχο (target market)  Ίδιο προϊόν μπορεί να προωθηθεί σε πολλαπλές αγορές στόχους.

12 Σχέδιο Marketing  Σκοπό (mission) της επιχείρησης  Στόχο (objective) της επιχείρησης  Στρατηγική (strategy) της επιχείρησης

13 Μείγμα Marketing  Στρατηγική Marketing - 4 P: 1.Προϊόν (Product) 2.Τόπος (Place) 3.Τιμή (Price) 4.Προώθηση (Promotion)

14 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING  Τιμολογιακή πολιτική  Προώθηση προϊόντος  Διαμόρφωση Marketing Plan

15 Τιμολογιακή πολιτική  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΖΗΤΗΣΗΣ –Ελαστικότητα Ζήτησης (πώς μια αλλαγή στην τιμή αλλάζει την ποσότητα ζήτησης –Συγκριτικό πλεονέκτημα τιμής προϊόντος  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ –Συνολικό κόστος = κόστος προϊόντος + δαπάνες πώλησης + σταθερές δαπάνες –Μεταβλητό κόστος –Σταθερό κόστος

16 Τιμολογιακή πολιτική  Επιλογή Στρατηγικής Τιμολόγησης –Τιμολόγηση διείσδυσης –Τιμολόγηση γοήτρου –Τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό –Μεταβλητή Τιμολόγηση –Ελαστική Τιμολόγηση

17 Προώθηση προϊόντος  Επικοινωνία marketing που στοχεύει στην ενημέρωση και πειθώ των καταναλωτών  Μείγμα στρατηγικής προώθησης: ένα μείγμα προσωπικών και μη-προσωπικών τεχνικών επικοινωνίας που στοχεύουν στην κατάκτηση της αγοράς που έχει επιλεγεί

18 Προώθηση προϊόντος  Τεχνικές πώλησης για μικρές επιχειρήσεις: –Σημασία της γνώσης του προϊόντος –Παρουσίαση πώλησης –Τεχνικές διαδικασίας ανεύρεσης νέας πελατείας –Πρακτική εξάσκηση –Προσαρμογή της παρουσίασης του προϊόντος –Έλεγχος κόστους –Καλλιέργεια εταιρικής φήμης – σχέσεις –Κίνητρα πωλητών

19 Διαμόρφωση Marketing Plan 1.Πίνακας Περιεχομένων – Συνοπτική Παρουσίαση 2.Υφιστάμενη Κατάσταση Αγοράς 3.Ανάλυση Ευκαιριών (SWOT) 4.Στόχοι 5.Στρατηγική Marketing 6.Καθορισμός Ενεργειών 7.Εκτιμώμενες Χρηματορροές – κέρδη – ζημίες 8.Παρακολούθηση – έλεγχος του Σχεδίου Marketing

20 Διαμόρφωση Marketing Plan  Κύκλος ζωής προϊόντος –Περιορισμένη ζωή προϊόντος –Στάδια πωλήσεων – προσαρμογή προσέγγισης –Μεταβολές κερδοφορίας κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής –Διαφορετικές προσεγγίσεις σε κάθε στάδιο της ζωής ενός προϊόντος - αναπροσαρμογές

21 Συζήτηση Συζήτηση


Κατέβασμα ppt "Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google