Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2006.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2006."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2006

2 ΤΟ MARKETING ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ Στο Marketing υπάρχουν τα λεγόμενα 4 P’s: PRODUCT - ΠΡΟΙΟΝ PRICE - ΤΙΜΗ PROMOTION - ΠΡΟΩΘΗΣΗ PLACE – ΤΟΠΟΣ/ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

3 ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ Το Δίκτυο είναι το Σπουδαιότερο P στην Ελλάδα

4 ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΚΤΥΟ Από τα καλύτερα Δίκτυα στην αγορά είναι το ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

5 Η ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑΖΕΙ Η αγορά έχει αλλάξει Το Φαρμακείο έχει αλλάξει

6 ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΛΛΑΖΕΙ... Και συνεχώς πρέπει να προσαρμόζεται στις σύγχρονες μεθόδους Marketing, γιατί...

7 Ο ΠΕΛΑΤΗΣ Ο σημερινός πελάτης του Φαρμακείου είναι: Πιο ενημερωμένος Πιο τολμηρός Πιο απαιτητικός Παγκόσμιος Άπιστος

8 Εάν δουλεύουμε και Αύριο, όπως δουλεύουμε Σήμερα, που μάθαμε Εχθές Δεν θα υπάρχουμε Μεθαύριο

9 ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ  Φιλοσοφία για το επιχειρείν, για να μην πάνε οι πελάτες απέναντι  Νοοτροπία σκέψης του προσωπικού, γιατί ο πελάτης πληρώνει το μισθό μου  Διαδικασία Οργάνωσης και Δράσης, προσφέροντας κάτι παραπάνω

10 ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ - Έχει σύγχρονη όψη και εργονομικό περιβάλλον - Υιοθετήσει νέες μεθόδους επικοινωνίας π.χ.: on line επικοινωνία, merchandising Πρέπει να: - Προσφέρει συμβουλές υγείας και ομορφιάς μέσα στο χώρο του - Προβάλεται με προωθητικές ενέργειες - Προβάλει συμπληρωματικά προιόντα και υπηρεσίες στο χώρο του

11 Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΜΕΣΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ - Είναι αδρανής και οδηγείται αντί να οδηγεί στις εξελίξεις - Δεν προγραμματίζει με σχεδιασμό - Δεν αφιερώνει χρόνο στον εμπορικό ρόλο του - Δεν προσθέτει υπηρεσίες - Προσπαθεί να τα κάνει όλα μόνος του

12 ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ:  Ο ανταγωνισμός δεν μένει αδρανής  Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει  Ο ανταγωνισμός παίρνει παραδοσιακές αγορές του Φαρμακείου

13 ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ: Ίσως πρέπει:  Να αναπτυχθείτε σε νέες αγορές  Να διαθέτετε διαφορετικά προϊόντα  Να προσφέρετε περισσότερες υπηρεσίες  Να είστε ανοικτοί σε νέες ιδέες  Να εφαρμόσετε νέες μεθόδους εργασίας  Να επικοινωνείτε πιο μοντέρνα  Να τολμήσετε νέες υπηρεσίες  Να επενδύσετε στην εμπορικότητα του χώρου σας

14 Έχετε την Επιστημονική Κατάρτιση για να τα προσφέρετε! Ανήκετε σε φορέα που μπορεί να τα κατορθώσει

15 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 1.Την εικόνα του Φαρμακείου την δημιουργούν τρεις παράγοντες: -Ε-Εμφάνιση -Π-Ποικιλία -Π-Προσωπικό

16 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2. Προσέξτε την επιγραφή και τη βιτρίνα

17 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 3. Μην ξεχνάτε τους πελάτες μπροστά στο Φαρμακείο

18 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 4. Η βιτρίνα με επεξηγήσεις, αιχμαλωτίζει

19 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 5. Όσο περισσότερο εμπορεύματα, τόσο περισσότεροι οι παρατηρητές

20 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 6. Όσο λιγότερα διακοσμητικά στοιχεία στη βιτρίνα, τόσο αυξάνει ο χρόνος παρατήρησης

21 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 7. Οι χειρόγραφες (καλλιγραφικές) επεξηγήσεις σε προιόντα, αυξάνουν τις πωλήσεις (61% - 177%)

22 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 8. Κάρτες τιμών αυξάνουν τις πωλήσεις μέχρι 194%

23 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 9. Οι προβολές επηρεάζονται από το χρόνο. Μειώνεται η αποτελεσματικότητά τους 74% μετά από δύο εβδομάδες

24 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 10. Η θέση στο ράφι, επηρεάζει τις πωλήσεις π.χ. σε πέντε ράφια από κάτω προς τα πάνω Από το 5ο στο 1ο - 80% Από το 1ο στο 4ο + 13% Από το 4ο στο 1ο - 45% Από το 20 στο 4ο + 10%

25 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 11. Να μαθαίνετε τα ονόματα των πελατών σας και να τα χρησιμοποιείται. Χρησιμοποιήστε τα τουλάχιστον δύο φορές

26 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 12. Εκπαιδεύεστε το προσωπικό σας να υποδέχεται τους πελάτες με ένα χαμόγελο

27 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 13. Εκπαιδεύστε τον εαυτό σας και το προσωπικό σας να δίνει αμέσως πληροφορίες για τα OTC και άλλα συμπληρωματικά προϊόντα

28 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 14. Δεν είναι ντροπή να πουλάτε διότι πουλώντας προσφέρετε μια χρήσιμη υπηρεσία

29 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 15. Εκμεταλλευθείτε τους πελάτες που αγόρασαν στο παρελθόν για Διασταυρωμένη και Πρόσθετη πώληση

30 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 16. Να κάνετε “προστιθέμενης αξίας” πώληση για να δικαιολογήσετε την επιστημονική σας ιδιότητα και τις τιμές σας

31 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 17. Ανοίξτε συζήτηση με τον πελάτη για να τον “ξεφλουδίσετε” αντί να περιμένετε παθητικά να εκδηλωθεί η αυθόρμητη ζήτηση

32 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 18. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στις τεχνικές των πωλήσεων

33 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 19. Ενθαρρύνετε την πρώτη αγορά και μια πολλαπλή αγορά

34 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 20. Αναπτύξτε την διαπροσωπική σχέση με τους πελάτες σας - Ένα ειλικρινές ενδιαφέρον, μια καλημέρα, ένα χαμόγελο είναι αφοπληστικά

35 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 21. Συζητήστε, εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για να καταλάβουν: - Τα Βασικά προιόντα - Τα Νέα προιόντα - Τα Συμπληρωματικά προιόντα - Τα προιόντα αυθόρμητης ζήτησης

36 ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 22. Είστε το μοναδικό δίκτυο με τόσο μεγάλο περιθώριο προστιθέμενης αξίας. Εκμεταλλευθείτε το ! ! !

37 Το Πανεπιστημιακό σας πτυχίο δεν είναι Αυτοσκοπός! Είναι το όχημα, για να ζήσετε την οικογένειά σας καλύτερα !

38 Ευχαριστώ και Καλές...Φαρμακοδουλειές!


Κατέβασμα ppt "ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2006."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google