Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ιανουάριος 2011 Επιμελητήριο Μεσσηνίας. ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Τα τελευταία δύο χρόνια η περιοχή της Μεσσηνίας, όπως και ολόκληρη η Ελλάδα, βιώνει μία αρκετά.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ιανουάριος 2011 Επιμελητήριο Μεσσηνίας. ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Τα τελευταία δύο χρόνια η περιοχή της Μεσσηνίας, όπως και ολόκληρη η Ελλάδα, βιώνει μία αρκετά."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ιανουάριος 2011 Επιμελητήριο Μεσσηνίας

2 ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Τα τελευταία δύο χρόνια η περιοχή της Μεσσηνίας, όπως και ολόκληρη η Ελλάδα, βιώνει μία αρκετά δύσκολη περίοδο. Η αγορά άλλαξε, με βασικά δεδομένα την πτώση της κατανάλωσης και την αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

3 ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Αυτή τη δύσκολη περίοδο, οι περισσότερες εμπορικές επιχειρήσεις της Μεσσηνίας αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα επιβίωσης. Όμως, η συρρίκνωση της τοπικής αγοράς, συμπαρασύρει και την ποιότητα ζωής όλων μας, που είναι άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένη με τις τοπικές εμπορικές επιχειρήσεις.

4 ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Το φαινόμενο αυτό έχει ως συνέπεια, την ανασφάλεια του μεγαλύτερου μέρους της τοπικής κοινωνίας, γιατί το εμπόριο είναι ο βασικός συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην παραγωγή και την κατανάλωση. Πολλοί επιχειρηματίες βρίσκονται ήδη σε αδιέξοδο.

5 ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ Στην παγκόσμια αγορά έχουν σχεδόν σταματήσει να παράγονται νέα καινοτόμα προϊόντα.

6 ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ Έτσι, οι επιχειρήσεις, μην έχοντας τη δυνατότητα να προσφέρουν κάτι διαφορετικό, καταλήγουν να πουλούν το ίδιο προϊόν, με μικρές διαφοροποιήσεις. Ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα, έχουμε το φαινόμενο που ονομάζεται Ομογενοποίηση της Αγοράς.

7 ΒΙΑΙΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Τα τελευταία χρόνια, σταδιακά, ο καταναλωτής βρέθηκε αντιμέτωπος με πολλά διαφορετικά προϊόντα που διαφοροποιούνται μεταξύ τους ελάχιστα. Έτσι έχασε το βασικό του όπλο, πριν την πραγματοποίηση οποιασδήποτε αγοράς: Τη Σύγκριση.

8 ΒΙΑΙΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Γι’ αυτό, μπαίνει στη διαδικασία να ψάξει (μια έμφυτη τάση). Ψάχνει να βρει το διαφορετικό. Το Internet, το μεγαλύτερο σύγχρονο όπλο του καταναλωτή, εξαπλώνεται ραγδαία, γιατί ικανοποιεί αυτήν τη βαθύτερη ανάγκη. Πλέον, ο καταναλωτής είναι πολύ ενημερωμένος, και βρίσκει εύκολα αυτό που θέλει. Ο Καταναλωτής προσπέρασε την Αγορά Ώριμη Κατανάλωση

9 ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ & ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ Οι πολυεθνικές και οι μεγάλες οργανωμένες επιχειρήσεις, για τη λήψη αποφάσεων, διαθέτουν οργανωμένα τμήματα Marketing, και πραγματοποιούν αδιάκοπα, εξειδικευμένη έρευνα συμπεριφοράς του καταναλωτή. Προσπαθούν να μάθουν: ποιος αγοράζει, πώς αγοράζει, πότε αγοράζει, πού αγοράζει, και γιατί αγοράζει, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, όπως η σημερινή.

10 ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ & ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ Αντίθετα, οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις, θεωρώντας αυτονόητη τη στήριξή τους από τους καταναλωτές, (στη λογική της τοπικής ανάπτυξης), έχασαν πολύτιμο χρόνο, και παρέδωσαν χωρίς μάχη την πελατεία τους, στα πολυεθνικά συμφέροντα και το παραεμπόριο.

11 Υπάρχει τελικά λύση;

12 ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» Στην αντιμετώπιση αυτού του αδιέξοδου που έχει δημιουργηθεί, το Επιμελητήριο Μεσσηνίας έχει ήδη ξεκινήσει συντονισμένες δράσεις, βάσει ενός στρατηγικού σχεδίου, με το κωδικό όνομα « ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ»

13 ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» Το Επιμελητήριο χρησιμοποιεί, με τη βοήθεια των εξειδικευμένων συνεργατών του, τα ίδια σύγχρονα, διαχειριστικά εργαλεία, “Marketing & Management”, που χρησιμοποιούν και οι μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις, οι οποίες αντλούν πελάτες, από το ίδιο ακριβώς πελατολόγιο, με τις τοπικές επιχειρήσεις του νομού, όπως άλλωστε κάνει, αλλά για διαφορετικούς βέβαια λόγους, και το παραεμπόριο.

14 ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» Βάσει αυτών, δημιουργεί τα κατάλληλα, σημαντικά οφέλη, (υπεραξίες), για τις τοπικές επιχειρήσεις του νομού Μεσσηνίας, που θα συμμετάσχουν, με τελικό στόχο την άμεση αντιμετώπιση των κινδύνων και απειλών της οικονομικής κρίσης, και την εξασφάλιση ενός πιο υγιούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

15 ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» ΣΤΑΔΙΑ ΕΡΓΟΥ 1)Προετοιμασία το 2008 της σχετικής πρότασης στο «ΕΣΠΑ », και κατάθεση αυτής το 2009, από το Επιμελητήριο Μεσσηνίας. 2)Έναρξη της δημόσιας διαβούλευσης, τον Ιούνιο 2010, και αρχική συλλογή-καταγραφή-αξιολόγηση των βασικών υφιστάμενων δεδομένων της αγοράς & των ιδιαίτερων δεδομένων της κάθε περιοχής, και δημιουργία της πρώτης, βασικής S.W.O.T. ANALYSIS, (15/06/2010 – 15/10/2010). 3) Λεπτομερής έρευνα-συλλογή-καταγραφή-αξιολόγηση των αναλυτικών δεδομένων για κάθε εμπορικό και επαγγελματικό κλάδο, καθώς και για κάθε περιοχή του νομού Μεσσηνίας.

16 ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» ΣΤΑΔΙΑ ΕΡΓΟΥ 4) Σχεδιασμός και δημιουργία ειδικών προτάσεων ενδυνάμωσης και ανάπτυξης, για κάθε κλάδο και κάθε περιοχή του νομού. 5) Υλοποίηση και εφαρμογή των προτάσεων, για τους κλάδους και τις περιοχές, που επιθυμούν να συμμετάσχουν ενεργά, στο εγχείρημα του Επιμελητηρίου. 6) Συνεχής παρακολούθηση της υλοποίησης του έργου, μέτρηση των αποτελεσμάτων βάσει στατιστικών αναφορών, και πραγματοποίηση διορθωτικών ενεργειών, για την επίτευξη της μέγιστης αποτελεσματικότητας.

17 ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ SWOT ANALYSIS ΠΗΓΕΣ -Εθνική Στατιστική Υπηρεσία -Στατιστικά Στοιχεία Επιμελητηρίου ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ -Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης Δήμου Καλαμάτας -Ανεξάρτητες Πηγές Έρευνας (ICAP, DATA κ.α.) -Έρευνα Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, σε όλα τα Μεγάλα Αστικά Κέντρα του Νομού, με Εκπροσώπους Επιχειρηματικών Ομάδων, Κλάδων, στους Τομείς του Εμπορίου, Παροχής Υπηρεσιών, Παραγωγής, Μεταποίησης, Αγροτικού Τομέα, Τουριστικού Τομέα.

18 SWOT Οι εκπονήσεις S.W.O.T. γίνονται για κάθε υφιστάμενο και κάθε δυνητικό στοιχείο, που θα μπορούσε να επηρεάσει με οποιοδήποτε τρόπο τον μηχανισμό που θα δημιουργηθεί. ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

19 SWOT Γίνονται άμεσα αντιληπτά από τις επιλεγμένες ομάδες- στόχους (target groups), όλα τα δυνατά και τα αδύνατα χαρακτηριστικά του, καθώς και οι ευκαιρίες που μπορεί αυτό να δημιουργήσει για την επιτυχία του εγχειρήματος (project), ενώ θα εντοπίζονται παράλληλα οι τυχόν απειλές που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο το όλο εγχείρημα. ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

20 SWOT ANALYSIS ΔΥΝΑΜΕΙΣ Στρατηγική Γεωγραφική Θέση ως Πύλη στη Μεσόγειο Ύπαρξη μεγάλων οδικών αξόνων από και προς την Αθήνα Φυσικό περιβάλλον χωρίς επιβαρύνσεις Αξιόλογος Αρχαιολογικός – Πολιτιστικός Πλούτος Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, (Τμήματα Πανεπιστημιακά-Τ.Ε.Ι.) Μεγάλη παραγωγή Αγροτικών προϊόντων (ελιές Καλαμάτας, ελαιόλαδο, κρασί κλπ) Ιδιαίτερη φυσική ομορφιά ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

21 SWOT ANALYSIS ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Χαμηλό επιχειρηματικό “πνεύμα” Κατακερματισμός της εκμετάλλευσης στον Πρωτογενή Τομέα και έλλειψη κεντρικής διαχείρισης και στρατηγικής Έλλειψη σύγχρονων διαχειριστικών εργαλείων Έλλειψη εργαλείων marketing Χαμηλός βαθμός σύνδεσης οικονομικών τομέων Χαμηλή χρήση νέων τεχνολογιών Χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης & εξειδίκευσης ανθρώπινου δυναμικού ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

22 SWOT ANALYSIS ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Χαμηλή συνείδηση τοπικιστικής αντίληψης Χαλάρωση, αποδυνάμωση & απαξίωση κοινωνικών υποδομών Μέτριο επίπεδο τουριστικής υποδομής Έλλειψη σωστής πληροφόρησης, λάθος πληροφόρηση και άρνηση πληροφόρησης Περιορισμένη ρευστότητα Έλλειψη επιπέδου υπευθυνότητας, (Προσδοκία σε συμφωνίες τρίτων) ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

23 SWOT ANALYSIS ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Έλλειψη καινοτόμων επιχειρήσεων Έλλειψη ηγετικών φυσιογνωμιών Χαμηλό επίπεδο τοπικού οδικού δικτύου Έλλειψη εξωστρέφειας και δομημένης επικοινωνιακής πολιτικής Έλλειψη επιχειρήσεων με εξειδικευμένα προϊόντα ή υπηρεσίες ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

24 SWOT ANALYSIS ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Προσέλκυση επενδύσεων από Αθήνα, άλλες πόλεις της Ελλάδας & το εξωτερικό Στρατηγική αξιοποίηση της γεωγραφικής θέσης και της προσβασιμότητας του νομού, ως κέντρο εμπορίου και διακομιστικού κέντρου Ύπαρξη θεσμικών πλαισίων για οργάνωση κι ανάπτυξη επιχειρήσεων ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

25 SWOT ANALYSIS ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Επανατοποθέτηση στις νέες συνθήκες αγοράς Αλλαγή επιχειρηματικής κουλτούρας Κεντρικός σχεδιασμός που υλοποιείται από το Επιμελητήριο Μεσσηνίας ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

26 SWOT ANALYSIS ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Ανάπτυξη του ευρύτερου τουριστικού προϊόντος του νομού Ανάπτυξη του αγροτικού προϊόντος του νομού Προσέλκυση “εσωτερικών μεταναστών” Συνεργασίες με τα πανεπιστημιακά και τα τεχνολογικά εκπαιδευτικά ιδρύματα ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

27 SWOT ANALYSIS ΑΠΕΙΛΕΣ Παγκόσμια ύφεση Έλλειψη σταθερού οικονομικού περιβάλλοντος Εύκολη προσαρμογή των πολυεθνικών επιχειρήσεων στη νέα αγορά Άναρχη επιχειρηματική δράση ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

28 SWOT ANALYSIS ΑΠΕΙΛΕΣ Παραεμπόριο και παραοικονομία Πολύ υψηλό κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων Έλλειψη εμπιστοσύνης Μεγάλη αύξηση της ανεργίας Η πάλη για το ατομικό συμφέρον ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ»

29 ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ Πώς θα μπορέσει ένας τοπικός επιχειρηματίας του νομού, να υιοθετήσει και να εγκαταστήσει τα σύγχρονα διαχειριστικά εργαλεία, που διαθέτει το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, στα πλαίσια της Νέας Τοπικής Αγοράς;

30 ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ Πώς θα αποκτήσει την κατάλληλη επιχειρηματική γνώση που είναι απαραίτητη αυτή την περίοδο;

31 ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ Πώς θα διαγνώσει την ακριβή κατάσταση, στην οποία βρίσκεται η επιχείρηση τη δεδομένη χρονική στιγμή; Ποιες είναι οι πραγματικές αδυναμίες της; Ποια είναι τα δυνατά της σημεία; Ποιες είναι οι ευκαιρίες που μπορεί να εκμεταλλευτεί;

32 ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ Πώς πρέπει να ενεργήσει για το μέλλον, και τι προτεραιότητες πρέπει να θέσει, για να ξεπεράσει τη δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζει, και να δημιουργήσει ζήτηση & έσοδα;

33 ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ Ποιες επιχειρηματικές πρακτικές, στρατηγικές τακτικές, συνεργασίες & συνέργιες πρέπει να ακολουθήσει, για να προσαρμοστεί στο καινούργιο περιβάλλον που διαμορφώνεται;

34 ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ Τι ακριβώς πρέπει να κάνει άμεσα, για να εξασφαλίσει τους οικονομικούς πόρους, που θα μπορέσουν να υποστηρίξουν τη νέα επιχειρησιακή του πορεία;

35 ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ Πώς θα καταφέρει να μείνει σταθερός σε αυτήν την πορεία ;

36 ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Οι τοπικές επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες, που επιθυμούν να λάβουν απαντήσεις στα προαναφερόμενα σημαντικά ερωτήματα, μπορούν να συμμετάσχουν ενεργά στη Συμμαχία, για την Ενδυνάμωση της Μεσσηνιακής Αγοράς.

37 ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Οφέλη Συμμετεχόντων • Ατομική Αξιολόγηση της Επιχείρησης (Business Evaluation Test) • Αξιολόγηση Marketing της Επιχείρησης (Marketing Analysis Test) • Αναγνωρισιμότητα από τους καταναλωτές, σαν μέλη της Νέας Τοπικής Αγοράς, από την αναρτημένη Αφίσα της Συμμαχίας σε εμφανές σημείο της επιχείρησης.

38 ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Οφέλη Συμμετεχόντων • Εξειδικευμένη επιχειρηματική γνώση και εμπειρία από υψηλόβαθμα στελέχη επιτυχημένων οργανισμών & ειδικούς επιστήμονες. • Εκπαίδευση στα διαχειριστικά εργαλεία & τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές, για την άμεση αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, και την ευκολότερη προσέλκυση των καταναλωτών, από τον πολυεθνικό ανταγωνισμό και το παραεμπόριο.

39 Οφέλη Συμμετεχόντων (συνέχεια) • Δημιουργία εταιρικών διαδικτυακών τόπων, & υποστήριξη της εμπορικής ανάπτυξης, με ειδικά σχεδιασμένα εργαλεία, του internet. • Διακλαδικές συμφωνίες, συνολικά – ανά κλάδο & ατομικά, με εκπροσώπους όλων των τομέων της μεσσηνιακής οικονομίας. • Οικειοποίηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, που θα προκύψουν από τη διαμόρφωση και ανάδειξη μιας τοπικής, ιδιαίτερης ταυτότητας, για κάθε περιοχή του νομού.

40 Υποχρεώσεις Συμμετεχόντων • Συμμετοχή στις εκπαιδευτικές & ενημερωτικές ημερίδες που θα διοργανώσει το Επιμελητήριο. • Εναρμόνιση της επιχειρησιακής λειτουργίας, σύμφωνα με τα διαχειριστικά εργαλεία & τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές, που θα παραδοθούν με τη σχετική εκπαίδευση. • Συμμετοχή σε σχετικές, εξειδικευμένες έρευνες και στην ενιαία, επικοινωνιακή πολιτική.

41 Υποχρεώσεις Συμμετεχόντων • Συμμετοχή σε διακλαδικές συμφωνίες, συνολικά, ανά κλάδο & ατομικά, με εκπροσώπους όλων των τομέων της μεσσηνιακής οικονομίας. • Συμμετοχή στις συνεχείς διορθωτικές ενέργειες, με στόχο,την αδιάκοπη διατήρηση της ενιαίας ταυτότητας της Νέας Τοπικής Αγοράς και των μέγιστων οφελών από τη λειτουργία αυτής, για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές του Nομού.

42 Η Υπεραξία της Νέας Τοπικής Αγοράς Επιχειρήσεις, που λειτουργούν βάσει ενός συγκεκριμένου, θεσμικού πλαισίου, το οποίο διαθέτει σταθερά, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, άμεσα αναγνωρίσιμα από τους καταναλωτές, και ικανά να εξασφαλίσουν επιβίωση, μέγιστη ανάπτυξη και υψηλή, κοινωνική αποδοχή.

43 ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Οι Συμμετέχοντες, βάσει των προαναφερόμενων οφελών & υποχρεώσεων, καλούνται να υλοποιήσουν τις ενέργειες του Σχεδίου Δράσης της Συμμαχίας, και να εναρμονίσουν σταδιακά τη λειτουργία τους, σύμφωνα με το προτεινόμενο μοντέλο της «Νέας Τοπικής Αγοράς».

44 ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Γι’ αυτόν τον λόγο, θα υπογραφεί από το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και κάθε Επιχείρηση- Επαγγελματία που επιθυμεί να συμμετάσχει στο εγχείρημα, μία σχετική Συμφωνία Αμοιβαίας Συνεργασίας. Η συμμετοχή δεν εμπεριέχει καμία οικονομική επιβάρυνση.

45 ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Η χρησιμότητα της Συμφωνίας είναι η δημιουργία ενός πλαισίου συνεργασίας, μεταξύ του Επιμελητηρίου & των συμμετεχόντων Επιχειρήσεων- Επαγγελματιών, έτσι, ώστε οι δράσεις που θα πραγματοποιηθούν, να υποστηριχθούν πιστά & κατά το μέγιστο δυνατόν, από όλες τις συνεργαζόμενες πλευρές.

46 ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Τότε και μόνον τότε, τα Οφέλη που θα προκύψουν για κάθε Συμμετέχοντα θα είναι τα προβλεπόμενα, και θα έχουν τη Μέγιστη Δυνατή Διάρκεια για όλους.

47 ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Με την υπογραφή της Συμφωνίας Αμοιβαίας Συνεργασίας, θα χορηγηθεί σε όλους τους συμμετέχοντες Επιχειρηματίες & Επαγγελματίες, ένας Φάκελος, ο οποίος θα εμπεριέχει τα ακόλουθα υλικά:

48 ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΦΑΚΕΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ Σχετική ενημέρωση για το Εγχείρημα ♦ Αφίσα με τα Λογότυπα και το Μήνυμα της «Νέας Τοπικής Αγοράς» ♦ Έντυπα Αξιολόγησης Επιχείρησης ♦ Αναλυτικές Οδηγίες για τα Επόμενα Βήματα που θα ακολουθήσουν οι Συμμετέχοντες ♦ Λεπτομερής Αναφορά στα Οφέλη και τις Υποχρεώσεις των Συμμετεχόντων

49


Κατέβασμα ppt "Ιανουάριος 2011 Επιμελητήριο Μεσσηνίας. ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Τα τελευταία δύο χρόνια η περιοχή της Μεσσηνίας, όπως και ολόκληρη η Ελλάδα, βιώνει μία αρκετά."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google