Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 1988 1999 2003 2007 2009 2010 2011.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 1988 1999 2003 2007 2009 2010 2011."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

2 •Μέχρι και επισκέπτες ημερησίως •Πάνω από προβολές σελίδων ημερησίως

3 ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2010 •Περισσότεροι από διαφορετικοί επισκέπτες •Περισσότερες από επισκέψεις •Πάνω από προβολές σελίδων

4 •Η πρώτη μηνιαία free press ασφαλιστική εφημερίδα •Αρθρογραφία, ειδήσεις, παρουσιάσεις προϊόντων, συμβουλές, εκπαίδευση και προστασία καταναλωτή, οδηγός ασφαλιστικών εταιριών & διαμεσολαβούντων •Διανομή: μέσω του πανελλαδικού δικτύου της City Press

5 •Θα συνδιανέμεται με τη City Press και τη Free Sunday, αλλά και με χειροδιανομές, stands στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, stands σε σημεία αναψυχής, διανομή σε ασφαλιστικές εταιρίες, διαμεσολαβούντες και μεγάλες εταιρίες. •Υπάρχει η δυνατότητα διαφορετικού μείγματος διανομής, ανάλογα με την ύλη της εφημερίδας •Θα κυκλοφορεί από τον πρώτο μήνα και σε e-book έκδοση, με δωρεάν διανομή σε s αναγνωστών του ΧΡΗΜΑ και s αναγνωστών του Insurance World

6 αντίτυπα αναγνώστες μηνιαίως αναγνώστες ετησίως

7 •Λειτουργεί παράλληλα με την εφημερίδα ασφαλίζομαι •Προσφέρει στον αναγνώστη – χρήστη πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα •Διαθέτει καινοτομικό και εύχρηστο σχεδιασμό με στόχο την λύση των ασφαλιστικών αναγκών του καταναλωτή •Περιλαμβάνει γλωσσάρι ασφαλιστικών όρων, εργαλεία υπολογισμού ασφαλιστικών προγραμμάτων, διευθύνσεις και χάρτες δικτύων πώλησης και άλλα καινοτομικά εργαλεία •... Αλλά και πολλά άλλα καινοτόμα χαρακτηριστικά

8 Όραμά μας είναι η εφημερίδα ασφαλίζομαι να συμβάλλει: •στην αποτελεσματική και εκτενή ενημέρωση του έλληνα καταναλωτή για τις διαφορετικές κατηγορίες ασφαλι-στικών προϊόντων, τις ανάγκες που καλύπτουν, το κόστος τους και την καταλληλότητά τους για αυτούς •στην πληροφόρηση του κοινού για τα διάφορα κανάλια αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων •Στην εκπαίδευσή του τελικού καταναλωτή σε σχέση με τα ασφαλιστικά θέματα και η ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης του σε αυτή •στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του μέσου πολίτη

9 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ •Άμεση προσέγγιση του τελικού καταναλωτή •Καινοφανής λόγος οφέλους ( αναγνώστες ανά έτος) / κόστος (από ευρώ + αγγ. + ΦΠΑ ανά έτος) •Δυνατότητα ταυτόχρονης προβολής στην έντυπη και τη ψηφιακή έκδοση •Δυνατότητα τόσο για καταχωρήσεις brand building & corporate image, όσο και καταχωρήσεις άμεσης πώλησης

10 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΗΣ ETHOS MEDIA S.A. Συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι ότι καλύπτουμε την ασφαλιστική αγορά εντύπως, ηλεκτρονικά και δια ζώσης, με προϊόντα και υπηρεσίες για τους πωλητές αλλά και τους καταναλωτές ασφαλιστικών προϊόντων ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΕΝΑ BUDGET, ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΖΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ BUDGET ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗ

11 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ


Κατέβασμα ppt "ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 1988 1999 2003 2007 2009 2010 2011."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google